Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:58 

Hardtraxx Veteran

nja het was eerst een stuk original van my name is skrillex (dus met de dubstep) en daarna een of andere trance mix ervan in een 2e deel van de climax. Was wel lekker hoor. Cinema was het trouwens niet, was andere, maar volgens mij wel van skrillex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:03 

Kraak... Piep...

Kwamen om 12 uur pas aan omdat dat gezeik met de bus zo kut was. En omdat ik voor de verkeerde ingang stond :P (Regular, moest extended hebben)

++ The Prophet (Red) Beste set van heel defqon, Heerlijke afwisseling tussen goeie klassiekers en de goeie festival nummers, toen hij nothing else matters en 1,2 stampen achterelkaar draaide was het wel even kommop, te makkelijk, maarja je gaat toch los. Ook nog n stukje hardcore klassiekers erna, petje af, hele publiek deed mee.
++ Noisecontrollers (Red) Begonnen wat matig maar kwamen met steeds betere nummers ( Decibel Anthem, Revolution is here ) Maar vooral de hardcore voor het vuurwerk :worship: mooie keuze van tracks en als hoogtepunt het dominator anthem :loving: Plus de laatste hardcore track ( weet ff niet van wie die is dacht endymion ) Paste heel mooi als afsluiter, leuk meezingertje.

+ Luna & Pavo (Grey) Ging heerlijk. Vette oude plaatjes en gewoon normaal goed, zelfs die mensen waarmee ik heen was vonden t vet en die luisteren dat totaal niet.
+ Isaac (UV) Eventjes gestaan maar toch wel vet, we stonden daarvoor even bij de magenta en dat klonk best wel vet vind ik, klonk tenminste niet als de dubstep waarbij je pc crasht en dan ontploft.
+ Tymon live (Silver) Vorig jaar heldige set, deze overtrof het ook nog, Desolation is echt geniaal live.
+ Luna & Crypsis (Blue) Kreeg het hele gevoel van In Qontrol 2010 weer, crypsis die afsloot, geweldige set. Alleen vond luna er niet echt bijpassen, had liever Chain Reaction erbij gehad.
+ Zatox (Red) Leuk setje, wel alle tracks die ik wel zag aankomen maarja, Loops & Things blijft een heerlijk nummer. Jammer dat ie alleen niks van the R3bels draaide

+/- Stukje kutski (Red)meegemaakt zaten lekkere plaatjes tussen maar nogsteeds was t n beetje dood in t publiek.
+/- Digital Age Showcase (Red) omdat we toch wel benieuwd waren, best leuke afwisseling maar vond de meeste nummers 10 keer niks..
+/- Bioweapon vs Toneshifterz (Red) Leuke afwisseling van nummers maar was niet echt speciaal
+/- B-Front (Red) laatste 3 kwartier waren wel leuke nummers maar het ging niet echt los zoals ik dacht.

- Headhunterz & Wildstylez (Red) Het deel dat wildstylez draaien kon er soms nog mee door ( Single Sound ) Maar dan komt willem weer met zn from within en andere hitjes -.- na n halfuurtje weggegaan.
- Klein stukje van outblast & angerfist (Black) meegekregen toen we gingen eten maar dat was natuurlijk het voorspelbare setjes met als enige lichtpuntje Korsakoff & Day-Mar - Screwdriver

Andere puntjes
+ Vuurwerk was echt geweldig, beter dan vorige jaren. Die knal op het laatst uit het defqon teken. Tering groot :P en hoe het begon, hou ervan als het vuurwerk lekker timed met de beat.
+ Het eten, wel duur maar was wel vet lekker, die patat en die loempia's vooral.
+ Armbandje van heiniken bij 6 bier, had pas aan het einde van het festival door hoe je m goed moest opdoen maar heb m al getest, werkt ook nog zonder m van je arm af te halen :P
+ De ballonen bij de set van the prophet en die bordjes met tekst erop, heb m hier hangen ik was dus degene die dat bordje had met Dit is niet mijn tent vriend, en dan op de andere kant hadden we tent afgeplakt. :P Samen met die gast van Hier ben ik.
+ Iedereen die de banken ging slopen zodat ze op een klein kussentje konden zitten in de lounge. :P Een sloopfest werd dat haha.

- Prijs tievus 2,50 voor een waterig smerig biertje, 60 euro voor n dun vestje en in principe 5 euro voor n pizzapunt. Een beetje duur kan wel maar dit is echt over de top
- Weer en modder, jezus ik ben nog net niet op mn bek gegaan de hele dag. Al die banken bij de lounge waren nat. Schoenen kan ik wel wegdoen. En wil altijd lekker in het gras zitten, wil natuurlijk niet, en dan is het vandaag opeens 26 graden. FUUUUUUUUUU
- Mainstage, wel vet gedaan maar hadden ze veel meer uit kunnen halen, de black was kleiner maar die vond ik er veel vetter uitzien. Ze hebben gewoon die vent op een troon. meer niet eromheen. een paar paaltjes.
- De bussen op de terugweg, wat een gekut, 1,5 uur op de parkeerplaats gewacht voordat we wegkonden en we konden hem maar net vinden, moeten ze echt beter organiseren en sorteren.
- De uitgang, was gewoon een en al gedouw om er uit te komen, ook om er in te komen. Mogen de volgende keer wel een grotere ingang en meer uitgangen hebben na de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:24 

Hardtraxx Newbie

Deepack !

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:37 

Kraak... Piep...

Ohja en het aantal dagjesmensen op de main. Had gehoopt dat ze allemaal wel naar de UV gingen.

Maar echt, te veel. zag alleen mid-voorin beweging en handjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 01:54 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Ik had daar ook wel bij willen zijn bij Crypsis & Luna, ik stond me ipv daarvan kapot te ergeren aan de mainstage tijdens B-Front :( Maar ik bleef staan in de hoop om nog The Shade & EC te horen maar die kwamen beide niet...

Ziekste set vd dag voor my, Cypsis & Luna... Inderdaad heeeel jammer dat je er niet by was, want wat hebben wy staan raggen op Under Attack :O Dat ging nergens over! Had graag dat prachtige moment van Strike met je gedeeld ook... O MIJN GOD, maar dat nummer raakt me diep in mn hart, als al die handen de lucht in gaan... tttuuuddduuuuuuuuu.... tuuunuuuuuuhhhneunuuuuu :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 03:37 

Hardtraxxer

Wasted Penguinz @ the purple was het hoogtepuntje voor mij... je kunt veel zeggen, maar die muziek is gewoon mijn ding, en de sfeer was echt mal goed... ook nog ff met ze gepraat, echt aardige lui. Die Jon zat ook de hele tijd ons te filmen omdat we voor zo'n zweedse vlag stonden en echt het hardst van allemaal gingen(vooraan alleen buitenlanders dus tja)

verder zoveel moois gezien, vond het wel vet van the prophet dat ie gewoon zo vroeg al hardcore ging draaien, echt een setje dat een eerbetoon is aan zn cariere...

Super dag voor mij, alleen die kutbus, vind je bus maar als ie midden tussen 400 bussen staat als het er niet meer waren. We stonden vooraan bij RED, maar halverwege eindshow naar naast de regie gelopen. Daarna konden we mooi snel weg, en busje zoeken. Denk dat we om kwart over 11 van het terrein af waren, en vervolgens pas om kwart over 12 die bus gevonden. Vervolgens om 1 uur van het parkeerterrein af en om 3 uur weer thuis.

Ik zag overigens ook die ambulance die begeleid werd.

Wel nice was dat onze buschauffeur op de terugweg toestond dat we in de bus konden roken... mal pro! _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 03:45 

Hardtraxxer

Defqon 1 ow ow ow

Al jaren een x heengewilt maar altijd gezeik met die verrekte kaartjes, nadat 2 jaar geleden ik met 2 laptops en 4 telefoon nog geen kaartjes had, heb ik destijds de hoop opgegeven.

Dit jaar toch stiekem dvd'tje gedownload van defqon 2010 en begon het toch te kriebelen. Dag van de kaartverkoop natuurlijk vergeten en kwam rond 2 uur die dag erachter dat het toch niks meer werd MAARWAAREMPEL waar ik voor elk feest de kaartjes regel voor mn beuqcrew had zowaar iemand anders een poging ondernomen om kaartjes te regelen en ja hoor Defqon 2011 was een feit.

Vanuit het verre Kampen HELEMAAL naar walibi gevlogen, zat nog te twijfelen of ik op de fiets zou gaan maar het regende dus hebben we toch voor een 4 wieler gekozen.

Rond 13.30 afgezet, bruggetje over en daar waren we dan op de heftigste alarmfase mogelijk DEFQON 1.

Kwamen binnen en zag dr allemaal wel lache uit, hardcore kwam ons tegemoet begracht door Amnesys, klonk zeker niet verkeerd maar toch doorgestekkert naar de Blue om een klein stukje Josh & Wesh mee te pakken voor weer verder te gaan zoeken waar de main/red was (heldig momentje trouwens: WAAR IS DAT KUTDING DAN? WAT? DIE ROOIE....(loopt net een te mooie rooie schone langs, kijkt ons aan en zegt: Noemde jij mij nou een kutding? HAHAHA Prachtig, na even hebben uitgelegd dat we een andere rooie zochten en zij ons die aanwees (Y) dan ook maar daadwerkelijk die kant op gegaan

14.00 - 14.45 Headhunterz & Wildstylez
Eerste imprecie van de main was dat het toch wel echt super vet uitzach, 20 meter hoog scrap monster wat me aan stond de kijken. En zelfs in de regen en ondanks dat ik een breder podium had verwacht vond ik het wel een een geslaagd podium :) Aan de zijkant van de stage kon je op heuvels aan de zijkant gewoon goed feesten. Wel een beetje schuin en glad maar je kon alles zien en geluid was redelijk te doen daar (achteraan stuk minder helaas)dus daarom maar lkkr beetje vooraan gestaan tijdens headhunterz & wildstylez, vond het niet heel bijzonder wel lkkr om mee wakker te worden dat dan weer wel. Kan me niet veel tracks meer herinneren behalve Art of Creation, blijf ik toch echt lekker nummertje vinden en Future shock

De regen brak nog ff lekker door en wat doe je dan?

14.50 - 15.30 Tha Playah LIVE
JUIST! Naar de hardcore en lkkr doorbeuken! HOP HOP naar de tha Playah LIVE, was weer geweldig niks anders gewend van deze held. Openen met defqon anthem remix welke ik nog niet had gehoord en waardoor mn voetjes weer even goed begonnen te bewegen. Walking the line (natuurlijk), Imperial, Why so Serieus gewoon HEERLIJK, HULDE. Nog begin van Promo vs Evil Activities gezien maar sloeg nergens op, Promo vies hard en lkkr, Evil heeeeeeeeeeeeeeel erg mainstraim. Kwam de set niet ten goed, helaas maar niet getreurd.

15.30 -16.15 DEEPACK :)
Van de ene held naar de volgende 2, DEEPACK, alltime favoriet van mij persoonlijk en thnx 2 Evil Activties niet alles gemist maar alleen het eerste half uurtje :)
Nog een of ander bootlegg van HELLO ofzo ?!? Klonk wel lachen :) Geen id meer wat ze verder draaiden was al goed in de partysfeeren en kon niet meer stil blijven staan, wel kansloos warm in die tent maar daarentegen wel een heerlijk geluidje in die tent. Nog ff met wat hardtraxxers staan stampen. chuckels en robertt en de rest ken ik geen online namen van en ik ben slecht in gewone namen onthouden dus hier laat ik het bij ;) om daarna toch maar weer wat ruimte te zoeken om los te gaan want wat ging dit lekker :D:D

Begon toen zowaar een beetje droger te worden dus alsnog maar ff de jassen in een locker gegooit om weer naar een andere set te gaan waar ik echt massife zin in had namelijk

16.30 - 18.00 The Prophet 25 years setje :)
Had onze dov moeten missen op Fusion indoor wegens omstandigheden en verwachte aan de titel van zijn setje veel oude shit.
En ja hoor hij begon nog wat mainstream hardstyle met zn nieuwe refixx van the summer of hardstyle en volgens mij zelfs nog the b-side maar schakelde daarna over wat voor mij toch samen met Deepack het setje van de dag was: EARLY SHIT ! Refixx van Stereo Murder welke live gewoon heerlijk gaat trouwens samen met BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN en daarna helemaal losgegaan en geen aandacht meer geschonden aan het onthouden van tracks want vond het gewoon echt in één woord: BRILJANT.

Vanaf toen kon het feest voor mij eigenlijk al niet meer stuk, Tha Playah, Deepack en The Prophet vond ik echt te kicken. Mijn voor aanvang gemaakte timetable werd figuurlijk verscheurt en we gingen maar een beetje dwalen over het terein. FF nog op het eerste nummertje van Technoboy losgegaan maar naar het voorgaande wou ik toch liever een setje meepakken welke wat sneller zou worden doorgemixt als gewent van onze ingeburgerde hardstyle italiaan.

18.10 - 20.00 Dwalen
Voor de verandering maar weer een beetje rondgedwaalt, klein stukje angerfist vs outblast meegepakt welke goed bezig waren aan het publiek te zien ging goed los :) iets te lang hier blijven plakken waardoor we uiteindelijk Psyko Punkz hadden gemist...niet dat ik hier percee heenmoest maar de crew wel dus zij balen ik blij dat we in iedergeval niet de alpha twins helemaal hadden gemist. Dus Crew nog bedankt :) Alpha's waren zeer goed bezig aangezien ze mijn favo 2011 plaatjes draaiden (en dat ik dat nu al zeg, zegt aardig wat) KICK BACK en FOR THE GIRLS :kwijl: OMG wat stond dat geluid lekker in de Blue en wat ging ik los. Na deze nummertjes gehoord te hebben en de partysferen bij mij al tot een hoger niveau waren getilt kon het eigenlijk al niet meer stuk voor mij (alweer).

20.00 - 22.00 Nog meer dwalen
Wegens de hogere sferen tussen 8 en 10 ook maar weer rondgezworen. Begin stukje van Luna & Crypsis gezien en die blaasden me zo weer terug richting de Purple Area waar Chris One lekker bezig was, zo lekker zelfs dat ik van de ingang van de Purple weer teruggeblazen werde naar de Black waar de Viper zijn kunsten aan het vertonen was en zo heen en weer. Ging perfect.

Enige nadeel: Door het heen en weer gebeuk helemaal vergeten naar Partyraiser vs Neophyte / Ran-D & Adaro te gaan :O Achteraf wel een beetje jammer nu ik de Ran-D en Adaro set aan het luisteren ben. Had graag the countdown van tnt live gehoord (en de rest van de set eigenlijk ook) en aangezien ik Partyraiser en Neophyte ALTIJD vet vind. Maar me moet zeggen dat ik me dr niet minder om vermaakt heb :)

22.00 - 23.00 Noisecontrollers
Tjah wat doe je als je de eerste x op Defqon bent, en geen diehard hardcore fan bent...en toch al partyraiser hebt gemist tjah alsluiten op de main en dus met de noisecontollers. Wat moet ik hier van zeggen. Had toch meer van deze set verwacht. Ze draaiden nog wel een nieuw nummertje volgens mij en toch draaiden ze heel onverwachts opeens ff Kick back, nou nog maar een x los dan haha :) maar alles wat ik daarvoor hoorde vond ik gewoon te soft voor dat tijdstip. Wake me up was nog wel ff leuk maar had ik ook 3 x en dat was genoeg (evenals rebirth 2011 anthem)
Nou toen kwam het hoor, de hardcore kwam dr an en dit klonk gewoon weer lekker: Never fall asleep, dominator 2011 en Dirty van Master of Ceremony was gewoon lekker en ik dacht JAH hou dit vol tot 11 en je bent gewoon een waardige afsluiter :) Maar helaas was de eindshow volledig hardstyle gefixt, wat ik me kan herinneren (correct me if i'm wrong). En dit was gewoon zwaar kut eigenlijk maarjah het vuurwerk maakte dit dan wel weer min of meer goed. Met als hoogtepunt het defqon logo wat in vuur en vlam stond en nog ff lekker knetterde op het eind. Heel erg vet gedaan, van mij hadden ze dat logo ook wel de hele dag mogen laten hangen. Was alleen maar vet geweest toch? Maarjah kan niet altijd feest zijn, behalve op defqon dan ;) Dit was defqon 2011 WOP WOP en afgelopen, nog ff wat vuurwerk en me laten meeglijden over de glibberende heuvels van dit jaars defqon.

De terugweg was zwaar kloten aangezien ik mn liftmaaties kwijt was. Hun zoeken naar ons wij naar hun, uiteindelijk 2 uur naar elkaar gezocht en elkaar blijkbaar steeds misgelopen en wegens een episch baterijleegsleurend probleem op defqon ook elkaar niet kunnen bereiken :S gelukkig met een andere kampenaar weer mee terug kunnen rijden. Anders had et nog wel ff kunnen duren.
Was toen zwaar kut, kan dr nu wel weer om lachen

Al met al zeer geslaagd feest, volgend jaar mooi weer en geen moeite doen voor de kaartjes en dan zijn we dr weer bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 06:23 

Bierkoning

mr_vertigo schreef:
Pommer schreef:
Ik had daar ook wel bij willen zijn bij Crypsis & Luna, ik stond me ipv daarvan kapot te ergeren aan de mainstage tijdens B-Front :( Maar ik bleef staan in de hoop om nog The Shade & EC te horen maar die kwamen beide niet...

Ziekste set vd dag voor my, Cypsis & Luna... Inderdaad heeeel jammer dat je er niet by was, want wat hebben wy staan raggen op Under Attack :O Dat ging nergens over! Had graag dat prachtige moment van Strike met je gedeeld ook... O MIJN GOD, maar dat nummer raakt me diep in mn hart, als al die handen de lucht in gaan... tttuuuddduuuuuuuuu.... tuuunuuuuuuhhhneunuuuuu :worship:

Haha jah toen ginge we aardig hard, die mensen achter ons stonden ons ook echt aan te kijken van wtf :huh: :lol:
Maarja dat ik niet bij Crypsis was was dus het enige vd hele dag waar ik spijt van heb, ach jah :)

robkuh1990 schreef:
Ok, olijfboompje bij deze... ge gaat er uit gebeukt worden bij wish xD

Krijgen we dat weer, meneer ziet een filmpje waar iemand mss ff niet optimaal gaat en krijgt meteen weer te hoge verwachtingen van zichzelf... Eerst zien dan geloven -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 08:26 

Hardtraxxer

Ben ook bij de set van Coone geweest...was voor mij weer een hoogtepuntje! :thumbsup:
Gewoon heerlijk los gegaan in de UV!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 08:38 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
floriandj schreef:
Pommer schreef:
ff vraagje, wie stonden er van ht nog allemaal daar midden vooraan tijdens Titan, was die met dat Make raw not war shirt ook HT? En van eentje ben ik ff zn naam vergeten, had een zwart shirtje aan en mss een vriend van Davey ofzo?

Ik stond voorin bij Titan te beuken met een zwart shirtje aan, witte ketting, witte zonnebril op me kop. :bomb: :bomb:

Ik stond daar ook, onder andere met Janus, MrVertigo en het groepje van onder andere Decoupeerzaag, Tel & Pommer :yay:

Pardon? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hey dat is Crypsis toch? HEEEEEEEEEEEY CRYPSIS!! En toen begon ie me te filmen haha :lol:

Same. :lol: Als ik maar niet op die aftermovie van hem kom want ik zag er best verrot uit toen volgens mij. :P Ik wilde nog een foto met hem, dus ik ging ff gauw rond me kijken of iemand toevallig een camera had, had ik eindelijk iemand gevonden liep ik weer terug naar de plaats waar hij stond, was hij hem gepeerd. :cry: Ohja die persoon met die camera was trouwens The Vision zag ik pas na twee keer goed kijken. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 09:46 

Hardtraxx Veteran

Ja, The Vision was snel teruggereden vanuit Summerfestival om Defqon nog mee te maken haha. Wat een held, fuck gratis drank & eten, maar gewoon knallen op Defqon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:07 

Hardtraxx Veteran

En we zijn weer bezig om volop te klagen hoor!

Citaat:
ELBURG/DOORNSPIJK/ DRONTEN - De eerste editie van dance-event Defqon in Biddinghuizen heeft tot veel geluidsoverlast in Elburg en Doornspijk geleid. Vrijdag laat in de avond werden bewoners al wakker geschud door 'monotone dreunen'. Zaterdagavond kreeg, hoogstwaarschijnlijk door een gewijzigde windrichting, het dorp Doornspijk 'de volle laag'.

De gemeente Elburg protesteerde in de aanloop naar het dance-festival al bij de gemeente Dronten. De plattelandsgemeente zou, net zoals bij het populaire Lowlands, bij dit nieuwe festival wederom geluidsoverlast hebben. Er vond overleg plaats dat volgens een gemeentewoordvoerder van de gemeente Elburg tot een pakket van maatregelen heeft geleid. Welke dat precies zijn, blijft onduidelijk. In ieder geval heeft het er niet toe geleid dat de volume-knop zachter ging, waardoor aan de Veluwse zijde van het Veluwemeer niets meer hoorbaar was.

Inwoners van met name het dorp Doornspijk baalden vrijdag en zaterdag tot diep in de nacht van de herrie. "Het is nog maar een geluk dat het geen warm weer is", zegt een bewoner, die overigens niet met zijn naam in de krant wil. "Want 's nachts een raam opendoen, hoef je nu niet te proberen." "Het lawaai was vrijdagavond tot in Oldebroek te horen", weet Doornspijker Roelof Westerink. Beiden wijzen erop dat het Veluwemeer als een versterker werkt. Westerink belde bij Lowlands al eens de politie. "Maar ach, wat kunnen die doen." In het dorp vreest men dat de gemeente Dronten vaker een festival bij Biddinghuizen gaat toestaan. Men hoopt dat de Elburger burgemeester dan wederom protest laat horen.

De gemeente Elburg inventariseert nu de klachten over de geluidsoverlast. Onduidelijk is of ze nu ook betrokken wordt bij een evaluatie van de eerste editie van Defqon in Biddinghuizen. Er is in ieder geval geen geluidsmeting op Veluws grondgebied verricht, zoals eerder al wel eens tijdens Lowlands werd gedaan.

Defqon vond voor het eerst plaats in Biddinghuizen. Het festival werd voorgaande jaren op het strand van Almere gehouden. Met 45.000 bezoekers was het evenement uitverkocht. Organisatie, gemeente en hulpdiensten spreken van een geslaagd evenement. Hulpdiensten moesten zaterdagnacht nog wel in actie komen. Een groep van 51 Defqon-gangers had de bus gemist en liep al liftend langs de Spijkweg bij Biddinghuizen. De gemeente Dronten spreekt van een onwenselijke situatie. De dance-gangers werden opgevangen en naar huis begeleid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:08 

Hardtraxxer

Wat was het weer een mooi feestje! nogsteeds volop aan het nagenieten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:12 

Hardtraxxer

Diageo schreef:
Ben ik zojuist wat willekeurige YouTube filmpjes aant bekijken zie ik een paar bekende gezichten van Hardtraxx er hard op los knappen :D :D :yay:

Na dit filmpje baal ik er nog meer van dat we crypsis hebben ingeruild voor B-front. Wat was het een saaie bedoeling op die main zeg! totaal geen sfeer, geluid was kut.

Had lekker in de blue moeten blijven
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Citaat:
...

dit zal toch altijd wel blijven ben ik bang..
is met decibel ook altijd, terwijl wij er bij mij thuis nooit zoveel last van hebben, en ik woon een paar meter verderop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:24 

Artiest

Agh dat zijn zeikerds, dat zijn dezelfde mensen die altijd zeuren als je voor 10 uur op oudjaardag vuurwerk af gaat steken.
Dan kan hun hondje niet slapen ofzo, of hun katten worden bang, hun kinderen gaan huilen, hun eierstokken gaan trillen weet ik veel wat.
Allemaal zeik mensen en klagen helpt toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Daveytl schreef:
Ik stond daar ook, onder andere met Janus, MrVertigo en het groepje van onder andere Decoupeerzaag, Tel & Pommer :yay:

Pardon? :oh:

Jij was toch weggegaan na een half uurtje of zo :$ ?
Of ben jij gebleven?
Kan me er niet zoveel meer van herinneren helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:39 

Hardtraxx Veteran

Van die typische mensen ja. Dat je bij de eerste keer dat er een hardstyle evenement in de buurt is klachten hebt over het geluid, dat is nog tot daar aan toe. Maar als je altijd de politie belt als je wat geluid van lowlands hoort, wat altijd daar gehouden wordt, dan ben je echt sneu. Je weet dat het elk jaar daar is. Kun je toch wel mee leven. Ook Defqon kunnen ze wel mee leren leven daar. Of gewoon zelf een kaartje kopen en los gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 10:48 

Artiest

Zoals de bekende schiphol zeikerds >.<
"Ja spreek ik met de policie? Ik heb een huis gekocht vlakbij Schiphol voor mijn rust, maar die vliegtuigen maken zo'n lawaai dat mijn Minoesje niet kan slapen..."
Die zeikerds wonen ook daar, hoe erg kan het geluidsoverlast nou zijn?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:04 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
"Want 's nachts een raam opendoen, hoef je nu niet te proberen."

Wtf, het was van 11:00 tot 23:00. Denk dat deze nog persoon eerder last had van het monotone gesnurk van zijn partner. Zeiksnorren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:05 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Wtf, het was van 11:00 tot 23:00. Denk dat deze nog persoon eerder last had van het monotone gesnurk van zijn partner. Zeiksnorren.

Ik kon het geluid van de afterparty nog op de Riviéra camping horen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:14 

Artiest

Chukkels schreef:
Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Ik kon het geluid van de afterparty nog op de Riviéra camping horen hoor :P

MY GOD!!!
To the Batmobile!!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:15 

Chukkels schreef:

dus daarom mochten we niet door elburg rijden en moesten we een half uur omrijden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 11:29 

Hardtraxx Addict

Godverdomme zeg wat een dag haha. Als ik terug denk aan Ran-D en Adaro! :loving: :loving: :loving: IEDEREEN stond echt gewoon keihard te raggen daar. Fantastisch.. Under attack ook gewoon zo fuckin geniaal!

Laatste uur niet tussen alle mensen gestaan voor de main maar heerlijk op het dijkje staan stampen. Je had daar gewoon heerlijk de ruimte. Topdag gehad, kwam ook wel omdat we met een chille groep waren waarvan iedereen lekker gek was. Op naar Decibel.
Vorige  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten