Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:



Daarom stond ik daar ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

inderdaad. Crypsis vs Luna was de bom (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

\Mijn verslag.u

We hadden zelf een bus geregeld dus om 8 uur vertokken kwamen 09:45 aan. Ds een dik uur staan wachten.
Gelukkig was ik zo door die drukke rij door en was om 11:15 binnen. Voor mij kon Defqon beginnen. We waren gelijk naar Blue gelopen omdat daar de rest stond. Waverider stond een lekkere openings set te draaien. lekker ingekomen. Na deze set maar even gaan eten. toen zijn we maar een rondje gaan maken. Wist niet dat Industrial zo lekker kon zijn. Kwamen we aan bij Purple waar Jack Of Sound begon. Man o man wat klapte hij er op zeg! Echt een heerlijke set. Daar stonden trouwens heel veel hardtraxxers. Waar ik nog een foto heb gemaakt (staat bij de meeting topic). Daarna Terug naar de Blue net het einde van Deepack mee gemaakt. Die maken toch ook altijd een feestje van. Toen was het de beurt aan Alphaverb. Eerste half uur was echt vet. 2de gedeelte was minder. Psyko Punkz. Tja het is niks voor mij gebleken. Hebben als ik me nog goed herinner niet meer dan 3/4 nummer die niet van hun waren. in 1 en 15 min tijd. Daarna zijn we naar red gegaan voor B-Front. Wat is het toch heerlijk gevoel om een anthem te horen vanuit je eigen dorp Rebirth. het was echt dood op de main. dus zijn we naar Purple gegaan. Chirs One heerlijke set. Hoe kun je Killshot en Partten 2 achter elkaar draaien. daarna even bij gekomen daarna Ran-D & Adaro. heerlijke set. Onder tussen nog met Chris One gesproken in de Blue en afgesproken met Tita dat ik volgende week tijdens Wish een pilsje van hem kreeg. na Ran-d & Adaro naar de main. Lekker rustig van het vuurwerk en show gekeken. Los gaan kon je daar toch niet!

Plus
Geluid blue en Purple.
Veel hardtraxxers.
Set Jack Of Sound.

Min
De main
Defqon gevoel
Weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bleeeh heb nu spijt dat ik best veel tijd op de main heb doorgebracht, kwam vooral omdat de groep daar stond, opzich daar ook wel goed kunnen vermaken maar toch, meer in de blue gestaan hebben zou achteraf wel beter geweest zijn. >.<

Op Decibel zal ik het eens goed aanpakken. :D Staat wel al vast dat ik daar sowieso niet afsluit op de main, die hele eindshow kan me eigenlijk niet eens zo heel veel bommen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:



Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:

[youtube]...[/youtube]


Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:

Iedereen moet altijd achteraf kunnen zeiken over die sfeer. Mij maakt het echt niet uit, zolang ik me zelf maar vermaak heb ik geen probleem met die sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:

[youtube]...[/youtube]


Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:

Iedereen moet altijd achteraf kunnen zeiken over die sfeer. Mij maakt het echt niet uit, zolang ik me zelf maar vermaak heb ik geen probleem met die sfeer.


sfeer is 1 van de belangrijkste dingen op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:



Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:


Idd ik kan dat bevestigen :D heb me daar kapot gestampt... maarja achteraf liever Luna vs Crypsis gezien xd maar ik wilde sowieso 1x naar main ... dat werd dus B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij The Prophet hing er anders ook wel een redelijke sfeer op sommige plekken. Die man was aardig goed bezig van de keer, wist de main eindelijk eens wat los te draaien, en nee alleen niet door hitjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
HardStyler schreef:
Jurheinen schreef:
Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:

Iedereen moet altijd achteraf kunnen zeiken over die sfeer. Mij maakt het echt niet uit, zolang ik me zelf maar vermaak heb ik geen probleem met die sfeer.


sfeer is 1 van de belangrijkste dingen op een feest.

Sfeer heb je zelf ook een grote bijdrage aan. Zolang je zelf uit je plaat gaat, sleep je de mensen om je heen ook wel mee. Dat is tenminste mijn ervaring. Vooraan in het midden en achter de camera ging het toch aardig los iedere keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Gadverdamme, zie dit dan. Sfeer is toch om te huilen jongens? :cry:



Vooraan en in het midden ging het goed loss :thumbup:


Idd ik kan dat bevestigen :D heb me daar kapot gestampt... maarja achteraf liever Luna vs Crypsis gezien xd maar ik wilde sowieso 1x naar main ... dat werd dus B-Front


ook vooraan/midden was het tijdens B-Front vrij mak allemaal.. helemaal als je dan weer terug gaat naar de blue merkte je goed het verschil!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand nog de set van alphaverb meegemaakt kwam het laatste kwartier binnen lopen voor de psyko punkz maar dat kwartiertje was wel BRUUUT
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Had Jack of Sound zijn broer meegenomen ofzo? Er stond iemand vooraan op de purple tijdens zijn set die ontzettend veel op hem leek xd Maar vonden jullie het geluid bij JoS niet erg zacht? Wij stonden tegen het hek aan, en konden nog met gemak elkaar verstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 21:57 
 

Djenz schreef:
ook vooraan/midden was het tijdens B-Front vrij mak allemaal.. helemaal als je dan weer terug gaat naar de blue merkte je goed het verschil!

ja echt he :P die sfeer was in de blue echt mega chill :D als ik daar stond: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Had Jack of Sound zijn broer meegenomen ofzo? Er stond iemand vooraan op de purple tijdens zijn set die ontzettend veel op hem leek xd Maar vonden jullie het geluid bij JoS niet erg zacht? Wij stonden tegen het hek aan, en konden nog met gemak elkaar verstaan.


wilde het hem eigenlijk nog vragen maar ik was zo druk bezig met stampen haha.. zou trouwens heel goed kunnen.. check deze foto van zn Facebook: Afbeelding

en over het geluid; ik kon zeker niet makkelijk met praten bewijst deze foto: http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9659_n.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was zijn broertje :p ik moest het gewoon vragen xd

Goeie gozer was het :p ook nog even mee los gegaan alleen stond op ze teen :lol: beetje jammer weer van mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was idd z'n broer en er stond nog een gast bij, dat was ook een broer van hem. Die leek trouwens niet echt op hem, die andere wel. :P Heb ook nog ff met die gasten staan lullen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Was idd z'n broer en er stond nog een gast bij, dat was ook een broer van hem. Die leek trouwens niet echt op hem, die andere wel. :P Heb ook nog ff met die gasten staan lullen. :P

Nou opzich :p die andere leek er ook wel op xd ben trouwens benieuwd naar de filmpjes van JOS
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Was idd z'n broer en er stond nog een gast bij, dat was ook een broer van hem. Die leek trouwens niet echt op hem, die andere wel. :P Heb ook nog ff met die gasten staan lullen. :P

Nou opzich :p die andere leek er ook wel op xd ben trouwens benieuwd naar de filmpjes van JOS


ja ik ook, op sommige momenten zo hard aan het beuken geweest :P mja dat viel soms ook wel weer mee als ik naar links of rechts keek haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Had Jack of Sound zijn broer meegenomen ofzo? Er stond iemand vooraan op de purple tijdens zijn set die ontzettend veel op hem leek xd Maar vonden jullie het geluid bij JoS niet erg zacht? Wij stonden tegen het hek aan, en konden nog met gemak elkaar verstaan.

Ik vond het geluid dik in orde. Toen Junior (Hardstyle Masterz remix) erin klapte ging het echt heerlijk hard hoor :) En ik stond ook vrij ver vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Iemand nog de set van alphaverb meegemaakt kwam het laatste kwartier binnen lopen voor de psyko punkz maar dat kwartiertje was wel BRUUUT


Die hele set was heeeeeeeeer-lijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog een stukkie van me mobiel volgens mij was het begin Deepack weet het niet meer.
Ging goed hard de hele dag eigenlijk wel in blue

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:14 
 
Hardtraxxer

goed feestje! :yay:
helaas teveel bij de main gestaan (daar stond je al snel teveel).
maar toch het nodige geknald @ bleu :love: en @ black

volgens mij ben ik hoofdcoach nog 2x tegengekomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:32 
 
Hardtraxxer

Lekkah Feestje hoor,
Rawbin, En Pommertje nog tegengekomen,
ik was er zelf met Modernization =)
Iemand complimenteerde me nog met mijn Fusion shirt was iemand van HT en Unity ik dacht Mol, correct me if im wrong :D

Chris One en Jack of Sounds waren de helden van de Purple,
en Alphaverb ging ook heerlijk!
Vorige  1 ... 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten