Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
trouwens zit nu al een paar keer dat Anthem te luisteren, vind hem eigenlijk niet zo bijzonder. Heeft veel weg, van Gimme Love.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Kevin-Raw wrote:trouwens zit nu al een paar keer dat Anthem te luisteren, vind hem eigenlijk niet zo bijzonder. Heeft veel weg, van Gimme Love.
Vind 'm na een paar keer luisteren wel iets beter worden... maar nog steeds niet zo heel veel aan eigenlijk :)
Donateur
last seen Oct 2023
G1LL wrote:
Kevin-Raw wrote:trouwens zit nu al een paar keer dat Anthem te luisteren, vind hem eigenlijk niet zo bijzonder. Heeft veel weg, van Gimme Love.
Vind 'm na een paar keer luisteren wel iets beter worden... maar nog steeds niet zo heel veel aan eigenlijk :)
Ja ik wordt er niet warm of koud van, wel lekker happy zomers. Ben benieuwd naar de rest, hopelijk in de 2e climax, een beetje summer in the city style :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb alleen nog geen mailtje met code van die inschrijving van vrijdag...
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Heb die code wel, maar twijfel hard of ik heen ga...
E
ah joh gewoon gaan. oranje pilletje op en dan gaan!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
biscuit wrote:ah joh gewoon gaan. oranje pilletje op en dan gaan!
kut q-dance pillen.
Neem gewoon eekhoorntjes. Of fast forwards :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
:')
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ga het liever over het feest hebben dan nu al beslissen wat je dan wilt gaan gebruiken :thumbdown:

Ik zelf twijfel nog tussen Defqon en Decibel, maar Decibel is al een dag nadat ik thuis ben van vakantie :(
E
dan gaan we voor de eekhoortnjes
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
dawasiknie wrote:Ik heb alleen nog geen mailtje met code van die inschrijving van vrijdag...
Ik had vier email adressen opgeven en tussen de ene en andere mail zat 24 uur verschil tussen. Ik heb wel al mn codes binnen gekregen. En controleer even je junk mail.
Donateur
last seen Oct 2023
Kepro wrote:
dawasiknie wrote:Ik heb alleen nog geen mailtje met code van die inschrijving van vrijdag...
Ik had vier email adressen opgeven en tussen de ene en andere mail zat 24 uur verschil tussen. Ik heb wel al mn codes binnen gekregen. En controleer even je junk mail.
Jaa heb ik ook gedaan, op alle adresse van me vrienden. :thumbup: Dus mijn vriendegroep heb gegarandeerd kaarten. ^^
Dus morgen gelijk bestellen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ik heb ook meteen voor mn groepie kaartjes gehaald, kaarten kopen was nog nooit zo makkelijk geweest. ^^
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Markos wrote:Ga het liever over het feest hebben dan nu al beslissen wat je dan wilt gaan gebruiken :thumbdown:

Ik zelf twijfel nog tussen Defqon en Decibel, maar Decibel is al een dag nadat ik thuis ben van vakantie :(
Zit 2 maanden tussen, moet toch makkelijk allebei kunnen?
Donateur
last seen Oct 2023
Klopt! :D doe ik ook lekker!!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
krijg ik pas volgende week donderdag loon :') :') :') :') :') :') :') :') :') FUUUU
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Skip deze.
Main en Black stage spreken me al niks aan op Negative A en B-Front na :yawn:

Ik zou alleen gaan voor de silver purple blue en af en toe de magenta en grey stage.

Ik ga maar voor decibel en intents.
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:krijg ik pas volgende week donderdag loon :') :') :') :') :') :') :') :') :') FUUUU
ja balen :P je heb tot maandag de tijd om die code te gebruiken, kan je niet voorschot krijgen, of papa of mama lief aankijken :D

D-Nemacyst wrote:Skip deze.
Main en Black stage spreken me al niks aan op Negative A en B-Front na :yawn:

Ik zou alleen gaan voor de silver purple blue en af en toe de magenta en grey stage.

Ik ga maar voor decibel en intents.
Ik ga voor alle 3 :D
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
roberttt wrote:krijg ik pas volgende week donderdag loon :') :') :') :') :') :') :') :') :') FUUUU
ja balen :P je heb tot maandag de tijd om die code te gebruiken, kan je niet voorschot krijgen, of papa of mama lief aankijken :D
Die betalen mijn rijbewijs herkansing al van morgen xd dus nee. Maar regel wel wat xd
Hardtraxxer
119 posts member since 2011
last seen May 2011
Verzekerd van een kaartje, BAM! :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kutzooi! Kaarten zijn ontdubbeld, dus als je bij de eerste 5000 zat krijg je geen extra 2 kaarten als je ook al bij de trouwste fans zit :(
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:Kutzooi! Kaarten zijn ontdubbeld, dus als je bij de eerste 5000 zat krijg je geen extra 2 kaarten als je ook al bij de trouwste fans zit :(
Dat is pech, zolang ik mijn 8 tickets behoud vind ik het goed. Ik zat trouwens bij de eerste 5000 kaarten.
L
Hardtraxx Newbie
30 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Weet iemand hoe dat zit met de site van Vangodlos.net?

Betrouwbaar of niet??
G
Chukkels wrote:Kutzooi! Kaarten zijn ontdubbeld, dus als je bij de eerste 5000 zat krijg je geen extra 2 kaarten als je ook al bij de trouwste fans zit :(
hoe kom je daar bij?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Lumines wrote:Weet iemand hoe dat zit met de site van Vangodlos.net?

Betrouwbaar of niet??
Reis maar via Eventtravel. Is wél veilig.
KSwoosh wrote:
hoe kom je daar bij?
Twitter.