In steekwoorden:
Geweldig feest
Super gezellig mensen
Kutlokatie
Kutorganisatie
More to come!
Geweldig feest
Super gezellig mensen
Kutlokatie
Kutorganisatie
More to come!
Vooraan iig wel gezienwrote:Er was helemaal geen sitdown bij feel my fire bij ran-d en adaro.wrote:Heb je trouwens nog wat te eten kunnen halen na de afsluiting?wrote: tijdens het weglopen van de main na alles was afgelopen heb ik ook nog: waar is dat feestje? hier is dat feestje gehoord, trieste rotzooi
Ik heb 1 sitdown gezien bij Dlicious btw
Edit: nee nog een, tijdens feel my fire bij ran-d en adaro volgensmij. Allemaal gefaild
Ja, dat was ik ja hahahahhahahawrote:
Was dat Olijfboompje die bij die sitdown op de purple als een van de enige bleef staan?Geel shirt, oranje hoed ofzo?
Nein.wrote:Heeft The Pitcher nog Marlboro Man gedraaid toevallig?
wrote:Ja, dat was ik ja hahahahhahahawrote:Was dat Olijfboompje die bij die sitdown op de purple als een van de enige bleef staan?Geel shirt, oranje hoed ofzo?
![]()
Ik vond mijzelf toen echt een baas![]()
Sitdowns verpesten
Hahahaha held jij krijgt drankje van me op wishwrote:Ja, dat was ik ja hahahahhahahawrote:
Was dat Olijfboompje die bij die sitdown op de purple als een van de enige bleef staan?Geel shirt, oranje hoed ofzo?
![]()
Ik vond mijzelf toen echt een baas![]()
Sitdowns verpesten
Ja daar hong een lekkere sfeer, geen spijt dat mijn vrienden mij daar naar binnen hebben gesleept.wrote:Ik moet het even gezegd hebben..
Brennan Heart was de![]()
wrote:Ja daar hong een lekkere sfeer, geen spijt dat mijn vrienden mij daar naar binnen hebben gesleept.wrote:Ik moet het even gezegd hebben..
Brennan Heart was de![]()
Ook epic, een gast die zo uit de kleren gewassen was van de anabolen dat hij niet in de wc van de bus pasteHij heeft gewoon staand van buiten in de pot staan pissen hhahaha
Het was de Luca Antolini mixwrote:Bad Manners (Hardstyle Masterz remix)
Nou ik mag niet klagen, heb mijn nummers best vaak voorbij horen komen, erg vet!wrote:Eigenlijk sowieso belachelijk dat je zo'n groot festival hebt en dat er nergens Theracords platen te horen zijn.
En Clock Kid draaide ook iets van Theracords aan t einde.wrote:Het was de Luca Antolini mixwrote:Bad Manners (Hardstyle Masterz remix)
Weer superstandaard setje, wel vet om Heartbreak te horenOndanks dat het standaard was wel flink los gegaan, de platen blijven natuurlijk wel erg lekker
Nou ik mag niet klagen, heb mijn nummers best vaak voorbij horen komen, erg vet!wrote:Eigenlijk sowieso belachelijk dat je zo'n groot festival hebt en dat er nergens Theracords platen te horen zijn.
Al met al erg vet feestje gehad! Ben wel geweest bij bijna alle area's
Trilok & Chiren, Kamui, Alphaverb, Julyukie, Jim Justice, Marco Remus, Chris One, Louk, Eye-D & Hidden