Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Josh en Wesz draaiden Trapped en On the Go, niet Titan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Wie was er nog meer bij The Machine? Wat een onganadig harde ragset :worship: :worship: :worship: :worship:

Ik was bijna van plan om te gaan vanwege dat gezeik bij Titan, maar net toen we wilde gaan zag ik hem weer achter de dj booth komen en toen draaide hij Trapped dus toen bleven we toch maar en hebben we nog een half uur vol gas staan beuken gelukkig :D En The Machine zie ik volgende week wel dus khoefde er ook niet persee heen

Ik wilde Titan eigenlijk ook zien, maar had nog zo godsgruwelijk veel zin om hard te beuken dat ik maar naar The Machine ben gegaan. Ik kon echt niet wachten. :$

Ja klopt heb jou nog gesproken inderdaad :thumbup: . Was wel vet. 50000 man op de mainstage en bij de Purple misschien 150 ekte ekte ekte liefhebbers :worship:

@ Jolle Toen TItan begon met draaien kwam er alleen maar laag. Mid en hoog waren er niet. Problemen met de laptop. Na een kwartier ben ik maar weg gegaan toen J&W aan het draaien waren. Uiteindelijk is het nog goed gekomen heb ik begrepen, maar ik was intussen mezelf ongenadig hard de verzuring in aan het stampen bij Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:35 

Die sint is wel epic xd helaas niet gezien :P
Straks ook ff verslagje typeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:36 

Hardtraxxer

Oh man wat een feest heb me zo vermaakt :D
Weer vond ik echt geweldig ik kon gewoon 2x zo hard gaan:P
Ben echt serieus ik vond weer echt fijn beetje regen erbij word je lekker koel van :evil:

Chris One wat een bazen set, gewoon koning van de raw kan gewoon niet anders. :worship:
Ik ben nog nooit zo hard uit mijn dak gegaan :D:D
Alpha 2 was ook baas echt een prima warm draaier voor Chris One
Main stage zag er goed uit alleen het was daar de muziek bagger en sfeer daar was gewoon kut.
Wat voor mij de main wel goed maakte was een remix van een oud nummer (pp ook remix van)
Wat een knaller echt gewoon HARD:P
Wat wel fucking eri was waren de attention whores.
Iedere x als de camara voorbij ging gingen ze fucking gek doen zo eri was dat.
Alleen afsluiter viel tegen (Decibel beter)

Ach de knuffel partij bij de kluisjes was ook humor:P
Bus, kut.

Dit was mijn eerste x naar defqon en vond het elke stuiver waard ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:45 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Overigens ook heel even bij clockkid geweest, die draaide toen tuuduu, dus zijn we weer terug gegaan naar JoS. Hoorde van tel dat ie afsloot met trespassing. :(

Eigenlijk sloot hij daar niet mee af. Uiteindelijk met breadstick, en hij heeft zelfs nog Wavolizer - Done gedraaid. Als ik dit had geweten was ik er wel naar toe gegaan, maar goed z'n goede indruk had hij niet echt achtergelaten van dat filmpje van hem. Misschien de volgende keer dan maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:50 

Bierkoning

Hij opende met Wilde Gullie Bass :worship: Ik wou nog teruggaan toen ik die hoorde maar de rest wou naar de mainstage dus ik ben maar gewoon meegegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Ben ook bij the machine geweest, en dat was ook het plan. Vond het klote dat hij zn set niet mocht afmaken :mad: .

Hoogtepuntjes waren voor mij Pavo & Luna, Jack of Sound, Alphaverb en The Machine. Vond het festival op het strand veel meer hebben, kan misschien ook aan het slechte weer van gistren hebben gelegen.

Ohja, en die bussen: D-R-A-M-A!

Hoezo mocht hij zijn set niet afmaken? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:01 

Hardtraxxer

Toen ik die rij voor de bus ingang zag staan ben ik maar via de personenatuo-ingang naar binnen gegaan. Haha de helft van de hekjes daar was leeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:04 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Sainen schreef:
Ben ook bij the machine geweest, en dat was ook het plan. Vond het klote dat hij zn set niet mocht afmaken :mad: .

Hoogtepuntjes waren voor mij Pavo & Luna, Jack of Sound, Alphaverb en The Machine. Vond het festival op het strand veel meer hebben, kan misschien ook aan het slechte weer van gistren hebben gelegen.

Ohja, en die bussen: D-R-A-M-A!

Hoezo mocht hij zijn set niet afmaken? :huh:

Weet niet, set werd opeens afgekapt bij de mid van Insomnia, terwijl hij nog 5 minuten had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:05 

Hardtraxx Elite

‎01. Noisecontrollers & Toneshifterz - Psychadelic Unite (The Machine States his mind Mix)
02. High Voltage & B-Front - Everything Starts
03. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)
04. The Machine - Renaissance
05. The Machine - Awesome Frequency
06. The Machine - Trashin (Ft. Ryfle)
07. Juized - Secrecy
08. MDUB & Slic - Nuclear
09. The Machine - Restore Balance (ft. Sasha F)
10. The Machine - No Time To Waste
11. Sasha F - New System
12. The Machine - Never Fall Asleep (ft. Chris One)
13. The Machine - Endure The Moment
14. Kodex - Insomnia (the Machine Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:07 

Hardtraxx Addict

Clock Kid .... WOW! Wat een einde van zn set
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:10 

Hardtraxxer

Echt een heerlijke afsluiting van noisecontrollers.
Zij weten hoe het moet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

Nylz! schreef:
Echt een heerlijke afsluiting van noisecontrollers.
Zij weten hoe het moet :)

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:12 

Stond er trouwens nog wat interresants in het Defqon boekje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Iemand de Digital Punk remix van Neophobia gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:

Ja ik. Niet vetter dan het origineel. Nu zitten er wat vocals tussen gepropt. Maar geluid was te matig en stond te ver weg voor een echt goed oordeel. Maar niet slecht in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:15 

Bierkoning

Jolle schreef:

Jah ik, alleen jammer dat er vrij weinig uit af te leiden viel, wat een baggergeluid zeg... Maar klonk opzich wel oke wat je er van kon horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Jolle schreef:

Ja ik. Niet vetter dan het origineel. Nu zitten er wat vocals tussen gepropt. Maar geluid was te matig en stond te ver weg voor een echt goed oordeel. Maar niet slecht in ieder geval.

andere vocals, slappere kicks, in het algemeen een veel legere track imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Ook maar ff een verslagje schrijven dan. :D Heenreis ging best vlot, duurde wel iets langer dan verwacht en we miste dus Waverider, maar dat was ook geen ramp. Kwamen binnen rond een uur of 12, toen ff muntjes gehaald en meteen naar de Blue gegaan.

The Pitcher
Begon meteen goed. Kwamen binnen bij Countdown, daarna meteen Kick It To The Bone. Toen hoorde we Disco Is The Music en zijn we onze vesten toch ff in de kluis gaan doen, was behoorlijk benauwd in de Blue. Toen we terug kwamen hoorde ik die nieuwe track van hem met anticlimax en daarna sloot ie volgens mij af met Unite. Wel een aardige gast! Zag hem later nog en sta ook nog met hem op de foto. :)

Josh & Wesz
Was een redelijke setje, had er wel meer van verwacht. Enigste echt vette tracks waren G-Force en I've Lost You, de rest waren allemaal een beetje hitjes waaronder Wake Up, Underground Tacticz etc. Beetje saai, maar op zich wel logisch als je zo vroeg staat.

Jack of Sound
Na Josh & Wesz meteen naar Jack of Sound gegaan, begon met You're Next en zo ging het eigenlijk door, enigste minpuntje vond ik A Feeling. De sfeer was toen ook echt super goed! Iedereen ging los, bijna alleen maar Hardtraxx volk, geluid was goed en de lichte regen was ook lekker. Jack of Sound ging (gelukkig) nog een half uur door, omdat Kodex te laat was of zo. Was echt ziek vet, Midnight Freaks, Remember Me, Trapped, een nieuwe track die echt té epic is, misschien wel een van de dikste tracks die ik ooit gehoord heb. Zieke screeches, allemaal gekrijs, jankende mensen en echt een gruwelijke climax. :worship:

Deepack
Toen Kodex begon te draaien met wat blije plaatjes zijn we maar naar de Blue gegaan. Deepack draaide wel leuk op zich, heb Housedog, Code, Loudness (B-Front Remix) en een best vette nieuwe track gehoord. Verder weet ik het niet echt meer.

E-Force
Na een klein half uurtje in de Blue weer naar de Purple gegaan voor E-Force, was echt benieuwd naar die tracks live. Helaas had ik beter in de Blue kunnen blijven. Jezus man, die kicks. :sick: Wat een slappe zooi. Die hele TBA (met Harry Potter vocals) werd gewoon verneukt door de kicks. Achter af echt spijt dat ik niet naar Alphaverb ben gegaan, die draaide echt dik heb ik gehoord.

Psyko Punkz
Mensen met wie ik was wilden na E-Force eerst ff eten, dus zijn we dat eerst gaan doen. Toen laatste drie kwartier volgens mij van Psyko Punkz meegepakt en heb volgens mij serieus alléén maar eigen tracks gehoord, echt jammer. Vond er echt niks aan, maar er was gelukkig toch niks anders te doen rond die tijd.

Alpha Twins
Opende wel goed met The New Shit, maar daarna werd het alleen maar zachter. Breathe kwam langs en ik hoorde zelfs nog Discorecord. Toen zijn we maar snel vertrokken naar Slim Shore, achteraf gezien ook wel jammer omdat ik nu zie dat ze The Virus Spreads, For The Girls en Psycho draaide.

Slim Shore
Mijn verwachtingen waren erg hoog, maar kwamen jammer genoeg niet uit. Wel een paar vette tracks gehoord: Dominator Remix, ANSARAT en hij sloot af met Chemical. :worship: Verder alleen maar Dutch Master spul, wat mij nooit echt weet te boeien. Jammer genoeg geen Scary Noises en Syren, daar had ik me toch wel echt op verheugd. :( Wel keihard staan beuken met Davey en Tommetjeuh op Chemical, werden echt raar aangekeken van alle kanten, echt prachtig.

B-Front
Na Slim Shore zijn we naar B-Front gegaan, was wel echt moeilijk kiezen tussen B-Front en Luna & Crypsis. :/ Eerste half uurtje heb ik niet meegekregen, moesten toen nog ff wachten op Kasper. Laatste half uurtje draaide die Neophobia Remix, klonk echt nergens naar. Verder Magic en For The Girls en de rest kan ik me eigenlijk niet echt meer herinneren, best veel nieuw spul ook en volgens mij heb ik Charger ook langs horen komen.

Ran-D & Adaro
Begonnen wat zwakjes met Madhouse, Feel My Fire, Indoctrination etc. Gelukkig was het laatste half uur / drie kwartier wel echt gruwelijk dik! Flink staan beuken op Put It On, Haunter Of The Dark, Under Attack, Pattern 2, Everything Changes etc. Hing ook echt een gruwelijke sfeer in de Blue toen, echt iedereen ging los voor zover ik het weet.

Titan
Na Ran-D & Adaro had ik echt super veel zin om door te beuken, was helemaal in de juiste stemming. Jammer genoeg gebeurde er van alles met geluid en dat verpeste het behoorlijk. Begon met Kick It To The Bone en daarna die Symphonic Feedback Remix, die overigens echt super dik is! Na ong. een kwartier met het geluid gekloot te hebben en Josh & Wesz die allemaal blije zooi draaide stond Titan er zelf gelukkig weer, en godverdomme wat was dat laatste half uur hard zeg! Trapped, Octavius Augustus, Dark Symphony, Pattern 1, Midnight Freaks, Remember Me, Sleepwalker en nog een hardcore track. Dat is voor zover ik weet alles. Wel echt respect voor die kerel en ik vond het echt sneu voor hem. :(

Al met al een geweldig feest gehad! Setjes waren misschien niet allemaal even goed, maar heb toch echt een paar erg lekkere sets gehoord. Sfeer was over het algemeen goed, vooral in de Blue. Het weer vond ik best lekker, tenminste niet zo belachelijk heet als je uit je plaat ging en de lichte regen was af en toe ook wel chill. Verder vond ik het geluid ook overal waar ik ben geweest echt top, vooral in de Blue ging het echt kneiterhard.

Plus / minpunten:
+ Het geluid, vooral in de Blue
+ Jack of Sound, Ran-D & Adaro en Titan
+ De sfeer bij Jack of Sound
+ Niet lang wachten bij de barren
+ De locatie, alles lag lekker dicht bij elkaar

- Sfeer op de main
- Gekloot met het geluid tijdens Titan
- De stages konden beter

Verder eigenlijk geen minpunten, heb niet veel te klagen want het was echt een goed feest! Volgend jaar sowieso weer Defqon voor mij en dan hopen op wat beter weer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Lyst schreef:
Overigens ook heel even bij clockkid geweest, die draaide toen tuuduu, dus zijn we weer terug gegaan naar JoS. Hoorde van tel dat ie afsloot met trespassing. :(

Eigenlijk sloot hij daar niet mee af. Uiteindelijk met breadstick, en hij heeft zelfs nog Wavolizer - Done gedraaid. Als ik dit had geweten was ik er wel naar toe gegaan, maar goed z'n goede indruk had hij niet echt achtergelaten van dat filmpje van hem. Misschien de volgende keer dan maar ^^

Ik ben toevallig bij Clockid geweest en ik ga der verlopig niet meer heen. Ja, hij draaide, breadstick, ding dong en thresspassing maar elke keer vergalde hij die tracks met dat dub steb wat hij erdoor knalde steeds. Wat je op het filmpje ziet heeft hij ook daadwerkelijk gister gedaan.

Ik kwam rond een uurtje of kwart over 12 aan aan. Eerst het terrein een beetje verkennen maar toen kwam ik al snel in de Grey waar Luna en Pavo een early setje neerzetten. Ik snap niet hoe zoveel mensen konden stil staan op deze tracks, ik vond het te lekker. De Grey area zag er trouwens ook echt top uit!

Na pavo en luna gingen we het terrein weer verkennen en liepen we langzaam na de main, precies wat ik verwachte. Even vooraan gestaan maar we opviel (overal op de main trouwens) dat het geluid echt bagger was. Ik stond op de Main toen Wildstylez draaide en al die mensen die losgingen op (back2basiscs dacht ik) maar toen daarna Huh werd ingemixed stond iedereen stil, vond ik wel een leuk momentje. Even gewacht tot Heady en Wildstylez begonnen maar na notime2waste en scrap attack ben ik maar weg gelopen. Toen ben ik dus bij Clock Kid beland (zie verhaaltje hierboven). Toen heb ik een foutje gemaakt met mijn time table. Ik dacht dat jack of sound pas om 4 uur zou draaien ipv drie uur. Ik bleef dus staan bij Deepack waar ik een half uurtje heb gestaan. Toen heb ik even een patatje en een frikadel gekocht. Na het patatje te hebben opgepeuzeld liepen we naar de Purple, waar ik dacht dat Jack of Sound draaide, en wat zag ik, (ik dacht eerst dat Don Diablo er stond xd maar het bleek Kodex te zijn. Allemaal buitenlanders en vlaggen etc maar wat zagen die mensen eruit (zie guido's met van die te bruine hoofden xd) Kodex viel zwaar tegen en de tracks leken nergens op, wat house en andere gare nummers dus ben der weggelopen naar Kamui even leggen losgaan op harddance? Ik moest even inkomen want het ging mij nog niet hard genoeg maar op het laatste gaf hij zette hij er wel wat gas op. ^^ Een min puntje aan de Orange stage, wat zag die er schraal uit, schandalig gewoon. Zo van jongens, 4 lichtslangen en klaar is kees. Het was half 5 en ik dacht ik loop alvast naar de Blue voor de meeting, eenmaal aangekomen daar herkende ik helemaal niemand. :( (Stond recht achterin bij de bar). Daarna ben ik maar naar de Darkraver gegaan, ik vond het wel aardig, was er wel in de stemming voor en Luna MC'de wat. Op het laatst kwam Pavo ook nog even meedraaien ^^ . Na Darkraver kwam ik Dennis (Djenz) zowaar tegen bij de WC's. Met hem was ik ook naar Loudness en zodoende hadden we weer een leuk groepje en daar ben ik ook de hele avond mee gebleven. Daarna naar de Alpha Twins gaan, elke keer als ik bij hun ben draaien hun echt top vind ik, gister was geen uitzondering. Na de zusjes naar B-Front gegaan omdat Djenz daar heen wou (ik wou eigenlijk blijven voor Luna en Crypsis) maarja toch maar heen gegaan. Weinig tot niet losgegaan ivm drukte, en weet ik het al maar niet wat. Skyhigh mash up gehoord wat wel aardig klonk en eindelijk, Pwoaap, echt te geniaal plaatje en de Neophobia remix van DP gehoord wat ik geen bal aan vond, jammer maar ook te verwachten. Naar Bob gingen we naar Gunz for Hire. (houd ik eigenlijk ook niet zo van maarja...) het ging wel maar ik stond best wel vaak stil vond ik, volgende keer sla ik deze heren zoiezo over (tenminste Ran D) dat gemix van hem vind ik te irritant. Nog een keer Under Attack gehoord en was (alweer) vergeten hoe hard deze track ging, ook Everything Changes gehoord wat natuurlijk een kippenvel momentje was, mijn Smile was volgens mij gigantisch omdat je weet wat erna komt. De rest was vooral eigenwerk wat ze draaiden. Even snel nog een plas pauze omdat Titan zou draaien. Ik kreeg meteen een smile op mn gezicht, ik had er echt zin in! Opeens zag ik ook aardig wat hardtraxxers wat echt heel leuk was!, Hoeksemad, Swoosh, Djenz, Echte oostzaner en nog een paar dacht ik. Naja de problemen zijn bekend. Toen zag ik Josh en Wesh en dacht ik moet weg hier, ik wil knallen, dus TT erbij gepakt en zag dik gedrukt The Machine staan, dus ik Djenz en mijn maatje aansproken en zei hier ga ik nu heen, ook trok ik Hoeksemad mee (aardige pik!) eenmaal aangekomen bij de Machine kwam ik er eigenlijk meteen wel lekker in, aparte nummers maar toch heeft het iets. Nog een paar Hardtraxxers gezien, Chukkels, Mol en nog een paar dacht ik. The Machine overtrof mijn verwachten en bij een paar tracks zag je hem echt genieten :) er was wel 1 min punt, the Machine stoppen 1-2 minuten eerder en daar had ik nou net geen zin in :( maar het was een leuke afsluiter al was ik liever bij Titan geweest...

Oja vergeten, ben ook nog bij Slim Shore live geweest wat ik heel leuk vond, ik hoorde dat The Pitcher ook nog ergens vooraan stond. Ik zie net dat ik ook nog wat dingetjes ben vergeten waar ik ben gewest maar dat typ ik straks misschien nog wel en heeft er iemand bij Technoboy gestaan?

Al met al was het wel een leuk feest maar niet het beste feest. Lokatie vind ik prima, (nog nooit op almere strand geweest), alles was prima op loopafstand te doen en ik hoefde nooit lang te wachten op mijn drinken.

Even de bekende plus en min puntjes

++Pavo en Luna en de aankleding van Grey.
+Wachttijden bij de catering.
+Setjes, Slim Shore Live, The Machine, Kamui, en A2.
+En voor de rest zou ik het zo niet even weten.

-De aankleding van sommige stages vond ik echt te schaars, mog ook wel wat aangekleder.
-Weinig houden platen die op de grond lagen.
-Voor de rest zou ik het zo niet even weten.

Al met al een prima feest ondanks het weer, dan rest er nog de vraag of ik volgend jaar weer zou gaan.
Dat zal van de Line up afhangen en de prijs, zal ik moeten kiezen Defqon of Decibel dan is dat (als ik kijk naar vorig jaar) zeker Decibel, alleen al voor de early stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Zo ik ben ook weer ontdooid, tijd voor een verslagje van mijn 4e defqon.

We zijn om 9u sochtends vertrokken en waren rond kwart over 11 binnen. Eerst Fr. Langs de Brown gelopen waar mijn zusje achter de bar stond. De Brown lag precies tussen de main en de blue dus dat was ideaal om de hele dag voor bijna niks drinken te halen. Eerst de blue ingegaan waar waverider bezig was. Hij draaide nummers als gold (bio remix), be as one, dilemma. Niks mis mee om in de komen. Daarna THE pitcher die volgens mij op 2 of 3 nummers na alleen maar anticlimaxen draaide. Countdown, disco is THE music, la nuit noire, zijn nieuwe tracks en nog wat spul. Was ook geen slechte set! Josh en wesz kwamen daarna met utta wanka (lekker) en na 20 minuutjes zijn we daar weggegaan voor digital age showcase. Dat was niet zo heel boeiend met eigenlijk al het standaard spul. Ook toen hhz erbij kwam draaiden ze niet hoogstaand. Het was wel gezellig want mijn groep bestaat uit dagjesmensen dus die konden het allemaalp wel- waarderen. +je voor de loca people wtf edit van make it loud. Hierna gingen we rond 15u naar de blue voor 2 helden die ik nooit oversla: deepack. Damn wat een ongenadige ragset was dat. Ik kende ongeveer 5 nummers in de hele set: rock this joint, housedog, i wanna cu en THE prophecy. Voor de rest alleen maar snoeiharde shit met die oerharde deepack kicks, heerlijk. Daarna een andere held: alphaverb. Deze man had de beste set van de dag. Openen met tba, daarna overdrive. Verder wtf, otherside, ginger, equador dj tool, triangle of life en meer avio spul gehoord. Bij substream had ik het niet meer en heb ik mezelf bijna knockout geragd, damn wat een gruwelijke set!!!! Hierna begonnen de psyko nerds dus hoog tijd om de hete tent te verlaten en Ff uit te rusten. Uurtje gezeten, wat gegeten en lekker bijgekomen. Toen naar de main gegaan voor technoboy, die had ik al een tijdje niet meer zien draaien. Was geen slechte set maar zijn mixwerk is zo langzaam... Pff. Wel een paar leuke nummertjes gehoord: weer utta wanka, Lets rock, les drums, rage, vrij veel oudere nummers eigenlijk. Daarna b-front. Ik hoopte echt dat hij heel dat weiland weg zu gaan blazen maar hij heeft zich wel ingehouden. Wel een aantal hele vette nieuwe nummers gehoord. Ook back again, musical analysis, magic, klapte er allemaal goed op. Ook zatox draaide daarna erg lekker. Ook hij had een aantal hele vette nummers waaronder de track waar die mee afsloot, sodeju die was vet! Mijn groep wilde bij de nc blijven maar ik wilde naar titan. Uiteindelijk bij mma (ongelofelijk dat ze die nog durven draaien, wat een mega sukkels) toch maar naar de blue gegaan. Komen we daar aan, geluid kapot.. Kaaaanker moesten we weer helemaal terug naar de main. Uiteindelijk daar afgesloten met de hele groep en was toch wel gezellig. Verder over de terugreis: Tsjaad kut geregeld , was om 3u thuis.

Plussen:
alphaverb, deepack, zatox, b-front.
Gratis drank bij m'n zusje
In een morphsuit naar t feest. Lekker warm en ben met minimaal 100 man op de foto gegaan haha!
Gezellig gehad

Minnen:
Weer
Parkeerbeleid. Wat een bende
Met mijn linkervoet in een blubberpoel gestapt waarna heel m'n voet nat was
Locatie. Het is allemaal goed ingedeeld met de looppaden enzo maar toch. Het Almere strand was gewoon magisch en dat echte defqon gevoel ontbrak een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:23 

Hardtraxx Veteran

RAGGEN TOT EN MET
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:23 

kan iemand mij vertellen waarom titan boos was weg gegaan?
las het in defqon meeting topic maar kan het hier niet terug vinden

EDIT: laat maar heb het al gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:28 

PierrePruuk schreef:

RAGGEN TOT EN MET

vuurwerk op main, en daar maar blijven hangen, lol..

beloofd wat voor wish!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 13:30 

Hardtraxx Newbie

Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten