Tsja, helaas zijn paupers tegenwoordig overal te vinden :') . Vind het mooie aan de feesten juist dat je met iedereen kan praten en feesten, en als je tegen iemand aanbotst maak je even een praatje o.i.d. Maarja, de stoere macho's/meelopers/stumpers/ohohcherso's enz hebben ook in de gaten dat feestjes 'in' zijn, en komen dus ook...wrote:haha dat sowieso of ze kijken raar door me face, kan natuurlijk ook![]()
Maar het raarste was op free festival. Ik knalde tegen iemand aan, kon ik niks aan doen. Dacht ze dat ik haar tasje jatte, vet flippen vriend van haar op me af :') Sta ik daar met me wause kop geen idee wat er aan de hand is, zo triest :') :') :') :')
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.
Liefhebbers zoeken elkaar op.
Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.
Je komt toch om lekker te feesten, vechten doe je maar in de boksschool ofzo
Zelf heb ik vaak dat als iemand tegen mij aanstoot en ik ben lekker uit me dakkie dat ik dan zelf sorry zeg, hehe.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Haha idd, op KO zijn er genoeg mensen op mijn voet gaan staan en iedere keer zei ik sorry omdat mijn voet daar stondwrote:Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.
Ach, ik sta bijna altijd vooraan en daar merk ik het ook nog hoor 
ook maat 48 zekerwrote:Haha idd, op KO zijn er genoeg mensen op mijn voet gaan staan en iedere keer zei ik sorry omdat mijn voet daar stondwrote:Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.
Vooraan wordt ik zelf agressief omdat iedereen van alle kanten tegen je aanloopt en het er gewoon te druk is. Als je dan even drinken gaat halen en weer terug komt ben je je maten kwijt en kun je gaan smsen. Vervolgens komt je sms een half uur later aan en voordat je hun reactie dan weer terug hebt ben je een uur verder. Nee, laat mij maar lekker in de ruimte staan waar ik m'n energie op een positieve wijze kwijt kan..
(Bij KO 80% van de avond boven gestaan..
)
Normaal sta ik liever ergens achteraan in het midden van de zaal, maar daar was het afgelopen zaterdag net zo druk als vooraan, vandaar dat ik boven stond. Op het laatst toch nog even achteraan in de zaal gestaan, om toch een voldaan gevoel en een compleet zicht over het feest te hebben gehad.
Normaal sta ik liever ergens achteraan in het midden van de zaal, maar daar was het afgelopen zaterdag net zo druk als vooraan, vandaar dat ik boven stond. Op het laatst toch nog even achteraan in de zaal gestaan, om toch een voldaan gevoel en een compleet zicht over het feest te hebben gehad.
als er iemand heel toevallig zo in 1 keer precies 2 kaartjes over heeft, please PM me dan 
Any one?wrote:Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Nee dat niet eens, heb 43wrote:ook maat 48 zekerwrote:Haha idd, op KO zijn er genoeg mensen op mijn voet gaan staan en iedere keer zei ik sorry omdat mijn voet daar stondwrote:Wat ik persoonlijk merk is dat hoe verder je vooraan gaat staan hoe minder je vaak je gefrustreerde mensen tegen komt.
Je komt toch om lekker te feesten, vechten doe je maar in de boksschool ofzoniet te ontwijken mijn voet
En ik wil dezelfde vraag als Nando stellen btw
http://www.naarhouse.nlwrote:Any one?wrote:Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
http://www.taxibrinker.nl/index.php?con ... 2fce2b70c3
Je kan altijd event travel nog proberen maar neem aan dat je dat niet wilt gezien je de vraag stelt?wrote:http://www.naarhouse.nlwrote:Any one?wrote:Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
http://www.taxibrinker.nl/index.php?con ... 2fce2b70c3
Ik denk dat ik wat minder feestervaring heb dan jij, maar ik ervaar dit echt totaal niet zo. Nu Fusion, Hardbass en Scantraxx gehad. Bij alle 3 was de sfeer echt fantastisch. Van nummer 1 en 3 had ik niet anders verwacht. Bij Hardbass had ik mindere verwachtingen, aangezien hier meer dagjesmensen komen. Maar ik het echt heerlijk gehad, heb met zoveel mensen gesproken (ook die niet vdk waren, maar meer aangeschoten waren). Alsnog supervriendelijk en ook echt totaal geen problemen gehadwrote:Ik merk in ieder geval dat het publiek steeds minder mijn slag volk is, veel te populair.....
De typische hardstyle fan; er wordt tegen 'm aangebeukt, hij draait zich om; je slaat 'm op z'n schouder en zegt sorry.
Je krijgt een glimlach, soms een hand of zelfs een knuffel terug. Helaas neemt het percentage van dit soort mensen af.
Dat is te wijden aan te harde groei van hardstyle, mensen burgeren niet langzaam in maar er is massa immigratie.
Om maar wat superlatieven te gebruiken.
wrote:http://www.naarhouse.nlwrote:Any one?wrote:Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
misschien toch maar wel aanwezig hier..even over nadenken nog 
Nadenken en je hebt wel of geen kaartje ?wrote:misschien toch maar wel aanwezig hier..even over nadenken nog
maat heeft er 1 achter de hand voor mij. maar ik weet nog niet of ik het dit jaar het geld wel waard vind..wrote:Nadenken en je hebt wel of geen kaartje ?wrote:misschien toch maar wel aanwezig hier..even over nadenken nog
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Gewoon doenwrote:maat heeft er 1 achter de hand voor mij. maar ik weet nog niet of ik het dit jaar het geld wel waard vind..wrote:Nadenken en je hebt wel of geen kaartje ?wrote:misschien toch maar wel aanwezig hier..even over nadenken nog
Is er misschien nog iemand die 4 kaartjes kwijt wilt?
Zou erg tof zijn, zat zaterdag al om half 1 startklaar.. maar uiteindelijk geen kaartjes, en dat gebeurd me al 3 jaar
Dus; als iemand 4 kaartjes kwijt wilt, of iemand kent die 4 kaartjes (minder kan natuurlijk ook!
) kwijtwilt, PM mij dan a.u.b.!
bij voorbaat dank
Zou erg tof zijn, zat zaterdag al om half 1 startklaar.. maar uiteindelijk geen kaartjes, en dat gebeurd me al 3 jaar
Dus; als iemand 4 kaartjes kwijt wilt, of iemand kent die 4 kaartjes (minder kan natuurlijk ook!
bij voorbaat dank
Ik moet ook 1 kaartjeeee 
Kut error!
Kut error!
je bent 17, dus je was van plan om op je 14e al serieus naar Defqon te gaan..?wrote: en dat gebeurd me al 3 jaar
jep, ben namelijk vrij groot, en heb vrienden die al stuk ouder warenwrote:je bent 17, dus je was van plan om op je 14e al serieus naar Defqon te gaan..?wrote: en dat gebeurd me al 3 jaar
-
I
- 4 posts member since 2011
- last seen Apr 2011
Weet iemand de weersverwachting al?
Ik heb net ff met Piet gebeld. Helaas slecht nieuws voor je..wrote:Weet iemand de weersverwachting al?
Er wordt een heftige sneeuwstorm verwacht op 25 juni.
Het regent dagjesvolk, er zijn echter wel een aantal plekken waar je kan schuilen.wrote:Weet iemand de weersverwachting al?