Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
tommetjeuh wrote:
ikgaathard wrote:Weet iemand de weersverwachting al?
Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.
:lol: :thumbsup:
Ik denk dat ik dan maar naar zo'n paarse tent ga :whistle: Zijn goed bestand tegen slecht weer heb ik gehoord.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Een blauwe of grijze tent zal ook wel goed tegen de regen werken :$ .
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Hooli wrote:Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.
Je komt toch om lekker te feesten, vechten doe je maar in de boksschool ofzo
Haha zo herkenbaar! Ik hoor het eigenlijk constant, stoot ik tegen iemand aan, zegt hij en ik tegelijk sorry of andersom :D Van die agressie op feesten heb ik eigenlijk nog nooit iets gemerkt, misschien stoot ik alleen maar de vriendelijke mensen aan, zowiezo als ik per ongeluk iemand aanstoot ofzo en ik merk dat die persoon het niet zo leuk vind let ik gewoon iets beter op, maar in 99% van de gevallen is het toch echt nooit een probleem! Ook van dat raar aangekeken worden krijg ik nooit iets mee, ik ga gewoon lekker uit mijn plaat en ik heb nog nooit iemand raar zien staan kijken, misschien helpt het dat mijn kaak meestal niet gelijk mee uit de kom vliegt :lol:
Hardtraxxer
83 posts member since 2010
last seen Dec 2022
Aanwezig :beer:
T
Daveytl wrote:
tommetjeuh wrote:
ikgaathard wrote:Weet iemand de weersverwachting al?
Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.
:lol: :thumbsup:
Ik denk dat ik dan maar naar zo'n paarse tent ga :whistle: Zijn goed bestand tegen slecht weer heb ik gehoord.
Dan denk ik dat ik bij jou ga staan vriend :$
V
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Het enige wat we van moeder natuur weten id zaterdag 25 juni 2011 zon opkomst 5:21 zonsondergang 22:04 :lol:
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2013
vanRossum wrote:Het enige wat we van moeder natuur weten id zaterdag 25 juni 2011 zon opkomst 5:21 zonsondergang 22:04 :lol:
Godsamme wat heb ik hier zin in zeg :woot: :woot: :beer:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sta toch hele dag in de blue, van mij mag het stortregenen zodat die dagjesmensen echt een kutdag hebben :D
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Vik wrote:
PierrePruuk wrote:Sta toch hele dag in de blue, van mij mag het stortregenen zodat die dagjesmensen echt een kutdag hebben :D
Grote kans dat ze dan naar de Blue komen. ;) :P
Idd die zoeken dan gewoon tent.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Blue :$
G
dan lopen ze letterlijk naar een blauwtje xd
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hmm vorig jaar op Defqon, liep ik met een HHZ shirt en stond ik ook bij de main. Was ik toen een dagjes mens?
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
roberttt wrote:Hmm vorig jaar op Defqon, liep ik met een HHZ shirt en stond ik ook bij de main. Was ik toen een dagjes mens?
Is idd beetje kansloze opmerking van PierrePruuk als die het serieus meent, beetje over dagjesmensen praten terwijl die zelf nog amper naar binnen mag :innocent:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Hij zegt dat die de hele dag in de blue is.. maar eigenlijk staat die de hele dag op de main filmpjes te maken om later aan iedereen te laten zien dat die op DEFQON geweest is...

Niet te veel praatjes, want je mag niet eens naar binnen.. moet geen kinderfeestje worden...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Maybe togh nog aanwezig! :D
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
AANWEZIG!! lekker de hele dag in de blue en pupre hangen en dan alleen voor B-front naar de main :bomb:
maar ga ook eff langs de Brown stage die ziet er ook wel leuk uit :bomb:
V
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2011
zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh :yay:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
vanRossum wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh :yay:
Donateur
last seen Sep 2014
vanRossum wrote:zo lang de dagjesmensen maar niet in de buurt staan als ik sta te stampuh :yay:
wat versta jij onder dagjes mensen?
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Aanwezigg :thumbsup: :yay:
V
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2011
roberttt wrote:
mensen die alleen maar er heen gaan omdat ze er een keer willen zijn en alleen maar lopen te filmen
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Struikrover wrote:Hij zegt dat die de hele dag in de blue is.. maar eigenlijk staat die de hele dag op de main filmpjes te maken om later aan iedereen te laten zien dat die op DEFQON geweest is...

Niet te veel praatjes, want je mag niet eens naar binnen.. moet geen kinderfeestje worden...
Klopt.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
vanRossum wrote:
roberttt wrote:
mensen die alleen maar er heen gaan omdat ze er een keer willen zijn en alleen maar lopen te filmen
Stanley? :oh:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
PierrePruuk wrote:
Struikrover wrote:Hij zegt dat die de hele dag in de blue is.. maar eigenlijk staat die de hele dag op de main filmpjes te maken om later aan iedereen te laten zien dat die op DEFQON geweest is...

Klopt.
We gaan niet janken hier zo als ze op Partyflock doen he.
Donateur
last seen Sep 2014
vanRossum wrote:
roberttt wrote:
Oké :p dan is het goed.