Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 20:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:woot: mooi op et fietsje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freekg schreef:
:woot: mooi op et fietsje :thumbup:


Camping boeken en dan mooi lopen of met het fietsje net als elk ander jaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dan zeker after op de camping ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg ook nog huilen om Defqon :yawn: .
http://www.nu.nl/muziek/2422189/zorgen- ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Gaat Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg ook nog huilen om Defqon :yawn: .
http://www.nu.nl/muziek/2422189/zorgen- ... tival.html


nu schreef:
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik

Wat een lul. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:

nu schreef:
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik

Wat een lul. xd


Hij zegt niks wat niet klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
93Wesley93 schreef:

nu schreef:
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik

Wat een lul. xd


Hij zegt niks wat niet klopt.

Dat hoor je mij ook niet zeggen, maar beetje jammer om direct weer in de media die link te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hij zegt niks wat niet klopt.


Alsof dat op Lowlands anders is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Dakpan schreef:
Hij zegt niks wat niet klopt.


Alsof dat op Lowlands anders is :')


Dat dus... denk dat het percentage drugsgebruik hoger ligt bij LowLands en geluidsoverlast zal hetzelfde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ja maar Lowlands is meer drugs en alternatief hippie volk he. Daar gaan ze niet KEIhard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ja maar Lowlands is meer drugs en alternatief hippie volk he. Daar gaan ze niet KEIhard.


Ja, maar denk dat het aantal decibel wel ongeveer hoog zal zijn. Op zo'n afstand hoor je toch alleen de bass door galmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
De Lange vreest forse geluidsoverlast voor inwoners van het naburige dorp Doornspijk


Lol, Elburg en Biddinghuizen liggen relatief gezien dichter bij het festivalterein dan Doornspijk :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar je het ook doet, overal gaan ze zeuren.
Contracten zijn getekend voor meer dan genoeg geld.

Zowiezo wordt dit een knaller :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mensen die in Doornspijk wonen motten hun muil houwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mensen die in Doornspijk wonen motten hun muil houwe.


AMEN!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 01:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ach je moet je een beetje in die mensen ook verplaatsen... ik zou het ook niet fijn vinden als ze de EO jongerendag naast mijn huis zouden houden.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markos schreef:
DarkBeatz schreef:
Dakpan schreef:
Hij zegt niks wat niet klopt.


Alsof dat op Lowlands anders is :')


Dat dus... denk dat het percentage drugsgebruik hoger ligt bij LowLands en geluidsoverlast zal hetzelfde zijn.


Ik snap ook niet helemaal wat de invloed is van drugsgebruik op Defqon op mensen in Doornspijk :P
Zal idd wel meer drugs gebruikt worden op Lowlands, maar vooral wiet enzo. Al zaten er op de laatste avond vorig jaar toch wel aardig wat aan de pillen - lang niet zoveel als op Defqon ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 02:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
ach je moet je een beetje in die mensen ook verplaatsen... ik zou het ook niet fijn vinden als ze de EO jongerendag naast mijn huis zouden houden.. xd

Die EO jongeren gebruiken ook veel te veel drugs :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de gemeente Elburg net even gemaild waarin ik de burgemeester in de zaken over meerdaags en geluidsoverlast nog even tegenspreek :P . Ook heb ik aangegeven dat ik het jammer vind dat een verantwoordelijk persoon zo vol vooroordelen zit in een leuk betoog :P . Hopen dat ik antwoord krijg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 18:07 
 
Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Ik heb de gemeente Elburg net even gemaild waarin ik de burgemeester in de zaken over meerdaags en geluidsoverlast nog even tegenspreek :P . Ook heb ik aangegeven dat ik het jammer vind dat een verantwoordelijk persoon zo vol vooroordelen zit in een leuk betoog :P . Hopen dat ik antwoord krijg :innocent:

Baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik heb de gemeente Elburg net even gemaild waarin ik de burgemeester in de zaken over meerdaags en geluidsoverlast nog even tegenspreek :P . Ook heb ik aangegeven dat ik het jammer vind dat een verantwoordelijk persoon zo vol vooroordelen zit in een leuk betoog :P . Hopen dat ik antwoord krijg :innocent:


hahahaha.
Ach man, ze moeten zich niet zo aanstellen, het is een keer per jaar en de Burgemeester heeft toch toestemming moeten geven om Defqon daar te houden? Q kan toch niet zeggen, oh Almere Strand kan niet meer, we doen het in de Flevo polder... lijkt me sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 02:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

of haal ik nu weer van alles door elkaar? Haha
denk het wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
of haal ik nu weer van alles door elkaar? Haha
denk het wel :$

Ja zo iets,
Almere strand kan niet klopt ja ;) .
Toen zijn ze dus gaan zoeken neem ik aan naar nieuwe locatie.
Op het festivalterrein in Biddinghuizen waar ook Lowlands wordt georganiseerd, biedt de gemeente organisator Q-dance de gelegenheid uit te breiden.
Toen zijn de bewoners dus eerst gaan klagen en daarna is de Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg wat dus een buurgemeente is van Biddinghuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze noemen het wel allemaal een FESTIVALterrein. festival = muziek = geluidsoverlast. Moesten de omwonende maar aan denken voordat ze daar gingen wonen :) Gewoon net hetzelfde geval als bij een luchthaven in principe. Ik wil niet dat vliegtuigen snachts vliegen want dan kan ik niet slapen :( Ga lekker ergens in een bos wonen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk een beetje hypocriet om dichtbij een pretpark en amusementsterrein te wonen en dan te gaan klagen over geluidsoverlast. Zo onbekend is die plek toch niet?

Maar ik kan de zorgen begrijpen. He tis nou eenmaal niet de meest geliefde stijl onder volwassenen. En over drugs etcetera kan ik me ook nog wel in vinden, als je ziet hoe het percentage gebruikers op grote feesten is gegroeid, dat is bizar.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten