Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 03:17 

Hardtraxx Veteran

Vond het een heerlijk feestje, met als toppunten Jack of Sound, laatste 30 minuten van E-Force/ Ran-D en Adaro/Titan, en de hele set van Luna en Crypsis. Heb daar wel 10 nieuwe nummers gehoord, waaronder een paar HELE lekkere. Jack of Sound draaide ook nog een nieuwe plaat, met huilende baby's er in. DAMN!! WAT EEN BAZENPLAAT! Ook nog een nieuw nummer met dezelfde vocals als Rad. Redemption -New Shit. Deze was op het eerste gehoor wat minder. Uitgebreidr verslag komt denk ik morgen. Trustuhhhh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 03:22 

Hardtraxx Addict

Lekker thuis in mn bedje aan 't nadenken over Titan... Wat een gast. Ik stond daar met Pommer en Davey, hoofdschuddend, wauw... die gast is echt een baas. Desalniettemin vond ik echt KUT, dat t zo is gegaan. Na Ran-D en Adaro (vooral door UA op t laatst) zat de sfeer er ZIEK in, en ja, kregen we die crappy shit geluid van Titan opeens :( :( Wil ook graag van hem horen wat er fout is gegaan...

Al met al echt heel vet dit festival. Heeeeeerlijk staan beuken met o.a Pommer, B-ram, Nando en nog vele andere wss.

Hogepunt van de punt... zonder enige twijfel: Crypsis - Strike. Kippenvel all over! Under Attack was weer eens ziek ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 03:53 

Hardtraxx Veteran

Allejezus ben nu pas thuis :( fuckin lange file natuurlijk met alle bussen. Ook weer mensen die niet snappen dat de vertrektijd 00:00 is, half 1 pas compleet. Daarnaast was meneer de buschauffeur nog even eerst 40km omgereden en moesten er eerst nog mensen in andere plaatsen afgezet worden...

maar het was het allemaal waard :$ morgen een uitgebreid report :) weet gewoon echt alles nog, aangezien ik volledig nuchter was :D

Volgens mij geen mensen van het forum bij Clock Kid z'n set geweest? Dat was echt een bizarre snoeiset, daar kon in mijn ogen geen Machine of Titan tegenop, en dat al om 2 uur 's middags. Mixwerk was erg goed en zeer origineel (heb nog nooit iemand zo horen mixen)! Voor mij echt de held van de dag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 04:11 

Donateur

WEL GODVERDOMME WAT IS DAT FUCKING SLECHT GEREGELD DIE TERUG REISQ"#EQEQWE

3 uren op een taxi staan wachten in de kou en regen :/ echt wat een drama, zijn ook veel mensen afgevoerd met onderkoeling......

Serieus dit wordt volgend jaar geen Defqon meer daar, dat is 1 ding wat zeker is.

Was een mooi feest maar ja kut weer.

En vanaf 22:00 esd het een kk feest... Echt titan dus alles kut :( hele dag op die set zitten wachten gebeurd dit ..

Dus toen maar bij black afgesloten en the machine die heel raar ze set eindigde.. maar morgen komt wel report want snap er niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 04:34 

Hardtraxxer

Ik heb ook superlang liggen zoeken naar de bus, het was idd een gedoe :( Weer was jammer maar heb ook vooral in Blue gestaan, en daarbij beter zo helemaal uit de bol gaan dan als het pokkewarm is toch!?

Voor de rest heb ik me heerlijk vermaakt, een geweldig feest met hoog niveau van muziek! Jammer van Titan, maar door machine te zien heb ik er geen enkele spijt van gehad, ma wat was die dik zeg! :loving: Jack of sound E-force en luna&crypsis vond ik ook echt supergoed! :worship:

Nu op naar Wishh heuujj :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 04:44 

Aan het typen...

Nu pas thuis, onze bus stond tussen de buitenlandse bussen, vanwege een duits kenteken. Om half 1 zaten we nog maar met 2 man in de bus -. Gelukkig kunnen slapen omdat de bus toen we wegreden gewoon 1/3 minder vol zat xd

Ik vond dit feest tegenvallen. JoS draaide een prima set, maar het volume stond ontzettend laag. Verder vermaakt bij chris one, the machine (met heel veel nieuwe tracks), slim shore (de ene helft was super, de andere helft kut..), activator (maar kleine stukjes bijgewoond). Maar vooral pavo vs luna. We hadden het er gister in de shout over dat the prophet caligula moest draaien, draaide pavo en luna hem _o_.

Verder nog gesproken met vik, geck-o, dawasiknie, sainen en tel. Mol nog wel gezien en volgens mij olijfboompje met een groen shirt en hoedje?

Overigens ook heel even bij clockkid geweest, die draaide toen tuuduu, dus zijn we weer terug gegaan naar JoS. Hoorde van tel dat ie afsloot met trespassing. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 07:32 

Hardtraxx Newbie

:cool:
afrodisiak schreef:
Ik heb ook superlang liggen zoeken naar de bus

Als je erbij gaat liggen vind je de bus niet zo snel :P

Maar wat een gedonder bij P2 uur stilgestaan, zat niks geen beweging in. toen maar met een paar auto's tegelijk tegen het taxi en kiss&ride verkeer in. Wij thuis en een groepje bekenden stond nog op het terrein.

Na afloop bij de main was ook kut, ging helemaal nergens over. en bij de kluisjes ook allemachtig druk.

Voor de rest een top feestje gehad, zeker voor herhaling vatbaar

Btw ik kwam op de terugweg een ambulance onder politie begeleiding tegen en op twitter las ik van alles prio 1 evenementen terrein Biddinghuizen. Hebben jullie wat gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 09:10 

Donateur

Was leuker dan vorig jaar, afgezien van het weer. Ik heb eigenlijk geen enkele echt slechte set bijgewoond (zelfs Psyko Punkz was nog best oké), vond het geluid bijna overal dik in orde en de sfeer was ook gewoon prima. Maar godallemachtig wat een drama om weg te komen zeg, gewoon fucking anderhalf uur erover gedaan om uit Biddinghuizen weg te rijden.

Vetste set van de dag vind ik wel erg lastig om te zeggen. Luna & Pavo, Jack of Sound, Tha Playah Live en Luna vs Crypsis staken wel redelijk boven de rest uit :)

En echt vreselijk sneu voor Titan idd. Respect voor de mensen die hem nog zijn gaan supporten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 09:34 

Hardtraxx Veteran

THE MACHINE :worship: :worship:

En heel sneu voor Titan ja, ben nog ff blijven wachten maar toen Make it Loud kwam ben ik hem maar gepeerd. Heeft hij wel nog gedraaid of niet?

Ik denk dat hij zijn laptop te hard aan het uitsturen was.. het KAN alleen maar aan de laptop liggen. Tijdens Ran-D & Adaro was het geluid SUBLIEM, het kan niet dat het dan van het ene op het andere moment weg is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:06 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
En heel sneu voor Titan ja, ben nog ff blijven wachten maar toen Make it Loud kwam ben ik hem maar gepeerd. Heeft hij wel nog gedraaid of niet?

:cry: :cry: wat baalde ik daar van, had zo'n zin in die set!!!! dat 't fout ging das 1 ding, maar wrm josh&wesz derna komen draaien als t gefixed is vraag ik me dan wel af..?

Verder het meest genoten bij de "Purple", heerlijke stage was dat! genoeg de ruimte, gezellige mense, bar niet druk, toilet om de hoek :thumbup:
toppertjes: Jack of Sound, E-Force :drool: (L) Chris One die ook echt los gaat achter de decks (voornamelijk op z'n eigen nr's lekker mee doet, erg vet!) en Deepack die ook flink knalde, alleen veels te druk op dat moment bij blue.. afsluiting toch maar naar de main gegaan aangezien Titan niet door ging (nogmaals :cry:) vuurwerk was wel weer erg goed geregeld, erg tof gedaan!
Tegenvallers: Wildstylez die weer nix nieuws bracht op wat edits na, B-Front die tog met 2 verschrikkelijke tracks opende.. waarna 't wel beter werd, maar toch maar door naar Chris One gegaan, mainstage was toch belabberd.. zag er leuk uit.. maar geluid was nii optimaal, en weinig sfeer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:08 

what is er nou precies gebeurd bij Titan? lees hier maar wat dingen zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:20 

Hardtraxx Elite

robkuh1990 schreef:

Wat het precies was, geen idee.. wat ik wel weet is dat t leek alsof je net t feest was uitgezet, en de deur achter je dicht was geslagen... zo klonk het geluid.. heef dof alleen maar bass, je kon gewoon met elkaar praten...
hij speelde 1 miss anderhalf nrtje, toen kwame ze toch met t bericht "technical difficulties" muziek uit, beetje klote, muziek aan, nog steeds t zelfde.. zo ging t ff door.. publiek begon te fluiten :( mensen vertrokken.. heeeeel lullig allemaal voor die gozer! tot 22:30 ofzo met de hoop gestaan dat het wel goed zou komen... uiteindelijk is het geluid gefixed, nemen josh & wesz t over...?!?! dus tijd om toch maar naar de main te gaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:28 

Artiest

Wesz91 schreef:
robkuh1990 schreef:

Wat het precies was, geen idee.. wat ik wel weet is dat t leek alsof je net t feest was uitgezet, en de deur achter je dicht was geslagen... zo klonk het geluid.. heef dof alleen maar bass, je kon gewoon met elkaar praten...
hij speelde 1 miss anderhalf nrtje, toen kwame ze toch met t bericht "technical difficulties" muziek uit, beetje klote, muziek aan, nog steeds t zelfde.. zo ging t ff door.. publiek begon te fluiten :( mensen vertrokken.. heeeeel lullig allemaal voor die gozer! tot 22:30 ofzo met de hoop gestaan dat het wel goed zou komen... uiteindelijk is het geluid gefixed, nemen josh & wesz t over...?!?! dus tijd om toch maar naar de main te gaan dus.

Volgens mij lag het probleem in de verbinding van zijn macbook naar de mixer. Aangezien hij met Traktor mixt. Dus natuurlijk geen cd's bij zich. Dan kan je niet veel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:35 

Goed lullig voor um...
Maarja, altijd back-ups hebben in de vorm van cd's of wat dan ook

LOL?

Trouwens, Josh-T en ik gaan Q-dance mailen voor ene yellow area: Early HS
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Wie was er nog meer bij The Machine? Wat een onganadig harde ragset :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 11:56 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
Wie was er nog meer bij The Machine? Wat een onganadig harde ragset :worship: :worship: :worship: :worship:

Ik was bijna van plan om te gaan vanwege dat gezeik bij Titan, maar net toen we wilde gaan zag ik hem weer achter de dj booth komen en toen draaide hij Trapped dus toen bleven we toch maar en hebben we nog een half uur vol gas staan beuken gelukkig :D En The Machine zie ik volgende week wel dus khoefde er ook niet persee heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:03 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
alleen heel erg jammer van Titan, al ben ik wel gewoon gebleven en het laatste half uur ging gelukkig wel weer vol gas, en mijn respect heeft ie sowieso gekregen na z'n speech en z'n emoties :)

Dus hij heeft t laatste half uur nog wel gedraaid...? wat heeftie precies gezegt dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Ik was bijna van plan om te gaan vanwege dat gezeik bij Titan, maar net toen we wilde gaan zag ik hem weer achter de dj booth komen en toen draaide hij Trapped dus toen bleven we toch maar en hebben we nog een half uur vol gas staan beuken gelukkig :D En The Machine zie ik volgende week wel dus khoefde er ook niet persee heen

Dus hij heeft wel nog gedraaid? Met laptop? Of cd? En wat heeft hij gezegd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:10 

Hardtraxxer

Yes!! Defqon was weer helemaal top!
Klein verslagje van mijn kant

Begonnen in de Blue, het einde van The Pitcher nog een beetje gehoord. Josh & Wesz was wel leuk, niet meer niet minder. Wel nog sfeermomentje op het einde met Like This :)
Tent liep leeg toen Clock Kid bezig was, maar ik vond m wel aardig draaien. Toch maar besloten om bij de Silver te gaan kijken omdat ik wist dat daar een klasgenoot van me stond.
Richie Gee draaide wel aardig. Daarna kwam Tymon live :D Dat was vet, ik moest eigenlijk naar de wc maar heb eerst gewacht tot de set gedaan was :P
Toen terug naar de Blue gegaan waar Deepack bezig was. Ook het begin van Alphaverb meegepakt, maar het kon me allemaal niet echt boeien. Dus ik besloot maar wat te gaan eten.
Bij de food court hoorde ik het geluid van de Magenta en ik besloot maar een kijkje te gaan nemen bij Nicon. Super vet :) Toen kwamen er uiteindelijk een paar vrienden van me ook naar de Magenta, maar die vonden er niet zoveel aan. Met hun mee naar de Silver gelopen voor Outside Agency.
Daar kwam ik mn klasgenoot weer tegen, met hem weer staan feesten. Mijn vrienden waren ondertussen alweer naar de main, omdat ze de Silver toch ook niet zo vet vonden.
Daarna ben ik naar de Brown gegaan waar Q-Ic lekker aan het draaien was, toen ff een maat van me gesmst dat ie naar de Brown moest komen. Met zn tweeën toen goed gefeest op Demoniak live en Dr. Rude. Nog met een stel Belgen ge-heehoo'd :P Buiten de tent nog met een paar Oostenrijkers staan praten en ze jaloers gemaakt op de vele feesten met hardere stijlen die we in Nederland hebben xd
Toen naar de Blue gegaan om af te sluiten bij Titan, nja dat verhaal staat hier al genoeg. Ik ben wel blijven staan en nog laatste beetjes uit mn lijf gestampt :D

Heen- en terugreis was wel wat gedonder, maar daar laat ik mn humeur niet door verpesten. Ik vond het weer een topfeest! :yay:
Beste sets:
Tymon live
Demoniak live
& Nicon
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:12 

Bierkoning

PierrePruuk schreef:
Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:

Dus hij heeft wel nog gedraaid? Met laptop? Of cd? En wat heeft hij gezegd dan?

Ik weet niet meer wat ie allemaal precies zei, maar hij was echt super emotioneel en moest ook huilen na z'n toespraak, en na afloop ook toen iedereen hem nog bedankte enzo.
Wat ik me kan herinneren dat ie draaide:
Dark Oscillators - Trapped
DP & Propfyler - Dark Symphony
Zany - Symphonic Feedbabk (Titan Remix)
ME & Frontliner - On THe Go (Of waren dat J&W?)
JoS & Titan - Midnight Freaks
B-Front - Sleepwalker
Collab met Hardwear die ziek hard ging
DJ Tool (Hardcore)

en mss nog wat maar kan er ff nie op komen

edit mede mogelijk gemaakt door Nando: Pattern 1 & Octavius Augustus ook nog ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:14 

Hardtraxx Elite

Ben ook bij the machine geweest, en dat was ook het plan. Vond het klote dat hij zn set niet mocht afmaken :mad: .

Hoogtepuntjes waren voor mij Pavo & Luna, Jack of Sound, Alphaverb en The Machine. Vond het festival op het strand veel meer hebben, kan misschien ook aan het slechte weer van gistren hebben gelegen.

Ohja, en die bussen: D-R-A-M-A!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:27 

Hardtraxx Newbie

Afwisselend programma afgewerkt. Ook wel los kunnen gaan bij Henzel en Disco nova. Maar Ran-d En Adaro vond ik helemaal geweldig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

Iedereen die zeikt op die bussen, ksnap dat 't klote was als je met de auto was en der staat zon file... Mja dat gaat altijd niet zomaar 1 2 3 en die bussen stonden gewoon precies waar je was aangekomen. Ten minste mijne stond daar, best logisch ook. Heen gelopen, bus nmmr 101, klaar :P Kan wel iets soepeler allemaal, maar vond t absoluut niet storend. De kluisjes vond ik wel echt belachelijk dom geregeld... Echt dramatische drukte daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Iedereen heeft het over Titan maar wat is er nou precies met hem dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 12:33 

Bierkoning

Ran-D & Adaro was echt heerlijk idd, alleen die Ran-D brengt teasen naar een hoger level, en dat bedoel ik niet positief, tering hey.

Was wel grappig trouwens, ik kwam net van B-Front af, en ik zeg tegen mr vertigo: Ik heb Everything Changes niet eens gehoord :( en BAM hij wordt precies dat moment ingemixt :lol: Dat was ook echt een heldig kwartiertje, ze draaiden volges mij Haunter of the Dark, Everything Changes, Under Attack & Pattern 2 achter elkaar :love: Toen filmde Crypsis me volges mij :P Aardige kerel is dat trouwens!
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten