Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Haha ik heb het nog eens na gevraagd maar ik heb toch echt geen sitdown gedaan en ook niet gezien :lol: Kan ook niet want toen zat ik nog te klagen tegen iemand over dat fucking irritante getease van Ran-D :P

die ik heb gezien was dus tijdens purple hje, staat zelfs nog filmpje op vorige paginas fzo

die sitdown tijdens randaro was rechts vooraan in de hoek, en hij hield eigenlijk op bij waar wij toen stonden, volgens mij kwam jij er iets later bij staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:06 

b-ram schreef:
HardStyler schreef:
Heb de hele set van Ran-D & Adaro gehoord. & heb toch nergens een sit down moment gezien :)

het waren ook echt maar 5-6 man ofzo. aardig episch faaltje imo ^^

Mensen uit wat dorpjes hier verderop hadden in de blue zelf nog een sitdown gedaan tijdens Hello als een ode aan Deepack met carnaval.

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:11 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest weer! Derde keer alweer, ondanks de regen (wat mij totaal niet boeide) onwijs geamuseerd! Vind de nieuwe locatie echter niet zo'n succes, ik mis gewoon het water en (gele) zand :P Ook ik heb mij mateloos geirriteerd aan de mensen bij de main! Vreselijk. Ben er ook maar 30 minuten geweest. Purple en Blue waren de tenten waar het gebeurde! Black en Grey ook even meegepakt, goed geamuseer! :thumbup:

Helden van de dag? E-Force en Luna vs. Crypsis :worship: Man, wat ging dat kneiter hard zeg! Vond het erg leuk dat Crypsis nog even bij mij langs kwam toen ik aan het stampen was bij de Black! Had hem niet gezien, maar hij kwam ineens op mij af om te vertellen wat voor held ik was omdat ik een Cyrpsis shirt aan had! Tof hoe spontaan die gozer is! Onwijs leuk mee gepraat en ik vroeg hem of hij 'If All Fails' wilde draaien, geen enkel probleem zei hij :thumbsup: Erg tof dat hij daar even mee afsloot! Deze man verdient veel respect :worship: Kon het niet laten om toch even een foto'tje met hem te nemen. Kwam ook paar mensen van Hardtraxx tegen, waaronder Chukkels en Olijfboompje ;)
Al met al een zeer geslaagde editie :) Lekker los gegaan en er werd goed gedraaid! Hopelijk schijnt volgend jaar wel de zon, misschien is de nieuwe locatie dan ook een stuk beter! Die modder was wel vreselijk irritant! Ik zag er op het einde van de avond echt uit als een verkacht varken in de modder... >.< O ja,, wat een ruk set van NC zeg! Het is dat m'n maten graag wouden afsluiten bij de main, waardoor ik weinig keus had. Maar dat was toch echt de laatste keer voor mij!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
Wat een geweldig feest weer! Derde keer alweer, ondanks de regen (wat mij totaal niet boeide) onwijs geamuseerd! Vind de nieuwe locatie echter niet zo'n succes, ik mis gewoon het water en (gele) zand :P Ook ik heb mij mateloos geirriteerd aan de mensen bij de main! Vreselijk. Ben er ook maar 30 minuten geweest. Purple en Blue waren de tenten waar het gebeurde! Black en Grey ook even meegepakt, goed geamuseer! :thumbup:

Helden van de dag? E-Force en Luna vs. Crypsis :worship: Man, wat ging dat kneiter hard zeg! Vond het erg leuk dat Crypsis nog even bij mij langs kwam toen ik aan het stampen was bij de Black! Had hem niet gezien, maar hij kwam ineens op mij af om te vertellen wat voor held ik was omdat ik een Cyrpsis shirt aan had! Tof hoe spontaan die gozer is! Onwijs leuk mee gepraat en ik vroeg hem of hij 'If All Fails' wilde draaien, geen enkel probleem zei hij :thumbsup: Erg tof dat hij daar even mee afsloot! Deze man verdient veel respect :worship: Kon het niet laten om toch even een foto'tje met hem te nemen. Kwam ook paar mensen van Hardtraxx tegen, waaronder Chukkels en Olijfboompje ;)
Al met al een zeer geslaagde editie :) Lekker los gegaan en er werd goed gedraaid! Hopelijk schijnt volgend jaar wel de zon, misschien is de nieuwe locatie dan ook een stuk beter! Die modder was wel vreselijk irritant! Ik zag er op het einde van de avond echt uit als een verkacht varken in de modder... >.< O ja,, wat een ruk set van NC zeg! Het is dat m'n maten graag wouden afsluiten bij de main, waardoor ik weinig keus had. Maar dat was toch echt de laatste keer voor mij!

Afbeelding

Was ook tof je weer gezien te hebben man :D
Altijd top jou pretkop te zien haha :D :yay:

Ik kwam Chain Reaction nog tegen haha :P
Hij herkende mij nog van Ground Zero, dat vond ik echt onwijs vet haha :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:16 

Hardtraxx Addict

Crypsis is een eindbaas en een super relaxe gozer!

Zag um nog rond lopen met ze sony of was het een panasonic? :P
Even gedag gezegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:18 

Bierkoning

Hooli schreef:

Haha jah hij gaf me ook nog een knuffel nadat ik me helemaal dood had geragt voor z'n camera :P :worship: Hij zat ook helemaal te lachen enzo haha, echt een superchille gast, ook nog ff met hem gesproken daarna maar ik ben alleen vergeten een fototje te nemen :( Ach jah mss maar beter ook dat ik m'n kop niet meer terug zie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:25 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Hooli schreef:

Haha jah hij gaf me ook nog een knuffel nadat ik me helemaal dood had geragt voor z'n camera :P :worship: Hij zat ook helemaal te lachen enzo haha, echt een superchille gast, ook nog ff met hem gesproken daarna maar ik ben alleen vergeten een fototje te nemen :( Ach jah mss maar beter ook dat ik m'n kop niet meer terug zie :P

Hahaha, herkenbaar.
Was bij mij meer in een flits met me wazige kop van "Ey was dat crypsis??" en toen kwam t besef "HEY CRYPSIS!!!, lekker gedraaid man"

Kwam um tegen op weg van blue naar red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Heel verslag komt morgen. Punten die me opvielen. Robert was wat minder vdk als met Loudness :worship: Gozer die er naast stond (wie zijn tong helemaal naar de klote van was) die was iets meer vdk haha.

Track van 1 van de machine (die defqon remix tool) omg wat ging die hard! Sowieso het geluid van de Purple stond 500x harder dan die van de black en de red. Negative A op het einde was wel hard. Alleen geluid stond vrij zacht.

Slecht geregeld met Kiss en Ride, het is dat we zo slim waren om naar de me vader toe te lopen, ipv hij naar ons, daardoor kon hij nog keren op de weg, op het gras was dit niet meer gelukt. Hoorde van vrienden dat die pas om half 5 wegwaren, hun broer heeft 4!!! uur in de file gestaan om uberhaupt bij de K&R te komen. Dramatsich geregeld dus!

Ook fijn om werkzaamheden te plannen bij Amsterdam.. ook nog is 40 minuten in de file.

Maar het was een super feestje met de jongens! :D

alleen weer niet g tegen gekomen, terwijl dit eigenlijk makkelijk zou zijn geweest. kon hem ook niet bellen want na een uur op defqon nokte me telefoon ermee. Heel raar want hij was 100% batterij toen ik wegreed.

Volgend jaar zeker weer, al mogen ze het dan wel wat beter regelen kwa wegrijden enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:28 

Bierkoning

Jah bij mij ook, ik zei ook eersy hey dat is Crypsis toch? HEEEEEEEEEEEY CRYPSIS!! En toen begon ie me te filmen haha :lol: Toen wou ik em nog een hand geven toen ie weer verder ging maar ik was ff vergeten dat daar zn camera zat dus ik sloeg dat ding vogles mij nog bijna uit zn handen xd

ff vraagje, wie stonden er van ht nog allemaal daar midden vooraan tijdens Titan, was die met dat Make raw not war shirt ook HT? En van eentje ben ik ff zn naam vergeten, had een zwart shirtje aan en mss een vriend van Davey ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:29 

p-stylez schreef:
hun broer heeft 4!!! uur in de file gestaan om uberhaupt bij de K&R te komen.

De fuck, daar is een rij bij een willekeurige attractie in Disneyland niks bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:30 

Hardtraxx Newbie

Ran-d & Adaro :bomb: :bomb: :bomb:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:41 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
ff vraagje, wie stonden er van ht nog allemaal daar midden vooraan tijdens Titan, was die met dat Make raw not war shirt ook HT? En van eentje ben ik ff zn naam vergeten, had een zwart shirtje aan en mss een vriend van Davey ofzo?

Ik stond voorin bij Titan te beuken met een zwart shirtje aan, witte ketting, witte zonnebril op me kop. :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

floriandj schreef:
Pommer schreef:

Ik stond voorin bij Titan te beuken met een zwart shirtje aan, witte ketting, witte zonnebril op me kop. :bomb: :bomb:

Ik stond daar ook, onder andere met Janus, MrVertigo en het groepje van onder andere Decoupeerzaag, Tel & Pommer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 23:50 

Bierkoning

Ojah Janus was het idd :P Decoupeerzaag niet gezien? of iig niet gesproken ;)

Maar ging wel heerlijk los :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:03 

Hardtraxxer

Ben ik zojuist wat willekeurige YouTube filmpjes aant bekijken zie ik een paar bekende gezichten van Hardtraxx er hard op los knappen :D :D :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Die stond toch bij dat 'Sleepwalker-groepje', bestaande uit Tel, Decoupeerzaag, jou en mij?
Of was dat Kettingzaag?
Of nog iemand anders?
Volgens mij had hij een pet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
Ben ik zojuist wat willekeurige YouTube filmpjes aant bekijken zie ik een paar bekende gezichten van Hardtraxx er hard op los knappen :D :D :yay:

Is gefilmd door dawasiknie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:07 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Die stond toch bij dat 'Sleepwalker-groepje', bestaande uit Tel, Decoupeerzaag, jou en mij?
Of was dat Kettingzaag?
Of nog iemand anders?
Volgens mij had hij een pet op.

Haha kan wel weet niet, maar ik bedoelde gewoon het hele half uurtje daar vooraan :D Bij Sleepwalker stonden we idd met zn 4en of 5en ofzo ff iets meer naar voren om ons dood te raggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:08 

Bierkoning

Ik had daar ook wel bij willen zijn bij Crypsis & Luna, ik stond me ipv daarvan kapot te ergeren aan de mainstage tijdens B-Front :( Maar ik bleef staan in de hoop om nog The Shade & EC te horen maar die kwamen beide niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:13 

Hardtraxxer

Heerlijk feest gehad! Weinig Main geweest in tegenstelling tot Decibel 2010. Veel in de Blue geweest, geen spijt van gehad. Geluid was goed en het was lekker knallen! Wat ik ook heel bruut vond was de Purple. Het was er niet echt druk maar het ging wel lekker los en er werd heerlijk hard gedraaid :) Jack of Sound & Chris One draaiden er erg lekker ^^ Ik zei dat ik sowieso naar B-Front wou op de main, uiteindelijk dus niets van gekomen maar na de berichten te horen geen spijt van gehad ;) Geluid op de main was achterin te matig en de stage was ook niet super. Had wel iets meer opgevuld mogen worden aan de zijkanten zodat hij wat breder zou ogen. Vanaf 22.15 wel de afsluiter meegemaakt op de Main, was wel zo'n beetje wat ik ervan verwachtte ;) Show & vuurwerk waren mooi maar niet super ;) Achteraf wel spijt dat ik niet ff een half uurtje bij Grey ben geweest. Maargoed ik heb me super vermaakt op Defqon en de busreis en de groep waarmee we waren was gezellig. Al met al een top dag!!!

Trouwens, totaal geen last gehad van files. We werden opgehaald door een bus die we zelf hadden geregeld vanuit ons dorp. Bus was 23.50 uur op het terrein (op de Drop-off zone). Om 00.00 uur reden we weg en de bus was binnen no-time op de weg. Wel moesten we een omweg nemen richting Zwolle maargoed de terugreis was toch gezellig en we hadden nog genoeg bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:17 

Hardtraxx Veteran

Hoogtepuntjes voor mij waren denk ik wel toen Deepack Loudness Bfront rmx en Luna & Crypsis Out with a Bang draaide :love: Zelden zo hard gebeukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik had daar ook wel bij willen zijn bij Crypsis & Luna, ik stond me ipv daarvan kapot te ergeren aan de mainstage tijdens B-Front :( Maar ik bleef staan in de hoop om nog The Shade & EC te horen maar die kwamen beide niet...

Ik stond ook bij bob... nu ik dat filmpje zie was ik toch liever in de blue :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:31 

Hardtraxx Addict

Heb het eerste kwartier bij B-front gestaan. Toen gelukkig 1 van me maten met een idee kwam op naar crypsis te gaan. Beste keuze van t feest geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:49 

Ok, olijfboompje bij deze... ge gaat er uit gebeukt worden bij wish xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

Wat ook puur genieten was, carl cox op 538 radio op de terugreis :worship: dubstep (raise youre weapon, my name is skrillex, cinema (volgens mij) gehoor en nog wat hardtrance klappers :D)
Vorige  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten