Nou ook maar een verslagje. Het begon gister middag rond 10 uur dat we bij mij thuis weg gingen richting Nieuwleusen waar we met de bus verder gingen richting Biddinghuizen. Eenmaal in Nieuwleusen aangekomen moesten we nog een half uurtje wachten op de bus, en toen kwam ik er achter dat ik dus mijn ticket + ticket van een maat vergeten was.. Erg stom natuurlijk, dus we gingen 2 huizen bij langs maar de 1 deed niet open en de ander ''was er niet kapot van'' dat ik 2 minuutjes zijn internet gebruikte om mijn ticket van mijn mail te halen en daar uit te printen. Gelukkig kregen we de tip om 100 meter verder richting de sporthal daar te lopen en het daar eens te proberen. De (mooie) mevrouw achter de toonbank vond 't gelukkig geen probleem, en na 5 minuten zoeken in mijn mailbox had ik gelukkig de tickets gevonden en daarna daar uitgeprint, hele dikke +1 dus voor de sporthal in Nieuwleusen

! Dus met de tickets op zak gingen we met z'n 5en de bus in richting Dalfsen om daar nog een stuk of 15 man op te pikken, en daarna richting Biddinghuizen!
Eenmaal in biddinghuizen even groepsfoto genomen, en daarna richting de ingang gegaan. Het binnenkomen ging erg vlot, en het fouilleren ging denk ik iets TE vlot, alleen mijn bovenlichaam werd gefouilleerd. Maargoed, snel binnen en het sleuteltje halen voor het kluisje ging ook erg snel, dus spullen in het kluisje gedaan en richting de Blue gegaan om daar op te warmen met Josh & Wesz.
Toen we in de Blue waren sloot
The Pitcher net af, en begonnen
Josh & Wesz. Opzich draaiden deze heren een prima setje, lekker als opwarmer. Paar nieuwe platen, G-Force, I've Lost You en nog wel wat lekkere platen. Een prima opwarmertje dus. Het was in het begin van de set nog wel aan het regenen dus iedereen ging in de tent staan, gelukkig werd dit halverwege minder omdat het droog werd

.
Clock Kid hadden we nog nooit van gehoord dus we zijn direct richting de Purple gegaan waar
Jack Of Sound begon. Clock Kid opende nog wel met Wilde Guillie Bas! Jack of Sound zette ook een hele dikke set neer, paar oudere platen en nieuwe platen. Vond het mixwerk hier en daar nog wel wat minder, had dat van hem nog wel wat beter verwacht. Maar was gewoon dik setje, kan bijna alle platen niet meer herinneren maar de platen keuze was prima

! Hij mocht ook nog 20 minuten langer aangezien
Kodex te laat was. Geen probleem, want de platen werden alleen maar harder

Na Jack of Sound is de ene helft richting de main gegaan en ben ik met nog wat jongens naar de Blue gegaan omdat het regende en we toch wel droog willen staan. In de Blue draaide toen
Deepack. Ook Deepack zette een lekker setje neer, en dat had ik niet direct verwacht van hun aangezien ik niet zo'n fan meer ben van hun. De eigen platen klinken live natuurlijk ook een stuk beter dan thuis, dus dat was sowieso al goed. Ook Coma van Phuture Noize klonk erg dik door de speakers! Weer een leuk setje dus, en dat kon het uur daarna alleen maar beter worden!
Want het uur daarna draaide
Alphaverb, wat een heeeeeeeerlijke set was dit zeg! Echt een heel lekker tempo + doormixen + de lekkersete AVIO tracks en andere lekkere tracks! Overdrive Your Woofers natuurlijk, grandioos live

Ook kwamen natuurlijk Realization Of A Dream, Destination Nowhere, Never Enough (volgens mij), Substream, Controlled Chaos, Just A Little Noise en Chemistry Of Sound langs, gruwelijk! Ook zo'n nieuw nummer (Turn The Lights Out??) klonk erg dik! Heb me echt heerlijk vermaakt hier!
Psyko Punkz geloofden we wel dus zijn we maar richting de Red gegaan om wat te gaan eten en ondertussen de 25 years of
The Prophet set te gaan luisteren. Tijdens het eten nog even met Michel (Tita) gesproken & met Toneshifterz & Chris One

. Daarna richting de red gegaan, en The Prophet draaide echt heeerlijk! Lekkere oude hardcore en wat dikke hardstyle platen

Ook nog een hele vage gast gezien op 't eind, vlak voordat Technoboy begon.
Goed, na The Prophet zijn we naar Alpha Twins gegaan, onderweg Robertt nog tegen gekomen die iedereen kwijt was dus die is met ons mee gegaan. Alpha Twins draaide ook een heerlijk set, Let It Go gaat live nog lekkerder dan thuis, The Haunter Of The Dark spreekt natuurlijk voor zich en hun nieuwe platen klonken ook erg dik! Ook nog bedankt voor die anderhalve pil Robertt, geen idee wat voor pil 't was maar die werkte gewoon dus van 19:00 tot het eind

.
Na Alpha Twins zijn we naar
B-Front gegaan, die in 't begin best lekker draaide maar iedereen stond stil. Ik was dus een beetje van de kaart, en mijn maten stonden stil dus ik vroeg me af wat er dus aan de hand was maar iedereen stond dus stil, en zodoende zijn we maar richting Chris One gegaan.
En daar heb ik achteraf geen spijt van, wat draaide die gast hard zeg, ongelovelijk

. Nieuwe Chris One platen, nieuwe B-Front & Slim Shore, Psycho, Killshot en Never Fall Asleep. Laatstgenoemde is overigens echt een meesterwerkje, snoeihard

. Ook opende hij met Midnight Freaks als ik me 't goed herinner! Ging echt heerlijk los! Hulde voor
Chris One.
Na Chris One richting
Ran-D & Adaro. Deze heren hebben ook een prima setje neergezet zover we de set gehoord hebben. De nieuwe Gunz For Hire platen klonken erg dik, en dat geld natuurlijk ook voor The Haunter Of The Dark, en op 't eind natuurlijk UNDER ATTACK

! Wist stiekem wel dat ze daarmee zouden afsluiten dus nog effe snoeihard los gegaan op de beste plaat aller tijden

. Indoctrination werd ook nog gedraaid, had van mij niet gehoeven en ook (weer) Bringing The Funk Remix. Maargoed, na Ran-D & Adaro was Titan, dus 't kon me niet zoveel schelen.
Na het geweld van Under Attack was 't dus tijd voor
Titan waar ik me erg op had verheugd. Hij opende met The Pitcher - Kick It To The Bone maar je hoorde direct dat er iets was met het geluid. Echt ronduit KUT te noemen. Er werd nog geprobeerd om 't voor elkaar te krijgen maar toen Josh & Wesz met de CDJ's gingen spelen werd 't geluid echter wel beter, maar het was niet het type hardstyle dat ik toen wilde horen! Helemaal niet Make It Loud. Ik weet verder niet wat Titan heeft gedaan het laatste half uur (is hij nog teruggekomen?) maar wij gingen maar naar
The Machine.
The Machine draaide toen wij er kwamen vrij matig vond ik. Het tempo was te laag (150 bpm?) en de tracks waren ook niet echt heel hard wat ik van hem gewend was.. Gelukkig veranderde dat de laatste 20 minuten, want toen alleen nog maar snoeiharde brute tracks gehoord! Met natuurlijk Never Fall Asleep & Insommnia Remix als hoogtepunt, gruwelijk! Nog even het vuurwerk gezien en toen was Defqon.1 alweer voorbij.
De terugreis ging voorspoedig. Rond half 1 was ik weer thuis en ben gaan douchen en in bed gegaan en lag binnen 5 minuten in een diepe slaap

.
Wat + & - punten.
+ De gezelligheid van de Hardtraxx leden
+ Set van Alphaverb
+ Set van Chris One
+ Set van Alpha Twins
+ Sets in het algemeen waren erg goed, niet 1 set die echt heeft teleurgesteld heeft met Titan als uitzondering dan maar die heeft ook niet echt een set gedraaid

+ Eten & Drinken
+ Geluid (Blue + Purlple was erg goed!)
+ Locatie
- Ook Locatie (Almere strand geeft betere sfeer)
- Het weer (bah bah en nog een bah, maar 't heeft ook wel wat)
- De Sfeer bij de Red
- Het Geluid bij de Red (kon wel beter imo)
- Titan..
Al met al een prima feestje gehad, en vergeet vast nog wel wat belangrijke dingen te vermelden. Ik hoop dat Defqon.1 volgend jaar weer naar Almere strand verhuist, want ik denk dat 't feest dan sowieso beter was geweest, ook als 't slecht weer was! Maargoed, bedankt iedereen voor 't leuke feestje en Tot Wish