Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Psyko Punkz ja, helemaal vergeten :huh: Die maken wel grote kans
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
patrickjeb schreef:
Word een optie!

Als k tijd krijg om een kaartje te kopen..
Hopelijk niet zoals vorige jaren binnen paar minuten uitverkocht..

Ga er maar van uit, dat het binnen een uur uitverkocht is.


Idd, ligt er ook aan of geld voor die tijd binnen is natuurlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zet mijn geld op Noisecontrollers in voor het Anthem :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 01:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Opbouw is volgens mij al bij de meeste feesten geen touw meer aan vast te knopen en bovendien is de main vooral bedoeld om het grootste volk vast te houden en die houd je daar absoluut niet met Crypsis etcetera. Ik zou gewoon op de populairste artiesten rekenen daar.

Jammer genoeg wel waar. Crypsis draaide heel de mainstage dood vorig jaar op Decibel. Ik kan me nog goed een filmpje herinneren dat ie Sleepwalker draaide en iedereen stond om zich heen te kijken alsof er een olifant op de noordpool stond.

Laat lekker al die popiejopie DJ's van Scantraxx etc. naar die main, hoef ik ze tenminste niet te zien in de area's die er voor mij wel toe doen :cool: Een mainstage a la GZ is een utopie op Defqon. Na Charly Lownoise en Mental Theo om 5 uur en die waardeloze afsluiting van Wildstylez zien ze mij daar nooit meer terug (mainstage dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Opbouw is volgens mij al bij de meeste feesten geen touw meer aan vast te knopen en bovendien is de main vooral bedoeld om het grootste volk vast te houden en die houd je daar absoluut niet met Crypsis etcetera. Ik zou gewoon op de populairste artiesten rekenen daar.

Jammer genoeg wel waar. Crypsis draaide heel de mainstage dood vorig jaar op Decibel. Ik kan me nog goed een filmpje herinneren dat ie Sleepwalker draaide en iedereen stond om zich heen te kijken alsof er een olifant op de noordpool stond.

Laat lekker al die popiejopie DJ's van Scantraxx etc. naar die main, hoef ik ze tenminste niet te zien in de area's die er voor mij wel toe doen :cool: Een mainstage a la GZ is een utopie op Defqon. Na Charly Lownoise en Mental Theo om 5 uur en die waardeloze afsluiting van Wildstylez zien ze mij daar nooit meer terug (mainstage dan).


ja precies, mij zal je dit jaar niet bij de main zien staan, afsluiting lekker bij Black :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik sluit wel weer bij blue af :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik sluit wel weer bij blue af :drool:


Jaa is ook nog een optie, Ik was heel de dag of bij BLue of bij Black in 2010, en afsluiting ff naar wildstylez wat dus gewoon DRAMA was :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Ik sluit wel weer bij blue af :drool:


Jaa is ook nog een optie, Ik was heel de dag of bij BLue of bij Black in 2010, en afsluiting ff naar wildstylez wat dus gewoon DRAMA was :thumbdown:

Haha :p ach ja, black leek me ook niet echt vet. ben ik 1x geweest de hele dag. Wel wat vaker in early geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik sluit wel weer bij blue af :drool:


Titan in de Purple was de beste afsluiter die ik ooit had meegemaakt. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Ik sluit wel weer bij blue af :drool:


Titan in de Purple was de beste afsluiter die ik ooit had meegemaakt. :yay:

Ik was daar, maar halverwege wilden mijn vriendjes naar de main voor de afsluiting. Slechtste keus die ik ooit heb gemaakt op een feest :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Psyko Punkz ja, helemaal vergeten :huh: Die maken wel grote kans


"We make defqon go booom papi! Yeah dude, we're gonna rock this festival!"

Nee, doe maar niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig dit jaar, even afwachten nog.
Afgelopen jaar viel toch wel een beetje tegen..Even in de blue geweest, paar uur bij de main gehangen omdat mijn freunden daar wilden zijn, en de andere halve dag bij de black, dat was dan wel weer ECHT heerlijk! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AVIO live zou echt de perfecte afsluiter zijn voor de mainstage op Defqon! Altijd feest met die 2, heerlijk als afsluiter, van alles wat (hard & wat euforisch) en een Defqon anthem door hun gemaakt zou ook prima zijn voor Defqon! Het word 'm vast niet, maar zou wel vet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ga hier maar weer eens kaarten voor proberen te regelen :)

biddinghuizen is 30 min met de auto :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2011 21:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoop dat er weer zo'n actie komt voor mensen die meerdere malen bij Q hebben gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2011 15:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

in-phase in de purple en een drum& bass hokje niet te groot
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 20:20 
 

Deepack mag voor mij afsluiten..
Of anders ZANY!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als ik kaarten kan krijgen, ga ik lekker tent hoppen. Alle stijlen beetje mee pakken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik haal wel kaarten, lukt toch altijd. Maar of ik aanwezig ben is vraag 2. Weet niet zeker of ik kan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm er is best een kans dat dit met tentamens valt ja... binnenkort maar eens checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 01:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik moet hier heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Ik sluit wel weer bij blue af :drool:


Titan in de Purple was de beste afsluiter die ik ooit had meegemaakt. :yay:



Zooo dit was echt super dik! Heb me echt uit me naad staan te stampen daar! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens Partyflock wordt vandaag de line-up vrijgegeven. Maar denk zelf dat het een foutje is. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Volgens Partyflock wordt vandaag de line-up vrijgegeven. Maar denk zelf dat het een foutje is. :/


Dat zal indd wel heeel vroeg zijn als het echt zo was :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga in ieder geval wel even kijken vanavond om 9 uur :)

Het kan natuurlijk zo zijn dat Q-Dance alvast een persbericht naar PF heeft gestuurd met daarin de info en de eis dat ze het o 9 uur vanavond pas mogen plaatsen :)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten