Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:26 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
Inderdaad maar ik heb nog wel het gene in mn achterhoofd wat je net op FB zei.

ja.. hopen dat je ze kan houden.. WOOOHOOOOO :D krijg net een mail van q-dance!!

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.
In deze mail vind je een unieke code waarmee je tot twee tickets kunt kopen. Wij raden je aan deze mail goed te lezen, dan kun je weloverwogen de keuze maken voor welk type ticket je gaat aanschaffen en welke vervoersmethode je kiest.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:29 

Hardtraxx Veteran

Mensen die de code nog niet gehad hebben moeten gewoon nog ff geduld hebben, kreeg hem ook pas 1 minuut geleden. ;) Heb 4 tickets trouwens, als het goed is voor mij en 3 maten. Mocht er iemand afhaken zal ik iemand wel blij maken hier die een ticket is misgelopen. :innocent:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:30 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Mensen die de code nog niet gehad hebben moeten gewoon nog ff geduld hebben, kreeg hem ook pas 1 minuut geleden. ;)

precies.. ik kreeg m dus ook net 5 min geleden ;)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:30 

Hardtraxxer

Ik heb de code nu ook binnen. Er staat dat de mail 3 uur geleden is verzonden maar ik heb die mail net 10 minuten :/
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:31 

Hardtraxxer

Jeeh, ik ben ook geselecteerd :D Omdat ik aantal keer met eventtravel naar een Q-feest ben geweest :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:37 

Hardtraxx Beheerder

Hehe ook zo'n code binnen. Heb "maar" 6 Q feesten bezocht vorig jaar.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:43 

Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Hehe ook zo'n code binnen. Heb "maar" 6 Q feesten bezocht vorig jaar.

Ik ook maar 6, waarvan voor mij geldend maar 2 met eventtravel waarvoor ik ben uitgekozen. Dus het zal allemaal wel :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Heb er vorig jaar 6 gehad van Q, maar voor 8 kaarten gehaald :P Heb dus ook weer extra kaartjes :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:46 

Donateur

Beste Robert Postma,

Gefeliciteerd! Jij bent geselecteerd om vóórdat de officiële kaartverkoop van Defqon.1 start, je ticket al veilig te stellen. Elk jaar doen wij ons uiterste best om zoveel mogelijk tickets direct bij de fans te krijgen en volgens onze administratie ben jij zo’n fan. Voor deze editie waren er verschillende methoden waarmee de fans zijn geselecteerd, jij zit erbij omdat je in 2010 een aantal keer naar Q-dance feesten bent geweest en bij de 2500 mensen hoort met de meeste boekingen op Q-dance.nl.

:yay: :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

:yay: :yay: :yay: :yay:

Hier hetzelfde :woot: ^^
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Heb me code ook binnen! Weet iemand hoe duur een combiticket zal zijn met event travel? Dat ga ik wss doen omdat er geen treinen rijden rond Defqon wegens werk aan het spoor of zo (staat in de mail).
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 18:58 

Donateur

meestal rond de 30 euro zo'n eventtravel kaartje
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:06 

Donateur

Ik heb InQontrol, Defqon, Fusion, Qlimax en Qountdown gehad, ook een code binnen :)
Dus nu heb ik er 2 als het goed is? Eentje van die voorinschrijving en die andere van de trouwe fans....
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:08 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik heb InQontrol, Defqon, Fusion, Qlimax en Qountdown gehad, ook een code binnen :)
Dus nu heb ik er 2 als het goed is? Eentje van die voorinschrijving en die andere van de trouwe fans....

ja lijkt me wel, ik heb er ook 2. Zelfde als jou als het goed is
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:31 

Hardtraxx Elite

haha nice ik ben ook geselecteerd omdat ik 2 keer via eventtravel heb geboekt :cool:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Van die treinen is idd nou niet echt goed geregeld, vorig jaar was ik met eventtravel geweest. Heenreis beviel me prima maar de terugreis was nou niet echt helemaal geweldig eigenlijk. Eerst nog een heel eind lopen (die kut bus stond helemaal achteraan) en dan nog 's heel lang wachten tot dat iedereen eindelijk in die bus zit en rond 1 uur (EINDELIJK) een keer weg gaan.. Daar kwam nog bij dat sommige van die lui echt totaal niet te genieten waren zeg.. Nouja, ik zie 't wel. Ik doe niet zo gierig als Kepro en doe gewoon 2 tickets voor mij een een maat van me. Ondanks dat die camping mij super vet lijkt denk ik toch dat ik het gewoon bij het festival zelf houd :)
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Ik had TnT en Davide Sonar graag gezien trouwens.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:01 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Ik had TnT en Davide Sonar graag gezien trouwens.

Technoboy en TnT draaien toch hetzelfde. Maakt niks uit dat Tuneboy er niet bij is. Bespaart Q alleen maar geld :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:05 

Hardtraxx Addict

Niks gehad hier helaas tot nu toe.. Ach, mocht ik geen kaartjes kunnen regelen so be it.

Maar mocht iemand een code overhebben kan je hem natuurlijk bij mij kwijt ;) :cool:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 20:48 

Donateur

Jaa ik heb hem ook niet als trouwe fan, maar dat komt omdat bij ons steeds andere mensen de kaarten bestellen voor heel de groep ^^
maarja gelukkig wel een code dankzij die mooie link via twittâh :P
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:00 

Hardtraxx Veteran

mijn gefilterde tracklist

Red:
Noisecontrollers
Headhunterz & Wildstylez
Zatox
Digital Age Showcase by Wildstylez (live)
B-Front
Bioweapon vs. Toneshifterz
Hosted by: Ruffian / / DV8

Blue:
Titan
Luna & Crypsis
Alphaverb
Josh & Wesz
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Deepack
Alpha Twins
Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8

Purple:
Jack of Sound
The Machine
Chris One
E-Force
Kodex
(winnaar contest Digital Age)
(winnaar contest Digital Age)
Hosted by: MC Shizzler

Ultra Violet:
Coone
Second Identity (live)
Flarup & Activator
Bass Modulators
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Orange:
Organ Donors
Kamui
Marcel Woods
Alex Kidd
Hosted by: MC V

Magenta:

Brown:

Green:

Black:
Kasparov
Amnesys
Outblast vs. Angerfist
Negative A
Endymion ‘Album Showcase’ (live)
Hosted by: Ruffian / Renegade

Silver:
Ophidian vs. D-Pasion
The Outside Agency
Hosted by: MC Justice

Grey:
Neophyte vs. Partyraiser
The Darkraver
Yves DeRuyter
Luna & Pavo “Early Hardstyle”
Vince
Hosted by: MC Da Syndrome

White:
Pavelow
Dock 45
Hosted by: MC Da Mouth of Madness
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:01 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

toch apart, ik heb hetzelfde alleen mystery land & feestfabriek erbij en geen defqon dan, maar ik heb niet zo'n code >.< we bestellen wel altijd bij mij maarja
gelukkig was ik al bij die 5000 eerst geregistreerden :thumbsup:

Heb wel goeie verwachtingen voor dit feestje, aan de line up ligt het iig niet :woot:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:29 

dawasiknie schreef:

Qlimax, IQ, Qlimax, Qountdown, XQ, geen mailtje -.- maar wel kaartje :D
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:33 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:

Qlimax, IQ, Qlimax, Qountdown, XQ, geen mailtje -.- maar wel kaartje :D

misschien keken ze naar het totaal aantal kaarten wat is gekocht ( dus niet alleen van 2010, maar ook voorgaande jaren ).
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:39 

Hardtraxxer

We zijn er weer bij en dat is primaaaaaaaaa vivaaaaa Holandiaaaa :P xd

Wie gaat er nog meer voor de camping?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten