Hij heeft echt mijn dag gemaakt! Jezus wat was hij dik Wou eigenlijk eerst naar Titan gaan omdat ik toch naar Wish ga, maar Na 5min slecht geluid nam ik geen risico's en ben ik naar deze man gevlucht Ik heb er geen moment spijt van gehad, 1 vd vetste sets die ik ooit live heb meegemaakt Jack of sound, Alpha ² en Luna & crypsis vond ik ook echt zeer goed Was ook heel blij dat ik Housedog nog heb kunnen meepikken tijdens deepack tussendoor, die ging zo hard! Wat een bazentrack! Nu op naar Wish outdoor voor een hele dag Magic Show Stage
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty vooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty vooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty vooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
Inderdaad echt vet!
Sodejesus! wat een track vooral vanaf 1:50 fzoiets
Ik krijg echt kippenvel van dit nummer.... doet me denken hoe gekkenhuis het was op de afterparty vooral bij 1:40 was het echt niet normaal .... Wat een bazen set sette Mental Theo & The Prophet neer .. wat een afsluiting
afterparty was wel ff lekker ja.. had het eigenlijk wel gehad maar toch nog ff heeeeelemaal kapot gegaan daar.
Ja dat is natuurlijk wel waar, maar zelfs op de mainstage draaiden ze het laatste uur hardcore...
Btw, het DEFQON gevoel zoals je ziet op youtube filmpjes aan Almere had ik totaal niet, het was welliswaar wel goed knallen zoals jullie zeggen maar echt WOW was het niet
De meest kansloze figuren ooit. Heb er heel de tijd naast gestaan tijdens Promo vs EA, of nou ja gestaan... je kon niet eens meer op je poten blijven staan omdat je al omver gebeukt werd door deze halve zolen. Werden daar ook herhaaldelijk op aangesproken, maar nee hoor. Je zou maar rekening moeten houden met mensen om je heen...
Als ze iets moeten verbannen op een feest is het die ongein wel, dan heb ik nog liever dat je in een fluoriserende emo-broek gaat sjuffelen ofzo. Opzouten, vind t prima dat je los gaat maar niet ten koste van je mede-feestganger.
Als iemand dat op een feest bij mij flikt stamp ik hem meteen op zijn muil. Ben daar echt niet van gediend. Kom niet om te pitten maar om keihard te stampen.