Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

mwa, toch is het er best druk bij de main al zeg ik het zelf.. :P
http://www.flowd.com/web/status_messages/show/147573
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

Hier nog een foto van de main!

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Hoe is t daar jongens?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

foto van de Purple: http://t.co/kk16dtZ
biertje in zijn hand xd
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:07 

Hardtraxxer

Ligt het aan mij of zijn al die stages zo klein?
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

de purple is inderdaad niet zo groot, bij de mainstage ligt het er maar net aan hoe de foto is.
op deze foto lijkt de main al n stuk groter bijvoorbeeld..
http://twitpic.com/5gomq7
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:25 

Hardtraxxer

De black vond ik ook erg klein. De blue leek me wel vet maar daar heb ik nog maar 1 foto van gezien.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:32 

Hardtraxx Veteran

www.defqon1.nl kun je heel veel foto's zien als je wil ;)
black is inderdaad niet echt hoog,maar wel weer vrij breed zoals vorig jaar!
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
http://www.defqon1.nl kun je heel veel foto's zien als je wil ;)
black is inderdaad niet echt hoog,maar wel weer vrij breed zoals vorig jaar!

Ja daar kun je ook de mains van '08, '07 en eerder zien, check hoe vet die zijn in vergelijking met die van de afgelopen jaren :lol:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 19:24 

Hardtraxx Veteran

Wat is dat lelijk seg, heel kaal zo. Dat main ding is wel vet opzich maar dan moet erg egt nog bij. Het is zo leeg.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 19:46 

Hardtraxxer

De main kan er idd nog wel mee door maar als ik de black en de purple zie krijg ik toch wel het idee dat Q-dance financieel onder die bezuinigingen begint te leiden.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Bananenboot schreef:
De main kan er idd nog wel mee door maar als ik de black en de purple zie krijg ik toch wel het idee dat Q-dance financieel onder die bezuinigingen begint te leiden.

Denk je dat echt :P?

Enige waar ik aan denk is. "Minder grote stages -> minder kosten -> meer winst"
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:06 

Hardtraxx Addict

is dat vage langwerpige ding met dat hoofd erop en die paar speaker torentjes aan de zijkant de main :O
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:46 

Hardtraxxer

Ik dacht meer aan "minder belastingvoordeel --> minder budget --> mindere stages" maar kan allebei wel.
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 20:47 

Hardtraxxer

SoundTunerZ schreef:
is dat vage langwerpige ding met dat hoofd erop en die paar speaker torentjes aan de zijkant de main :O

Ja, dat is nou de main van defqon 2011 :whistle:
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:05 

Hardtraxx Veteran

ik lees de verhalen morgen wel, denk dat het toch wel weer een erg vet feestje is geweest, ondanks het tegenvallende weer! :)
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

Ai ai Titan, wat gebeurde er... Dood en doodzonde...
Bericht Geplaatst op 25 jun 2011 23:56 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ai ai Titan, wat gebeurde er... Dood en doodzonde...

Ja hoorde het van een maat. Geluid viel weg ofzo?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 00:39 

Hardtraxx Elite

Titan heeft zelf nog een traantje gelaten on stage. Vind je heel gek: je kijk zwaar naar je set uit, alles gaat mis en nog blijven zo veel lui je supporten om te blijven staan.

Hij heeft iniedergeval een applausje van mij gekregen, geen spijt gehad dat ik ben blijven staan! ^^
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 01:01 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Titan heeft zelf nog een traantje gelaten on stage. Vind je heel gek: je kijk zwaar naar je set uit, alles gaat mis en nog blijven zo veel lui je supporten om te blijven staan.

Hij heeft iniedergeval een applausje van mij gekregen, geen spijt gehad dat ik ben blijven staan! ^^

Ik ben 20 minuten blijven staan, toen (geloof ik) josh & wesz aan de cd-spelers gingen draaien met make it loud etc was ik weg, had gehoopt op een hele snoeiharde afsluiter dit jaar omdat ik vorig jaar zoveel spijt had dat ik naar de Red ben geweest. Dus na 20 minuten maar bij The machine gaan kijken, draaide wel ok en op 't eind snoeihard, maar denk dat ik persoonlijk Titan een stuk vetter had gevonden als 't allemaal goed was gegaan! Die remix van Symphonic Feedback klonk trouwens heeeeeeeeeeel dik, ondanks het geluid op dat moment..

Maar ik wil graag weten wat er precies fout ging, het geluid was in 1 keer heel slecht.. Ran-D & Adaro hebben de boxen opgeblazen? Titan snapt niet hoe je de volumeknop omhoog doet? Of moest Titan per se met Traktor draaien op een laptopje... Als het probleem ligt bij de laatste optie is het echt een dikke fail... een liveset met traktor, ok, maar een gewone snoeiharde afsluiter kan toch ook wel met CDJ's?

Naja, was best teleurstellend zo op t eind, maar verder heerlijk dagje gehad ondanks de vele regen! Morgen volgt wel een lang verslag. Wat ik nog wel kwijt wil is dat de locatie opzich prima is, maar de sfeer is zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo veel slechter dit jaar dan op Almere. Dagjesmensn waren er op beide edities, en beide jaren staan ze stil bij de main (zelfs bij B-Front dit jaar, waarna wij maar na 15 min. weg gingen naar Chris One die echt overheerlijk draaide dus geen spijt) maar de sfeer was in Almere een stuk beter. Kan ook aan het weer gelegen hebben, maar denk dat beide factoren er wel hebben toegeleid dat 't toch qua uitstraling, sfeer en gezelligheid een stuk minder was dan vorig jaar!
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 01:23 

Hardtraxx Addict

Duurt gvd lang voordat we eIndelijl het terrein af zijn met de bus...
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 02:21 

Bierkoning

Blue :worship: Grootste deel van de dag gestaan, sfeer zat er goed in en laatse paar uur was echt vol gas beuken, alleen heel erg jammer van Titan, al ben ik wel gewoon gebleven en het laatste half uur ging gelukkig wel weer vol gas, en mijn respect heeft ie sowieso gekregen na z'n speech en z'n emoties :) ojah en ik werd nog gefilmt door Crypsis toen ik als een malle tekeerging en hij beloofde me dat het in de aftermovie zou komen dus wie weet xd Ik vroeg hem trouwens nog naar de release van Nackt, hij heeft wat problemen met contracten/rechten ofzo, maar hij zou heel snel komen die release.

Red :') Wat een bagger zeg, het geluid dat uit m'n wekkerradio komt is nog zuiverder. Om het nog maar niet te hebben over de sfeer, jezus wouco en ik waren de enigen die aant raggen waren tijdens For The Girls / Magic, voor de rest keek iedereen maar een beetje naar ons.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 02:24 

Hardtraxxer

Jezus wat een feest niet normaal dikke afsluiter op de red :worship:
Mensen hiero uit bus 266?
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 02:38 

Eindelijk thuis :D
Geniaal hoe we bij p2 gewoon onder de linten door reden xd

@gill: alleen de hoge tonen waren kapot, en uiteindelijk deed alles het gewoon weer
Bericht Geplaatst op 26 jun 2011 02:53 

Hardtraxx Veteran

ohw shit wat heb k gruwelijk genoten van trasher op magenta :worship: wat een baas!!!!
tymon draaie ook z'n lekkere tracks jammer dat ie niet compleet live ging
organ donors was een heerlijke set :loving:
negative a is gewoon een eindbaas waar weinig dj's tegen op kunne :worship:

kortom samengevat: het was een gezellig dagje met de stelletje debielen :bomb:
Vorige  1 ... 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten