Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Net of ze in Doornspijk last hebben van drugsgebruik 10 kilometer verderop. Dat is een drogreden van de bovenste plank. Verkeersoverlast? Zal allemaal reuze meevallen, in Almere en omstreken hadden ze ook totaal geen last van 40.000 mensen die onderweg zijn.

Geluidsoverlast, ga lekker een dag wat anders doen dan als je er niet tegen kan. 1 keer in het jaar... guttegut.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF? Ik moest gewoon 2 minuten zoeken naar dit topic. Ff onder het stof vandaan halen. Milieu-groepen zijn weer lekker bezig daar in Dronten. Ze willen met harde muziek diertjes verjagen an het hoofdveld van ASVD, maar ze zijn bang voor overlast dat hemelsbreed 20 km van Dronten af ligt :lol:

Citaat:
BIDDINGHUIZEN - Het protest tegen de komst van dancefestival Defqon naar Biddinghuizen zwelt aan. Ook Milieugroep Dronten heeft grote moeite met dit 'massale en zeer luidruchtige festival', dat op 25 juni wordt gehouden op het Lowlands-terrein. 'Dat is nog in de broedtijd van vogels', schrijft de stichting in een brief aan de gemeente.
De Milieugroep verzoekt Dronten nog eens goed te kijken of het festival wel past binnen de milieu- en natuurbeschermingsregels.


Bron: De Stentor
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

teringlijers zijn het ook, als er een invasie van die emo groepen is dan maakt het allemaal niet uit maar als er hardstyle/hardcore wordt gedraaid is het opeens weer een groot probleem
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
teringlijers zijn het ook, als er een invasie van die emo groepen is dan maakt het allemaal niet uit maar als er hardstyle/hardcore wordt gedraaid is het opeens weer een groot probleem


Erg kortzichtig weer, maar goed. Als je niks ervan weet, kun je ook beter niks zeggen.

Ik zal even wat proberen toe te lichten aangezien ik wat dichter dan jullie betrokken ben bij dit geheel.
Doornspijk is een kern gelegen vlak aan het Veluwemeer en ligt hemelsbreed dicht bij het festivalterrein. Dichterbij dan Biddinghuizen en Elburg.
Daarnaast wordt niet alleen nu geprotesteert, al jaren ligt het Lowlands Festival al onder vuur door de geluidsoverlast die het veroorzaakt in Doornspijk.
Doornspijk is vlak gelegen aan het water en daardoor verplaatst het geluid zich enorm goed naar de overkant van het water. Door het open landschap speelt ook de wind hierbij vaak een grote rol.
Voor een behoudende kern als Doornspijk is het voornamelijk angst, door een toename van het aantal evenementen. De vrees is er dat het aantal zo toeneemt dat het in de toekomst elke weekend in de zomer raak zal zijn.
En laten we eerlijk zijn niemand vindt het leuk om geluidsoverlast te hebben. En voor de duidelijkheid het evenemententerrein is er later gekomen dan de kern, dus er is niet altijd sprake van een keuze.

Persoonlijk hoop ik natuurlijk wel dat het hier doorgang mag vinden, maar dan puur vanuit de muziek. Maar Almere strand was een mooie locatie dus ik vindt het jammer dat Defqon hier weg gaat.
Ik hoop dat jullie ook beseffen dat als je zelf in die situatie zit met een gezin oid, je het wel eens heel anders zou kunnen zien.
Een beetje respect of inlevingsvermogen is dan ook wel op z'n plaats.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 13:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is maar 1 dag, dus ik snap het probleem echt niet. Ik kan me dus ook totaal niet vinden in die zeurende mensen.
En het duurt ook maar tot 11 ? dus snap het echt hun probleem niet. Stelletje zeikerds
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een gelul.
Dan ga je toch ff lekker een dag wat anders doen joh. Die ene dag...
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou zeggen, waarom kopen die zeikers niet gewoon ook een kaartje? Dan hebben ze nergens last van :aww:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, en als die mensen een feestje geven is het voor de buren toch ook luidruchtig voor een dag en dan is het toch ook goed (om maar een dom voorbeeld te noemen :P )
en ik snap niet waarom Defqon dan opeens zou moeten worden afgelast terwijl Lowlands elk jaar door kan gaan, ook al is daar ook protest tegen
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 14:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd, en als die mensen een feestje geven is het voor de buren toch ook luidruchtig voor een dag en dan is het toch ook goed (om maar een dom voorbeeld te noemen :P )
en ik snap niet waarom Defqon dan opeens zou moeten worden afgelast terwijl Lowlands elk jaar door kan gaan, ook al is daar ook protest tegen

.
Ja indd!! en dat is nog wel meerdere dagen >.< :/
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Defqon is Dance he, daar zijn ze niet mee opgegroeid ;). Daar gaat het alleen van boem boem boem enzo.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar Defqon is Dance he, daar zijn ze niet mee opgegroeid ;). Daar gaat het alleen van boem boem boem enzo.

Oh ja dat klopt. Muziek die jongeren tot geweld aan zet. En waarbij de duivel in ons treedt :lol:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 18:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Maar Defqon is Dance he, daar zijn ze niet mee opgegroeid ;). Daar gaat het alleen van boem boem boem enzo.

Jah dat is juist waar ik me aan erger, ze gaan er bij voorbaat al vanuit dat dit voor meer overlast zorgt dan Lowlands heb ik het gevoel
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Khadber schreef:
Maar Defqon is Dance he, daar zijn ze niet mee opgegroeid ;). Daar gaat het alleen van boem boem boem enzo.

Jah dat is juist waar ik me aan erger, ze gaan er bij voorbaat al vanuit dat dit voor meer overlast zorgt dan Lowlands heb ik het gevoel

Klopt en dat vind ik erg vreemd. De gemeente is immers zelf degene die de vergunning afgeeft. Hierin wordt ook de maximale geluidsproductie in vast gelegd. Je kunt het dus allemaal prima voorkomen als gemeente. Bovendien blijf ik het raar vinden dat mensen gaan klagen terwijl dat festivalterrein en bijbehorend pretpark er toch al een aantal jaar zijn.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ khadber

De kern van de gemeente die de vergunning heeft afgegeven ligt nog verder bij het terrein vandaan dan kern elburg of kern doornspijk.
Daardoor ondervinden deze gemeentes meer 'hinder' dan biddinghuizen.

Dus ik snap wel dat deze gemeentes zeuren al vind ik zelf wel dat ze hun kop moeten houden:p

Ga zelf met de boot naar de overkant of misschien met waterfiets!!!!!

Ik hoop zelf op het laatste dat lijkt me echt geweldig!!!!
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:01 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Maar Defqon is Dance he, daar zijn ze niet mee opgegroeid ;). Daar gaat het alleen van boem boem boem enzo.

Klopt bij decibel worden ook klachten door mensen ingediend vanuit dorpen welke tientallen kilometers verderop liggen. Beetje triest ik ga ook geen klacht indienen als de harmonie hier door de straat loopt :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Rodger88: Wordt op Mysteryland ook altijd geprobeerd en dat mislukt vaak. Men is wel waakzaam erop, dus verwacht geen instant successen.

Overigens neem ik aan dat die gemeente er echt wel rekening mee houdt en nogmaals: de klagers weten toch echt dat ze naast een evenemententerrein wonen.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat mensen gaan zeuren qua geluidsoverlast snap ik meer dan mensen die gaan zeuren over die vogeltjes.. Vooruit, ik houd niet van dierenleed en vind 't ook niet leuk voor die vogels, maar kom op zeg.. 1 dag xd ? Mensen moeten ook niet zeuren, het is maar 1 dag en als je dat al zo erg vind ga dan die ene dag naar familie ofzo, of naar de Efteling :P
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dat mensen gaan zeuren qua geluidsoverlast snap ik meer dan mensen die gaan zeuren over die vogeltjes.. Vooruit, ik houd niet van dierenleed en vind 't ook niet leuk voor die vogels, maar kom op zeg.. 1 dag xd ? Mensen moeten ook niet zeuren, het is maar 1 dag en als je dat al zo erg vind ga dan die ene dag naar familie ofzo, of naar de Efteling :P


Inderdaad wat een gezeik, ga lekker achter de geraniums zitten of in een kist en hou je koest zodat wij
lekker kunnen feesten :thumbsup: Ga met de fiets drheen komt helemaal goed :)
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

back2daparty schreef:
G1LL schreef:
Dat mensen gaan zeuren qua geluidsoverlast snap ik meer dan mensen die gaan zeuren over die vogeltjes.. Vooruit, ik houd niet van dierenleed en vind 't ook niet leuk voor die vogels, maar kom op zeg.. 1 dag xd ? Mensen moeten ook niet zeuren, het is maar 1 dag en als je dat al zo erg vind ga dan die ene dag naar familie ofzo, of naar de Efteling :P


Inderdaad wat een gezeik, ga lekker achter de geraniums zitten of in een kist en hou je koest zodat wij
lekker kunnen feesten :thumbsup: Ga met de fiets drheen komt helemaal goed :)

Wordt een leuk fietstochtje, als heel Kampen nou eens op de fiets gaat :woot: Is waarschijnlijk toch sneller dan met de auto met maar 1 toegangsweg/rijbaan :')
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 04:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Dat mensen gaan zeuren qua geluidsoverlast snap ik meer dan mensen die gaan zeuren over die vogeltjes.. Vooruit, ik houd niet van dierenleed en vind 't ook niet leuk voor die vogels, maar kom op zeg.. 1 dag xd ? Mensen moeten ook niet zeuren, het is maar 1 dag en als je dat al zo erg vind ga dan die ene dag naar familie ofzo, of naar de Efteling :P


Ja of naar Walibi Holland. :P Vanuit het reuzenrad daar kunnen ze meegenieten. :P
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cooh staat op Defqon, hoe ziek is dat. :worship:

Citaat:
Cooh@Defqon 1 26/01/2011
Cooh will be playing at the biggest Hardstyle festival in Holland on the 25th June ! DEFQON 1 here we go !
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie? :huh:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

darkstep en drum&bass :)

http://lsdb.eu/set/65800/Cooh_-_UNICAST ... -2010.html
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nog nooit van gehoord luister beest veel dubstep

heb hem na gekeken hij heeft nummers gemakat met counterstrike en current value dan zou het zeker goed moeten komen ^^
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahaha precies op mn verjaardag, miss een leuk verjaardagscadeau? :loving:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten