Tel schreef:
Lyst schreef:
Overigens ook heel even bij clockkid geweest, die draaide toen tuuduu, dus zijn we weer terug gegaan naar JoS. Hoorde van tel dat ie afsloot met trespassing.

Eigenlijk sloot hij daar niet mee af. Uiteindelijk met breadstick, en hij heeft zelfs nog Wavolizer - Done gedraaid. Als ik dit had geweten was ik er wel naar toe gegaan, maar goed z'n goede indruk had hij niet echt achtergelaten van dat filmpje van hem. Misschien de volgende keer dan maar

Ik ben toevallig bij Clockid geweest en ik ga der verlopig niet meer heen. Ja, hij draaide, breadstick, ding dong en thresspassing maar elke keer vergalde hij die tracks met dat dub steb wat hij erdoor knalde steeds. Wat je op het filmpje ziet heeft hij ook daadwerkelijk gister gedaan.
Ik kwam rond een uurtje of kwart over 12 aan aan. Eerst het terrein een beetje verkennen maar toen kwam ik al snel in de Grey waar
Luna en Pavo een early setje neerzetten. Ik snap niet hoe zoveel mensen konden stil staan op deze tracks, ik vond het te lekker. De Grey area zag er trouwens ook echt top uit!
Na pavo en luna gingen we het terrein weer verkennen en liepen we langzaam na de main, precies wat ik verwachte. Even vooraan gestaan maar we opviel (overal op de main trouwens) dat het geluid echt bagger was. Ik stond op de Main toen
Wildstylez draaide en al die mensen die losgingen op (back2basiscs dacht ik) maar toen daarna Huh werd ingemixed stond iedereen stil, vond ik wel een leuk momentje. Even gewacht tot
Heady en Wildstylez begonnen maar na notime2waste en scrap attack ben ik maar weg gelopen. Toen ben ik dus bij
Clock Kid beland (zie verhaaltje hierboven). Toen heb ik een foutje gemaakt met mijn time table. Ik dacht dat jack of sound pas om 4 uur zou draaien ipv drie uur. Ik bleef dus staan bij
Deepack waar ik een half uurtje heb gestaan. Toen heb ik even een patatje en een frikadel gekocht. Na het patatje te hebben opgepeuzeld liepen we naar de Purple, waar ik dacht dat Jack of Sound draaide, en wat zag ik, (ik dacht eerst da
t Don Diablo er stond

maar het bleek
Kodex te zijn. Allemaal buitenlanders en vlaggen etc maar wat zagen die mensen eruit (zie guido's met van die te bruine hoofden

) Kodex viel zwaar tegen en de tracks leken nergens op, wat house en andere gare nummers dus ben der weggelopen naar
Kamui even leggen losgaan op harddance? Ik moest even inkomen want het ging mij nog niet hard genoeg maar op het laatste gaf hij zette hij er wel wat gas op.

Een min puntje aan de Orange stage, wat zag die er schraal uit, schandalig gewoon. Zo van jongens, 4 lichtslangen en klaar is kees. Het was half 5 en ik dacht ik loop alvast naar de Blue voor de
meeting, eenmaal aangekomen daar herkende ik helemaal niemand.

(Stond recht achterin bij de bar). Daarna ben ik maar naar de
Darkraver gegaan, ik vond het wel aardig, was er wel in de stemming voor en Luna MC'de wat. Op het laatst kwam Pavo ook nog even meedraaien

. Na Darkraver kwam ik Dennis (Djenz) zowaar tegen bij de WC's. Met hem was ik ook naar Loudness en zodoende hadden we weer een leuk groepje en daar ben ik ook de hele avond mee gebleven. Daarna naar de
Alpha Twins gaan, elke keer als ik bij hun ben draaien hun echt top vind ik, gister was geen uitzondering. Na de zusjes naar
B-Front gegaan omdat Djenz daar heen wou (ik wou eigenlijk blijven voor
Luna en Crypsis) maarja toch maar heen gegaan. Weinig tot niet losgegaan ivm drukte, en weet ik het al maar niet wat. Skyhigh mash up gehoord wat wel aardig klonk en eindelijk, Pwoaap, echt te geniaal plaatje en de Neophobia remix van DP gehoord wat ik geen bal aan vond, jammer maar ook te verwachten. Naar Bob gingen we naar
Gunz for Hire. (houd ik eigenlijk ook niet zo van maarja...) het ging wel maar ik stond best wel vaak stil vond ik, volgende keer sla ik deze heren zoiezo over (tenminste Ran D) dat gemix van hem vind ik te irritant. Nog een keer Under Attack gehoord en was (alweer) vergeten hoe hard deze track ging, ook Everything Changes gehoord wat natuurlijk een kippenvel momentje was, mijn Smile was volgens mij gigantisch omdat je weet wat erna komt. De rest was vooral eigenwerk wat ze draaiden. Even snel nog een plas pauze omdat
Titan zou draaien. Ik kreeg meteen een smile op mn gezicht, ik had er echt zin in! Opeens zag ik ook aardig wat
hardtraxxers wat echt heel leuk was!, Hoeksemad, Swoosh, Djenz, Echte oostzaner en nog een paar dacht ik. Naja de problemen zijn bekend. Toen zag ik Josh en Wesh en dacht ik moet weg hier, ik wil knallen, dus TT erbij gepakt en zag dik gedrukt The Machine staan, dus ik Djenz en mijn maatje aansproken en zei hier ga ik nu heen, ook trok ik Hoeksemad mee (aardige pik!) eenmaal aangekomen bij
de Machine kwam ik er eigenlijk meteen wel lekker in, aparte nummers maar toch heeft het iets. Nog een paar Hardtraxxers gezien, Chukkels, Mol en nog een paar dacht ik. The Machine overtrof mijn verwachten en bij een paar tracks zag je hem echt genieten

er was wel 1 min punt, the Machine stoppen 1-2 minuten eerder en daar had ik nou net geen zin in

maar het was een leuke afsluiter al was ik liever bij Titan geweest...
Oja vergeten, ben ook nog bij
Slim Shore live geweest wat ik heel leuk vond, ik hoorde dat The Pitcher ook nog ergens vooraan stond. Ik zie net dat ik ook nog wat dingetjes ben vergeten waar ik ben gewest maar dat typ ik straks misschien nog wel en heeft er iemand bij Technoboy gestaan?
Al met al was het wel een leuk feest maar niet het beste feest. Lokatie vind ik prima, (nog nooit op almere strand geweest), alles was prima op loopafstand te doen en ik hoefde nooit lang te wachten op mijn drinken.
Even de bekende plus en min puntjes
++Pavo en Luna en de aankleding van Grey.
+Wachttijden bij de catering.
+Setjes, Slim Shore Live, The Machine, Kamui, en A2.
+En voor de rest zou ik het zo niet even weten.
-De aankleding van sommige stages vond ik echt te schaars, mog ook wel wat aangekleder.
-Weinig houden platen die op de grond lagen.
-Voor de rest zou ik het zo niet even weten.
Al met al een prima feest ondanks het weer, dan rest er nog de vraag of ik volgend jaar weer zou gaan.
Dat zal van de Line up afhangen en de prijs, zal ik moeten kiezen Defqon of Decibel dan is dat (als ik kijk naar vorig jaar) zeker Decibel, alleen al voor de early stage.