Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
haha dat sowieso of ze kijken raar door me face, kan natuurlijk ook xd

Maar het raarste was op free festival. Ik knalde tegen iemand aan, kon ik niks aan doen. Dacht ze dat ik haar tasje jatte, vet flippen vriend van haar op me af :') Sta ik daar met me wause kop geen idee wat er aan de hand is, zo triest :') :') :') :')

Tsja, helaas zijn paupers tegenwoordig overal te vinden :') . Vind het mooie aan de feesten juist dat je met iedereen kan praten en feesten, en als je tegen iemand aanbotst maak je even een praatje o.i.d. Maarja, de stoere macho's/meelopers/stumpers/ohohcherso's enz hebben ook in de gaten dat feestjes 'in' zijn, en komen dus ook...
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.
Liefhebbers zoeken elkaar op.

Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.
Je komt toch om lekker te feesten, vechten doe je maar in de boksschool ofzo
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.

Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.

Haha idd, op KO zijn er genoeg mensen op mijn voet gaan staan en iedere keer zei ik sorry omdat mijn voet daar stond :lol:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 22:39 

Donateur

Ach, ik sta bijna altijd vooraan en daar merk ik het ook nog hoor ;)
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:06 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Hooli schreef:

Haha idd, op KO zijn er genoeg mensen op mijn voet gaan staan en iedere keer zei ik sorry omdat mijn voet daar stond :lol:

ook maat 48 zeker :P niet te ontwijken mijn voet :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:20 

Hardtraxx Elite

Vooraan wordt ik zelf agressief omdat iedereen van alle kanten tegen je aanloopt en het er gewoon te druk is. Als je dan even drinken gaat halen en weer terug komt ben je je maten kwijt en kun je gaan smsen. Vervolgens komt je sms een half uur later aan en voordat je hun reactie dan weer terug hebt ben je een uur verder. Nee, laat mij maar lekker in de ruimte staan waar ik m'n energie op een positieve wijze kwijt kan.. :P (Bij KO 80% van de avond boven gestaan.. :P)
Normaal sta ik liever ergens achteraan in het midden van de zaal, maar daar was het afgelopen zaterdag net zo druk als vooraan, vandaar dat ik boven stond. Op het laatst toch nog even achteraan in de zaal gestaan, om toch een voldaan gevoel en een compleet zicht over het feest te hebben gehad.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

als er iemand heel toevallig zo in 1 keer precies 2 kaartjes over heeft, please PM me dan :innocent:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.

Any one? :$
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:44 

Hardtraxx Veteran

knotsjebilly schreef:
Hoofdcoach schreef:
Hooli schreef:

ook maat 48 zeker :P niet te ontwijken mijn voet :P

Nee dat niet eens, heb 43 :D

En ik wil dezelfde vraag als Nando stellen btw xd
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 23:45 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Nando schreef:
Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.

http://www.naarhouse.nl
http://www.taxibrinker.nl/index.php?content=18&PHPSESSID=09ad5bce450fe9c3a8f2a22fce2b70c3
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 12:43 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
Nando schreef:
Nando schreef:

http://www.taxibrinker.nl/index.php?content=18&PHPSESSID=09ad5bce450fe9c3a8f2a22fce2b70c3

Je kan altijd event travel nog proberen maar neem aan dat je dat niet wilt gezien je de vraag stelt? :P
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik merk in ieder geval dat het publiek steeds minder mijn slag volk is, veel te populair.....

De typische hardstyle fan; er wordt tegen 'm aangebeukt, hij draait zich om; je slaat 'm op z'n schouder en zegt sorry.
Je krijgt een glimlach, soms een hand of zelfs een knuffel terug. Helaas neemt het percentage van dit soort mensen af.
Dat is te wijden aan te harde groei van hardstyle, mensen burgeren niet langzaam in maar er is massa immigratie.

Om maar wat superlatieven te gebruiken.

Ik denk dat ik wat minder feestervaring heb dan jij, maar ik ervaar dit echt totaal niet zo. Nu Fusion, Hardbass en Scantraxx gehad. Bij alle 3 was de sfeer echt fantastisch. Van nummer 1 en 3 had ik niet anders verwacht. Bij Hardbass had ik mindere verwachtingen, aangezien hier meer dagjesmensen komen. Maar ik het echt heerlijk gehad, heb met zoveel mensen gesproken (ook die niet vdk waren, maar meer aangeschoten waren). Alsnog supervriendelijk en ook echt totaal geen problemen gehad :) maar misschien kom ik het nog wel een keer tegen. Don't hope so.
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Nando schreef:
Nando schreef:

:lol: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

misschien toch maar wel aanwezig hier..even over nadenken nog :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 20:39 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:

Nadenken en je hebt wel of geen kaartje ? xd
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
pecola-tje schreef:

maat heeft er 1 achter de hand voor mij. maar ik weet nog niet of ik het dit jaar het geld wel waard vind.. ;)
Bericht Geplaatst op 12 apr 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
flevoboys schreef:
pecola-tje schreef:

maat heeft er 1 achter de hand voor mij. maar ik weet nog niet of ik het dit jaar het geld wel waard vind.. ;)

Gewoon doen
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:35 

Hardtraxxer

Is er misschien nog iemand die 4 kaartjes kwijt wilt? :D
Zou erg tof zijn, zat zaterdag al om half 1 startklaar.. maar uiteindelijk geen kaartjes, en dat gebeurd me al 3 jaar :(
Dus; als iemand 4 kaartjes kwijt wilt, of iemand kent die 4 kaartjes (minder kan natuurlijk ook! ;)) kwijtwilt, PM mij dan a.u.b.!

bij voorbaat dank :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ik moet ook 1 kaartjeeee :(
Kut error! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

DjaKaPa schreef:
en dat gebeurd me al 3 jaar

je bent 17, dus je was van plan om op je 14e al serieus naar Defqon te gaan..? :/
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:36 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
DjaKaPa schreef:
en dat gebeurd me al 3 jaar

je bent 17, dus je was van plan om op je 14e al serieus naar Defqon te gaan..? :/

jep, ben namelijk vrij groot, en heb vrienden die al stuk ouder waren ;)
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:16 

Hardtraxx Newbie

Weet iemand de weersverwachting al?
Bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

ikgaathard schreef:

Ik heb net ff met Piet gebeld. Helaas slecht nieuws voor je..

Er wordt een heftige sneeuwstorm verwacht op 25 juni. :mad:
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:43 

Hardtraxx Veteran

ikgaathard schreef:

Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.
Bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:06 

Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
ikgaathard schreef:

Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.

Ook is er weinig kans op zee water, maar geheel zonder water zitten we niet.
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten