zo, net terug van een weekend Defqon en ik heb zeker een goede tijd gehad!! Hier een lijst met mijn + en - punten.
+ Jack of Sound.. beste set van de dag! mixte heerlijke nieuwe met oude klappers.. ook fijn die mashup's van hem!

De sfeer was daar ook geniaal vooraan.. iedereen snoeihard aan het beuken; volgens mij ook een aantal van hardtraxx. (ik stond in het midden vooraan, fusion shirt)
+ Alphaverb.. gewoon een lekkere set, gevarieerd met euforische en wat hardere platen. overdrive yah woofah
+ Ran-D / Adaro.. Erg fijn die nieuwe platen van hun.. put it on en nog een tba. track.. verder nog een paar stevige platen!
+ The Machine.. Volgens mij kende ik maar 2 tracks die hij draaide... dat is weer een wat anders dan de meeste Dj's waarvan je de tracklist al voor 80% kan raden! Zijn tracks waren ook gewoon allemaal kwaliteit!! meeste tracks ook lekker hard.
+ Indeling terrein.. vond ik fijn!! mis die oude locatie helemaal niet! alles waar ik wilde zijn, zat lekker dicht bij elkaar (purple, blue, main)
+ Sfeer in mijn groep was top!! gedurende het hele feest een topsfeer. Ook lange tijd met Kepro rond gelopen; was weer gezellig!
+ Camping.. Geeft dit feest en weekend toch iets extra's. De omstandigheden waren zeker niet ideaal met dit baggerweer en mijn luchtbed wat binnen 15min lek was, maar toch heb ik genoten! komt misschien ook door de groep waarmee ik was..
+ Pre party.. kwa muziek was het helemaal niet zo interessant maar de sfeer die er hing was goed! Je kon goed merken dat iedereen gewoon zin had in dit feest!
- B-Front.. had hier veel van verwacht maar door wat vertraging bij sommige mensen in mn groep (WC/eten etc.) had ik niet het hele setje mee kunnen pakken. Wel een paar klappers gehoord van afstand toen ik op mn groep stond te wachten. Toen we naar voren liepen bleek het geluid gewoon bagger te zijn.. (of het kwam door het kutweer) Jammer!
- Titan.. Erg jammer die geluidsproblemen. Toen we iemand anders make it loud hoorde draaien, zijn Kepro en ik naar the machine in de purple gelopen.
- Slim shore.. had toch wat harders verwacht a la syren/chemical.. chemical werd wel gedraaid en nog wel wat hardere platen maar voor de rest was het vrij rustig had ik het idee.
- Sfeer mainstage.. was gewoon niet zo goed als in de blue/purple.. misschien ook door het kutweer tijdens B-Front. sfeer op de main vond ik ook minder dan voorgaande jaren, maar dat kan ook met het weer te maken hebben gehad.
- Modderbaden.. die waren niet echt fijn op sommige plaatsen! planken bij de ingangen van tenten hadden veel ergernis kunnen voorkomen.
- Afterparty.. iedereen was al redelijk kapot en dan komt die afterparty nog met muziek waar ik zelf niet echt op zat te wachten.. The night stalkers en ruthless; daar had ik op dat moment gewoon geen zin in; Net terug van the machine en had eigenlijk die liever door willen zien beuken of ik had af willen sluiten met hardcore, maar dat begon pas om half 3 / 3 uur toen Menthal Theo en the prophet met hun hitjeslijst begonnen.
- Afstand parkeerplaats - camping.. dat was echt een takkenend lopen.. en dat met een enorme hoeveelheid bagage is niet fijn

- Camping programma.. Er zou worden gedodgeballed met de DJ's. Ik had mezelf ingeschreven en ik was ingedeeld bij nosferatu maar uiteindelijk ging het niet door geloof ik. niks meer van gehoord. Verder was er niet heel veel te doen op de camping maar dat was ook weer niet zo heel erg voor mij persoonlijk
- Camping commercie.. overal gigantisch voor moeten betalen.. een ontbijt met 3 broodjes voor 7,50 en douchen 2,50 per keer.. beetje jammer, want het kan zoveel goedkoper zonder verlies te draaien...