Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook alvast gedaan! :) Kan je dan meteen een kaartje kopen als je die mail krijgt?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Maar hoe werkt dat dan? krijg je gewoon een linkje dat je kan bestellen op je gemak en hoef je niet op de dag van de kaartverkoop als een idioot op die muisknop te klikken? :woot:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Assured is toch zeker ofzo? ik zie wel extended sale 4 april en verkoop 9 april. Dus ik weet niet precies?

Je bent één van de 5000 personen die zich mag registeren voor de exclusieve voorverkoop van Defqon.1 Festival, op 25 juni in Biddinghuizen. Je bent hiermee verzekerd van maximaal twee tickets voor Defqon.1.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar kun je dat anthem beluisteren dan?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar kun je dat anthem beluisteren dan?

Op de website. ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar kun je dat anthem beluisteren dan?

Defqon site.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
93Wesley93 schreef:
Waar kun je dat anthem beluisteren dan?

Op de website. ;)

Goh echt waar :P Kon het nergens vinden, maar ik heb het nu al. :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar kun je dat anthem beluisteren dan?

Ook hier:
nieuwe-tracks-hs/noisecontrollers-defqon-anthem-2011-t14308.html
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Maar hoe werkt dat dan? krijg je gewoon een linkje dat je kan bestellen op je gemak en hoef je niet op de dag van de kaartverkoop als een idioot op die muisknop te klikken? :woot:


Zal wel ongeveer hetzelfde gaan als vorig jaar: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon-1 ... oment.html
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line-up van Zaterdag is wel leuk op de camping:
Luna & DHHD & Thilo & Evanti
Technoboy
Pavo

:)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mooooooi, kheb zelf ff gedaan en een maatje ook al dus sws 4 tickets! :yay:
wordt denk ik hele dag blue met af en toe een uitstapje naar red & purple ofzo :love:

die camping gaat em niet worden, lekker in het busje uit het dorp en bij thuiskomst nog ff de kroeg in :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of je zonder kaartje ook op de camping kan komen. Zal wel ff langs fietsen op vrijdag :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran

Kaarten gefixt, Blue en Purple zien er gruuuuuwelijk uit :worship:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WTF, ik ontving ineens een pre-sale bericht via Twitter dat je kon inschrijven, ik keek er echt van op maar het kwam van de IboOrgut. Gelijk maar ingeschreven, kan ik nog overleggen ook nog. :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

perfecte Tijdtafel

- Stana
- Kutski
- Technoboy (Oud saifam werk :drool:)
- The Prophet
- Headhunterz & Wildstylez
- Digital Age & Wildstylez LIVE
- Bioweapon & Toneshifterz
- Noisecontrollers
- Zatox
- B-Front

:drool: ?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook geregistreerd, wil dit natuurlijk niet missen met die line-up :D Wordt eerste keer DefQon (Shame).
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
- Technoboy (Oud saifam werk :drool:)

Reken maar gewoon op huidig werk..
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:13 
 

anthem dus:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Louk Spellbound! FTW!

en trouwens.... WAT een super geweldige line-up dit! Hier ga ik me sowieso niet vervelen, ookal is de TT totaal verpest!

Misschien 16BIT ook even checken :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ren je rot!

Red: Ruffian / Villain / DV8
Blue: MC Villain / MC Renegade / MC DV8
Ultra Violet: MC Renegade
Black: Ruffian / MC Renegade
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel die Silver, enkele namen uit de Magenta, bijna de hele Blue, halve Purple, 1 op de main. Dit wordt kiezen. :mad:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Ren je rot!

Red: Ruffian / Villain / DV8
Blue: MC Villain / MC Renegade / MC DV8
Ultra Violet: MC Renegade
Black: Ruffian / MC Renegade

:lol:
En de enige die er echt de energie voor zou hebben, staat de hele dag op de Grey. :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn dat anthem is echt zwaar bagger. xd
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu maar hopen op een goed timetable en en een fatsoenlijke remix van het anthem, want dat anthem klinkt echt nergens naar :cry: Hier teleurstellen noisecontrollers mij helaas wel erg mee!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten