Yes!! Defqon was weer helemaal top!
Klein verslagje van mijn kant
Begonnen in de Blue, het einde van The Pitcher nog een beetje gehoord. Josh & Wesz was wel leuk, niet meer niet minder. Wel nog sfeermomentje op het einde met Like This
Tent liep leeg toen Clock Kid bezig was, maar ik vond m wel aardig draaien. Toch maar besloten om bij de Silver te gaan kijken omdat ik wist dat daar een klasgenoot van me stond.
Richie Gee draaide wel aardig. Daarna kwam Tymon live

Dat was vet, ik moest eigenlijk naar de wc maar heb eerst gewacht tot de set gedaan was
Toen terug naar de Blue gegaan waar Deepack bezig was. Ook het begin van Alphaverb meegepakt, maar het kon me allemaal niet echt boeien. Dus ik besloot maar wat te gaan eten.
Bij de food court hoorde ik het geluid van de Magenta en ik besloot maar een kijkje te gaan nemen bij Nicon. Super vet

Toen kwamen er uiteindelijk een paar vrienden van me ook naar de Magenta, maar die vonden er niet zoveel aan. Met hun mee naar de Silver gelopen voor Outside Agency.
Daar kwam ik mn klasgenoot weer tegen, met hem weer staan feesten. Mijn vrienden waren ondertussen alweer naar de main, omdat ze de Silver toch ook niet zo vet vonden.
Daarna ben ik naar de Brown gegaan waar Q-Ic lekker aan het draaien was, toen ff een maat van me gesmst dat ie naar de Brown moest komen. Met zn tweeën toen goed gefeest op Demoniak live en Dr. Rude. Nog met een stel Belgen ge-heehoo'd

Buiten de tent nog met een paar Oostenrijkers staan praten en ze jaloers gemaakt op de vele feesten met hardere stijlen die we in Nederland hebben
Toen naar de Blue gegaan om af te sluiten bij Titan, nja dat verhaal staat hier al genoeg. Ik ben wel blijven staan en nog laatste beetjes uit mn lijf gestampt
Heen- en terugreis was wel wat gedonder, maar daar laat ik mn humeur niet door verpesten. Ik vond het weer een topfeest!
Beste sets:
Tymon live
Demoniak live
& Nicon