whahah en toen maakte ik je wakker :p en toen ging het helemaal foutwrote:Haha!wrote:Vond er geen kut aan! Jij ging veels te vroeg naar bed =(wrote:Zoo ik leef ook weer![]()
Heb me supertof vermaaktWat een weekend gehad!
Zoals het hoort, verstandige jongen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Davey volgens mij stonden jij, ik, Nando, mr vertigo, Janus & WZY (Wouco) daar een beetje te raggen met zn allen, met nog een paar maten van mij er omheen maar die konden niet mee in ons tempo
Wel nice dat ze daar afsloten haha
-
THardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Sep 2011
Ziet er echt uit alsof ik wat gemist heb. Zeker die eindshow, wat een gigantisch mooie show zeg!
Valt in het niets bij Fusion of Dance en Emporium, dat waren pas shows!wrote:Ziet er echt uit alsof ik wat gemist heb. Zeker die eindshow, wat een gigantisch mooie show zeg!
lol... hou is op met je commentaarwrote:Valt in het niets bij Fusion of Dance en Emporium, dat waren pas shows!wrote:Ziet er echt uit alsof ik wat gemist heb. Zeker die eindshow, wat een gigantisch mooie show zeg!
Wat zeg ik verkeerd?wrote:lol... hou is op met je commentaarwrote:Valt in het niets bij Fusion of Dance en Emporium, dat waren pas shows!wrote:Ziet er echt uit alsof ik wat gemist heb. Zeker die eindshow, wat een gigantisch mooie show zeg!
In vergelijking met vorig jaar wel ja, maar het is niet dat ik speciaal voor de show naar de main hoef met die kutmuziek 
View on YouTube
Leuk filmpje, opening van Jack of Sound. Je ziet meteen een paar Hardtraxxers beuken.
Leuk filmpje, opening van Jack of Sound. Je ziet meteen een paar Hardtraxxers beuken.
Gelukkig doe ik met je mee.wrote:wat ben ik aan het kauwen
Hoe jij een stuk of 3 rondjes draait ziet er wel episch uitwrote:View on YouTube
Ziet er wel gezellig uit jah
, toen stond ik volgens mij op de mainstage bij HHZ & WS? Maarja dat filmpje is gemaakt door Janus? Heb je niet nog wat filmpjes van tijdens Titan, dát ging pas tekeer 
Ziet er gewoon grappig uitwrote:3 rondjes?Is er maar 1 toch?
Hahawrote:Ziet er gewoon grappig uitwrote:3 rondjes?Is er maar 1 toch?
Ja, zoals ik 't zie was die show van Fusion of Dance inderdaad vetter!wrote:Valt in het niets bij Fusion of Dance en Emporium, dat waren pas shows!wrote:Ziet er echt uit alsof ik wat gemist heb. Zeker die eindshow, wat een gigantisch mooie show zeg!
Hahahaha volgens mij zie ik Nando helemaal uit ze plaat gaan , rechts voor op het beeldwrote:Hoe jij een stuk of 3 rondjes draait ziet er wel episch uitwrote:View on YouTube
heb zoveel mensen gemist / niet gezien 
ben jou nog wel een aantal keer tegen gekomen XD zelfs bij blackwrote:heb zoveel mensen gemist / niet gezien
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Mooiste moment van Defqonwrote: Ik zie mezelfDit ging echt hardddddd
Eens, denk er met een glimlach van oor tot oor aan terugwrote:Mooiste moment van Defqonwrote: Ik zie mezelfDit ging echt hardddddd
Je weet dat het komt, je weet dat je je helemaal de tering in stampt, en toch is het elke keer weer 1 van de hoogtepunten van het feest, wat een epishe track is het tochwrote:Eens, denk er met een glimlach van oor tot oor aan terugwrote:Mooiste moment van Defqonwrote: Ik zie mezelfDit ging echt hardddddd
Ik vraag me trouwens af wat er mis met je is als je tijdens dit nummer gaat filmen