Wat een geweldig feest weer! Derde keer alweer, ondanks de regen (wat mij totaal niet boeide) onwijs geamuseerd! Vind de nieuwe locatie echter niet zo'n succes, ik mis gewoon het water en (gele) zand

Ook ik heb mij mateloos geirriteerd aan de mensen bij de main! Vreselijk. Ben er ook maar 30 minuten geweest. Purple en Blue waren de tenten waar het gebeurde! Black en Grey ook even meegepakt, goed geamuseer!
Helden van de dag? E-Force en Luna vs. Crypsis

Man, wat ging dat kneiter hard zeg! Vond het erg leuk dat Crypsis nog even bij mij langs kwam toen ik aan het stampen was bij de Black! Had hem niet gezien, maar hij kwam ineens op mij af om te vertellen wat voor held ik was omdat ik een Cyrpsis shirt aan had! Tof hoe spontaan die gozer is! Onwijs leuk mee gepraat en ik vroeg hem of hij 'If All Fails' wilde draaien, geen enkel probleem zei hij

Erg tof dat hij daar even mee afsloot! Deze man verdient veel respect

Kon het niet laten om toch even een foto'tje met hem te nemen. Kwam ook paar mensen van Hardtraxx tegen, waaronder Chukkels en Olijfboompje
Al met al een zeer geslaagde editie

Lekker los gegaan en er werd goed gedraaid! Hopelijk schijnt volgend jaar wel de zon, misschien is de nieuwe locatie dan ook een stuk beter! Die modder was wel vreselijk irritant! Ik zag er op het einde van de avond echt uit als een verkacht varken in de modder...

O ja,, wat een ruk set van NC zeg! Het is dat m'n maten graag wouden afsluiten bij de main, waardoor ik weinig keus had. Maar dat was toch echt de laatste keer voor mij!