Hooli schreef:
mr_vertigo schreef:
Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komen

Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen

Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.
Enige nadeel zou zijn dat straks elke feest binnen 20 minuten uitverkocht is, omdat er steeds meer 'liefhebbers' komen :p
Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx)

. Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht

. Haha hebben ze het dit jaar lekker kut

.
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel

. Mag je bij ET gewoon je eigen drank meenemen ofzo?