wrote:Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.wrote:Weet iemand de weersverwachting al?
Ik denk dat ik dan maar naar zo'n paarse tent ga
wrote:Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.wrote:Weet iemand de weersverwachting al?
Haha zo herkenbaar! Ik hoor het eigenlijk constant, stoot ik tegen iemand aan, zegt hij en ik tegelijk sorry of andersomwrote:Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.
Je komt toch om lekker te feesten, vechten doe je maar in de boksschool ofzo
Dan denk ik dat ik bij jou ga staan vriendwrote:wrote:Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.wrote:Weet iemand de weersverwachting al?![]()
![]()
Ik denk dat ik dan maar naar zo'n paarse tent gaZijn goed bestand tegen slecht weer heb ik gehoord.
Godsamme wat heb ik hier zin in zegwrote:Het enige wat we van moeder natuur weten id zaterdag 25 juni 2011 zon opkomst 5:21 zonsondergang 22:04
Idd die zoeken dan gewoon tent.wrote:Grote kans dat ze dan naar de Blue komen.wrote:Sta toch hele dag in de blue, van mij mag het stortregenen zodat die dagjesmensen echt een kutdag hebben![]()
Is idd beetje kansloze opmerking van PierrePruuk als die het serieus meent, beetje over dagjesmensen praten terwijl die zelf nog amper naar binnen magwrote:Hmm vorig jaar op Defqon, liep ik met een HHZ shirt en stond ik ook bij de main. Was ik toen een dagjes mens?
Avatar van Mike-O? :')wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh
wat versta jij onder dagjes mensen?wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh
mensen die alleen maar er heen gaan omdat ze er een keer willen zijn en alleen maar lopen te filmenwrote:wat versta jij onder dagjes mensen?wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh
Klopt.wrote:Hij zegt dat die de hele dag in de blue is.. maar eigenlijk staat die de hele dag op de main filmpjes te maken om later aan iedereen te laten zien dat die op DEFQON geweest is...
Niet te veel praatjes, want je mag niet eens naar binnen.. moet geen kinderfeestje worden...
Stanley?wrote:mensen die alleen maar er heen gaan omdat ze er een keer willen zijn en alleen maar lopen te filmenwrote:wat versta jij onder dagjes mensen?wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh
We gaan niet janken hier zo als ze op Partyflock doen he.wrote:Klopt.wrote:Hij zegt dat die de hele dag in de blue is.. maar eigenlijk staat die de hele dag op de main filmpjes te maken om later aan iedereen te laten zien dat die op DEFQON geweest is...
Niet te veel praatjes, want je mag niet eens naar binnen.. moet geen kinderfeestje worden...
Oké :p dan is het goed.wrote:mensen die alleen maar er heen gaan omdat ze er een keer willen zijn en alleen maar lopen te filmenwrote:wat versta jij onder dagjes mensen?wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh