Over titan, toen we naar de main gingen, hoorde we het 1e lied al dat er wat aan de hand was, wel sneu voor hem..
Afsluiten op Defqon en dan dat krijgen..
Kheb te doen met hem
Evensnel wat + en - punten
+ Jack of Sound, alleen laatste half uur (eigenlijk uur omdat hij half uur langer ging) meegemaakt maar wat een set!
+ geen/weinig wachten bij eten en drinken (alleen bij de bar tijdens de afsluiting was zwaar druk, maar te begrijpen)
+ Het aantal bekende gezien, aardig wat volgens mij

+ De onderhand gebruikelijke groep waarmee ik was die zoals altijd weer lekker hard losgaat
+ Het vuurwerk en het hangende Defqon teken
+ Ran-D en Adaro, tenminste de trackkeuze, dat getease tijdens de climax moeten ze echt mee kappen, wist dat Ran-D het deed maar zo jammer dat Adaro het ook ging doen

- Het weer maar er niet minder hard los om gegaan
- De modder door de regen
- Het gehalte dagjesmensen, volgens mij nog nooit zoveel mensen gezien die bleven stilstaan of stonden 'mooi te doen'
- De stages, waren togh minder dan ik had verwacht
- De zoektocht naar 1 bus tussen 600 bussen.. ben om 12 uur naar de bocht gegaan waar ze allemaal langskwamen en om 1 uur kwam mijn bus een keer langs..
- De hamburgers, vond er echt geen fuck aan
- Mixtechnieken van Angerfist en Outblast, het klonk voor geen meter (Hebben die gasten het zelf nou niet door?)
- De main, kutvolk, geluid was niet al te best en vond de mainstage niet echt bij defqon passen, lasers werden ook pas gebruikt bij de eindshow, laatste 20 min, maargoed toen begon het pas goed donker te worden
Wtf momentje: Kasparov die 'Fuck the Noisecontrollers' draait
Toch vind ik het een geslaagd feest, nu Decibel nog meemaken om te gaan vergelijken welke nu het beste is