Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 14 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Dat systeem in België is echt prima. En doe dan gewoon dat je alsnog 4 kaarten kan kopen maar dat de koper dan 4 verschillende namen kan invoeren... maarja wie zijn wij :P
T
dawasiknie wrote:Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
Ik heb er anders geen problemen mee gehad.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
wesskeej wrote:
dawasiknie wrote:Jezus volgens mij was t een aardig gezeik met die kaartverkoop. Ben blij dat ik al een kaartje had iig.
Dan ben je denk ik de enige :P
T
patrickjeb wrote:
wesskeej wrote:
Dan ben je denk ik de enige :P
Ik was om kwart voor 12 op de pc, ging ik na de site van eventtrevel drukte om een paar seconde voor 1 op f-5 en kon ze gewoon bestellen
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
wesskeej wrote: Ik was om kwart voor 12 op de pc, ging ik na de site van eventtrevel drukte om een paar seconde voor 1 op f-5 en kon ze gewoon bestellen
Dat dus
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Nando wrote:Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping? :/ Ik: Ja, daar is extended voor. >.< Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.
Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komen :) Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen :beer:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
mr_vertigo wrote:
Nando wrote:Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping? :/ Ik: Ja, daar is extended voor. >.< Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.
Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komen :) Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen :beer:
Hmm nee dat denk ik niet.
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2013
PierrePruuk wrote:
mr_vertigo wrote:
Hmm nee dat denk ik niet.
Waarom niet, eens moet de eerste keer zijn toch? Als je alleen maar liefhebbers zou toestaan naar dergelijke feesten te gaan hou je de vooruitgang tegen... Laat iedereen lekker van het feest genieten, misschien kweek je wel een heleboel nieuwe liefhebbers :) Ik ben in ieder geval niet zo conservatief ingesteld ;)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
mr_vertigo wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komen :) Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen :beer:
Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.

Enige nadeel zou zijn dat straks elke feest binnen 20 minuten uitverkocht is, omdat er steeds meer 'liefhebbers' komen :p
T
Hooli wrote:
mr_vertigo wrote:Dit hoor je vaak, maar denk ff aan de kracht van Hardstyle!! Defqon gaat er misschien voor zorgen dat die gast de volgende keer wel weet naar welke feesten hij moet komen :) Vooral hier op HT, onder de liefhebbers, heerst de tendens dat dagjes mensen kut zijn... en ja, als 't ECHT dagjes mensen zijn is dat ook zo... maar er zitten ook veel potentiële nieuwe liefhebbers tussen denk ik. Dus laat maar komen :beer:
Vind ik persoonlijk ook. Heb het zelf ook zo ervaren. Kreeg bij de Feestfabriek 6 gratis kaarten samen met een maat van me, beide wisten we helemaal niks over Q-dance, hardstyle, feesten noem maar op. 2 van de 6 waren al enige tijd bekend met feesten en tsja sinds die 11 juli luister ik niet anders.

Enige nadeel zou zijn dat straks elke feest binnen 20 minuten uitverkocht is, omdat er steeds meer 'liefhebbers' komen :p
Maar dan denk ik wel dat ze met meer feesten komen, dan hebben ze meer omzet, dus meer geld voor andere feesten
V
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2011
last seen Jun 2011
of net als bij pinkpop 3 dagen knallen en je ziet maar welke dag je wil
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
vanRossum wrote:of net als bij pinkpop 3 dagen knallen en je ziet maar welke dag je wil
Ik ken mezelf... Dat wordt dan elke dag gaan ^^
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Hooli wrote:

Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx) :thumbup: . Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht :P . Haha hebben ze het dit jaar lekker kut :innocent: .
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel :) . Mag je bij ET gewoon je eigen drank meenemen ofzo?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Weet iemand misschien nog een goede partybus die hier naar toe gaat? Kwibus is ook al uitverkocht.
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
urbandesigner wrote: Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx) :thumbup: . Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht :P . Haha hebben ze het dit jaar lekker kut :innocent: .
OT: Heel erg veel zin in, ga met 2 andere vrienden met eventtravel :) . Mag je bij ET gewoon je eigen drank meenemen ofzo?
Op zic his dat ook vrij logisch. Na mijn eerste feest, de feestfabriek, luisterde ik ook alleen maar HHZ/Wildstylez/DBSTF simpelweg omdat die toch bij t grote publiek een grotere naam hebben. En daar kom je dan het eerste mee in aanraking
Ook daarna ben ik mezelf gaan verdiepen en ook richting de wat rauwere kant gegaan o.a. crypsis/ran-d/b-front. Maar moet zeggen dat ik alles wel kan waarderen, maar een voorkeur heb voor raw.

Bij eventtravel kan je aankomen met een krat bier :D
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Hooli wrote:
urbandesigner wrote: Voor Hard Bass 2010 (1e grote feest), was ik ook meer fan van DBSTF, HHZ en kende ik de rauwe en hardere kant van hardstyle nog niet echt. Maar sindsdien ben ik echt de muziek in gezogen en is mijn stijl ook sterk veranderd (mede ook door partyflock en hardtraxx) :thumbup: . Ik weet nog dat m'n ouders voor In Qontrol zeiden dat ik hierna niet weer zo snel naar een feest mocht :P . Haha hebben ze het dit jaar lekker kut :innocent: .
Op zic his dat ook vrij logisch. Na mijn eerste feest, de feestfabriek, luisterde ik ook alleen maar HHZ/Wildstylez/DBSTF simpelweg omdat die toch bij t grote publiek een grotere naam hebben. En daar kom je dan het eerste mee in aanraking
Ook daarna ben ik mezelf gaan verdiepen en ook richting de wat rauwere kant gegaan o.a. crypsis/ran-d/b-front. Maar moet zeggen dat ik alles wel kan waarderen, maar een voorkeur heb voor raw.

Bij eventtravel kan je aankomen met een krat bier :D
Haha ja ik kan ook wel veel waarderen, maar te blije, kinderachtige en commerciële nummers heb ik een bloedhekel aan! Neig wel iets meer richting rauw, en begin early ook steeds meer te waarderen. Haha mooi van Eventtravel, word dus om kwart voor 8 's ochtends de bus in met 2 kratten bier :P .
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
Ja ik ga naar Loudness over 2 weken ben benieuwd een geheel feest in het teken raw!!

Eventtravel heb ik 1x meegereisd naar Qbase. Het is goed geregeld, bij ons was de bus op tijd, chille chauffeur.
Defqon hebben we een bob, altijd respect :D
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel :drool: . Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij :P . Dus Defqon zal wel lekkere terugreis worden :) .
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2020
urbandesigner wrote:Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel :drool: . Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij :P . Dus Defqon zal wel lekkere terugreis worden :) .
Zeker chill altijd.

Nja ook een klein nadeel van Eventtravel, als jij bijvoorbeeld wilt slapen en er zijn nog een aantal gasten zwaar uit hun plaat dan wordt er weinig geslapen.
En maar goed ook, knallen tot de voordeur!! :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Hooli wrote:
urbandesigner wrote:Haha mij ook! Beholder lijkt me iig wel :drool: . Zal sowieso wel vet (slopend) worden! Naar Q-base bobte m'n neef, nou had ik ff geluk. Ik lag meteen te pitten in de auto, was helemaal dood. Neef was ook blij dat hij bij ons in Someren kon blijven pitten, anders had hij de auto in de vangrail gereden zei hij :P . Dus Defqon zal wel lekkere terugreis worden :) .
Zeker chill altijd.

Nja ook een klein nadeel van Eventtravel, als jij bijvoorbeeld wilt slapen en er zijn nog een aantal gasten zwaar uit hun plaat dan wordt er weinig geslapen.
En maar goed ook, knallen tot de voordeur!! :yay:
Ach boeiend, zal toch wel in een feeststemming zijn dus komt wel goed in die bus :P . Bij die pendelbus op de terugweg van Qlimax, zat er zo'n wauze gast ons helemaal uit te lachen omdat wij moesten staan en hij niet, dat was dan weer niet grappig :P .
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik merk in ieder geval dat het publiek steeds minder mijn slag volk is, veel te populair.....

De typische hardstyle fan; er wordt tegen 'm aangebeukt, hij draait zich om; je slaat 'm op z'n schouder en zegt sorry.
Je krijgt een glimlach, soms een hand of zelfs een knuffel terug. Helaas neemt het percentage van dit soort mensen af.
Dat is te wijden aan te harde groei van hardstyle, mensen burgeren niet langzaam in maar er is massa immigratie.

Om maar wat superlatieven te gebruiken.
Last edited by Mol on , edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad :/ nu kijken ze je zelfs dom aan als je sorry zegt :( heb ik toch liever een knuffel ^^
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tja als dat gebeurt loop ik gewoon snel door want ik wil alleen maar positieve dingen op een feest :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
haha dat sowieso of ze kijken raar door me face, kan natuurlijk ook xd

Maar het raarste was op free festival. Ik knalde tegen iemand aan, kon ik niks aan doen. Dacht ze dat ik haar tasje jatte, vet flippen vriend van haar op me af :') Sta ik daar met me wause kop geen idee wat er aan de hand is, zo triest :') :') :') :')