Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Citaat:
Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.


hmm in 2010 heb ik bij q gekocht:
in qontrol, feestfabriek, mystery land, fusion, qlimax, qountdown

ben benieuwd :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eigenlijk ook wel krom... beste klanten van Q-dance

Wij hebben hier altijd roulatie systeem met Piaa en Sjoerd, dus hiermee komen wij niet op de counts waarschijnlijk. Maar maakt niet uit, heb net mailtje gekregen dat ik gegarandeert ben voor tickets :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nu maar hopen op een goed timetable en en een fatsoenlijke remix van het anthem, want dat anthem klinkt echt nergens naar :cry: Hier teleurstellen noisecontrollers mij helaas wel erg mee!


Kvind het een erg lekker plaatje, lekker zomers(al is dat logisch natuurlijk xd )
maar iig al beter dan de afgelopen 2 jaar
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Eigenlijk ook wel krom... beste klanten van Q-dance

Wij hebben hier altijd roulatie systeem met Piaa en Sjoerd, dus hiermee komen wij niet op de counts waarschijnlijk. Maar maakt niet uit, heb net mailtje gekregen dat ik gegarandeert ben voor tickets :thumbup:


Ojah niet over nagedacht >.<
achjah ik me ook geregistreerd dus geen probleem :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
Fan Sale
Net als voorgaande jaren doet Q-dance er alles aan de kaarten zoveel mogelijk bij de fans te krijgen. De selectie van deze fan-sale gebeurt dit jaar weer op een andere manier dan afgelopen jaren om het zo eerlijk mogelijk te houden. Dit jaar zijn de 2000 beste Q-dance klanten van 2010 automatisch geselecteerd. Deze mensen ontvangen binnen een paar dagen een E-mail.


hmm in 2010 heb ik bij q gekocht:
in qontrol, feestfabriek, mystery land, fusion, qlimax, qountdown

ben benieuwd :P

Ben elk q feest geweest dus zit ik wel bij denk ik xd
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Line-up:
Red:
B-Front

Blue:
Titan

Purple:
Jack of Sound
The Machine
Chris One
Kodex

Ultra Violet:
Flarup & Activator (afhankelijk wat ze spelen)
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Orange:
Organ Donors
Louk

Silver:
The Outside Agency

Grey:
Luna & Pavo “Early Hardstyle”

Net genoeg acts om de dag door te komen :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf doen Stana en Kutski trouwens tussen hhz, wildstylez, Noisecontrollers etc.?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Wtf doen Stana en Kutski trouwens tussen hhz, wildstylez, Noisecontrollers etc.?

De dag openen. Supervet toch dat zij mogen komen?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waar zijn de theracords artiesten, als een soundfreakerz (who the fuck is dat?) mag draaien, dan mag geck-o dat toch ook. :/
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Wtf doen Stana en Kutski trouwens tussen hhz, wildstylez, Noisecontrollers etc.?

Dit is niet de volgorde hoor. :P Weet niet of je dat dacht. :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:34 
 

Lyst schreef:
Citaat:
Line-up:
Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz & Wildstylez
Zatox
The Prophet
B-Front

Blue:
Titan
Psyko Punkz
Luna & Crypsis
Josh & Wesz
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Waverider
Deepack
Alpha Twins

Purple:
The Machine
Chris One
Kodex

Ultra Violet:
Coone
A-Lusion
Second Identity (live)
Flarup & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Headhunterz
Slim Shore (live)

Black:
Kasparov
The Playah (live)
Amnesys
Outblast vs. Angerfist
Promo vs. Evil Activities
Negative A
The Viper
State of Emergency
Distorted Revelation
Endymion ‘Album Showcase’ (live)

Net genoeg acts om de dag door te komen :P

Idd, zeker genoeg acts!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
hidde schreef:
Wtf doen Stana en Kutski trouwens tussen hhz, wildstylez, Noisecontrollers etc.?

De dag openen. Supervet toch dat zij mogen komen?

Uiteraard. Ik had ze of op de Orange gezet, of dan direct de red meer gevarieerd gemaakt met ook hc, dnb en hardtrance ofzo... :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel zonde dat Dov zich weer op de main heeft weten te lullen.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Citaat:
Line-up:
Red:
B-Front

Blue:
Titan

Purple:
Jack of Sound
The Machine
Chris One
Kodex

Ultra Violet:
Flarup & Activator (afhankelijk wat ze spelen)
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Orange:
Organ Donors
Louk

Silver:
The Outside Agency

Grey:
Luna & Pavo “Early Hardstyle”

Net genoeg acts om de dag door te komen :P

Lekker hip om niks leuk te vinden.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De industrial en black zijn faking ZIEK :love: De andere stages hebben allemaal wel 2 a 3 leuke acts maar niet echt dat ik zeg van zooooowww. Wel over het algemeen een wat minder standaard-line up dan de afgelopen paar jaar, toch het grote voordeel aan een overload aan area's.

Maar wat de fak doet early hardstyle in een early-rave area? Kansloos gedaan, laat t dan maar gewoon weg ipv het daar neer te zetten. Net of al die diehard-gabbers op zoiets zitten te wachten. Verder doodzonde dat Q-dance het nog steeds vertikt om een early HS-area neer te zetten. Maar wel fucking 4 !!! gewone hardstyle-area's.

Ik vind voor de rest wel dat het hele idee achter het meerdaags-festival (die hele Defqon-experience) mij wel trekt, alleen kan ik dat niet betalen. Doordat ik 2 weken ervoor naar Ground Zero ga weet ik nog niet of ik hier aanwezig zal zijn, moet er nog maar eens over nadenken.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Check ook ff de overeenkomst tussen GZ en Defqon lineup :P
Op hardstyle gebied staat er echt geen enkele artiest op beide festivals :huh:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel bijzonder om te zien dat DBSTF op de hele dag mist! Een beetje de TBY van vorig jaar.
Zou het te maken hebben met Vanderkleij agency?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:42 
 

en toen zat de presale vol :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Daarnaast krijgen de eerste 5000 mensen die zich nu hier registreren ook de mogelijkheid om zijn/haar kaartje voor Defqon.1 veilig te stellen.'

Wat betekend dit nou weer dan? Waar moet je je inschrijven, ik volg t ff niet...
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Presale = VOL
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
'Daarnaast krijgen de eerste 5000 mensen die zich nu hier registreren ook de mogelijkheid om zijn/haar kaartje voor Defqon.1 veilig te stellen.'

Wat betekend dit nou weer dan? Waar moet je je inschrijven, ik volg t ff niet...

Je bent al te laat:

Citaat:
Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ook wel bijzonder om te zien dat DBSTF op de hele dag mist! Een beetje de TBY van vorig jaar.
Zou het te maken hebben met Vanderkleij agency?

Ze staan op GZ he :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
'Daarnaast krijgen de eerste 5000 mensen die zich nu hier registreren ook de mogelijkheid om zijn/haar kaartje voor Defqon.1 veilig te stellen.'

Wat betekend dit nou weer dan? Waar moet je je inschrijven, ik volg t ff niet...


Berichtgeving anders eens lezen?
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/defqon-1 ... ne-up.html
http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_ ... ages/12263
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker is dat zeg. Had wel ff duidelijker gemogen hoor :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel jammer dat de Donkey's niet los mogen. :(

Mannonymous schreef:
Lekker is dat zeg. Had wel ff duidelijker gemogen hoor :thumbdown:

Hahahaha, blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel snapten. :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten