Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Davey volgens mij stonden jij, ik, Nando, mr vertigo, Janus & WZY (Wouco) daar een beetje te raggen met zn allen, met nog een paar maten van mij er omheen maar die konden niet mee in ons tempo :P Wel nice dat ze daar afsloten haha

Ja kan wel kloppen.
Ach, er zijn sowieso niet veel mensen die kunnen meekomen in het ragtempo van de Hardtraxxers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel een lekker filmpje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

echt wat een helden set was dat :worship: :worship: :worship: wil er wel weer naar terug (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Wat heb ik een spijt dat ik naar B-Front ben gegaan toen...... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat heb ik een spijt dat ik naar B-Front ben gegaan toen...... :cry:

:lol: goh wat heb jij wat gemist XD die was gewoon ja.. GEWELDIG (L) (L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luna & Crypsis was een geweldige set (L)

Een paar nieuwe nummers waren ook echt té heerlijk.
In totaal wel 10 nieuwe platen gehoord, met daarnaast nog hele dikke platen zoals Nackt, Out with a Bang, The Worst Nightmare, Strike, Brutality, The Shade en nog wat platen.

Godsamme wat een set was dit!
Mixwerk was ook geweldig, en om te zien hoe hard Crypsis los ging (terwijl hij normaal nog best rustig is) was ook heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Luna & Crypsis was een geweldige set (L)

Een paar nieuwe nummers waren ook echt té heerlijk.
In totaal wel 10 nieuwe platen gehoord, met daarnaast nog hele dikke platen zoals Nackt, Out with a Bang, The Worst Nightmare, Strike, Brutality, The Shade en nog wat platen.

Godsamme wat een set was dit!
Mixwerk was ook geweldig, en om te zien hoe hard Crypsis los ging (terwijl hij normaal nog best rustig is) was ook heel vet.



heb geen 1 keer na de dj booth gekeken XD wel slecht :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Haha, dank je wel :lol: Volgende keer geef ik m'n drinken wel aan iemand anders zodat je mee kan stampen. :D

Hield ik jou drinken vast dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:


Leuk filmpje, opening van Jack of Sound. Je ziet meteen een paar Hardtraxxers beuken. :D


Goh wie zou je die link nou gestuurd hebben :lol:
En wie staat er heel verveeld en nog compleet nuchter de hele tijd midden vooraan in beeld? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Haha, dank je wel :lol: Volgende keer geef ik m'n drinken wel aan iemand anders zodat je mee kan stampen. :D

Hield ik jou drinken vast dan? :huh:

Uhm nou ja, ik gaf het aan Daniël en die gaf het volgens mij aan jou. xd Kreeg het iig terug van jou volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

GVD hebben Crypsis & Luna The Shade gedraaid? :( Dat was juist de reden dat ik toen op de main was om die te horen >.< Noujah hopelijk volgende week @ WiSH dan maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GVD hebben Crypsis & Luna The Shade gedraaid? :( Dat was juist de reden dat ik toen op de main was om die te horen >.< Noujah hopelijk volgende week @ WiSH dan maar

The R3bels op Free Festival jonge. :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Iris93 schreef:
Nando schreef:
Haha, dank je wel :lol: Volgende keer geef ik m'n drinken wel aan iemand anders zodat je mee kan stampen. :D

Hield ik jou drinken vast dan? :huh:

Uhm nou ja, ik gaf het aan Daniël en die gaf het volgens mij aan jou. xd Kreeg het iig terug van jou volgens mij. :P


Oja dat kan best wel kloppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 18:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Pommer schreef:
GVD hebben Crypsis & Luna The Shade gedraaid? :( Dat was juist de reden dat ik toen op de main was om die te horen >.< Noujah hopelijk volgende week @ WiSH dan maar

The R3bels op Free Festival jonge. :evil:


Ojah natuurlijk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Luna & Crypsis was een geweldige set (L)

Een paar nieuwe nummers waren ook echt té heerlijk.
In totaal wel 10 nieuwe platen gehoord, met daarnaast nog hele dikke platen zoals Nackt, Out with a Bang, The Worst Nightmare, Strike, Brutality, The Shade en nog wat platen.

Godsamme wat een set was dit!
Mixwerk was ook geweldig, en om te zien hoe hard Crypsis los ging (terwijl hij normaal nog best rustig is) was ook heel vet.


Godverdomme, The Shade, dat was ik gewoon vergeten!! Dat ging zo verschrikkelijk hard :O
Ook kwamen The Demand, Torture en Type Face nog langs :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GVD hebben Crypsis & Luna The Shade gedraaid? :( Dat was juist de reden dat ik toen op de main was om die te horen >.< Noujah hopelijk volgende week @ WiSH dan maar

Haha ik wou die zo vet graag horen he, dacht dat hij wel gedraaid zou worden op de main. loop ik van de main naar de blue hoor ik de climax van The Shade ik echt: FUUUUUUUUUUU xd Naja dan maar knallen op Free.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Daveytl schreef:
Luna & Crypsis was een geweldige set (L)

Een paar nieuwe nummers waren ook echt té heerlijk.
In totaal wel 10 nieuwe platen gehoord, met daarnaast nog hele dikke platen zoals Nackt, Out with a Bang, The Worst Nightmare, Strike, Brutality, The Shade en nog wat platen.

Godsamme wat een set was dit!
Mixwerk was ook geweldig, en om te zien hoe hard Crypsis los ging (terwijl hij normaal nog best rustig is) was ook heel vet.


Godverdomme, The Shade, dat was ik gewoon vergeten!! Dat ging zo verschrikkelijk hard :O
Ook kwamen The Demand, Torture en Type Face nog langs :love:


Oke hou maar op hoor :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:18 
 

is decibel anthem niet gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
is decibel anthem niet gedraaid?


anthems hoor je alleen maar op het desbetreffende feest te draaie vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
robkuh1990 schreef:
is decibel anthem niet gedraaid?


anthems hoor je alleen maar op het desbetreffende feest te draaie vind ik :P


The nirvana of noise kwam nog langs bij de black door angerfist dacht ik, vind ik toch wel erg dik om te horen hoor:p Ook al is het de anthem van een ander feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nirvana of noise werd door NC ook nog op de Main gedraaid :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
is decibel anthem niet gedraaid?


Heb em sowieso 2 x gehoord, volges mij bij The Pitcher en J&W die ook nog eens na elkaar stonden :P

edit: nee dat is natuurlijk First Match 2011, kuttrailer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
The Anim0l schreef:
robkuh1990 schreef:
is decibel anthem niet gedraaid?


anthems hoor je alleen maar op het desbetreffende feest te draaie vind ik :P


The nirvana of noise kwam nog langs bij de black door angerfist dacht ik, vind ik toch wel erg dik om te horen hoor:p Ook al is het de anthem van een ander feest


The nirvana of noise is wel meerdere keren voorbij gekomen ... ik heb hem iig 3 keer gehoord ... is ook wel wat promotie voor een ander feest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jij gaat dus op basis van een anthem naar een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel anthem werd ook gedraait door NC :whistle:
Vorige  1 ... 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten