Tel schreef:
Titan heeft zelf nog een traantje gelaten on stage. Vind je heel gek: je kijk zwaar naar je set uit, alles gaat mis en nog blijven zo veel lui je supporten om te blijven staan.
Hij heeft iniedergeval een applausje van mij gekregen, geen spijt gehad dat ik ben blijven staan!

Ik ben 20 minuten blijven staan, toen (geloof ik) josh & wesz aan de cd-spelers gingen draaien met make it loud etc was ik weg, had gehoopt op een hele snoeiharde afsluiter dit jaar omdat ik vorig jaar zoveel spijt had dat ik naar de Red ben geweest. Dus na 20 minuten maar bij The machine gaan kijken, draaide wel ok en op 't eind snoeihard, maar denk dat ik persoonlijk Titan een stuk vetter had gevonden als 't allemaal goed was gegaan! Die remix van Symphonic Feedback klonk trouwens heeeeeeeeeeel dik, ondanks het geluid op dat moment..
Maar ik wil graag weten wat er precies fout ging, het geluid was in 1 keer heel slecht.. Ran-D & Adaro hebben de boxen opgeblazen? Titan snapt niet hoe je de volumeknop omhoog doet? Of moest Titan per se met Traktor draaien op een laptopje... Als het probleem ligt bij de laatste optie is het echt een dikke fail... een liveset met traktor, ok, maar een gewone snoeiharde afsluiter kan toch ook wel met CDJ's?
Naja, was best teleurstellend zo op t eind, maar verder heerlijk dagje gehad ondanks de vele regen! Morgen volgt wel een lang verslag. Wat ik nog wel kwijt wil is dat de locatie opzich prima is, maar de sfeer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel slechter dit jaar dan op Almere. Dagjesmensn waren er op beide edities, en beide jaren staan ze stil bij de main (zelfs bij B-Front dit jaar, waarna wij maar na 15 min. weg gingen naar Chris One die echt overheerlijk draaide dus geen spijt) maar de sfeer was in Almere een stuk beter. Kan ook aan het weer gelegen hebben, maar denk dat beide factoren er wel hebben toegeleid dat 't toch qua uitstraling, sfeer en gezelligheid een stuk minder was dan vorig jaar!