Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:30 

Bierkoning

robkuh1990 schreef:
PierrePruuk schreef:

RAGGEN TOT EN MET

vuurwerk op main, en daar maar blijven hangen, lol..

beloofd wat voor wish!

Vuurwerk zie je al met oud & nieuw (behalve als je naar QD gaat zoals ik maarja :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:31 

Bierkoning

oh trouwens, ik kreeg nog bijna zo'n plank tegen m'n kop aan geslingerd op de mainstage :/ Er zaten er paar planken los en een paar rasidioten gingen er mee lopen gooien en slaan, WTF joh doe is ff normaal ofzo, kutvolk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:31 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
robkuh1990 schreef:
PierrePruuk schreef:

RAGGEN TOT EN MET

vuurwerk op main, en daar maar blijven hangen, lol..

beloofd wat voor wish!

Ik heb liever dikke muziek dan een beetje vuurwerk met muziek dat ik wat minder vind, maar dat is mijn mening. :P

The Machine draaide opzich wel lekker, maar hij mixte veel te laat waardoor het tempo er wel uit ging :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:40 

Titatovenaar schreef:
‎01. Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychadelic Unite (The Machine States his mind Mix)
02. High Voltage & B-Front - Everything Starts
03. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)
04. The Machine - Renaissance
05. The Machine - Awesome Frequency
06. The Machine - Trashin (Ft. Ryfle)
07. Juized - Secrecy
08. MDUB & Slic - Nuclear
09. The Machine - Restore Balance (ft. Sasha F)
10. The Machine - No Time To Waste
11. Sasha F - New System
12. The Machine - Never Fall Asleep (ft. Chris One)
13. The Machine - Endure The Moment
14. Kodex - Insomnia (the Machine Remix)

zieke lijst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:43 

Iemand boekje info? belangrijke dingn erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:45 

robkuh1990 schreef:

het was een krant, maar die heb ik gelijk weggeflikkerd xd krant lezen tijdens et rijden is ook zo lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:47 

Hardtraxx Newbie

Sfeerloze bedoeling vond ik het maar over het algemeen, B-Front draaide de main compleet kapot. Sfeer was ver, heel ver te zoeken. Weinig tot niemand ging los. Black was wel tof, ging behoorlijk los daar!

Het einde was wel dramatisch geregeld, kluisjes in een tentje van 50m bij 20m. Vragen om chaos natuurlijk. Hoop dat daar niemand out is gegaan want hulpdiensten komen daar natuurlijk never nooit niet bij. Gruwelijk druk op de parkeerplaats, wat wil je een stelletje beunhazen die daar het verkeer staan te regelen terwijl ze zelf het inzicht van een lampion hebben. Om 11 uur dus afgelopen en richting huis gegaan, om uiteindelijk om kwart over 4 op bed te liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:11 

Waar ik allemaal ben geweest:

Jack Of Sound: 1e dj van de avond, wat ging die gruwelijk hard :P echt super lekker begin!
mooi ook dat bijna heel HT hier aanwezig was xd

*rondje overal: Grey, Blue, Ultra Violet*
De grey zag er echt zeeer vet uit met die bollen met stekels aan de binnenkant!
De blue was een beetje jammer, de aankleding was een beetje karig, vooral die vrachtwagen schijnwerpers vooraan waren zeeer irritant xd te fel en te heet xd die mist die er hing door die falende rookmachines was ook wel jammer, waardoor je de djs niet meer kon zien :/
Ultra Violet: leuke aankleding, maar qua muziek toch niet echt je van het :P

Deepack: epic. echt epic. Deze mannen gingen zo gruwelijk hard, echt niiiiiiiiet normaal!
Het ene vette nr na het andere, en dan weer een paar zwaar harde nieuwe nummers :bomb: :bomb:

E-Force: erg vet! op aanraden van Tom hier toch naartoe gegaan, wat zeker een goede keuze was :P
de hele HT ragbende was weer aanwezig dus dat was ook mooi.

D-Licious: wat een faal dit. echt... geluid te zacht, roken tijdens het draaien, kuttracks, hij mag dan een contest hebben gewonnen maar laat deze jongen aub niet meer draaien op zon stage... iedereen liep ook weg toen hij ging draaien xd

*eetpauze*: FRIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!

Psyko Punkz: dik dik dik. Helaas kreeg ik hier wat buikpijn, omdat ik zo snel zo hard los ging kort na het eten. Dus even een dixie sessie gehad en daarna kon ik weer vol knallen :P

Kasparov: De eerste keer dat we in de Black kwamen op de dag. In het begin draaide kasparov erg lekker, maar het werd daarna wat minder imo.
Ik was hier ook nog superveel mensen weer tegengekomen, weer ff lekker mee staan kletsen. :P

B-Front: Door vanalles en nog wat hadden we het eerste half uur gemist van deze set [o.a. omdat wij helemaal vanaf de Black naar de kluisjes moesten en toen naar de main, wat op sich al bijna een half uur duurt xd]
De set zelf was erg vet, helaas niet zo lang.

Neophyte vs Partyraiser: Tegenvaller dit. Opsich hadden we het wel verwacht, gezien ze in de grey draaiden, maar we hadden meer gehoopt op raggen zoals op Intents :P
Dus na een kwartier maar door naar de Black gegaan :D

The Viper: Een beetje stroef begin... Het geluid was namelijk uitgevallen. Wat eigenlijk alleen maar relax was, want daardoor liepen veel mensen weg, en ontstond er weer mooi wat ruimte!
De set zelf was wel aardig, maar dr hadden wel wat hardere platen in gemogen!
Het leek ook wel of het tempo afnam naarmate het feest vorderde, in de black.

*eetpauze*: FRIKANDELLEN!!!!!

Titan: Weer een dikke groep HT'ers tegen gekomen hier, jammer dat de hoge tonen in het begin weg waren, maar na het geluid te resetten was alles weer goed gelukkig en konden we weer snoeihard raggen!
En toen maar aangelopen om het laatste half uurtje in de main door te brengen.

Noisecontrollers (eindshow): Hier was de uitdaging voor ons: 2 maten van me moesten we zien te vinden tussen de 10000 man :P
En we hadden ze meteen gevonden :D
Het vuurwerk was echt schitterend mooi en die mainstage zag er ook epic vet uit met die robot met lichtgevende ogen!

Na het einde:
Lekker in de menigte van 10000 man terug naar de kluisjes lopen, gelukkig was iedereen gewoon chill en liep het enigzins door.
Ik kwam er nog iemand uit Uden tegen, echt te geniaal dat :P

Daarna bij de parkeerplaatsen was wel dikke chaos, het stond daar helemaal vast...
dus was iemand het zat, deed een lint omhoog en reed over het grasveld zo de rij in.
En ik dacht: dat doe ik ook, en reed em achterna, en samen met mij iedereen xd heerlijk was dat.
En het allermooiste: toen reed het gewoon fatsoenlijk door ook xd

+Toen we bij de parkeerplaatsen aankwamen bedacht ik me dat ik was vergeten de parkeerticket te printen, dus had ik via mn iPhone mn ticket opgezocht, streepjescode voor het beeld gehouden en ze konden het gewoon scannen! Dus je hoeft je tickets niet te printen :P
+Erg goede sfeer (in de blue was de sfeer echt mega goed, black ook, red wat minder, grey gewoon neutraal en UV ook wel aardig)
+Het weer dat meeviel: geen regen meegemaakt, en omdat je toch actief bezig bent krijg je het niet koud en af en toe zon lekker koel briesje was wel genieten :P
+Fatsoenlijke dixies, pisbakken en watervoorziening
+dat ik 5 tokens en 1 euro had gevonden xd

-Geluid dat af en toe kuren had [purple even te zacht, blue op het einde geen hoge tonen, op de black even weg]
-Drukte bij de parkeerplaatsen
-Geen chaufonteine doppen xd
-Vrouwen achter de bar die geen flessen wilde geven met doppen erop -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
robkuh1990 schreef:

het was een krant, maar die heb ik gelijk weggeflikkerd xd krant lezen tijdens et rijden is ook zo lastig

Nee helemaal niets op de Line up van Project Hardcore na. Ik had op iets gehoopt in de HMH maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

Nou ook maar een verslagje. Het begon gister middag rond 10 uur dat we bij mij thuis weg gingen richting Nieuwleusen waar we met de bus verder gingen richting Biddinghuizen. Eenmaal in Nieuwleusen aangekomen moesten we nog een half uurtje wachten op de bus, en toen kwam ik er achter dat ik dus mijn ticket + ticket van een maat vergeten was.. Erg stom natuurlijk, dus we gingen 2 huizen bij langs maar de 1 deed niet open en de ander ''was er niet kapot van'' dat ik 2 minuutjes zijn internet gebruikte om mijn ticket van mijn mail te halen en daar uit te printen. Gelukkig kregen we de tip om 100 meter verder richting de sporthal daar te lopen en het daar eens te proberen. De (mooie) mevrouw achter de toonbank vond 't gelukkig geen probleem, en na 5 minuten zoeken in mijn mailbox had ik gelukkig de tickets gevonden en daarna daar uitgeprint, hele dikke +1 dus voor de sporthal in Nieuwleusen :worship: ! Dus met de tickets op zak gingen we met z'n 5en de bus in richting Dalfsen om daar nog een stuk of 15 man op te pikken, en daarna richting Biddinghuizen!

Eenmaal in biddinghuizen even groepsfoto genomen, en daarna richting de ingang gegaan. Het binnenkomen ging erg vlot, en het fouilleren ging denk ik iets TE vlot, alleen mijn bovenlichaam werd gefouilleerd. Maargoed, snel binnen en het sleuteltje halen voor het kluisje ging ook erg snel, dus spullen in het kluisje gedaan en richting de Blue gegaan om daar op te warmen met Josh & Wesz.

Toen we in de Blue waren sloot The Pitcher net af, en begonnen Josh & Wesz. Opzich draaiden deze heren een prima setje, lekker als opwarmer. Paar nieuwe platen, G-Force, I've Lost You en nog wel wat lekkere platen. Een prima opwarmertje dus. Het was in het begin van de set nog wel aan het regenen dus iedereen ging in de tent staan, gelukkig werd dit halverwege minder omdat het droog werd :) .

Clock Kid hadden we nog nooit van gehoord dus we zijn direct richting de Purple gegaan waar Jack Of Sound begon. Clock Kid opende nog wel met Wilde Guillie Bas! Jack of Sound zette ook een hele dikke set neer, paar oudere platen en nieuwe platen. Vond het mixwerk hier en daar nog wel wat minder, had dat van hem nog wel wat beter verwacht. Maar was gewoon dik setje, kan bijna alle platen niet meer herinneren maar de platen keuze was prima :) ! Hij mocht ook nog 20 minuten langer aangezien Kodex te laat was. Geen probleem, want de platen werden alleen maar harder :)

Na Jack of Sound is de ene helft richting de main gegaan en ben ik met nog wat jongens naar de Blue gegaan omdat het regende en we toch wel droog willen staan. In de Blue draaide toen Deepack. Ook Deepack zette een lekker setje neer, en dat had ik niet direct verwacht van hun aangezien ik niet zo'n fan meer ben van hun. De eigen platen klinken live natuurlijk ook een stuk beter dan thuis, dus dat was sowieso al goed. Ook Coma van Phuture Noize klonk erg dik door de speakers! Weer een leuk setje dus, en dat kon het uur daarna alleen maar beter worden!

Want het uur daarna draaide Alphaverb, wat een heeeeeeeerlijke set was dit zeg! Echt een heel lekker tempo + doormixen + de lekkersete AVIO tracks en andere lekkere tracks! Overdrive Your Woofers natuurlijk, grandioos live :love: Ook kwamen natuurlijk Realization Of A Dream, Destination Nowhere, Never Enough (volgens mij), Substream, Controlled Chaos, Just A Little Noise en Chemistry Of Sound langs, gruwelijk! Ook zo'n nieuw nummer (Turn The Lights Out??) klonk erg dik! Heb me echt heerlijk vermaakt hier!

Psyko Punkz geloofden we wel dus zijn we maar richting de Red gegaan om wat te gaan eten en ondertussen de 25 years of The Prophet set te gaan luisteren. Tijdens het eten nog even met Michel (Tita) gesproken & met Toneshifterz & Chris One :) . Daarna richting de red gegaan, en The Prophet draaide echt heeerlijk! Lekkere oude hardcore en wat dikke hardstyle platen :) Ook nog een hele vage gast gezien op 't eind, vlak voordat Technoboy begon.

Goed, na The Prophet zijn we naar Alpha Twins gegaan, onderweg Robertt nog tegen gekomen die iedereen kwijt was dus die is met ons mee gegaan. Alpha Twins draaide ook een heerlijk set, Let It Go gaat live nog lekkerder dan thuis, The Haunter Of The Dark spreekt natuurlijk voor zich en hun nieuwe platen klonken ook erg dik! Ook nog bedankt voor die anderhalve pil Robertt, geen idee wat voor pil 't was maar die werkte gewoon dus van 19:00 tot het eind :P .

Na Alpha Twins zijn we naar B-Front gegaan, die in 't begin best lekker draaide maar iedereen stond stil. Ik was dus een beetje van de kaart, en mijn maten stonden stil dus ik vroeg me af wat er dus aan de hand was maar iedereen stond dus stil, en zodoende zijn we maar richting Chris One gegaan.

En daar heb ik achteraf geen spijt van, wat draaide die gast hard zeg, ongelovelijk :drool: :love: . Nieuwe Chris One platen, nieuwe B-Front & Slim Shore, Psycho, Killshot en Never Fall Asleep. Laatstgenoemde is overigens echt een meesterwerkje, snoeihard :drool: . Ook opende hij met Midnight Freaks als ik me 't goed herinner! Ging echt heerlijk los! Hulde voor Chris One.

Na Chris One richting Ran-D & Adaro. Deze heren hebben ook een prima setje neergezet zover we de set gehoord hebben. De nieuwe Gunz For Hire platen klonken erg dik, en dat geld natuurlijk ook voor The Haunter Of The Dark, en op 't eind natuurlijk UNDER ATTACK :D :D! Wist stiekem wel dat ze daarmee zouden afsluiten dus nog effe snoeihard los gegaan op de beste plaat aller tijden :worship: . Indoctrination werd ook nog gedraaid, had van mij niet gehoeven en ook (weer) Bringing The Funk Remix. Maargoed, na Ran-D & Adaro was Titan, dus 't kon me niet zoveel schelen.

Na het geweld van Under Attack was 't dus tijd voor Titan waar ik me erg op had verheugd. Hij opende met The Pitcher - Kick It To The Bone maar je hoorde direct dat er iets was met het geluid. Echt ronduit KUT te noemen. Er werd nog geprobeerd om 't voor elkaar te krijgen maar toen Josh & Wesz met de CDJ's gingen spelen werd 't geluid echter wel beter, maar het was niet het type hardstyle dat ik toen wilde horen! Helemaal niet Make It Loud. Ik weet verder niet wat Titan heeft gedaan het laatste half uur (is hij nog teruggekomen?) maar wij gingen maar naar The Machine.

The Machine draaide toen wij er kwamen vrij matig vond ik. Het tempo was te laag (150 bpm?) en de tracks waren ook niet echt heel hard wat ik van hem gewend was.. Gelukkig veranderde dat de laatste 20 minuten, want toen alleen nog maar snoeiharde brute tracks gehoord! Met natuurlijk Never Fall Asleep & Insommnia Remix als hoogtepunt, gruwelijk! Nog even het vuurwerk gezien en toen was Defqon.1 alweer voorbij.

De terugreis ging voorspoedig. Rond half 1 was ik weer thuis en ben gaan douchen en in bed gegaan en lag binnen 5 minuten in een diepe slaap :P .

Wat + & - punten.

+ De gezelligheid van de Hardtraxx leden
+ Set van Alphaverb
+ Set van Chris One
+ Set van Alpha Twins
+ Sets in het algemeen waren erg goed, niet 1 set die echt heeft teleurgesteld heeft met Titan als uitzondering dan maar die heeft ook niet echt een set gedraaid :P
+ Eten & Drinken
+ Geluid (Blue + Purlple was erg goed!)
+ Locatie

- Ook Locatie (Almere strand geeft betere sfeer)
- Het weer (bah bah en nog een bah, maar 't heeft ook wel wat)
- De Sfeer bij de Red
- Het Geluid bij de Red (kon wel beter imo)
- Titan..

Al met al een prima feestje gehad, en vergeet vast nog wel wat belangrijke dingen te vermelden. Ik hoop dat Defqon.1 volgend jaar weer naar Almere strand verhuist, want ik denk dat 't feest dan sowieso beter was geweest, ook als 't slecht weer was! Maargoed, bedankt iedereen voor 't leuke feestje en Tot Wish :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

+genoeg eet en drinkgelegenheden hierdoor eigenlijk nooit in een rij moeten staan
+voor afsluiting op black;helaas hadden mn benen me een beetje in de steek gelaten en kon ik amper nog bewegen xd
+blue had echt topgeluid was er alleen iets te warm vond ik.

-het geluid op veel stages was echt om te huilen. Red klonk echt niet goed in de middag en black ook niet. Vervormde tonen en veeelste zacht.
-die modderpoel, er had veel meer gedaan kunnen worden om te voorkomen dat het zon modderpoel zou worden.
-buitenlanders;geen fatsoen sommigen helaas.
-security aan het eind grote mond geven om niks :') stoere jongen hoor :')
-the viper, echt was net alsof ik op de kermis stond.
-nergens was echt sfeer vond ik. Op de main niet, in de middag bij black ook niet. (muv de blue)

Ik werd ook ziek goed gecontroleerd bij de ingang moest zelfs mn ruim los maken.

Ik ga er iedergeval goed over nadenken of ik volgend jaar weer ga. Het almere strand had als locatie echt iets wat ik hier dik miste helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:13 

Hardtraxx Elite

The outside agency en eye-d & hidden :worship: wat was dat vet zeg live

verder ook wel leuk dagje gehad, wel jammer van titan maar afsluiten bij negative a was ook vet ^^
alleen waren de bussen wel slecht geregeld, waren pas om 3 uur thuis
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:15 

Hardtraxx Veteran

En mijn eerste Defqon is ook een feit. Uit eindelijk tegen mijn verwachting in nog vrij goed mijn schemaatje kunnen aanhouden. Al hoe wel ik achteraf gezien beter vaker naar de Blue was geweest, in plaats van de Main. Maar goed, ik had besloten om me wat aan te passen en het grootste deel van de dag gewoon bij de groep te blijven. :)

Uit eindelijk nog wel goed kunnen vermaken. De Blue hing echt een heldige sfeer, en wat een geluid zeg! Communiceren was gewoon onmogelijk. De Main was echt totaal het tegenovergestelde qua sfeer en geluid. In ieder geval wat geleerd voor volgend jaar, lekker gewoon een hele dag in de Blue campen. The Prophet was trouwens ook een aangename verrassing weet niet of ik het early mag noemen, maar volgens mij kwamen er een hele boel oude platen voor bij, klonk heel lekker in de oren. Heel veel nieuw spul gehoord bij Bioweapon en Toneshifterz, was ook gewoon een leuk setje. Headhunterz & Wildstylez was echt helemaal niets, zo iets ga ik dus ook nooit meer een kans geven.. B-Front kwam wel heel langzaam opgang vond ik, leek wel of hij zijn eigen ding niet meer deed omdat hij op de main staat van Defqon stond. Ben het laatste half uur van zijn set ook naar Crypsis gegaan met een vriendin, zeker geen spijt van want wat werd de tent gesloopt daar, wat ging het los daar zeg! Daarna nog een half uurtje Ran-D & Adaro meegepakt en toen op het gemakje weer naar de main gelopen voor de groep en de eindshow. Dat was allemaal wel leuk een aardig, maar aan die set zelf ga ik maar geen woorden aan vuil maken.

Kortom wel goed kunnen vermaken. Helaas werden de laatste 2 uurtjes wel erg vergald omdat me benen naar lood begonnen te wegen, nadat ik even ging zitten werd het nog eens 10 keer erger. Aan losgaan was geen beginnen meer aan. Gelukkig heb ik dat de rest van de dag wel meer dan genoeg kunnen doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:17 

Hardtraxx Veteran

Als ik die eindshow van de main zie, bedenk ik me vooral hoeveel mensen wel niet stil staan :P en dan niet alleen die cameratjes xD.

Zo geniaal ook op Q-Dance radio:
Dj: "Wat geweldig is dit toch, bla die bla, kippenvel bla"
Een meid: "Ja maar ze snappen het niet, je moet dansen in plaats van stilstaan!"
Dj: "ja, dat klopt eigenlijk wel".

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:27 

Hardtraxx Newbie

WASTED PENGUINZ HD

http://www.youtube.com/watch?v=sM6NjfT7 ... ture=feedu
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:28 

totofviking schreef:
WASTED PENGUINZ HD

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:29 

Hardtraxxer

Rik schreef:
Als ik die eindshow van de main zie, bedenk ik me vooral hoeveel mensen wel niet stil staan :P en dan niet alleen die cameratjes xD.

Een meid: "Ja maar ze snappen het niet, je moet dansen in plaats van stilstaan!"

Kan het me wel voorstellen moet zeggen dat ik het laatste uurtje ook niet meer zo hard kon gaan, heb alles er maar uit gegooit bij zatox omdat ik noiscontrollers wat minder vind waar ik tog zeker wel lekker op kon gaan, hellaas half uur voor het afgelopen was door me rug gegaan omdatik een maat van me die 10 kilo meer woog op me rug nam
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:30 

Hardtraxx Elite

heeft hij zijn haar eindelijk geknipt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Het was vet, mn 1e keer defqon dus kan het niet vergelijken met vorig jaar :)
Overal wel zo'n beetje geweest, veel man gesproken en was goed gezellig

Volgend jaar weer? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:35 

Hardtraxx Elite

jammer dat 16 bit 25 min te laat was maar nicon maakte t goed heel die stage gesloopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Volgend jaar weer? :whistle:

Goeie vraag op dit moment heb ik zo iets van, je betaalt echt de hoofdprijs en wat je ervoor terug krijgt kan niet eens tippen aan iets waar je nog niet eens de helft voor betaald. Neem bijvoorbeeld Intents.

Maar goed, volgend jaar vast gewoon weer aanwezig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Muahahah :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:42 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:

Vond ik ook hoor. Ben buiten een kwartiertje B-Front niet op de main geweest en het viel mij ook op dat zeker 80 % stil stond.
Daarintegen had ik wat moeite om mijn beentjes stil te houden dus ik ben gewoon lekker volgas gegaan, samen met een of ander gek fransoos wijf :D

Lullig als ik die shit van Titan zo lees, mijn plan was eerst om naar hem te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

The Machine heeft geluisterd naar de kritiek en de man ging los achter de decks. :worship: Kunnen ze daar ook niet meer over zeiken. Ook blij om te lezen dat die 2 tracks achter elkaar met pitchkicks ineens geen machines waren. :)

Verder was JoS geniaal en mocht doordraaien (Kodex te laat?) en Eye-D & Hidden gaven de set van de dag weg.

Jammer om te zien wat een main met je doet. B-Front die en track draaide met vocals uit zon top 40 nummer? Ga toch weg man, heb niet van z'n set genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Mijn verslag op PF
https://partyflock.nl/report/12379/commit.html
Vorige  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten