Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Op zich best belachelijk dat als je 5 minuten te laat bent je de kaarten al kunt vergeten, als dat overal in het leven zo zou zijn... :P
F
Hardtraxxer
189 posts member since 2010
last seen Apr 2013
Kaartjes binnen,
ik kan 9 april relaxed tegemoet zien,
alleen hopen dat meer vrienden van me een ticket kunnen scoren ^^
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
misschien aanwezig, even kijken hoe t met mijn bankrekening staat op dat moment.
als ik ga in ieder geval al wel kaartje achter de hand via maat van mij :)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Kevin-Raw wrote:
Hoeksemad wrote:Je hoeft helemaal niet op f5 te drukken? Bij mij doet de site zelf automatisch opnieuw laden op wanneer de kaartverkoop begint. Altijd zo gedaan.
Ja dat deed ik vorige keer ook, maar omdat me pc niet zo snel was. Duurde die herladen te lang, en moest ik te lang wachten en had ik dus geen kaarten :x
Ik kan me herinneren dat je door een f5 weer achteraan in de rij komt. Je moet gewoon het venster aan laten staan en het syteem doet de rest :)
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Edwinn wrote:http://partyflock.nl/topic/1113595:2_normale_defqon_2011_tickets.html

Geweldig! :worship:
Geniaal :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: EN TERECHT !
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Edwinn wrote:http://partyflock.nl/topic/1113595:2_normale_defqon_2011_tickets.html

Held xd
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Made wrote:

Held xd
Heerlijk :bomb:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
hahahahahaahahahahahha ik rol van m'n stoel af van het lachen. Dat soort hufters moet je een feestverbod geven! ^^
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
en terecht. :corn:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Dacht dat ik het mailtje met de code kwijt was, omdat het mailtje nergens meer te bekennen was maar het is al opgelost. :D Ik herstart hotmail en opeens is dat mailtje wel weer zicthbaar, blijkbaar was door een of andere bug al me binnengekomen mail van 12 en 13 maart ff niet zichtbaar.. Had zo iets vroeger ook 1x gehad. Leuke grap van Hotmail in ieder geval, mij hebben ze in ieder geval even laten schrikken. :P
Last edited by Inner Creativity on , edited 4 times in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago

Lekker Q-Dance :thumbsup:
Wat een kwal zeg die gast, en als je dan toch niet gaat, verkoop ze dan aan je vrienden ofzo :/ aasgier...
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Kan ik die presale code al ergens invoeren of wachten tot 9 april?
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021

Zag t op twitter, prachtig :thumbsup: Hopen dat ze Kepro ook zo aanpakken
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Is het normaal dat je niet kunt kiezen voor een E-ticket in combinatie met een busreis bij Eventtravel? Staat alleen wat over de tickets bij je thuis bezorgen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024

idd en helemaal terecht :thumbup:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:Is het normaal dat je niet kunt kiezen voor een E-ticket in combinatie met een busreis bij Eventtravel? Staat alleen wat over de tickets bij je thuis bezorgen.
Ja is normaal. Je krijgt de E-Tickets namelijk opgestuurd.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Chukkels wrote:
93Wesley93 wrote:Is het normaal dat je niet kunt kiezen voor een E-ticket in combinatie met een busreis bij Eventtravel? Staat alleen wat over de tickets bij je thuis bezorgen.
Dan is het geen E-Ticket meer! :P Maar ik snap hem, normaal kan ik altijd kiezen voor een E-Ticket daarom was er ff onduidelijkheid. Thanks in ieder geval :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:
Chukkels wrote:
Dan is het geen E-Ticket meer! :P Maar ik snap hem, normaal kan ik altijd kiezen voor een E-Ticket daarom was er ff onduidelijkheid. Thanks in ieder geval :thumbup:
Het is wel een E-Ticket, want Eventtravel haalt hem van het internet af en stuurt hem dan per post op naar jou. Eerste transactie was internet kaartje :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Ach, ik dacht dat die E voor E-mail stond. :P Maar goed wat maakt het ook uit. xd Heb zojuist betaald voor mijn ticket in ieder geval. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:Ach, ik dacht dat die E voor E-mail stond. :P Maar goed wat maakt het ook uit. xd Heb zojuist betaald voor mijn ticket in ieder geval. :D
Je krijgt je ticket ook niet via E-mail toegestuurd, die moet je downloaden normaal :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2020
Chukkels wrote:
93Wesley93 wrote:Ach, ik dacht dat die E voor E-mail stond. :P Maar goed wat maakt het ook uit. xd Heb zojuist betaald voor mijn ticket in ieder geval. :D
Je krijgt je ticket ook niet via E-mail toegestuurd, die moet je downloaden normaal :P
3 woorden:
Jij hebt gelijk.

Nu happy wijsneus ? :$
Last edited by Inner Creativity on , edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
93Wesley93 wrote:
Chukkels wrote:
3 woorden:
Jij hebt gelijk.

Nu happy? :$
:yes:
G
de E staat voor Electronic btw :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:de E staat voor Electronic btw :P
:yes: