Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik las op Partyflock dat je max 4 kaarten op een P.L. account kan bestellen. (bevestiging is een mail van Q)
Nu heb ik er 8... zou dit problemen geven...

Ja, want dat wordt gewoon gefilterd. Net zoals je niet dubbel op e-mailadres die code kon ontvangen. Dus ga er maar vanuit dat er 4 geannulleerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:34 

Hardtraxx Veteran

Uhm mooi kut, enig idee wanneer ik te horen zou kunnen krijgen dat ze geannuleerd worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:37 

Donateur

Chukkels schreef:
Kepro schreef:
Ik las op Partyflock dat je max 4 kaarten op een P.L. account kan bestellen. (bevestiging is een mail van Q)
Nu heb ik er 8... zou dit problemen geven...

Ja, want dat wordt gewoon gefilterd. Net zoals je niet dubbel op e-mailadres die code kon ontvangen. Dus ga er maar vanuit dat er 4 geannulleerd worden.

Oke, is dat ook tijdens de officiele kaartverkoop 9 April? , dacht dat het alleen op IP adres ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Mijn buren kunnen volgens mij ook hetzelfde IP adres hebben dus dat kan niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:00 

Donateur

Kepro schreef:

dus dat betekend dat ik in me eigen huis met 5 paylogic accounts, op 5 computers in me huis kaarten kan kopen?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:02 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:

dus dat betekend dat ik in me eigen huis met 5 paylogic accounts, op 5 computers in me huis kaarten kan kopen?? :/

Theoretisch wel, mijn quote kan ook onjuist zijn maar zoiets staat me bij in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:12 

Donateur

Ik wacht nog ff wat andere zeggen, want ik moet namellijk kaarten kopen voor vrienden, die zelf moeten werken. Dus als dat zo is, dan is het een stuk makkelijker. Wie weet hier meer van???

alvast bedankt :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Ik wacht nog ff wat andere zeggen, want ik moet namellijk kaarten kopen voor vrienden, die zelf moeten werken. Dus als dat zo is, dan is het een stuk makkelijker. Wie weet hier meer van???

Ik heb er gewoon 8 gekocht en ik heb nergens gelezen dat het niet kon. Je kan ook zeggen dat je de codes van vrienden hebt ontvangen en dat je een code van je vriendin hebt en je rekening met haar deelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:23 

Donateur

Kepro schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb er gewoon 8 gekocht en ik heb nergens gelezen dat het niet kon. Je kan ook zeggen dat je de codes van vrienden hebt ontvangen en dat je een code van je vriendin hebt en je rekening met haar deelt?

Ik heb het nu niet over met codes kopen, want ik heb geen codes meer. Ik heb het er nu over om 9 April te gaan zitten om 13:00. Met 3 laptops, met 3 verschillende paylogic account. Maar wel dezelfde IP adressen allemaal op dezelfde router. Lukt dit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Ow dat, dat durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat ik het met Qlimax had gedaan. (geen probleem toen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 16:31 

Donateur

Iemand die dit 100% zeker weet ^^ ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Maat van me had op hetzelfde adres 2 + 2 kaarten voor Qlimax besteld, op een andere Paylogic account, maar met hetzelfde rekeningnummer en die heeft 1 bestelling geannulleerd zien worden. Dus ik neem aan dat dit hetzelfde gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:21 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Maat van me had op hetzelfde adres 2 + 2 kaarten voor Qlimax besteld, op een andere Paylogic account, maar met hetzelfde rekeningnummer en die heeft 1 bestelling geannulleerd zien worden. Dus ik neem aan dat dit hetzelfde gaat :P

Oke, ja ik was van plan om op 2 verschillende rekeningnummers het te doen, maarja dan loop ik het risico wel niet. En vraag ik me lieve mama wel ff om thuis te gaan zitten en dan ga ik wel ff bij me buren of opa ofso ;)
maar thanks voor de info chris
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:40 

heb je ngo zoveel kaarten nodig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Een mail van P.L

Geachte heer van XXXXXX

De betaling staat los van de bestelgegevens. Het is dus wel mogelijk, echter raden wij aan om wel van 2 verschillende rekeningen te betalen.

Met vriendelijke groet,

Siu Hong Chung

---------------------------

Siu Hong Chung

Customer Service Paylogic
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

Fijn dat dat ook gewoon gezegd wordt en gelijk hier neergegooit wordt. Als iedereen dat gaat doen wordt het nog moeilijker worden om kaarten te bestellen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Fijn dat dat ook gewoon gezegd wordt en gelijk hier neergegooit wordt. Als iedereen dat gaat doen wordt het nog moeilijker worden om kaarten te bestellen -.-

Idd :') hoop dat ik 9 april tickets kan scoren :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:27 

Ik ben blij dat ik me tickets al heb. Vorig jaar lukte het me namelijk niet door die klote wachtrij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

2 kaarten zijn binnen, tot de 25e iedereen :D :D :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:26 

Hardtraxxer

Iemand dat artikel op partyflock gelezen over het zogenaamde 'patseraanpak'.. ?

Echt belachelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Jamz schreef:

Waarom? Ik snap wel dat ze het doen. Als je op je 19e met je uitkering in een nieuwe BMW rijdt is het niet goed. Daar treden ze tegen op. Niet meer dan logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:27 

Hardtraxx Elite

Jamz schreef:

Ja heb ik gelezen. Het is echt te belagelijk voor woorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:31 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jamz schreef:

Waarom? Ik snap wel dat ze het doen. Als je op je 19e met je uitkering in een nieuwe BMW rijdt is het niet goed. Daar treden ze tegen op. Niet meer dan logisch.

Dat dus, ik kan me er prima mee vinden en het word al vaker gedaan, niets nieuws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:35 

Hardtraxx Elite

Ik vind het ook niet onlogisch. Als jij kan verantwoorden dat jij in een BMW X5 rijdt met een berg goud om je nek zul je hier waarschijnlijk ook geen oog aan open houden 's nachts denk ik.. :)

Edit:
Zullen de gasten in een getunede Golf 4 met dikke subs achterin aangehouden worden? Ik ben benieuwd waar die grens getrokken wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:35 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Jamz schreef:

Beetje geldverspilling lijkt me, hoeveel zullen dat er nou zijn?
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten