Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:36 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Jamz schreef:
Iemand dat artikel op partyflock gelezen over het zogenaamde 'patseraanpak'.. ?

Echt belachelijk :/

Waarom? Ik snap wel dat ze het doen. Als je op je 19e met je uitkering in een nieuwe BMW rijdt is het niet goed. Daar treden ze tegen op. Niet meer dan logisch.

Ik doelde meer op het idee, dat je dit jaar overal politie ziet staan op defqon, lekker sfeervol zo, stampen terwijl zo'n blauwpet je heletijd aankijkt of je wel of geen drugs hebt gebruikt.

Snap niet wat ze hiermee willen bereiken, echt 'grote' dealers komen daar niet eens, iedereen neemt zijn eigen spul mee.

Hoe zie je het voor je? Iedereen jaaropgaaf met ordners mee om alles te laten controleren en 1 voor 1 in de rij voor Rex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:40 

Hardtraxx Elite

Hmm... iemand een link naar het artikel. Vind het op zich ook best raar dat ze dit doen, want waar ligt de grens?

Als ik niks verkeer doe dan zit ik er niet op te wachten dat ze mij aan gaan houden.

Nederland Controlestaat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:47 

Hardtraxxer

http://partyflock.nl/news/19277:OM_denk ... anpak.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Jamz schreef:

Waarom? Ik snap wel dat ze het doen. Als je op je 19e met je uitkering in een nieuwe BMW rijdt is het niet goed. Daar treden ze tegen op. Niet meer dan logisch.

Dit ja. Hier in de buurt rijden ook al die jonge gasten van rond de 20 in een dure mercedes/bmw. Ben wel benieuwd hoe ze hier aan komen terwijl ze vaak de hele dag een beetje rondhangen ;)
Prima dat ze dit nu gaan aanpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:51 

Hardtraxxer

Jamz schreef:
Khadber schreef:
Jamz schreef:

Ik doelde meer op het idee, dat je dit jaar overal politie ziet staan op defqon, lekker sfeervol zo, stampen terwijl zo'n blauwpet je heletijd aankijkt of je wel of geen drugs hebt gebruikt.

Snap niet wat ze hiermee willen bereiken, echt 'grote' dealers komen daar niet eens, iedereen neemt zijn eigen spul mee.

Hoe zie je het voor je? Iedereen jaaropgaaf met ordners mee om alles te laten controleren en 1 voor 1 in de rij voor Rex.

Ja, want de politie staat ook echt tussen het publiek in de verschillende area's :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:

Ja, want de politie staat ook echt tussen het publiek in de verschillende area's :')

Undercover weliswaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:55 

Donateur

Nuchter blijven dus :cool: nergens last van..

Wel jammer dat ik me Ferrari nu in de garage moet laten staan :cry: anders verdenken ze me meteen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:57 

Hardtraxx Crew

Hoofdcoach schreef:
Canyonree schreef:

Undercover weliswaar

Goeiedag. Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Alberto Stegeman van het televisieprogramma undercover op Defqon. Hebben wij in de gaten wat we aan het doen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 19:59 

Hardtraxxer

Ze zouden eens naar Hip-hop feesten moeten gaan, daar zijn mensen met dikke auto's. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hoofdcoach schreef:
Canyonree schreef:

Undercover weliswaar

Goeiedag. Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Alberto Stegeman van het televisieprogramma undercover op Defqon. Hebben wij in de gaten wat we aan het doen zijn?

Haha hoeveel pruiken/snorren die vent ook op heeft ik zal hem herkennen xd

roberttt schreef:
Nuchter blijven dus :cool: nergens last van..

Wel jammer dat ik me Ferrari nu in de garage moet laten staan :cry: anders verdenken ze me meteen

Nee, keihard bier zuipen :beer: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:02 

Hardtraxx Veteran

Miss ook aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:06 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Edit:
Zullen de gasten in een getunede Golf 4 met dikke subs achterin aangehouden worden? Ik ben benieuwd waar die grens getrokken wordt..

Niet om te kloten ofso, maar auto's met een waarde van minder dan €5000 zullen echt niet aan de beurt komen hoor + iedere parkeerplaats staat vol met Golfjes, dan kunnen ze bezig blijven.

Verder ken ik zelf ook wat 18/19 jarige die een nieuwe Audi A5 of Bmw 5 of zelfs 7 series hebben gekregen van papa. Waarschijnlijk gaan ze heeeel weinig succes boeken met deze aanpak, zeker nu iedereen weet dat ze met de skelter ipv de porsche moeten komen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad heel slim dat ze het van te voren effe zeggen hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Waarschijnlijk gaan ze heeeel weinig succes boeken met deze aanpak, zeker nu iedereen weet dat ze met de skelter ipv de porsche moeten komen :(

Dat zal wel een hele vette streek zijn, iedereen op een skelter. :P Dan wil ik de gezichten van die agenten wel zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Als jij die dingen kan verantwoorden is dat met 1 belletje toch geregeld. Het gaat erom dat ze oplichters eruit vissen. Lijkt me toch niet meer dan normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 20:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het probleem ook niet zo? Als jij kan aantonen dat je wat dan ook eerlijk hebt verkregen is er niets aan de hand. Of je doet hele stoute dingetjes waar je flink wat flappen mee verdient. Maar dan weet je dus ook het risico en moet je ook niet gaan zeiken nu ;) bovendien weet je nu hoe je minder opvalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:42 

Hardtraxx Elite

kom met de tractor dan ben je een held :worship: op mijn oude school deden ze dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:45 

Hardtraxxer

Twee kaartjes zijn binnen :D +vrienden regelen er ook nog 4 bij. Dus sowieso groep van 6 en mss meer, maar dat zal 9 april blijken ;) gaat tot nu toe iig makkelijker als gedacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
kom met de tractor dan ben je een held :worship: op mijn oude school deden ze dat

haha dan duurt het lang voordat je er bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Wtf er gaat gewoon een bus van Eventtravel vanaf mijn dorp, nooit kunnen denken. :woot: Normaal moet ik nog eens minstens 40 minuten reizen naar een opstapplaats. :D

Hij vertrekt wel al om 07.15 zie ik nu. :lol: Maar dat is een voorlopige tijd zal vast nog wel veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Wtf er gaat gewoon een bus van Eventtravel vanaf mijn dorp, nooit kunnen denken. :woot: Normaal moet ik nog eens minstens 40 minuten reizen naar een opstapplaats. :D

Hij vertrekt wel al om 07.15 zie ik nu. :lol: Maar dat is een voorlopige tijd zal vast nog wel veranderen.

:oh: zzzzzzzzzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:29 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Als jij die dingen kan verantwoorden is dat met 1 belletje toch geregeld. Het gaat erom dat ze oplichters eruit vissen. Lijkt me toch niet meer dan normaal?

Het idee is inderdaad goed, maar hoe willen ze checken of jij die auto met wit geld hebt gekocht of van iemand gekregen hebt?
Iedereen loonstrook meenemen ofso?
Maargoed, ik ga toch niet, dus ik maak me er niet zo druk om.

Ga misschien 9 april nog wel even kaartjes proberen te kopen voor vrienden mocht het lukken, en anders verkoop ik ze hier wel voor een normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Khadber schreef:

Het idee is inderdaad goed, maar hoe willen ze checken of jij die auto met wit geld hebt gekocht of van iemand gekregen hebt?
Iedereen loonstrook meenemen ofso?
Maargoed, ik ga toch niet, dus ik maak me er niet zo druk om.

Kentekenpapieren staan op iemand zijn naam en anders worden de bankrekeningen gewoon met inzage van de politie gechecked. Maar ik denk dat je sowieso al niet van plan bent om met je pa's BMW door de modder te touren naar defqon. Dat kan prima ik een ouder bakkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 22:33 

Hardtraxxer

Iedereen op de skelter met chrome spinners en plastic gouden sieraden naar Defqon :innocent:
Maargoed, even optopic maar weer.

Line-up vind ik best wel oké, organisatie is ook altijd wel erg netjes, maar ben toch meer van de hardcore, en aangezien dit toch weer minstens €150 gaat kosten ga ik hier dus niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Kentekenpapieren staan op iemand zijn naam en anders worden de bankrekeningen gewoon met inzage van de politie gechecked. Maar ik denk dat je sowieso al niet van plan bent om met je pa's BMW door de modder te touren naar defqon. Dat kan prima ik een ouder bakkie.

Die parkeerplaatsen zijn best te doen hoor, wordt je auto echt niet vies van. Maar goed, als ik de keuze heb tussen een luxe auto of een oude bak om honderden kilometers in te rijden en urenlang mee in te wachten totdat we de parkeerplaats op/af kunnen dan weet ik t wel :P

Niet dat ik naar Defqon ga, maar wel naar Lowlands, en ik denk ik daar gewoon mn Alfa mee naartoe neem. Is sowieso niet echt een patserbak, krijg ik geen uitkering, betaal ik netjes belasting en bovendien ben ik geen dealer... dus het moet wel goedkomen :P
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten