Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:26 

Bierkoning

de enige die ik MOET zien is The Machine :worship: voor de rest zal ik voornamelijk bij blue of purple zijn denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
de enige die ik MOET zien is The Machine :worship: voor de rest zal ik voornamelijk bij blue of purple zijn denk ik :)

The Machine en Titan(sluit af denk ik) hebben bij mij de voorrang. The Machine zie ik even later ook nog eens op WISH :worship:

Denk dat Chris One de Purple afsluit maar kies dan alsnog Titan omdat C1 ook op WISH staat. Wish wordt geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Pommer schreef:

The Machine en Titan(sluit af denk ik) hebben bij mij de voorrang. The Machine zie ik even later ook nog eens op WISH :worship:

Denk dat Chris One de Purple afsluit maar kies dan alsnog Titan omdat C1 ook op WISH staat. Wish wordt geniaal.

WiSH wordt sowieso geniaal. Denk dat ik daarom ook niet naar Chris One, The Machine en Kodex ga in de purple, die zie ik de week erna toch. Wel beter voor mij, hoef ik minder te kiezen op Defqon. :P Hoop echt dat Titan afsluit in de blue! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:35 

Hardtraxx Newbie

Heerlijk een heel weekend in een huisje :woot: Ben benieuwd hoe ik de pre-party, festival en after-party ga overleven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 22:02 

Hardtraxx Elite

Dominatorr schreef:
Heerlijk een heel weekend in een tentje :woot: Ben benieuwd hoe ik de pre-party, festival en after-party ga overleven xd

:thumbup: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 12:07 

Hardtraxx Addict

Ik zal sowieso het grootste gedeelte van de dag op de Red te vinden zijn omdat dit de eerste keer is dat ik Defqon.1 meemaak en niet zo vaak feesten bezoek dus de bekendere artiesten voor mij nog relatief interessant zijn :D
Maarja de enige acts die ik daar echt wil zien zijn B-Front, Bioweapon vs. Toneshifterz, Headhunterz & Wildstylez, Noisecontrollers met de afsluiting en heel misschien nog Zatox.. voor de rest van de tijd zal ik vooral naar de Blue en af en toe nog de Purple (alleen voor E-Force, Jack Of Sound en Kodex) gaan, en misschien nog even naar de Ultra Violet voor Slim Shore :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:24 

Hardtraxxer

Vorig jaar voor het eerst geweest en toen ook veel op de main gestaan, is toch het makkelijkst. Wel bij de meeste area's langs geweest, maar eigenlijk alleen ff in de Blue blijven staan. Voor een eerste keer maakt het toch niet zoveel uit, dan is alles geweldig :P

Dit jaar van plan andere stages langer te bezoeken, mss dagje beetje opbouwen door eerst bij orange, white & brown te kijken en op het einde van de avond juist bij black, grey & silver. Weet echter nog niet of ik mijn vrienden daartoe kan overhalen. Ga in elk geval even langs bij Magenta, als het moet in mn eentje. Als het ook maar een beetje in de buurt komt bij vorig jaar, wordt het weer een vet feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:41 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar was ook mijn eerste keer Defqon.
Toen bijna de hele dag in de Blue gestaan :thumbsup:
Dit jaar zal ik meer in de Purple te vinden zijn, vorig jaar helemaal niet geweest volgens mij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:45 

Hardtraxx Veteran

RED:
Noisecontrollers of Digital Showcase by Wildstylez
B-Front
Bioweapon vs Toneshifterz

Blue:
Titan
Luna & Crypsis
Alphaverb
Josh & Wesz
Gunz 4 Hire
Deepack

Purple
Jack of Sound
The Machine
Chris One
E-Force
Kodex
(Winnaar Contest Digital Age)

Ultra Violet
Bass Modulators
Slim Shore (LIVE)

Orange
Organ Donors / Kamui / Alex Kidd

Magenta
Geen, misschien 16 bit

Brown
geen

Green:
geen

Black:
Amnesys, Negative A, Endymion

Silver:
Hoeft niet perse.

Grey:
Geen, misschien Luna & Pavo

White:
Pavelow of Het Schoolplein (Dat is toch Dubstep?)

Beste veel nog :P
We gaan waarschijnlijk met de bus uit Zoetermeer.. dus zijn er waarschijnlijk al heel vroeg, dat is wel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 10:52 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
We gaan waarschijnlijk met de bus uit Zoetermeer.. dus zijn er waarschijnlijk al heel vroeg, dat is wel minder.

Ben er waarschijnlijk nog vroeger, namelijk vrijdag al :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 11:19 

Bierkoning

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 10:03 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
RED:
White:

Volgens mij is dat electro, en progressive maar weet er iemand over er wel ergens Dubstep wordt gedraaid? Lijkt me erg vet om even bij te gaan kijken!

Sowieso echt mega veel zin in DefQon. Het wordt mijn eerste editie. Het zal moeilijk kiezen worden tussen artiesten, maar ik denk dat het niet echt te doen is om steeds van area te wisselen of wel? I.v.m. de drukte en de afstand enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:43 

Hardtraxxer

Taxi schreef:
p-stylez schreef:
RED:
White:

Volgens mij is dat electro, en progressive maar weet er iemand over er wel ergens Dubstep wordt gedraaid? Lijkt me erg vet om even bij te gaan kijken!

Sowieso echt mega veel zin in DefQon. Het wordt mijn eerste editie. Het zal moeilijk kiezen worden tussen artiesten, maar ik denk dat het niet echt te doen is om steeds van area te wisselen of wel? I.v.m. de drukte en de afstand enzo.

Hoe het in Biddinghuizen zit qua afstand weet ik niet, maar in Almere vond ik altijd maar zonde om teveel te lopen, aangezien je dan aardig wat muziek mist. Het beste is om een stage uit te kiezen waar je in principe de hele dag kan vermaken en dan af en toe een uitzondering maken voor een dj die je écht wilt zien / horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:10 

Hardtraxx Elite

slim shore live word geloof ik heeeel dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 22:57 

Donateur

hmm maat van me gaat niet,.. dus moet weer is alleen :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:17 

roberttt schreef:

Hmm jammer, ik neem aan dat je bedoelt dat je nu alleen moet reizen?
Btw heeft ie zijn kaartje nog? Want wij zoeken nog twee kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:20 

Donateur

echte_oostzaner schreef:
roberttt schreef:

Nee moet alleen feesten en hij heeft ze kaart al verkocht. Anders had ik wel iemand anders gezocht om mee te gaan ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:38 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
echte_oostzaner schreef:
roberttt schreef:

Nee moet alleen feesten en hij heeft ze kaart al verkocht. Anders had ik wel iemand anders gezocht om mee te gaan ..

Nog 50.000 man die je komen vergezellen, dus komt helemaal goed Roberto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 23:59 

Donateur

Haha komt vast wel goed, gaan genoeg bekenden van me ^^

Maar is gewoon jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 12:32 

Hardtraxx Newbie

Ben benieuwd naar de locatie hoe DefQon hier zal zijn..

Maar ga het strand en aan het water denk wel een beetje missen.. want dat had toch wel iets.. dat zand en dan het zonnetje erbij..

Maargoed.. we gaan het zien, we gaan iig gewoon dik knallen en helemaal los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Party_Hardy schreef:
Ben benieuwd naar de locatie hoe DefQon hier zal zijn..

Maar ga het strand en aan het water denk wel een beetje missen.. want dat had toch wel iets.. dat zand en dan het zonnetje erbij..

Maargoed.. we gaan het zien, we gaan iig gewoon dik knallen en helemaal los :D

Eindelijk geen zand meer in mijn schoentjes! Maar de locatie was wel magisch ja...
Al zal het hier alleen maar beter worden naar mijn idee, Geen wind meer van het meer af dus beter geluid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2011 21:19 

Donateur

Ik ga het zand wel missen :'( liep zo moeilijk en zwaar was je echt kapot na de dag :drool: daar hou ik van
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 08:09 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ik ga het zand wel missen :'( liep zo moeilijk en zwaar was je echt kapot na de dag :drool: daar hou ik van

Dan heb je Free Festival nog. Dat word nog wel daar gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 08:25 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Jaa ik denk dat de sfeer toch anders zal zijn, normaal lekker groot open water. Beetje strand erbij. Dat gaf toch echt de perfect summer feeling :love:
Inderdaad kunnen we daar bij Free Festival nog van genieten. Pepepe wij moeten nog steeds meeten :(
Deze festivals komen er voor mij aan
Intents
defqon
free festival
decibel
q-base

welke ben jij er ook? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 09:21 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
pepepe schreef:
roberttt schreef:

Jaa ik denk dat de sfeer toch anders zal zijn, normaal lekker groot open water. Beetje strand erbij. Dat gaf toch echt de perfect summer feeling :love:
Inderdaad kunnen we daar bij Free Festival nog van genieten. Pepepe wij moeten nog steeds meeten :(
Deze festivals komen er voor mij aan
Intents
defqon
free festival
decibel
q-base

welke ben jij er ook? :D

Defqon en waarschijnlijk Q-base.
Voor de rest ben ik ook nog aanwezig op dominator, ground zero en dreamfields!

Geef anders je msn weer ff haha. Heb een ander email adres
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten