Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:37 

Hardtraxx Veteran

Ik twijfel nog steeds.. heb wel die reserveringen maar weet het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken en neig ook een beetje naar de "ja"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:40 

Hardtraxx Crew

freddyadu8 schreef:
Ik twijfel nog steeds.. heb wel die reserveringen maar weet het nog steeds niet. Gelukkig heb ik nog even om na te denken en neig ook een beetje naar de "ja"

Laat je portemonnee het niet toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
freddyadu8 schreef:

Haha wederom niet..
En vond het vorig jaar niet zo super geweldig.
Ga jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:42 

Hardtraxx Crew

freddyadu8 schreef:
wootum schreef:
freddyadu8 schreef:

Haha wederom niet..
En vond het vorig jaar niet zo super geweldig.
Ga jij wel?

Ik weet het ook nog niet. Heb ook die reserveringen dus kan nog ff nadenken. Het is iig niet dat ik er per sé naar toe moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Idd dat heb ik dus ook.. dus vandaar de twijfel ook nog een beetje. Line-up wel erg vet en ben aan de ene kant ook wel benieuwd wat ze er op de nieuwe locatie van gaan bakken. Dus twijfel deze week nog even lekker door ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

ik ben zeker aanwezig zowel op het feest als op de camping :thumbsup:
miss meeting ofzo op camping :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 23:51 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
Idd dat heb ik dus ook.. dus vandaar de twijfel ook nog een beetje. Line-up wel erg vet en ben aan de ene kant ook wel benieuwd wat ze er op de nieuwe locatie van gaan bakken. Dus twijfel deze week nog even lekker door ;p

Sowieso gewoon kopen anders lekker ons er blij mee maken die kaarten mis lopen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:00 

Hardtraxx Crew

freddyadu8 schreef:

Naar die nieuwe locatie ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Alleen het is klote dat je niet met de trein kunt. Naja ik zie wel, ik hoor het wel van Hendriks als jullie nog gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
freddyadu8 schreef:

Naar die nieuwe locatie ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar. Alleen het is klote dat je niet met de trein kunt. Naja ik zie wel, ik hoor het wel van Hendriks als jullie nog gaan :P

Ja als we gaan gaat het zowiezo bus worden denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 01:23 

Hardtraxx Veteran

Heb kaarten (2) nog niet binnen, effe wachten wat maat nou wil. En ik ga met de auto denk ik, voor mensen die mee willen rijden dat kan zo lang 't maar op de route ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 09:59 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de kaarten gewoon gekocht, niets is nog 100% procent zeker. Stel dat ik niet ga heb ik nog wat kaarten voor wat Hardtraxxers die willen gaan plus ik hoef me niet druk dat het binnen 1 uur uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:11 

DarkBeatz schreef:
Mike-O schreef:
Camping tickets zijn binnen. Ik kijk er nou al naar uit om op de vroege zondagochtend op te staan, heerlijk een stukje te wandelen.. Broodjes halen enzo.. Héérlijk, dat camping gevoel! :loving:

Yay :clap: Kunnen al lekker met een deel hardtraxxers op de camping gaan chillen haha, wie gaat trouwens allemaal de camping op? Ik dus ook zowiezo, extended tickets binnen :thumbsup:

ik denk sowieso alleen de normale tickets
ik moet ook nog bestellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:11 

Hardtraxxer

Weet iemand hoe dat zit met de Eventtravel combi-tickets? Hoeveel kost dat extra? Want we weten nog niet of we daarvan gebruik willen maken of eigen vervoer willen regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:13 

dePipoMadre schreef:
Weet iemand hoe dat zit met de Eventtravel combi-tickets? Hoeveel kost dat extra? Want we weten nog niet of we daarvan gebruik willen maken of eigen vervoer willen regelen.

je kan ook gewoon tickets nu kopen en bustickets later, maakt qua prijs niks uit volges mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 10:17 

Hardtraxxer

Oke thanks, dan zal ik vanavond eens die kaartjes gaan bestellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

Wie heeft een vouchercode voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:41 

Hardtraxx Addict

Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Tickets voor mij en Tom binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

In de Eventtravel mail staat dat je tickets per mail gestuurd worden en de busticktets per post, heb alleen nog geen mail met Defqon tickets, zijn er meer die t zelfde hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
In de Eventtravel mail staat dat je tickets per mail gestuurd worden en de busticktets per post, heb alleen nog geen mail met Defqon tickets, zijn er meer die t zelfde hebben?

Ik kreeg bij 1tje pas na 30 minuten de mail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:04 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Dakpan schreef:

Mail met bevestiging of de daadwerkelijke tickets? Want heb ze gister al gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Kepro schreef:
Dakpan schreef:

Mail met bevestiging of de daadwerkelijke tickets? Want heb ze gister al gekocht.

Anders moet je even eventtravel mailen. Die hebben wel een bevestiging voor je. Misshcien je mailadres fout ingevoerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Nee die bevestiging heb ik wel, maar in de bevestiging staat dat je tickets per mail komen. Die zullen nog wel volgen denk ik dan maar. Als ik ze een week van te voren nog niet heb bel ik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:11 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Tickets voor mij en Tom binnen! :D

Thnx!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Ik las op Partyflock dat je max 4 kaarten op een P.L. account kan bestellen. (bevestiging is een mail van Q)
Nu heb ik er 8... zou dit problemen geven...
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten