wrote:Lekkah Feestje hoor,
Rawbin, En Pommertje en Mike-O nog tegengekomen,
ik was er zelf met Modernization =)
Iemand complimenteerde me nog met mijn Fusion shirt was iemand van HT en Unity ik dacht Mol, correct me if im wrong
Chris One en Jack of Sounds waren de helden van de Purple,
en Alphaverb ging ook heerlijk!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Gozer die helemaal rechts staat met dat blauwe vest & witte t-shirt is ook een broertje van Jack of Sound
De ekte ekte gingen midden vooraan staan bij de red. Goeie sfeer tijdens the prophet. Andere tijden was het inderdaad kut.
Vergelijk een keer een applaus voor the prophet op de main toen het zwaar vol was met een applaus voor alpha twins op de blue. A2 krijgt zwaar meer gejuich en geklap en gefluit en bij the prophet een beetje mak.
Terwijl ik prophet toch veruit t beste vond.
Vergelijk een keer een applaus voor the prophet op de main toen het zwaar vol was met een applaus voor alpha twins op de blue. A2 krijgt zwaar meer gejuich en geklap en gefluit en bij the prophet een beetje mak.
Terwijl ik prophet toch veruit t beste vond.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Klopt, 1x bij de patatkraam en 1x bij de wc's toen je je krokodil mee hadwrote:goed feestje!![]()
helaas teveel bij de main gestaan (daar stond je al snel teveel).
maar toch het nodige geknald @ bleuen @ black
volgens mij ben ik hoofdcoach nog 2x tegengekomen?
Bij de purple lekker bij de bar gestaan, was nog veel ruimte ook 
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
Woops you're right,wrote:wrote:Lekkah Feestje hoor,
Rawbin, En Pommertje en Mike-O nog tegengekomen,
ik was er zelf met Modernization =)
Iemand complimenteerde me nog met mijn Fusion shirt was iemand van HT en Unity ik dacht Mol, correct me if im wrong
Chris One en Jack of Sounds waren de helden van de Purple,
en Alphaverb ging ook heerlijk!
Kwam Jou nog ff snel tegen ergens op het einde
Helemaal vergeten
Dat ben ikwrote:Die Kuif vooran is die van B-ram
oja heb nog dance tunes kaartje in portmonee van zaterdag 
dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggenwrote:Dat ben ikwrote:Die Kuif vooran is die van B-ramVooraan bij Jack of Sound as usual
Aah kijk! Fusion shirt aan?wrote:dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggen
Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeer
Alhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!
yess!! stond buiten het 1e kwartier, de hele set midvoor.wrote:Aah kijk! Fusion shirt aan?wrote:dan stond je iets voor mij.. ik sta ook op die foto met zwart shirt, hand voor mn mond omdat ik iets wilde zeggen
Dat ging ook vooral over Red & Black was volgens mij ook niet super? Voor de rest hing er wel een prima sfeer iddwrote:Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeerAlhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Red ging niet echt los nee. Ik stond daar te beuken staan ze je een beetje aan te gapen daaro
mobieltje in hun hand
Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
wrote:Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
track is van bad meets evil ft. bruno mars - lighters
geen id hoe b-front m gaat noeme xD
Hmmm, oke dan zie ik hem nog wel keer voorbij komen. Lekker nummer.wrote:wrote:Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
track is van bad meets evil ft. bruno mars - lighters
geen id hoe b-front m gaat noeme xD
Dat is een Zany- T.B.A.wrote:Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
Kijk maar bij nieuwe tracks.
-
G
Black af en toe wel, maar grotendeels ook stilstaand.wrote:Dat ging ook vooral over Red & Black was volgens mij ook niet super? Voor de rest hing er wel een prima sfeer iddwrote:Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeerAlhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!
alleemaal dat Angerfist & Outblast volk he
Set van de dag was voor mij Ran-D vs Adaro, tering wat ging die laatste 3 kwartier hard!
Nog bedankt dat je Rian nog had gevonden voor mij. Had er echt zwaar de pestpleuris in dat ik iedereen kwijt waswrote:Mij is persoonlijk niets opgevallen van de slechte sfeerAlhoewel nu ik erover nadenk er toch niet erg veel keihard werd los gegaan rondom mij, kwam waarschijnlijk omdat ik zelf echt constant stond te stuiteren als een kangoeroe dat het mij niet opviel... Prachtig feestje gehad dus!
Zany - Lighters (DJ Tool)wrote:Hoe heet dat nummer dat B-front draaide, met de vocals van Eminem - Lighter erin, best fijne plaat.
B-Front draaide ook nog een of andere remix van een oud nummer van Pavo & Zany. Orgasmo geloof ik. of S.E.X. Kunnen ook wel 2 zijn geweest.
Eentje met die text LSD, XTC Cocaine...
Eentje met die text LSD, XTC Cocaine...