Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer dat ik niet kan :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz &Wildstylez
Zatox
Digital age & Wildstylez Live

The Prophet
B-front
Kutski
Biowapen vs Toneshifterz
Stana

Purple:
Wasted Pengiunz
Jack of Sound
The Machine
Chris One

E-force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Luck Spellbound
Winner Digital Age contest

Ultra Violet:
A-Lusion
Coone
Second Identity
Flarip & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Slim Shore
Headhunterz

:thumbsup: Vooral vet voor B-Front!
alleen mis ik Zany/Donkey's toch wel, ook Crypsis had leuk geweest, ach je kan niet alles hebben :D
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Anthem :woot: :worship:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

gegarandeerd kaarten NICE! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz &Wildstylez
Zatox
Digital age & Wildstylez Live

The Prophet
B-front
Kutski
Biowapen vs Toneshifterz
Stana

Purple:
Wasted Pengiunz
Jack of Sound
The Machine
Chris One

E-force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Luck Spellbound
Winner Digital Age contest

Ultra Violet:
A-Lusion
Coone
Second Identity
Flarip & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Slim Shore
Headhunterz

:thumbsup: Vooral vet voor B-Front!
alleen mis ik Zany/Donkey's toch wel, ook Crypsis had leuk geweest, ach je kan niet alles hebben :D


volgens mij staat Crypsis in de blue ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:47 
 

+ winaar contest digital age in de line up? en waar vind ik dat anthem?

+ Slim Shore LIVE!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

oh w8 ik zie nu pas de rest van de line up :oh: xd DE TERING wat een line up :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy motherfuckers wat een lekker athem, heerlijk zomers!!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christian vergeet de Blue, Crypsis staat er wel samen met Luna.

Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz & Wildstylez
Zatox
Digital Age Showcase by Wildstylez (live)
The Prophet
B-Front
Kutski
Boiweapon vs. Toneshifterz
Stana
Hosted by: Ruffian

Blue:
Titan
Psyko Punkz
Luna & Crypsis
Alphaverb
Josh & Wesz
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Waverider
Deepack
Alpha Twins

Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8

Purple:
Jack of Sound
Wasted Penguinz
The Machine
Chris One

E-Force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Lucky Spellbound
(winnaar contest Digital Age)
(winnaar contest Digital Age)
Hosted by: MC Shizzler

Ultra Violet:
Coone
A-Lusion
Second Identity (live)
Flarup & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Headhunterz
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Holy fuck, wat een dikke line-up! Dit word voor mij waarschijnlijk de hele dag bij de Blue en 1x naar de main voor B-Front. Godverdomme wat vet die Blue stage! Alleen waar the fuck is Zany?!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingeschreven! Dus ben er bij!
Echt vette line up, B-Front @ Red! :bomb: Hopen dat hij wel afsluit. Anders wordt het een feest met anti-climax. :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:51 
 

Ennuh....

White:
Het Schoolplein


Dus...
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:52 
 
Artiest

Wel vet om HHZ en WSZ weer samen te zien, misschien wel nieuwe "Project 1" platen?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oi oi oi, wat een geile line-up.
Nu wil ik hier heeel graag heen :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ennuh....

White:
Het Schoolplein


Dus...
die zaten toch ook in de vip van qlimax ofzo?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:54 
 

p-stylez schreef:
stefaneke schreef:
Ennuh....

White:
Het Schoolplein


Dus...
die zaten toch ook in de vip van qlimax ofzo?


Heb er wel eens eerder van gehoord.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Q-dance heeft zojuist de line-up vrijgegeven van Defqon.1 Festival 2011. Het festival bestaat dit jaar uit 12 area’s, waarvan “Magenta” en “Ultra Violet” nieuwe area’s zijn.

Line-up:
Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz & Wildstylez
Zatox
Digital Age Showcase by Wildstylez (live)
The Prophet
B-Front
Kutski
Boiweapon vs. Toneshifterz
Stana
Hosted by: Ruffian

Blue:
Titan
Psyko Punkz
Luna & Crypsis
Alphaverb
Josh & Wesz
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Waverider
Deepack
Alpha Twins
Hosted by: MC Villain / MC Renegade / MC DV8

Purple:
Jack of Sound
Wasted Penguinz
The Machine
Chris One
E-Force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Lucky Spellbound
(winnaar contest Digital Age)
(winnaar contest Digital Age)
Hosted by: MC Shizzler

Ultra Violet:
Coone
A-Lusion
Second Identity (live)
Flarup & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Headhunterz
Slim Shore (live)
Hosted by: MC Renegade

Orange:
Organ Donors
Kamui
BRK3
Louk
Marcel Woods
Ronald van Gelderen
Alex Kidd
Wragg & Logg:one
Hosted by: MC V

Magenta:
Akkachar
Niccon
Thrasher
Eye D & Hidden
High Rankin
Gomes
Henzel & Disco Nova
16BIT
The Bobby 6 killers
Hosted by: Dart

Brown:
Sjoeke
Royal S
Dr. Rude
Q-IC
Demoniak (LIVE)
Ronald V
Binum
Playboyz
Fenix
Hosted by: MC Vegas

Green:
Kammy
Sandy Warez
Robert Natus
Submerge
Marco Remus
Tommy Four Seven
July Ukie
Day-Már
David Christoph
Hosted by: Alee

Black:
Kasparov
The Playah (live)
Amnesys
Outblast vs. Angerfist
Promo vs. Evil Activities
Negative A
The Viper
State of Emergency
Distorted Revelation
Endymion ‘Album Showcase’ (live)
Hosted by: Ruffian / Renegade

Silver:
Ophidian vs. D-Pasion
The Outside Agency
The DJ Producer
Tymon (live)
Lady Kate
Synapse & Sei2ure
Richie Gee
Dean Rodell
Hosted by: MC Justice

Grey:
Neophyte vs. Partyraiser
Sequence & Ominous
Marc Acardipane
The Darkraver
Yves DeRuyter
Luna & Pavo “Early Hardstyle”
Claudio Lancinhouse
Bass D
Vince
Dune
Hosted by: MC Da Syndrome

White:
Pavelow
Dock 45
Gtronic
Henzel & Disco Nova
Space Pirates
Dandi & Ugo
Het Schoolplein
Jim Justice
Hosted by: MC Da Mouth of Madness

Anthem:
De anthem is dit jaar gemaakt door de Noisecontrollers en is te beluisteren op de Defqon.1 2011 website.

Kaartverkoop:
De kaartverkoopt begint zaterdag 9 april om 13:00 op Q-dance.nl

Camping:
Dit jaar zal er naast het Defqon.1 terrein een camping zijn, wat Q-dance “Defqon.1 Extended” noemt. Op dit terrein wordt de vrijdag voor Defqon.1 een pre-party gehouden. En na Defqon.1 zal daar nog een afterparty worden gehouden. Tevens is er op de zaterdag een day-time party. Ook hier voor gaan 9 april kaarten in de verkoop.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

als je je registreert ben je dan sws verzekerd van kaartjes of?
wil hier toch wel heen :woot: blue is echt :drool:

@ Parvuz
denk niet dat b-front afsluit aangezien Noisecontrollers de (heerlijke) anthem gemaakt hebben ;)

btw staat er bij black Endymion "album showcase"
is dit nieuws of ? :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die site siet er ook supervet uit!! :woot:
en bij team RED die clownskop, beetje mysteryland 2009 achtig
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingeschreven, ben er dus bij. :worship:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker anthem ook! :D
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
als je je registreert ben je dan sws verzekerd van kaartjes of?
wil hier toch wel heen :woot: blue is echt :drool:

@ Parvuz
denk niet dat b-front afsluit aangezien Noisecontrollers de (heerlijke) anthem gemaakt hebben ;)

btw staat er bij black Endymion "album showcase"
is dit nieuws of ? :P

Kan wel toch, als ze beetje logisch nadenken, het is geen wet dat de anthem maker afsluit. :P Laat Noisecontrollers maar voor B-Front. Anthem klinkt lekker inderdaad!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tis juist wel een wet bij defqon haha ;) khad het zelf ook liever ander sgezien, maar wie weet!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks for your registration for the exclusive Defqon.1 pre-sale. Your tickets for Defqon.1, with a maximum of two, are now assured.

(L)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ah dat word weer een dagje lam rondstrompelen

+ btje jammer dat er weer mensen tusse waarvan k denk wtf moet je daar

maaar ook namen waar k cker bij ga zijn :woot:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Thanks for your registration for the exclusive Defqon.1 pre-sale. Your tickets for Defqon.1, with a maximum of two, are now assured.

(L)

Zeerfijn!
Hoef ik niet te stressen voor de voetbal. :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten