mikeee schreef:
Heeft echt niks met geluk te maken(misschien een klein beetje).
Het is Defqon onthoud dat goed probeer maar eens een goede groep servers te maken waar in 1 minuut tijd 100000 man tegelijk gebruik van maken, dat veroorzaakt zo'n lagg en ja de ene computer kan daar beter tegen dan de ander.
Er is overal informatie gegeven facebook, twitter, via mail, hier, partyflock en bij biddingenhuizen willen ze eerst zien hoe het festival verloopt waardoor minder kaarten, +- helft van kaarten waren al weg voor verkoop.
Het hele probleem zit m ook in het gegeven dat het binnen een uur uitverkocht gaat. En dat IEDEREEN dus SNEL SNEL SNEL z'n kaartjes wilt EN dat je 4 (!!) kaarten tegelijk kan kopen.
Hou het gewoon bij 1 kaartje per bankrekening. Je kan er vanuit gaan dat 18+'ers allemaal een eigen bankrekening hebben. Dan is die stormloop ook helemaal niet nodig (gok ik), en kan je gewoon later op de dag nog rustig een kaartje voor jezelf bestellen. Dan heb je ook geen excuus meer zoals "ik koop ook voor m'n vrienden omdat die overdag moeten werken", want die kunnen dan zelf bestellen.
Op deze manier heb je helemaal geen aparte kaartverkoop momenten nodig en duurt de kaartverkoop, vergeleken met afgelopen zaterdag, minstens 4 uur.
Anyway, dat is hoe ik het zie. Geen idee of Q daar al eens over heeft nagedacht, maar ik denk van wel.