Jeuj ik zit erin, gelukkig zie ik er niet zo verrot uit als ik dacht 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heerlijk filmpje, met in de hoofdrol: Pommer
hahaha
Leuke after!
Bedenk me ook net dat ik die Ultra Violette stage helemaal niet gezien heb
Same here, geen flauw idee waar hij stond. Laat staan dat ik een stap binnen heb gezet hahawrote:Leuke after!
Ultra violet stond tegenover de Magenta of anders gezien achter de stage van de blue. UV zag er echt vet uit vond ik.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
UV was echt mooi, allemaal hout 
Da's die Zany Mash-upwrote:B-Front draaide ook nog een of andere remix van een oud nummer van Pavo & Zany. Orgasmo geloof ik. of S.E.X. Kunnen ook wel 2 zijn geweest.
Eentje met die text LSD, XTC Cocaine...
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Hij heeft echt mijn dag gemaakt! Jezus wat was hij dikwrote:View on YouTube
RAGGEN TOT EN MET
Jack of sound, Alpha ² en Luna & crypsis vond ik ook echt zeer goed
Nu op naar Wish outdoor voor een hele dag Magic Show Stage
alphaverb en deepack zijn voor mij toch wel de bazen van de dag geweest!!
Jap was een mooie stage, veel moeite ingestoken, komt ws omdat die dus het hele weekend gebruikt werdwrote:UV was echt mooi, allemaal hout
View on YouTube
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty
vooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting 
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty
Inderdaad echt vet!wrote:View on YouTube
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterpartyvooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
-
G
Sodejesus! wat een trackwrote:Inderdaad echt vet!wrote:View on YouTube
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterpartyvooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
afterparty was wel ff lekker ja.. had het eigenlijk wel gehad maar toch nog ff heeeeelemaal kapot gegaan daar.wrote:
-
EHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2009
- last seen Dec 2013
Ben voor de eerste keer geweest vanuit Brugge, het was:
veel te ver
supervet
te veel hardcore?
kut weer
kut parking
Compilatievideotje door mij
View on YouTube
veel te ver
supervet
te veel hardcore?
kut weer
kut parking
View on YouTube
-
GHardtraxxer
- 166 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
ga dan naar een niet-hardcore stage? 
-
EHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2009
- last seen Dec 2013
Ja dat is natuurlijk wel waar, maar zelfs op de mainstage draaiden ze het laatste uur hardcore...
Btw, het DEFQON gevoel zoals je ziet op youtube filmpjes aan Almere had ik totaal niet, het was welliswaar wel goed knallen zoals jullie zeggen maar echt WOW was het niet
Btw, het DEFQON gevoel zoals je ziet op youtube filmpjes aan Almere had ik totaal niet, het was welliswaar wel goed knallen zoals jullie zeggen maar echt WOW was het niet
hier moest ik toch even om lachen, sorrywrote:het DEFQON gevoel zoals je ziet op youtube filmpjes aan Almere had ik totaal niet
Pitten/Heuken op Hardcore? Haha.wrote:Ben voor de eerste keer geweest vanuit Brugge, het was:
veel te ver
supervet
te veel hardcore?
kut weer
kut parking
View on YouTube
De meest kansloze figuren ooit.wrote:Pitten/Heuken op Hardcore? Haha.
Heb er heel de tijd naast gestaan tijdens Promo vs EA, of nou ja gestaan... je kon niet eens meer op je poten blijven staan omdat je al omver gebeukt werd door deze halve zolen. Werden daar ook herhaaldelijk op aangesproken, maar nee hoor. Je zou maar rekening moeten houden met mensen om je heen...
Als ze iets moeten verbannen op een feest is het die ongein wel, dan heb ik nog liever dat je in een fluoriserende emo-broek gaat sjuffelen ofzo. Opzouten, vind t prima dat je los gaat maar niet ten koste van je mede-feestganger.
Dat deden ze zelfs in de Blue bij Ran-D & Adaro, tegen elkaar op rennen en zo. Echt triest vind ik het.
-
G
En in de Purple ook, paar van die kansloze gastenwrote:Dat deden ze zelfs in de Blue bij Ran-D & Adaro, tegen elkaar op rennen en zo. Echt triest vind ik het.
Sterf ofzo.