Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dat systeem in België is echt prima. En doe dan gewoon dat je alsnog 4 kaarten kan kopen maar dat de koper dan 4 verschillende namen kan invoeren... maarja wie zijn wij 
-
T
Ik heb er anders geen problemen mee gehad.wrote:Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
Dan ben je denk ik de enigewrote:Ik heb er anders geen problemen mee gehad.wrote:Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
-
T
Ik was om kwart voor 12 op de pc, ging ik na de site van eventtrevel drukte om een paar seconde voor 1 op f-5 en kon ze gewoon bestellenwrote:Dan ben je denk ik de enigewrote:Ik heb er anders geen problemen mee gehad.wrote:Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
Dat duswrote: Ik was om kwart voor 12 op de pc, ging ik na de site van eventtrevel drukte om een paar seconde voor 1 op f-5 en kon ze gewoon bestellen
Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenwrote:Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping?Ik: Ja, daar is extended voor.
Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Hmm nee dat denk ik niet.wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenwrote:Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping?Ik: Ja, daar is extended voor.
Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.
Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen
Waarom niet, eens moet de eerste keer zijn toch? Als je alleen maar liefhebbers zou toestaan naar dergelijke feesten te gaan hou je de vooruitgang tegen... Laat iedereen lekker van het feest genieten, misschien kweek je wel een heleboel nieuwe liefhebberswrote:Hmm nee dat denk ik niet.wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenwrote:Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping?Ik: Ja, daar is extended voor.
Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen
Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenVooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen
Enige nadeel zou zijn dat straks elke feest binnen 20 minuten uitverkocht is, omdat er steeds meer 'liefhebbers' komen :p
-
T
Maar dan denk ik wel dat ze met meer feesten komen, dan hebben ze meer omzet, dus meer geld voor andere feestenwrote:Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenVooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen
Enige nadeel zou zijn dat straks elke feest binnen 20 minuten uitverkocht is, omdat er steeds meer 'liefhebbers' komen :p
-
VHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
of net als bij pinkpop 3 dagen knallen en je ziet maar welke dag je wil
Ik ken mezelf... Dat wordt dan elke dag gaanwrote:of net als bij pinkpop 3 dagen knallen en je ziet maar welke dag je wil
Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx)wrote:Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komenVooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel
Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
Op zic his dat ook vrij logisch. Na mijn eerste feest, de feestfabriek, luisterde ik ook alleen maar HHZ/Wildstylez/DBSTF simpelweg omdat die toch bij t grote publiek een grotere naam hebben. En daar kom je dan het eerste mee in aanrakingwrote: Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx). Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht
. Haha hebben ze het dit jaar lekker kut
.
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel. Mag je bij ET gewoon je eigen drank meenemen ofzo?
Ook daarna ben ik mezelf gaan verdiepen en ook richting de wat rauwere kant gegaan o.a. crypsis/ran-d/b-front. Maar moet zeggen dat ik alles wel kan waarderen, maar een voorkeur heb voor raw.
Bij eventtravel kan je aankomen met een krat bier
Haha ja ik kan ook wel veel waarderen, maar te blije, kinderachtige en commerciële nummers heb ik een bloedhekel aan! Neig wel iets meer richting rauw, en begin early ook steeds meer te waarderen. Haha mooi van Eventtravel, word dus om kwart voor 8 's ochtends de bus in met 2 kratten bierwrote:Op zic his dat ook vrij logisch. Na mijn eerste feest, de feestfabriek, luisterde ik ook alleen maar HHZ/Wildstylez/DBSTF simpelweg omdat die toch bij t grote publiek een grotere naam hebben. En daar kom je dan het eerste mee in aanrakingwrote: Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx). Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht
. Haha hebben ze het dit jaar lekker kut
.
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel. Mag je bij ET gewoon je eigen drank meenemen ofzo?
Ook daarna ben ik mezelf gaan verdiepen en ook richting de wat rauwere kant gegaan o.a. crypsis/ran-d/b-front. Maar moet zeggen dat ik alles wel kan waarderen, maar een voorkeur heb voor raw.
Bij eventtravel kan je aankomen met een krat bier
Ja ik ga naar Loudness over 2 weken ben benieuwd een geheel feest in het teken raw!!
Eventtravel heb ik 1x meegereisd naar Qbase. Het is goed geregeld, bij ons was de bus op tijd, chille chauffeur.
Defqon hebben we een bob, altijd respect
Eventtravel heb ik 1x meegereisd naar Qbase. Het is goed geregeld, bij ons was de bus op tijd, chille chauffeur.
Defqon hebben we een bob, altijd respect
Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel
. Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij
. Dus Defqon zal wel lekkere terugreis worden
.
Zeker chill altijd.wrote:Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel. Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij
.
Nja ook een klein nadeel van Eventtravel, als jij bijvoorbeeld wilt slapen en er zijn nog een aantal gasten zwaar uit hun plaat dan wordt er weinig geslapen.
En maar goed ook, knallen tot de voordeur!!
Ach boeiend, zal toch wel in een feeststemming zijn dus komt wel goed in die buswrote:Zeker chill altijd.wrote:Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel. Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij
.
Nja ook een klein nadeel van Eventtravel, als jij bijvoorbeeld wilt slapen en er zijn nog een aantal gasten zwaar uit hun plaat dan wordt er weinig geslapen.
En maar goed ook, knallen tot de voordeur!!
Ik merk in ieder geval dat het publiek steeds minder mijn slag volk is, veel te populair.....
De typische hardstyle fan; er wordt tegen 'm aangebeukt, hij draait zich om; je slaat 'm op z'n schouder en zegt sorry.
Je krijgt een glimlach, soms een hand of zelfs een knuffel terug. Helaas neemt het percentage van dit soort mensen af.
Dat is te wijden aan te harde groei van hardstyle, mensen burgeren niet langzaam in maar er is massa immigratie.
Om maar wat superlatieven te gebruiken.
De typische hardstyle fan; er wordt tegen 'm aangebeukt, hij draait zich om; je slaat 'm op z'n schouder en zegt sorry.
Je krijgt een glimlach, soms een hand of zelfs een knuffel terug. Helaas neemt het percentage van dit soort mensen af.
Dat is te wijden aan te harde groei van hardstyle, mensen burgeren niet langzaam in maar er is massa immigratie.
Om maar wat superlatieven te gebruiken.
Last edited by Mol on , edited 1 time in total.
Inderdaad
nu kijken ze je zelfs dom aan als je sorry zegt
heb ik toch liever een knuffel 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Tja als dat gebeurt loop ik gewoon snel door want ik wil alleen maar positieve dingen op een feest 
haha dat sowieso of ze kijken raar door me face, kan natuurlijk ook
Maar het raarste was op free festival. Ik knalde tegen iemand aan, kon ik niks aan doen. Dacht ze dat ik haar tasje jatte, vet flippen vriend van haar op me af :') Sta ik daar met me wause kop geen idee wat er aan de hand is, zo triest :') :') :') :')
Maar het raarste was op free festival. Ik knalde tegen iemand aan, kon ik niks aan doen. Dacht ze dat ik haar tasje jatte, vet flippen vriend van haar op me af :') Sta ik daar met me wause kop geen idee wat er aan de hand is, zo triest :') :') :') :')