Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat hij nu al dat mag laten weten van de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

TRAILER
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette trailer! Ben benieuwd wat ons dit jaar te wachten staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een trailer kun je het niet echt noemen, meer een teaser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ziet dr wel vet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, de anthem maker is nu al bekend: Barthezz :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nou, de anthem maker is nu al bekend: Bartez :thumbsup:

Nietes, het anthem is van de Noisecontrollers :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, die gekke Fransman mag het wel maken :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

anthem wordt denk ik gemaakt door...
Psyko Punkz, Max Enforcer of Noisecontrollers, HHZ zou ook kunnen maar dan falen ze wel aangezien die 2009 heeft gedaan, maar je weet maar nooit bij Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers maken echt 90% kans op het anthem, al zou ik Frontliner vetter vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Noisecontrollers maken echt 90% kans op het anthem, al zou ik Frontliner vetter vinden.

Frontliner is te onbekend voor het grote publiek. Reken maar op DBSTF of Noisecontrollers, al zou ik nog maar niet te veel gaan speculeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja, DBSTF en NC zou ik ook zeker vet vinden. :) Maakt me eigenlijk niet zoveel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DBSTF hebben pas hun eigen XQ gehad maar ze zijn zo populair dat het haast niet anders kan. Hoewel ze anthem ook al voor Qlimax en Feestfabriek (voor zoverre je van een anthem kan spreken) hebben gemaakt. Toch hoop ik niet op DBSTF, dat kan als afsluiting best een aanfluiting worden. Doe dan maar Zany als anthem creator! Hoewel hij ook al de eerste editie van Defqon.1 (zowel nederland als australie) heeft gemaakt vind ik hem de meest geschikte man voor een anthem, zeker als je bedenkt dat de anthem maker ook afsluit.

edit:

Technoboy heeft ook nog geen anthem gemaakt, alleen Tuneboy. Dus misschien Technoboy dit jaar? Of zelfs TNT vanwege het album? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Cooh staat op Defqon, hoe ziek is dat. :worship:

Citaat:
Cooh@Defqon 1 26/01/2011
Cooh will be playing at the biggest Hardstyle festival in Holland on the 25th June ! DEFQON 1 here we go !


zag het op zijn site staan ja :woot: echt ziek
waarschijnlijk dus een dnb tent ook nog :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pythonmaniac schreef:
DBSTF hebben pas hun eigen XQ gehad maar ze zijn zo populair dat het haast niet anders kan. Hoewel ze anthem ook al voor Qlimax en Feestfabriek (voor zoverre je van een anthem kan spreken) hebben gemaakt. Toch hoop ik niet op DBSTF, dat kan als afsluiting best een aanfluiting worden. Doe dan maar Zany als anthem creator! Hoewel hij ook al de eerste editie van Defqon.1 (zowel nederland als australie) heeft gemaakt vind ik hem de meest geschikte man voor een anthem, zeker als je bedenkt dat de anthem maker ook afsluit.

edit:

Technoboy heeft ook nog geen anthem gemaakt, alleen Tuneboy. Dus misschien Technoboy dit jaar? Of zelfs TNT vanwege het album? :P

TBY heeft Qlimax 2008 in principe gehad, hij zou dus wel kunnen. Hij is de laatste jaren alleen niet zo gigantisch populair meer.

Dat afsluitargument slaat nergens op, dat is pas de laatste 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pythonmaniac schreef:
DBSTF hebben pas hun eigen XQ gehad maar ze zijn zo populair dat het haast niet anders kan. Hoewel ze anthem ook al voor Qlimax en Feestfabriek (voor zoverre je van een anthem kan spreken) hebben gemaakt. Toch hoop ik niet op DBSTF, dat kan als afsluiting best een aanfluiting worden. Doe dan maar Zany als anthem creator! Hoewel hij ook al de eerste editie van Defqon.1 (zowel nederland als australie) heeft gemaakt vind ik hem de meest geschikte man voor een anthem, zeker als je bedenkt dat de anthem maker ook afsluit.

edit:

Technoboy heeft ook nog geen anthem gemaakt, alleen Tuneboy. Dus misschien Technoboy dit jaar? Of zelfs TNT vanwege het album? :P

TBY heeft Qlimax 2008 in principe gehad, hij zou dus wel kunnen. Hij is de laatste jaren alleen niet zo gigantisch populair meer.

Dat afsluitargument slaat nergens op, dat is pas de laatste 2 jaar.


En een grote kans dat dat dus dit jaar ook gebeurt. Ik schrijf ook niet het woordje altijd maar de woordkeuze dat de anthem maker ook afsluit. Dat degene die de anthem maakt ook afsluit vind ik trouwens sowieso onzin, een line up moet opbouwend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tijd dat een line-up opbouwend was is definitief voorbij. Bovendien heb je waarschijnlijk weer genoeg stages om uit te kiezen om harder af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
De tijd dat een line-up opbouwend was is definitief voorbij. Bovendien heb je waarschijnlijk weer genoeg stages om uit te kiezen om harder af te sluiten.


Die laatste zin vindt ik ook zin. Een stage en zeker de main moet toch een opbouw in zitten? Kijk is naar de Main van GZ van vorig jaar: dat is pas opbouwen. Al weet ik dat ze dat bij Defqon niet zo doen op die manier, maar laat er wel een beetje opbouw in. Laat Crypsis niet om 1 uur draaien en BH afsluiten en daarvoor nog The Beholder ofzo zetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word een optie!

Als k tijd krijg om een kaartje te kopen..
Hopelijk niet zoals vorige jaren binnen paar minuten uitverkocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Khadber schreef:
De tijd dat een line-up opbouwend was is definitief voorbij. Bovendien heb je waarschijnlijk weer genoeg stages om uit te kiezen om harder af te sluiten.


Die laatste zin vindt ik ook zin. Een stage en zeker de main moet toch een opbouw in zitten? Kijk is naar de Main van GZ van vorig jaar: dat is pas opbouwen. Al weet ik dat ze dat bij Defqon niet zo doen op die manier, maar laat er wel een beetje opbouw in. Laat Crypsis niet om 1 uur draaien en BH afsluiten en daarvoor nog The Beholder ofzo zetten..

Opbouw is volgens mij al bij de meeste feesten geen touw meer aan vast te knopen en bovendien is de main vooral bedoeld om het grootste volk vast te houden en die houd je daar absoluut niet met Crypsis etcetera. Ik zou gewoon op de populairste artiesten rekenen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Word een optie!

Als k tijd krijg om een kaartje te kopen..
Hopelijk niet zoals vorige jaren binnen paar minuten uitverkocht..

Ga er maar van uit, dat het binnen een uur uitverkocht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je bij Knock Out de volgorde aan mag houden waarin de dj's gepresenteerd zijn mag je wel spreken van een redelijke opbouw, gelukkig.

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-Front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz

Ik denk allen BW vs TS met TBY vs Stephanie omdraaien dat je dan helemaal een logischer volgorde heb, of in ieder geval BW vs TS plaatsen na Deepack vs Psyko Punkz.

Maargoed dat is mijn mening van opbouw. Wel top dat mocht dit de line up volgorde zijn, HHZ en BH openen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie eigenlijk geen reden waarom Frontliner het anthem niet zou kunnen maken. Vorig jaar stond ie op de main, en heeft hij ook het In Qontrol anthem gedaan. Natuurlijk heeft het wel met populariteit te maken (zo onpopulair is Frontliner trouwens ook niet), maar in 2008 waren het Luna en Deepack die het anthem maakte, en die zijn volgens mij nou ook niet al te bekend bij de dagjes mensen a la Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Anthem is voor DBSTF, NC of PP denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem zou ook nog welleens Zatox kunnen zijn, aangezien die ook zeer populair in het buitenland is.. Defqon Australiƫ gaat natuurlijk door Bioweapon gemaakt worden :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten