Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Lekkah Feestje hoor,
Rawbin, En Pommertje en Mike-O nog tegengekomen,
ik was er zelf met Modernization =)
Iemand complimenteerde me nog met mijn Fusion shirt was iemand van HT en Unity ik dacht Mol, correct me if im wrong :D

Chris One en Jack of Sounds waren de helden van de Purple,
en Alphaverb ging ook heerlijk!

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Gozer die helemaal rechts staat met dat blauwe vest & witte t-shirt is ook een broertje van Jack of Sound ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De ekte ekte gingen midden vooraan staan bij de red. Goeie sfeer tijdens the prophet. Andere tijden was het inderdaad kut.

Vergelijk een keer een applaus voor the prophet op de main toen het zwaar vol was met een applaus voor alpha twins op de blue. A2 krijgt zwaar meer gejuich en geklap en gefluit en bij the prophet een beetje mak.

Terwijl ik prophet toch veruit t beste vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Hard schreef:
goed feestje! :yay:
helaas teveel bij de main gestaan (daar stond je al snel teveel).
maar toch het nodige geknald @ bleu :love: en @ black

volgens mij ben ik hoofdcoach nog 2x tegengekomen?


Klopt, 1x bij de patatkraam en 1x bij de wc's toen je je krokodil mee had :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Kuif vooran is die van B-ram ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de purple lekker bij de bar gestaan, was nog veel ruimte ook :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 05:31 
 
Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Fr4ns schreef:
Lekkah Feestje hoor,
Rawbin, En Pommertje en Mike-O nog tegengekomen,
ik was er zelf met Modernization =)
Iemand complimenteerde me nog met mijn Fusion shirt was iemand van HT en Unity ik dacht Mol, correct me if im wrong :D

Chris One en Jack of Sounds waren de helden van de Purple,
en Alphaverb ging ook heerlijk!

:list:


Woops you're right,
Kwam Jou nog ff snel tegen ergens op het einde

Helemaal vergeten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Die Kuif vooran is die van B-ram ;)

Dat ben ik :) Vooraan bij Jack of Sound as usual :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oja heb nog dance tunes kaartje in portmonee van zaterdag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
mr_vertigo schreef:
Die Kuif vooran is die van B-ram ;)

Dat ben ik :) Vooraan bij Jack of Sound as usual :thumbup:


dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggen ;)

Aah kijk! Fusion shirt aan? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeer :P Alhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Djenz schreef:
dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggen ;)

Aah kijk! Fusion shirt aan? :thumbup:


yess!! stond buiten het 1e kwartier, de hele set midvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeer :P Alhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!


Dat ging ook vooral over Red & Black was volgens mij ook niet super? Voor de rest hing er wel een prima sfeer idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Red ging niet echt los nee. Ik stond daar te beuken staan ze je een beetje aan te gapen daaro :yawn: mobieltje in hun hand
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.





track is van bad meets evil ft. bruno mars - lighters

geen id hoe b-front m gaat noeme xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
styl0w schreef:
Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.





track is van bad meets evil ft. bruno mars - lighters

geen id hoe b-front m gaat noeme xD


Hmmm, oke dan zie ik hem nog wel keer voorbij komen. Lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.

Dat is een Zany- T.B.A. ;)
Kijk maar bij nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 19:34 
 

Pommer schreef:
DarkBeatz schreef:
Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeer :P Alhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!


Dat ging ook vooral over Red & Black was volgens mij ook niet super? Voor de rest hing er wel een prima sfeer idd ;)

Black af en toe wel, maar grotendeels ook stilstaand.
alleemaal dat Angerfist & Outblast volk he -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Set van de dag was voor mij Ran-D vs Adaro, tering wat ging die laatste 3 kwartier hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeer :P Alhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!

Nog bedankt dat je Rian nog had gevonden voor mij. Had er echt zwaar de pestpleuris in dat ik iedereen kwijt was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.


Zany - Lighters (DJ Tool)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 00:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

B-Front draaide ook nog een of andere remix van een oud nummer van Pavo & Zany. Orgasmo geloof ik. of S.E.X. Kunnen ook wel 2 zijn geweest.

Eentje met die text LSD, XTC Cocaine...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is Zany - Sky High ;)



Aftermovie van Crypsis :D
Vorige  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten