wrote:Dus raad jij aan om voor de zekerheid 9 April nog te zitten, ivm met kaarten voor vrienden. Voor als ze te laat zijn?? , want vorig jaar ging het echt om secondeswrote:@Kevin: tja, het blijft Defqon he
@Chukkels: dus toch voor 2 tickets
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb ook 2 tickets binnen nu.. geen wachtrij, heerlijk! Wie zit er nog meer op de camping? 
Misschien kom ik nog wel even kijken. Is 10 minuutjes voor mij met de autowrote:Heb ook 2 tickets binnen nu.. geen wachtrij, heerlijk! Wie zit er nog meer op de camping?
Ja dat zeker gewoon met meerdere zitten Qlimax stond ik binnen enkele seconden op 7 minuten binnen een minuut op meer dan een uur.wrote:wrote:Dus raad jij aan om voor de zekerheid 9 April nog te zitten, ivm met kaarten voor vrienden. Voor als ze te laat zijn?? , want vorig jaar ging het echt om secondeswrote:@Kevin: tja, het blijft Defqon he
@Chukkels: dus toch voor 2 tickets
En dan hebben we het nu over defqon dus ja ga van het ergste uit.
Oke, nou dan ga ik maar weer zitten de 9e 
maar eerst vanavond ff me code gebruiken
maar eerst vanavond ff me code gebruiken
Negert neem je al die lekkere wijven ook mee naar defqonwrote:wrote:Tickets in de pocket!
Die zou jij toch meenemen?wrote:Negert neem je al die lekkere wijven ook mee naar defqonwrote:wrote:Tickets in de pocket!
Tickets gekocht. Is het thema admit one?? of staat dat zo groot erop voor de onzin?
Last edited by knotsjebilly on , edited 1 time in total.
Mweeh, ik kan dus niet lopend naar DefqonATTENTION
DEFQON.1 FESTIVAL CAN ONLY BE REACHED
BY: ORGANIZED BUSTRAVEL, CAR, TAXI,
DROP-OFF OR BICYCLE
jwel!! Het gaat erom wat eronder staat, dat je defqon dus niet met de trein kan bereiken !! Dus dat je er ook niet met de trein naar heen moet gaan!wrote:Mweeh, ik kan dus niet lopend naar DefqonATTENTION
DROP-OFF OR BICYCLE
wrote:Mweeh, ik kan dus niet lopend naar DefqonATTENTION
DROP-OFF OR BICYCLE
Ga je toch met waterfiets?wrote:Mweeh, ik kan dus niet lopend naar DefqonATTENTION
DROP-OFF OR BICYCLE
Jah maar jij vind ze altijd zo makkelijkwrote:Die zou jij toch meenemen?wrote: Negert neem je al die lekkere wijven ook mee naar defqon
Mn zus gaat misschien mee, wie weet is dat wat voor jewrote:Jah maar jij vind ze altijd zo makkelijkwrote:Die zou jij toch meenemen?wrote: Negert neem je al die lekkere wijven ook mee naar defqon
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Zo ik meld me hier ook maar ff
gaat 9 april beesten worden om tickets te scoren
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Tickets en busreis binneng 
-
RHardtraxxer
- 79 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Als je eerst je code invult bij Combiticket (om eerst te kijken of dat wat is en hoe duur etc) kan je daarna nog gewoon terug om 2 regular kaartjes te halen?
Is toch gewoon de zelfde link? Of bedoel je die arrangementen?wrote:Als je eerst je code invult bij Combiticket (om eerst te kijken of dat wat is en hoe duur etc) kan je daarna nog gewoon terug om 2 regular kaartjes te halen?
De arrangementen zijn vanaf 160 euro PP.
-
RHardtraxxer
- 79 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Ik bedoelde de combi-ticket met eventtravel. Dat als je de code, postcode en ticketsoort invult of je dan gelijk vast zit aan een combi-ticket met eventtravel.