Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Ik twijfel nog steeds.. heb wel die reserveringen maar weet het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken en neig ook een beetje naar de "ja"
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
freddyadu8 wrote:Ik twijfel nog steeds.. heb wel die reserveringen maar weet het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken en neig ook een beetje naar de "ja"
Laat je portemonnee het niet toe :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
wootum wrote:
freddyadu8 wrote:Ik twijfel nog steeds.. heb wel die reserveringen maar weet het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken en neig ook een beetje naar de "ja"
Haha wederom niet..
En vond het vorig jaar niet zo super geweldig.
Ga jij wel?
Hardtraxx Crew
last seen 17 hours ago
freddyadu8 wrote:
wootum wrote:
Haha wederom niet..
En vond het vorig jaar niet zo super geweldig.
Ga jij wel?
Ik weet het ook nog niet. Heb ook die reserveringen dus kan nog ff nadenken. Het is iig niet dat ik er per sé naar toe moet.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Idd dat heb ik dus ook.. dus vandaar de twijfel ook nog een beetje. Line-up wel erg vet en ben aan de ene kant ook wel benieuwd wat ze er op de nieuwe locatie van gaan bakken. Dus twijfel deze week nog even lekker door ;p
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
ik ben zeker aanwezig zowel op het feest als op de camping :thumbsup:
miss meeting ofzo op camping :thumbup:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
freddyadu8 wrote:Idd dat heb ik dus ook.. dus vandaar de twijfel ook nog een beetje. Line-up wel erg vet en ben aan de ene kant ook wel benieuwd wat ze er op de nieuwe locatie van gaan bakken. Dus twijfel deze week nog even lekker door ;p
Sowieso gewoon kopen anders lekker ons er blij mee maken die kaarten mis lopen toch.
Hardtraxx Crew
last seen 17 hours ago
freddyadu8 wrote:Idd dat heb ik dus ook.. dus vandaar de twijfel ook nog een beetje. Line-up wel erg vet en ben aan de ene kant ook wel benieuwd wat ze er op de nieuwe locatie van gaan bakken. Dus twijfel deze week nog even lekker door ;p
Naar die nieuwe locatie ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Alleen het is klote dat je niet met de trein kunt. Naja ik zie wel, ik hoor het wel van Hendriks als jullie nog gaan :P
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
wootum wrote:
Naar die nieuwe locatie ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Alleen het is klote dat je niet met de trein kunt. Naja ik zie wel, ik hoor het wel van Hendriks als jullie nog gaan :P
Ja als we gaan gaat het zowiezo bus worden denk ik ^^
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heb kaarten (2) nog niet binnen, effe wachten wat maat nou wil. En ik ga met de auto denk ik, voor mensen die mee willen rijden dat kan zo lang 't maar op de route ligt :P
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Ik heb de kaarten gewoon gekocht, niets is nog 100% procent zeker. Stel dat ik niet ga heb ik nog wat kaarten voor wat Hardtraxxers die willen gaan plus ik hoef me niet druk dat het binnen 1 uur uitverkocht is.
G
DarkBeatz wrote:
Mike-O wrote:Camping tickets zijn binnen. Ik kijk er nou al naar uit om op de vroege zondagochtend op te staan, heerlijk een stukje te wandelen.. Broodjes halen enzo.. Héérlijk, dat camping gevoel! :loving:
Yay :clap: Kunnen al lekker met een deel hardtraxxers op de camping gaan chillen haha, wie gaat trouwens allemaal de camping op? Ik dus ook zowiezo, extended tickets binnen :thumbsup:
ik denk sowieso alleen de normale tickets
ik moet ook nog bestellen :P
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Weet iemand hoe dat zit met de Eventtravel combi-tickets? Hoeveel kost dat extra? Want we weten nog niet of we daarvan gebruik willen maken of eigen vervoer willen regelen.
G
dePipoMadre wrote:Weet iemand hoe dat zit met de Eventtravel combi-tickets? Hoeveel kost dat extra? Want we weten nog niet of we daarvan gebruik willen maken of eigen vervoer willen regelen.
je kan ook gewoon tickets nu kopen en bustickets later, maakt qua prijs niks uit volges mij
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Oke thanks, dan zal ik vanavond eens die kaartjes gaan bestellen :thumbup:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wie heeft een vouchercode voor mij :P
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Zin in! :clap:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Tickets voor mij en Tom binnen! :D
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
In de Eventtravel mail staat dat je tickets per mail gestuurd worden en de busticktets per post, heb alleen nog geen mail met Defqon tickets, zijn er meer die t zelfde hebben?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Dakpan wrote:In de Eventtravel mail staat dat je tickets per mail gestuurd worden en de busticktets per post, heb alleen nog geen mail met Defqon tickets, zijn er meer die t zelfde hebben?
Ik kreeg bij 1tje pas na 30 minuten de mail.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Kepro wrote:
Dakpan wrote:In de Eventtravel mail staat dat je tickets per mail gestuurd worden en de busticktets per post, heb alleen nog geen mail met Defqon tickets, zijn er meer die t zelfde hebben?
Mail met bevestiging of de daadwerkelijke tickets? Want heb ze gister al gekocht.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:
Kepro wrote:
Mail met bevestiging of de daadwerkelijke tickets? Want heb ze gister al gekocht.
Anders moet je even eventtravel mailen. Die hebben wel een bevestiging voor je. Misshcien je mailadres fout ingevoerd?
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023
Nee die bevestiging heb ik wel, maar in de bevestiging staat dat je tickets per mail komen. Die zullen nog wel volgen denk ik dan maar. Als ik ze een week van te voren nog niet heb bel ik wel.
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Nando wrote:Tickets voor mij en Tom binnen! :D
Thnx!! :D
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik las op Partyflock dat je max 4 kaarten op een P.L. account kan bestellen. (bevestiging is een mail van Q)
Nu heb ik er 8... zou dit problemen geven...