Toch verzekerd van een kaartje!
Zin in!
Zin in!
ik ga voor de camping sowieso... dinsdag tickets halen! zal een mooi feest worden zeg damnwrote:We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaaa vivaaaaa Holandiaaaa![]()
![]()
Wie gaat er nog meer voor de camping?
inderdaadwrote:Wat heb ik hier zin in. Met het mooie weer lekker lopen dwalen en los gaan in de blue/black/red/purple/grey/silver tent
Wij hebben er 14wrote:zo verzekerd van 8 kaarten(maatje van me heeft ook )
Alsof ik die zie de hele dag. Nee, die loos ik wel ergens en zie ik de week erop wel weer :')wrote:nog 2 wie dan.. toch niet die chagrijnige vriendjes van jou :p
Gewoon met de HT'ers losgaan jwz!wrote:Alsof ik die zie de hele dag. Nee, die loos ik wel ergens en zie ik de week erop wel weer :')wrote:nog 2 wie dan.. toch niet die chagrijnige vriendjes van jou :p
Ja inderdaad..wrote:Gewoon met de HT'ers losgaan jwz!wrote:Alsof ik die zie de hele dag. Nee, die loos ik wel ergens en zie ik de week erop wel weer :')wrote:nog 2 wie dan.. toch niet die chagrijnige vriendjes van jou :p
We gaan de blue tent ownenwrote:Wordt gewoon één grote HT-orgie
Ja, maar ik dacht echt.. Hier heb ik niets aan. Maar ik verkoop die ticketjes gewoon door aan vrienden wanneer zij niet aan hun ticket kunnen komen!wrote:Modernization en ik hebben beide zo'n leuk mailtje van Q gekregen, 4 tickets in the pocket
Ik vind het wel netjes van Q hoe ze het nu oplossen volgens mij is de spoeling voor de pre-sale tickets veel soepeler dan afgelopen jaar, ook mede doordat er nu meer tickets beschikbaar zijnwrote:Ja, maar ik dacht echt.. Hier heb ik niets aan. Maar ik verkoop die ticketjes gewoon door aan vrienden wanneer zij niet aan hun ticket kunnen komen!wrote:Modernization en ik hebben beide zo'n leuk mailtje van Q gekregen, 4 tickets in the pocket
ik hoop maar niet teveel, want we weten hoe dat bij Qlimax gingwrote:Ik vind het wel netjes van Q hoe ze het nu oplossen volgens mij is de spoeling voor de pre-sale tickets veel soepeler dan afgelopen jaar, ook mede doordat er nu meer tickets beschikbaar zijnwrote:Ja, maar ik dacht echt.. Hier heb ik niets aan. Maar ik verkoop die ticketjes gewoon door aan vrienden wanneer zij niet aan hun ticket kunnen komen!wrote:Modernization en ik hebben beide zo'n leuk mailtje van Q gekregen, 4 tickets in the pocket
En niet zo'n beetje ook.wrote:We gaan de blue tent ownenwrote:Wordt gewoon één grote HT-orgie![]()