Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:10 

Hardtraxxer

Titan zn verhaal
http://www.fusionbv.com/news/titan-defqon1-what-happened/33
Wel erg sneu voor die man
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Bad Manners (Hardstyle Masterz remix)

Het was de Luca Antolini mix ;)

Weer superstandaard setje, wel vet om Heartbreak te horen :D Ondanks dat het standaard was wel flink los gegaan, de platen blijven natuurlijk wel erg lekker :P

Inderdaad erg vet dat ze Heartbreak er even op gooiden. (al zat ik in de chat) Zou wel de keuze van Pavo geweest zijn denk ik. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:13 

Donateur

Geck-o schreef:
Nou ik mag niet klagen, heb mijn nummers best vaak voorbij horen komen, erg vet! :)

Kan het kloppen dat The Machine nog een nummer van jou draaide?

Heb verder alleen It's What We Are voorbij horen komen dat was de Headhunterz edit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:18 

Artiest

Edwinn schreef:
Geck-o schreef:
dawasiknie schreef:
Bad Manners (Hardstyle Masterz remix)

Het was de Luca Antolini mix ;)

Weer superstandaard setje, wel vet om Heartbreak te horen :D Ondanks dat het standaard was wel flink los gegaan, de platen blijven natuurlijk wel erg lekker :P

Inderdaad erg vet dat ze Heartbreak er even op gooiden. (al zat ik in de chat) Zou wel de keuze van Pavo geweest zijn denk ik. :innocent:

Ja weet ik wel bijna zeker, Pavo had hem ook al eens eerder gedraaid in een early setje waar ik bij was, heerlijk

dawasiknie schreef:
Geck-o schreef:
Nou ik mag niet klagen, heb mijn nummers best vaak voorbij horen komen, erg vet! :)

Kan het kloppen dat The Machine nog een nummer van jou draaide?

Nope ;)

dawasiknie schreef:
Heb verder alleen It's What We Are voorbij horen komen dat was de Headhunterz edit :P

It's What We Are edit sowieso bij Josh & Wesz en Kodex, original bij Jim Justice (gewoon in een hardtrance set!) en Stuback (was er niet bij maar neem aan dat ie de edit niet in zijn bezit heeft toch.. :P)

Headhunterz draaide Dancing Machine nog op de preparty, Louk draaide mijn nieuwe track It Never Sleeps en ik heb gehoord dat Clock Kid Trespassing draaide, misschien nog wel meer?

En dat zijn dan degene waarvan ik het weet, geslaagde oogst zou ik zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

Wat kid clock draaie qua theracords was zoiezo Ding Dong, Thresspassing en breadstick, hij vergalde deze nummers wel met zijn steeds terug kmende DnB stukjes. Denk je te knallen komt er zon kut break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

Over titan, toen we naar de main gingen, hoorde we het 1e lied al dat er wat aan de hand was, wel sneu voor hem..
Afsluiten op Defqon en dan dat krijgen..
Kheb te doen met hem ^^

Evensnel wat + en - punten

+ Jack of Sound, alleen laatste half uur (eigenlijk uur omdat hij half uur langer ging) meegemaakt maar wat een set!
+ geen/weinig wachten bij eten en drinken (alleen bij de bar tijdens de afsluiting was zwaar druk, maar te begrijpen)
+ Het aantal bekende gezien, aardig wat volgens mij :D
+ De onderhand gebruikelijke groep waarmee ik was die zoals altijd weer lekker hard losgaat :thumbsup:
+ Het vuurwerk en het hangende Defqon teken
+ Ran-D en Adaro, tenminste de trackkeuze, dat getease tijdens de climax moeten ze echt mee kappen, wist dat Ran-D het deed maar zo jammer dat Adaro het ook ging doen :(

- Het weer maar er niet minder hard los om gegaan :P
- De modder door de regen
- Het gehalte dagjesmensen, volgens mij nog nooit zoveel mensen gezien die bleven stilstaan of stonden 'mooi te doen'
- De stages, waren togh minder dan ik had verwacht
- De zoektocht naar 1 bus tussen 600 bussen.. ben om 12 uur naar de bocht gegaan waar ze allemaal langskwamen en om 1 uur kwam mijn bus een keer langs..
- De hamburgers, vond er echt geen fuck aan :/
- Mixtechnieken van Angerfist en Outblast, het klonk voor geen meter (Hebben die gasten het zelf nou niet door?) >.<
- De main, kutvolk, geluid was niet al te best en vond de mainstage niet echt bij defqon passen, lasers werden ook pas gebruikt bij de eindshow, laatste 20 min, maargoed toen begon het pas goed donker te worden

Wtf momentje: Kasparov die 'Fuck the Noisecontrollers' draait :D

Toch vind ik het een geslaagd feest, nu Decibel nog meemaken om te gaan vergelijken welke nu het beste is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:30 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Lach je nou om dat verhaal of lach je mij weer uit? :(
Iemand trouwens nog bij The Prophet geweest?

Wij zijn bij de The Prophet geweest ja. Hij begon met wat hardstyle maar ging na ongeveer een half uur over naar early rave. Hiervan draaide hij wat bekende en wat onbekende plaatjes, maar het was een lekkere set iig.
Bleek ook nog eens dat ie wel nog steeds kan mixen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Eerlijk gezegd toen ik vooraan bij de main stond vond ik het geluid zeer goed te doen, stond daar eigenlijk altijd als ik op de main was.. Ook genoeg ruimte :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:38 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Lach je nou om dat verhaal of lach je mij weer uit? :(
Iemand trouwens nog bij The Prophet geweest?

Ik moest lachen om dat verhaal van die andere gozer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:40 

Donateur

Was weer een geweldig feestje

set van de dag:

Luna VS Crypsis en Adaro & Ran-d :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

voor de rest ben ik nu kapot en bijna dood :lol: zwaar dagie gister
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:43 

Crash schreef:
Titan zn verhaal
http://www.fusionbv.com/news/titan-defqon1-what-happened/33
Wel erg sneu voor die man

Idd, echt zwaar kut dat alles zo achter elkaar mis ging :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Heb het gevoel dat een track met huilende baby's nog best wel is die nieuwe collab van B-Front en JoS zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:44 

Hardtraxxer

Licht het nu aan mij ofwa, iedereen zeggen dat die kapot ik ben flink losggegaan hele dag staan stampen en springen ben en was egt niet naar de klote had zo hardbass er achter aan kunnen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:46 

Donateur

hardaddict schreef:
Licht het nu aan mij ofwa, iedereen zeggen dat die kapot ik ben flink losggegaan hele dag staan stampen en springen ben en was egt niet naar de klote had zo hardbass er achter aan kunnen doen

moest je harder losgaan? Ik kon ook nog wel een Hardbass er achter plakken :lol:

Maar ben toch echt dood nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:48 

Hardtraxx Addict

Gister op de terugweg had ik zin om nog een feest mee door te nemen! Maar vandaag ben ik gewoon geen mens meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Heb het gevoel dat een track met huilende baby's nog best wel is die nieuwe collab van B-Front en JoS zou kunnen zijn.

die werd daarvoor al gedraait
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Ah oke, dan heb ik niks gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:50 

Hardtraxx Elite

the prophet was de baas van de main :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:51 

zou het kunnen dat ik the prophet ook nog bij grey heb zien staan tijdens Neophyte en Partyraiser? ik meende em bij hun ff te zien buurten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:54 

Hardtraxx Elite

bij de dubstep area kwam die lange van psyko punkz na mij toe begon hij te zegen dat hij het top muziek vond ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:54 

Bierkoning

Dakpan schreef:
Als ik dat C1 filmpje zie baal ik als een stekker dat ik bij die jank set van B-Front was. :')

+1, hoor ik nou The Shade helemaal aan het begin? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

Dat filmpje van Hardstylers van 18 minuten..

op 4.48 gaat gewoon NIEMAND los.. kut dagjesvolk. :sick: :sick: :sick:

http://www.youtube.com/watch?v=2tQ4h_qpjOw
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:59 

Hardtraxx Newbie

Josh & Wesz
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:05 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Dat filmpje van Hardstylers van 18 minuten..

op 4.48 gaat gewoon NIEMAND los.. kut dagjesvolk. :sick: :sick: :sick:

http://www.youtube.com/watch?v=2tQ4h_qpjOw

ik stond daar ook en ging ook niet los
normaal ga ik altijd super hard los maar ik stond met een mond vol tanden te kijken wat mij overkwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Hahaha op 14:08 moet je goed luisteren, hoor je de Blue erover heen denderen :P
Vorige  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten