Wat was het losgaan tijdens Midnight Freaks @ Jack of Sound toch heerlijk
Stond daar met Nando, Janus, Tommeutjuh & Lellebel volgens mij, en andere mensen keken ons aan alsof we niet goed wijs waren (klopt ook wel een beetje natuurlijk

)
Ook tijdens Chemical ongenadig hard gegaan met Nando & Tom, blijft toch lekker om met zo'n klein groepje FUCKING hard los te gaan. Ook hier weer raar aangekeken alles
En natuurlijk de laatste 2 uur bij de Blue
Rest van de dag heb ik het rustig aan gedaan qua losgaan.
Was een gezellig dagje met mijn kameraden en een handvol Hardtraxxers
Even een verslagje nu van mijn dag:
Wij reden om ongeveer 8.45 van huis weg, Hard with Style episode 2 met daarna een mixje van een kameraad van mij. Lekkere setjes overigens
Rond 10.45 kwamen we aan.
Rond 11.05 stonden we op het terrein. Eerst maar muntjes/kluissleutel halen en dergelijke.
Vervolgens even een rondje gemaakt over het terrein, waar we eerst geen benul hadden waar alles was, zelfs met dat mapje.
Rond 11.45 zijn we naar de Blue gegaan om de laatste paar minuten mee te pakken van
Waverider.
Hoorde nog de Gold remix & Be as One. Vond het wel prima allemaal.
Toen kwam
The Pitcher op, hij opende met een paar rustige tracks, zoals Ain't Nobody.
Het was toen mijn beurt om een rondje te halen.
Heb wel 20 minuten moeten wachten voordat ik drinken had, heb onder andere Kick it to the Bown & Countdown gemist, wat wel jammer was.
Verder een redelijke set van The Pitcher, weinig bijzonders. Was persoonlijk liever naar
Pavo & Luna gegaan, maar dat wilden mijn vrienden niet

Na zijn set zijn we gelijk wat te eten gaan halen. Wat me als eerst opviel, was de prijzen van het eten.
Ongelooflijk! 2,5 munt voor een broodje hamburger. Doe toch normaal man
Heb dus maar een broodje beenham gehaald, wat overigens heel erg goed te eten was
Na het chillen/eten was het al bijna tijd voor de set van
Jack of Sound. Hier zijn we opgesplitst, 2 kameraden gingen naar de Mainstage, en 1 kameraad en ik gingen naar de Purple.
Maar goed ook, want wat was deze set geweldig!
Onder andere een paar oudere platen gehoord zoals I Will Growl/ You Try To Play Me/ The Raiders- A Feeling (remix). Natuurlijk ook You're Next, A Ghost Story, Midnight Freaks en nog wat vette Fusion platen.
Maar het toppunt was toch wel een nieuwe track met huilende mensen, hele dikke vocalen en loeiharde kicks/bass. Kameraad en ik keken elkaar aan, zo van ehhhh: WHAT THE FUCKKKK!?!?!?!?!?

Ook nog een nieuw nummer gehoord met dezelfde vocals als die nieuwe Radical Redemption (New Shit o.i.d.)
Volgens mij sloot hij nog af met Wilde Gulie Front 2 Back. HARDDDD
Heerlijke set dus, 1 van de toppers van de dag. Geen 1 slechte plaat gehoord.
Was ook blij dat Kodex iets te laat kwam, nu kon Jack of Sound nog een kwartier raggen. PFFFFFFFF.... geen woorden voor.
Toen deze set dus rond 15.15 af was, besloten we maar om naar de main te gaan, voor
Bioweapon & Toneshifterz. Ondertussen nog ff bij de Black gestaan, waar het ook goed los ging. 10 minuten kan ik me daar altijd wel vermaken. Onder andere weer Tommyknocker- Criminal gehoord, die ik in de 3 kwartier dat ik op de Black heb gestaan 2 keer heb gehoord. Lekkere track!
Toen we onze andere kameraden eenmaal hadden gevonden bij de Mainstage, konden we genieten van Bioweapon & Toneshifterz. Veel nieuwe platen gehoord. Maar ook Toca's Miracle (Bioweapon Bootleg)

. Ben verliefd op die plaat, geweldige melodie en hoe die kicks meepitchen met de melodie is ronduit geniaal!
Ze sloten af met Fearful Symmetry, dus toen konden we eindelijk weer helemaal los gaan. Helaas, na de intro moesten ze er mee ophouden
Nadat deze set af was, bijna letterlijk gesprint naar de Purple om nog wat op te vangen van
E-Force, waar ik eigenlijk een hele set mee wilde pakken, maar dit ging helaas niet door mijn vrienden.
Heerlijk nog 20 minuutjes genoten van de nummers die hij draaide, vooral die TBA met die Harry Potter- vocals. Die was echt lekker, alhoewel Nando & Tom die helemaal niet vet vonden. Achja, ieder zijn smaak.
Na E-Force zijn we weer wat gaan eten, en hebben we even gechilld bij de picknicktafels tot ongeveer 17.30.
Vervolgens zijn we naar de Black gegaan om wat op te vangen van
Outblast vs. Angerfist. Dit was 20 minuutjes leuk, toch ongeveer 3 kwartier blijven staan (letterlijk, heb bijna geen stap verzet

).
Omdat 1 andere kameraad van mij het ook niet meer leuk vond, zijn we weer opgesplitst in 2 groepen. 2 bleven er bij de Black, en ik ging samen met mijn kameraad naar de Main, om nog wat op te vangen van
Technoboy. Het eerste dat ons opviel was hoe traag hij mixte. De platenkeuze was wel goed naar mijn idee, heb een paar hele leuke tracks gehoord (Naked/ Countdown en nog een paar knallers van het album). Maar toen snakten mijn kameraad en ik eigenlijk ook wel naar wat oudere platen, zoals Her Voice & Rage. Precies toen we dat zeiden mixte hij Rage in

Daarna ook nog Tatanka- Let's Rock gehoord, wat ook een lekkere track blijft.
Rond 18.45 zijn we richting de UltraViolet stage gaan lopen, aangezien we met onze andere kameraden weer hadden afgesproken om bij
Slim Shore te kijken.
Bij aankomst kwamen we ook weer het groepje van Nando, Tommeutjuh & Lellebel tegen. Samen naar binnen gegaan, om ff die planken op de grond flink aan te stampen.
Slim Shore begon met Dominator, wat ik overigens echt een grafnummer vind!
Rest van de set was wel aardig, het was eigenlijk wachten op Scary Noises & Chemical. Ook een paar (voor mij) nieuwe tracks gehoord. 1 klonk erg lekker, de rest klonk nogal leeg.
Schande dat Scary Noises niet gedraaid werd, maar gelukkig sloot hij af met Chemical. Dit was een opluchting voor ons. Schandalig hard losgegaan hier.
Na Slim Shore gelijk doorgegaan naar de Blue, om keihard te beuken bij
Luna vs. Crypsis. Hier wederom opgesplitst, 2 kameraden gingen naar B-Front. Ben dus met Janus naar Luna vs. Crypsis gegaan, waar ik zeker geen spijt van heb dat ik die keuze heb gemaakt
Deze set was geniaal! Paar steekwoorden die deze set samenvatten: afwisselend, uitstekend mixwerk, keihard, goeie sfeer, losgaan.
Heb denk ik wel 10 nieuwe platen gehoord, ze klonken niet allemaal even goed, maar wel tof dat ze zoveel nieuwe tracks draaiden
Toppertjes van deze set: The Worst Nightmare/ Nackt/ Blacklight/ Strike, en waarschijnlijk vergeet ik de helft nog

Mega-mega-mega goede set!
Janus en ik hadden al besloten om in de Blue te blijven tot het einde, dus ook tijdens
Ran-D & Adaro bleven we hier (logisch natuurlijk, er was voor ons persoonlijk geen act die we liever zouden zien op dit tijdstip). Inmiddels hadden onze andere vrienden zich ook weer bij ons gevoegd.
Blijft geweldig hoe mooi deze mannen hun set opbouwen, al is het helaas wel vaak met dezelfde tracks. Eerste 3 kwartier was niet geweldig, laatste 3 kwartier was ULTIEM. Nog even mijn momentje gekregen van de mensen die in de buurt stonden, Dead of the Niight werd namelijk gedraaid

Had opeens 5 meter om me heen waar ik los kon gaan, dankzij Lellebel (en vrienden) en Janus. Het laatste kwartier:

Nieuwe Gunz4Hire is overigens ook heeel dik, met de vocals 'our drone is under attack'. Flinke knaller!
Op het eind van hun set, op de laatste paar tonen van Under Attack, dacht ik iets te horen knappen. Volgens mij bleek dit niet de oorzaak van de ongemakken van Titan te zijn, maar klonk niet helemaal lekker.
Toen kwam
Titan, een set waar ik heeel erg naar uitkeek.
Maar gelijk de eerste tonen klonken al zeer slecht. Kick it to the Bone begon hij mee, dit klonk helemaal nergens naar, en de hele zaal viel ook stil, omdat het geluid afgrijselijk slecht was. Daarna werd ook Symphonic Feedback remix gedraaid met dit slechte geluid. Dit klonk wel dik zeg, van wat je er van kunt maken.
Na een paar tracks liep Titan weg, en iedereen baalde vreselijk. Had ook echt medelijden met Titan.
De Blue afsluiten bij Defqon lijkt me toch wel iets unieks.
Na een drama-kwartiertje van Josh en Wesz kwam gelukkig Titan er weer aan.
Overigens wel respect voor Josh & Wesz dat zij even gingen draaien, maar de platenkeuze op dit tijdstip was belabberd. Dat ze ook nog losgaan slaat al helemaal nergens op
Wel dik dat ze Trapped (Solaio Mix) draaiden!
Toen Titan eenmaal weer was begonnen, zat gelijk de sfeer er weer goed in.
De platen die hij draaide waren stuk voor stuk geweldig:
Octavius Augustus
Dark Symphony
Pattern 1
Remember Me
Midnight Freaks
Sleepwalker
En nog wat vette platen, waaronder een hardcore nummer.
Ook heeel veel respect voor Titan, vanaf het moment dat hij de microfoon in zijn hand pakte en de eerste woorden uitbracht, alleen maar kippenvel gehad. Had bijna de tranen in de ogen staan. Ontzettend KUT voor hem dat dit moet gebeuren, dit gun je niemand, en zeker niet zo'n held als Titan!!!
Plus- en minpunten:
+++ Jack of Sound/ Titan/ Laatste 3 kwartier van Ran-D & Adaro.
+ Platenkeuze van Technoboy.
+ E-Force/ Bioweapon & Toneshifterz/ Slim Shore
+ Geluid bij de Black/ Blue
+ Eten/drinken was goed geregeld, vooral bij de eettenten geen wachttijden.
+ Het losgaan van de Hardtraxxers. Meesten gingen echt lekker los

Blijft mooi om te zien!
--- Dixies, BAH BAH BAH, wat waren die smerig. Je rook de lucht al op 20 meter afstand.
-- Aantal koekwousen bij de Black. 95% leek strak te staan.
- Geluid op de Main was te zacht.
- Modder
- Technical Difficulties bij Titan. En de MC die daar 5 keer herhaalde dat er technical difficulties waren, 'but it ain't over yet'. En volgens mij zij hij ook op het eind: 'This was MCDV8, thank you....'. Uhhh lol, jij bent DV8 niet. Maar denk dat ik dat verkeerd heb verstaan
Al met al een hele leuke dag gehad.
Nu wel last van mijn nek, en dat zuigt