Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:54 

Bierkoning

Chukkels schreef:
Kutzooi! Kaarten zijn ontdubbeld, dus als je bij de eerste 5000 zat krijg je geen extra 2 kaarten als je ook al bij de trouwste fans zit :(

Dus als je bij die eerste 5000 zat + je hoorde bij de beste q-dance klanten dan vervallen die kaarten van de beste klant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Lumines schreef:
Weet iemand hoe dat zit met de site van Vangodlos.net?

Betrouwbaar of niet??

Reis maar via Eventtravel. Is wél veilig.

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Kutzooi! Kaarten zijn ontdubbeld, dus als je bij de eerste 5000 zat krijg je geen extra 2 kaarten als je ook al bij de trouwste fans zit :(

hoe kom je daar bij?

Twitter.

Waar dan? http://twitter.com/q_dance staat niets, http://twitter.com/iboorgut ook niet

Ik zie aleen

Citaat:
@Q_dance ben verzekerd van 2 kaartjes _O_ maar wat als ik ook nog eens word uitgeloot bij de 2000 andere?

Citaat:
@AukeeV De twee acties zijn ontdubbeld, vandaar :-)

dus ze bedoelen, dat je niet aanspraak kan maken van de 2 acties, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:06 

Bierkoning

hmm oke dan is het goed, ik zat toch niet bij die 2000 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:13 

zolang ik maar 2 presale tickets kan bestellen
naja, we zien et morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:29 

Hardtraxx Elite

dat vind ik wel goed van q-dance persoonlijk anders kunnen sommige al 4 tickets bestellen onder 1 naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 17:57 

hdhessel schreef:
dat vind ik wel goed van q-dance persoonlijk anders kunnen sommige al 4 tickets bestellen onder 1 naam

zo is het altijd al geweest
beetje naaistreek vind ik het meer, eerst zeggen dat je tickets hebt, dan weer weghalen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:11 

Donateur

Vind het ook maar raar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:31 

Hardtraxx Elite

Terecht anders gaat iedereen massaal kaarten halen en weer doorverkopen in veel gevallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:09 

Hardtraxx Beheerder

Hmm dat is raar. Mogen ze wel (via de mail) bericht voor geven als dat zo is... Heb al 2 tickets aan directe vrienden beloofd omdat die wel meegaan, en ik die toch over had doordat ik EN bij de eerste 5.000 zat EN bij de 2.000 trouwe klanten.

Rare zaak hoor Q-dance >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:17 

Donateur

Jor-D schreef:
Hmm dat is raar. Mogen ze wel (via de mail) bericht voor geven als dat zo is... Heb al 2 tickets aan directe vrienden beloofd omdat die wel meegaan, en ik die toch over had doordat ik EN bij de eerste 5.000 zat EN bij de 2.000 trouwe klanten.

Rare zaak hoor Q-dance >.<

Inderdaad, heb hier hetzelfde. Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 19:29 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Klopt ik heb alleen de mail van "Beste Klant" ontvangen en niet die van de eerste 5000 die zich hebben aangemeld, terwijl ik dit wel heb gedaan. Puur omdat ik niet wist of ik ook bij de beste klanten zat. blijkbaar wel. Gelukkig heb ik voor mijzelf 2 kaartjes. Ben ik al superblij mee. Mijn vrienden hebben waarschijnlijk ook kaartjes genoeg. Dus no worries :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Elite

Weet iemand hoe het zit met die tenten/huisjes/hotel tjak? Daarmee doel ik op de betalingsmethode, zou dat in termijnen zijn of de volle mep in een keer?
-edit- Zou je ook tickets voor 7 man krijgen of alleen voor 2 en dat de rest het zelf maar moet uitzoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:04 

Markos schreef:
Terecht anders gaat iedereen massaal kaarten halen en weer doorverkopen in veel gevallen!

alsof dat niet gebeurd bij de normale verkoop -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:01 

Hardtraxx Elite

Mannonymous schreef:
Weet iemand hoe het zit met die tenten/huisjes/hotel tjak? Daarmee doel ik op de betalingsmethode, zou dat in termijnen zijn of de volle mep in een keer?
-edit- Zou je ook tickets voor 7 man krijgen of alleen voor 2 en dat de rest het zelf maar moet uitzoeken?

Ik denk volle mep in een keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:40 

Hardtraxx Elite

@ Markos, je hebt gelijk.
Citaat:
Q_dance @Mannonymous Ja, alles moet in 1x afgerekend worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 08:57 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Markos schreef:

alsof dat niet gebeurd bij de normale verkoop -.-

Nu kan je abnormale bedragen vragen aan mensen die bijvoorbeeld niet op de aankoopdag aanwezig zijn. Gisteren kwam iemand op msn al met een bod van 105 euro voor mn 2e kaartje. Maar die hou ik voorlopig nog zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:11 

Hardtraxx Veteran

Definitief nu! Kaarten binnen :D 7,50 euro aan fee voor 2 kaarten en 3 euro aan betalingskosten :')

Zien er een beetje saai uit die tickets. Heeft Q-Dance niet veel werk van gemaakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:16 

Donateur

Chukkels schreef:
Definitief nu! Kaarten binnen :D 7,50 euro aan fee voor 2 kaarten en 3 euro aan betalingskosten :')

Zien er een beetje saai uit die tickets. Heeft Q-Dance niet veel werk van gemaakt :(

oke netjes, dus nog aardig wat geld die kaarten :/
Ik ga ze vanavond ff halen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:19 

Hardtraxx Veteran

Ik stond trouwens in een wachtrij van +- 15 seconden. Ben benieuwd hoe dat de 9e gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:20 

Chukkels schreef:
Ik stond trouwens in een wachtrij van +- 15 seconden. Ben benieuwd hoe dat de 9e gaat :P

binnen 10 min uitve4rkocht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:27 

Donateur

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

binnen 10 min uitve4rkocht xd

Ja denken jullie dat het dit jaar weer zo snel gaat?? want er komen denk toch wel een stuk meer kaarten in de verkoop lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:35 

@Kevin: tja, het blijft Defqon he

@Chukkels: dus toch voor 2 tickets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 11:38 

Donateur

KSwoosh schreef:
@Kevin: tja, het blijft Defqon he

@Chukkels: dus toch voor 2 tickets :P

Dus raad jij aan om voor de zekerheid 9 April nog te zitten, ivm met kaarten voor vrienden. Voor als ze te laat zijn?? , want vorig jaar ging het echt om secondes :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 12:28 

Bierkoning

Heb ze ook binnen :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 12:29 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Ach, ik heb nog 5 dagen om mijn kaarten te halen, geen stress voor mij. ^^
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten