Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 20:41 

grappig, een paar mensen die ik ken van me opleiding (Space Pirates) draaien op defqon :P wie weet kom ik nog ff bij ze langs xd
Bericht Geplaatst op 18 apr 2011 22:06 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
grappig, een paar mensen die ik ken van me opleiding (Space Pirates) draaien op defqon :P wie weet kom ik nog ff bij ze langs xd

Die gasten komen uit dorpje verderop, daar ga ik zeker naartoe! Gasten draaien alleen maar helden setjes
Bericht Geplaatst op 19 apr 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Heb ze afgelopen zaterdag nog live gezien, was wel aardig :)
Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:11 

Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 22 apr 2011 19:22 

dan blijven we gewoon nog even...*kijkt op zn horloge*... een tijdje zitten

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 02:17 

Hardtraxx Veteran

Recruit onder een filmpje van Q-Dance? :yay:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:22 

Bierkoning

haha droog filmpje :P ik wist niet dat die Alphaverb zo bescheiden was als je z'n tracks (vocals) hoort :D
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
haha droog filmpje :P ik wist niet dat die Alphaverb zo bescheiden was als je z'n tracks (vocals) hoort :D

Ja dat dacht ik dus ook. :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

Zo heel bescheiden is hij nou ook weer niet hoor, gewoon wat serieuzer misschien :P Mag ook wel eens aangezien de meeste artiesten zo gek als een deur zijn altijd. :lol:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 12:06 

dat filmpje :lol:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2011 13:32 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Zo heel bescheiden is hij nou ook weer niet hoor, gewoon wat serieuzer misschien :P Mag ook wel eens aangezien de meeste artiesten zo gek als een deur zijn altijd. :lol:

Kan je hier wel zien

Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:06 

Donateur

Feestje gaat voor mij niet meer door.. Helaas, moet nu toch op de centen letten

Dus heb kaartje over ^^ hoogste bieder krijgt hem xd
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Feestje gaat voor mij niet meer door.. Helaas, moet nu toch op de centen letten

Dus heb kaartje over ^^ hoogste bieder krijgt hem xd

Je hebt een bericht :x
Bericht Geplaatst op 27 apr 2011 13:36 

Space Pirates zijn de mafste helden ooit.... heerlijke muziek en zoiezo opzwepend!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:03 

Hardtraxxer

Vraagje:

Ik heb camping kaarten voor Defqon.1 dit jaar... Maar hoe zit het met bijv. stroom toevoer? Kun je een koelboxje op stroom meenemen? Of een radiootje? Kun je je telefoon opladen? Heeft iemand hier misschien ervaring mee die op Lowlands geweest is?

Is het voor de rest toegestaan om Brood e.d. mee te nemen om s'morgens wat te eten? Vind een loempia lekker hoor, maar om er smorgens een paar weg te stouwen, mwa... :p. Alcoholische dranken kan ik me in vinden als dat niet mag. Maar bijvoorbeeld een Fles Cola of een Pak Dubbelfris o.i.d.?

Wie heeft hier ervaring mee of kan me hier een antwoord op geven?
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:21 

Artiest

Struikrover schreef:
Kun je je telefoon opladen?

Hmm dat is een goeie!
Bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:16 

Hardtraxx Elite

Struikrover schreef:
Vraagje:

Ik heb camping kaarten voor Defqon.1 dit jaar... Maar hoe zit het met bijv. stroom toevoer? Kun je een koelboxje op stroom meenemen? Of een radiootje? Kun je je telefoon opladen? Heeft iemand hier misschien ervaring mee die op Lowlands geweest is?

Is het voor de rest toegestaan om Brood e.d. mee te nemen om s'morgens wat te eten? Vind een loempia lekker hoor, maar om er smorgens een paar weg te stouwen, mwa... :p. Alcoholische dranken kan ik me in vinden als dat niet mag. Maar bijvoorbeeld een Fles Cola of een Pak Dubbelfris o.i.d.?

Wie heeft hier ervaring mee of kan me hier een antwoord op geven?

Citaat:
Apart from all facilities, such as showers and toilets, a camping store where you’ll be able to buy anything from beach balls to tents, lockers and mobile phone charging stations, there’ll be food and drinks available. You are also allowed to have your own BBQ at your tent. Apart from that, you may visit the Walibi World amusement park – everyone with an Extended ticket can get access to the park at a reduced rate. More info on this will follow later.

For your stay at the camping, we’ve formed some rules. You can read the camping rules here: http://www.q-dance.com/extended/campingrules/index.html
Bericht Geplaatst op 04 mei 2011 21:18 

Hardtraxxer

Thanks.

Maarja dan zit ik nog steeds met of je zelf ook wat eten en drinken mag meenemen haha.. Denk dat ik het gewoon helemaal onder in me tas stouw! En je eigen BBQ mag je meenemen.. Maar je moet dan toch ook je vlees koud kunnen houden? Maar je hebt dus waarschijnlijk geen stroom bij je tentje..? Ik heb thuis een stille aggregaat.. :whistle: Beetje benzine erin en heb het hele weekend me eigen stroom voorziening.. Maar weet niet of ze daar vrolijk van worden xd
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 07:38 

Hardtraxx Addict

wanneer krijg je je kaarten eigenlijk als je via eventtravel hebt geboekt?
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 10:41 

Hardtraxx Elite

Struikrover schreef:
Thanks.

Maarja dan zit ik nog steeds met of je zelf ook wat eten en drinken mag meenemen haha.. Denk dat ik het gewoon helemaal onder in me tas stouw! En je eigen BBQ mag je meenemen.. Maar je moet dan toch ook je vlees koud kunnen houden? Maar je hebt dus waarschijnlijk geen stroom bij je tentje..? Ik heb thuis een stille aggregaat.. :whistle: Beetje benzine erin en heb het hele weekend me eigen stroom voorziening.. Maar weet niet of ze daar vrolijk van worden xd

Kunt een koelkast op gas meenemen of gewoon een goede koelbox.

Misschien koelbox op de stroom van de auto aan sluiten etc. etc. ;)

Arregaat zou ik niet wagen.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

B-Front (Red)

Adaro
Crypsis
Josh&Wesz
The Pitcher
Titan (Blue)

Amnesys
Angerfist (Black)

Pavelow (White)

16 Bit
Eye-D (Magenta)

Chris One
E-Force
Jack of Sound
Kodex
The Machine (Purple)

BRK3 (Orange)

Sei2ure
Synapse
D-Passion
TOA (Silver)

Zijn voor mij de dj's die ik het liefst wil zien, zodra de time-table komt ff een goed plannetje maken :lol: 21 dj's in 12 uur tijd is pittig.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:08 

Donateur

Gene die ik wil zien

Red:

Digital Age Showcase by Wildstylez (live)
B-Front
Noiecontrollers
Titan
Luna & Crypsis
Alphaverb
The Pitcher
Ran-D & Adaro
Jack of Sound
The Machine
Chris One
E-Force
The Playah (live)
Amnesys
Negative A
Endymion ‘Album Showcase’ (live)
Ophidian vs. D-Pasion
Neophyte vs. Partyraiser
Luna & Pavo “Early Hardstyle”

Valt te doen ^^
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
wanneer krijg je je kaarten eigenlijk als je via eventtravel hebt geboekt?

Eventtravel schreef:
Tickets worden enkele dagen voor vertrek per e-mail verstuurd. Deze kunt u t.z.t. nog van onze kant tegemoet zien.
Dit stond in de mail die je gekregen hebt na het boeken. ;)

Best kut trouwens, ik wil hem nu al uitgeprint hebben en op me deur hebben hangen. :P
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 15:15 

Hardtraxx Veteran

Acts die ik sowieso wil zien zijn E-Force LIVE, B-Front, Luna & Crypsis, Titan en Josh & Wesz. De rest zie ik allemaal wel, denk dat ik toch het meeste in de Blue ben.
Bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:49 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Acts die ik sowieso wil zien zijn E-Force LIVE, B-Front, Luna & Crypsis, Titan en Josh & Wesz. De rest zie ik allemaal wel, denk dat ik toch het meeste in de Blue ben.

Bij ons zal het ook wel zoiets worden, maar we willen ook nog naar Neophyte vs Partyraiser :woot: . En ook naar de black :)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten