Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dat zou wel heeeel snel zijn, vorig jaar was het na In Qontrol toch pas bekend?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ga in ieder geval wel even kijken vanavond om 9 uur :)

Het kan natuurlijk zo zijn dat Q-Dance alvast een persbericht naar PF heeft gestuurd met daarin de info en de eis dat ze het o 9 uur vanavond pas mogen plaatsen :)


Maar dat is dan wel zo'n beetje de eerste keer dat de line-up bekend wordt vóór de kaartverkoop begint ? :P Ik betwijfel het, maar we zullen het zien :P
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar ook voor de kaartverkoop toch ?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb jij nog geen berichtje gehad van Q-Dance, Jor-D? :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Vorig jaar ook voor de kaartverkoop toch ?


Je hebt gelijk -.- My bad

Vorig jaar kwam de line-up op 2 april, 2 weken vóór de kaartverkoop.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zou me niks verbazen als ze het nu al bekend maken, aangezien er toch heel veel verandert dit jaar. Website-release en bekendmaking datum kvk lijkt me logisch.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

QdanceBackstage gaat waarschijnlijk zo nieuwe info geven over Defqon.1 :) @ twitter
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
QdanceBackstage gaat waarschijnlijk zo nieuwe info geven over Defqon.1 :) @ twitter

Ja, de line-up ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

http://twitter.com/IboOrgut/statuses/46259072198123520:
Citaat:
Want to be SURE to get a Defqon.1 ticket? First 5000 people to register here are assured. FANS ONLY! http://bit.ly/hh6r6I


http://www.q-dance.nl/pre-order/?id=1



http://events.q-dance.nl/2011-06_25-juni_defqon1/
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geregistreerd :yay:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up staat ook al online op de site. ;)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-Up:

Red:
Noisecontrollers
Technoboy
Headhunterz &Wildstylez
Zatox
Digital age & Wildstylez Live
The Prophet
B-front
Kutski
Biowapen vs Toneshifterz
Stana

Purple:
Wasted Pengiunz
Jack of Sound
The Machine
Chris One
E-force
Sound Freakerz
Kevin Kaos
Kodex
Stubeck
Luck Spellbound
Winner Digital Age contest

Ultra Violet:
A-Lusion
Coone
Second Identity
Flarip & Activator
Scope DJ
Isaac
Bass Modulators
Dutch Master
Brennan Heart
Slim Shore
Headhunterz

Blue:
Ran-D & Adaro
Titan
Waverider
Deepack
Alphaverb
Luna & Crypsis
The Pitcher
Josh & Wesz
Alpha Twins
Psyko Punkz
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geregistreerd :yay:

+1
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geregistreerd :yay:


Ik ook :D

En echt wel relaxte line up :)
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Geregistreerd :yay:

+1

Same, je hebt nu gegarandeerd max 2 kaartjes toch?
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa 4 keer gedaan onder een andere naam :yay: :yay: :yay:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geregistreerd voor 2 kaartjes :drool:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
PierrePruuk schreef:
Over de line up: mainstage verwacht ik standaard namen, waarschijnlijk sluiten DBSTF of Noisecontrollers af omdat zij denk ik wel het anthem maken (mijn verwachting). Denk verder wel wat stevige namen in de Blue, en wat leuke namen in de Purple. Misschien ook weer een open air hardcore?

Noisecontrollers maken anthem dit jaar.

:yay: :yay: ik win
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, ook geregistreerd, maar die line up zeg :oh:
Moet bijna wel een mooi feestje worden!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens de Anthem staat er ook, van de Noisecontrollers
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:40 
 

Geregistreed (ook al ga ik niet, maar m'n zus wil d'r zo ontzettend graag heen) + wtf wat een line up.
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Trouwens de Anthem staat er ook, van de Noisecontrollers

check 2 posts boven je, dat zei ik een half jaar geleden al :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

12 stages :woot: staan zeker wel een paar verassende maar ook leuke namen tussen :D
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:41 
 

BTW, Extended tickets voor een heel weekend defqon!
Bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
12 stages :woot: staan zeker wel een paar verassende maar ook leuke namen tussen :D

idd kvind de line-up dit jaar erg sterk moet ik zeggen :thumbsup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten