Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:06 

totofviking schreef:
hello friends tell me how to make a you tube video on your site...Please ;)

[youtube]youtube link(cut out the &aa77yblabla part[/youtube]
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
nog 2 minpunten btw:
-mislukte sitdownmomenten
-heeee-hoooo momenten

waar/wanneer was dat dan? niks van meegekregen

hahahaha jij weet wel beter hé? ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:08 

Bierkoning

Daveytl schreef:
Wat was het losgaan tijdens Midnight Freaks @ Jack of Sound toch heerlijk :loving:

Toen was ik flesje vullen van Nando en mezelf, ik dacht echt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry: Gelukkig nog wel genoeg andere plaatjes om daarna nog op te raggen
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:09 

Bierkoning

b-ram schreef:
Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
nog 2 minpunten btw:
-heeee-hoooo momenten

waar/wanneer was dat dan? niks van meegekregen

hahahaha jij weet wel beter hé? ;)

whut? :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:
Daveytl schreef:
--- Dixies, BAH BAH BAH, wat waren die smerig. Je rook de lucht al op 20 meter afstand.

Dixies?

Die WC's :thumbdown:
Zoiets heet toch een Dixie :$ ?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:11 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
-- Aantal koekwousen bij de Black. 95% leek strak te staan.

Stoor je je daar aan? Sowieso zit meer als de helft van de lui die daar komen aan de rotzooi. Vind 't altijd wel gezellig! Gebruik zelf overigens niet hoor.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Wat was het losgaan tijdens Midnight Freaks @ Jack of Sound toch heerlijk :loving:

Toen was ik flesje vullen van Nando en mezelf, ik dacht echt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :cry: Gelukkig nog wel genoeg andere plaatjes om daarna nog op te raggen

Toen liep ik ook net bij de wc's daar :(
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:12 

Hardtraxxer

Wat was de drank kut geregeld in het begin van de blue, 2 mensen in de tussenbar en 8000 dorstige mensen aan de andere kant.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:17 

Hardtraxx Elite

knotsjebilly schreef:
Wat was de drank kut geregeld in het begin van de blue, 2 mensen in de tussenbar en 8000 dorstige mensen aan de andere kant.

Ja had ik ook last van stond aan de rechter kant staat daar zo een dom wijf, die liep de hele tijd alleen de linker kant van haar gedeelte te helpen komt ze eindelijk bij mij dus ik gelijk voor 3 mensen bestellen 18 bier water en zo een houder voor 6 bier.
Ik geef haar zo 20 muntjes ofzo, zegt ze ja je hebt 17 munten gegeven moeten er 21 zijn...
Was niet meer in de stemming om er op in te gaan dus maar gegeven en zo snel mogelijk van de muziek genieten.

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:

Was niet zo heel raar tog? Half DQ stond in die tent aan het begin, wordt het ook wel lastig om iedereen super-snel te helpen :)

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
tommetjeuh schreef:
KSwoosh schreef:
nog 2 minpunten btw:
-heeee-hoooo momenten

tijdens het weglopen van de main na alles was afgelopen heb ik ook nog: waar is dat feestje? hier is dat feestje gehoord, trieste rotzooi

Heb je trouwens nog wat te eten kunnen halen na de afsluiting?

Ik heb 1 sitdown gezien bij Dlicious btw

Edit: nee nog een, tijdens feel my fire bij ran-d en adaro volgensmij. Allemaal gefaild

Er was helemaal geen sitdown bij feel my fire bij ran-d en adaro.

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Heerlijk nog 20 minuutjes genoten van de nummers die hij draaide, vooral die TBA met die Harry Potter- vocals. Die was echt lekker, alhoewel Nando & Tom die helemaal niet vet vonden. Achja, ieder zijn smaak.

Vind dat wel een dikke track hoor, maar die kicks waren live zooo slap. Echt jammer, verpeste de hele track.

Losgaan bij Jack of Sound en Chemical was wel echt te geniaal. :worship:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:20 

Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
knotsjebilly schreef:

Was niet zo heel raar tog? Half DQ stond in die tent aan het begin, wordt het ook wel lastig om iedereen super-snel te helpen :)

Als organisator haal je dan toch die mannen en vrouwen van de ijskarren buiten weg en duwt ze in die tussenbar. Die ijscoman heeft de hele dag met zijn tenen kunnen spelen
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:39 

Donateur

Hoogtepunt van de dag; DJ Gia die Titatovenaar zwaffelt xd
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:43 

Bierkoning

Heeft Chris One D2YK nog gedraaid? Anders wordt ik heel boos :P
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:48 

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:

Stond de eerste keer daar ook bijna een half uur te wachten.. Daarna bij de Purple gaan halen, ging toch heel wat vlotter. ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Heerlijk nog 20 minuutjes genoten van de nummers die hij draaide, vooral die TBA met die Harry Potter- vocals. Die was echt lekker, alhoewel Nando & Tom die helemaal niet vet vonden. Achja, ieder zijn smaak.

whoo whoo misunderstanding, dit was misschien nogwel de track waar ik het meeste naar uit keek, want hier thuis klinkt hij geweldig! Live vond ik hem alleen niet tot zijn recht komen en kwam hij nogal zwak over naar mijn gevoel :(
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
knotsjebilly schreef:

Stond de eerste keer daar ook bijna een half uur te wachten.. Daarna bij de Purple gaan halen, ging toch heel wat vlotter. ;)

Moest eerst heel goed nadenken om me te herinneren waar de bar bij de Purple ook alweer was :lol:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:

whoo whoo misunderstanding, dit was misschien nogwel de track waar ik het meeste naar uit keek, want hier thuis klinkt hij geweldig! Live vond ik hem alleen niet tot zijn recht komen en kwam hij nogal zwak over naar mijn gevoel :(

Dat was dus waar ik op doelde, want daar was ik het niet mee eens. Vond hem persoonlijk erg lekker klinken ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:12 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
tommetjeuh schreef:
KSwoosh schreef:
nog 2 minpunten btw:
-heeee-hoooo momenten

tijdens het weglopen van de main na alles was afgelopen heb ik ook nog: waar is dat feestje? hier is dat feestje gehoord, trieste rotzooi

Heb je trouwens nog wat te eten kunnen halen na de afsluiting?

Ik heb 1 sitdown gezien bij Dlicious btw

Edit: nee nog een, tijdens feel my fire bij ran-d en adaro volgensmij. Allemaal gefaild

Was dat Olijfboompje die bij die sitdown op de purple als een van de enige bleef staan? :P Geel shirt, oranje hoed ofzo?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

niet echt duidelijk zo veraf, maar zo te zien is hij dat inderdaad :thumbup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:31 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
niet echt duidelijk zo veraf, maar zo te zien is hij dat inderdaad :thumbup:

Hoe bedoel je? Is er een filmpje van dan?
Ik bedoelde dat ik hem gister meende te herkennen ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

en dan op 3:26 ongeveer rechts bovenin ;)
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:42 

Hardtraxx Newbie

Headhunterz & Wildstylez
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

heey ik zie mezelf ook staan ^^ idiote sitdown gekloot ook, vooral in die modder
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten