Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 12:34 

Hardtraxxer

Inderdaad grappig om te lezen hoe ze Q-Dance gelijk helemaal de grond in boren met hun ''kut'' server.. Het is gewoon een feit dat er misschien in 1 keer wel 100.000 mensen op die server inloggen.. Ze kunnen zo'n wachtrij server ook niet oneindig groot maken. ik zat tot 15sec voor 13:00 gewoon te f5-en tot 13:00 aan toe. Gelijk binnen en stond maar 3 minuten in de wachtrij en had niets geeb problemen met errors etc. Kwestie van snel internet, de juiste browser (Ik zat op Chrome) en een doses geluk! Ik heb nog nooit moeite gehad met kaarten kopen voor drukke feesten, nu 2e keer Defqon en al 2 keer Qlimax en stond altijd gewoon aan het begin van de wachtrij! IK GA IN IEDERGEVAL 3 DAGEN PARTY-EN!! ZIN AN!!! :thumbsup: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:07 

Hardtraxxer

Ik ga ook naar DefQon!!
Maat van mij heeft een kaartje gefixt terwijl ik moest voetballen, wat een held.
Feest + Camping, primaa :D
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:30 

Hardtraxxer

Hoppa kaartjes binnen :corn: Op de fiets naar Defqon wopwop!
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:51 

Hardtraxx Elite

Struikrover schreef:
Inderdaad grappig om te lezen hoe ze Q-Dance gelijk helemaal de grond in boren met hun ''kut'' server.. Het is gewoon een feit dat er misschien in 1 keer wel 100.000 mensen op die server inloggen.. Ze kunnen zo'n wachtrij server ook niet oneindig groot maken. ik zat tot 15sec voor 13:00 gewoon te f5-en tot 13:00 aan toe. Gelijk binnen en stond maar 3 minuten in de wachtrij en had niets geeb problemen met errors etc. Kwestie van snel internet, de juiste browser (Ik zat op Chrome) en een doses geluk! Ik heb nog nooit moeite gehad met kaarten kopen voor drukke feesten, nu 2e keer Defqon en al 2 keer Qlimax en stond altijd gewoon aan het begin van de wachtrij! IK GA IN IEDERGEVAL 3 DAGEN PARTY-EN!! ZIN AN!!! :thumbsup: :thumbsup:

Feit is dat er veel fouten gemaakt zijn met deze verkoop.. Slecht geinformeerd, zeeeer weinig entrance tickets, veel server fouten... Aan mn browser/laptop/internet ligt het echt niet... Chrome op een MacBook Pro op 120mbit internet, en toch errors krijgen.. Kom je er doorheen na een hoop gezeik, is er niks meer te krijgen. Het is gewoon de slechts geregelde kaartverkoop van Q-Dance zover.. Het oude ticketonline systeem was nog beter.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

nou moet ik nog steeds een kaartje :P
eens even rondkijken nu xd
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:31 

Hardtraxxer

extended ticket, heb er zin in!!
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 16:40 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Struikrover schreef:

Feit is dat er veel fouten gemaakt zijn met deze verkoop.. Slecht geinformeerd, zeeeer weinig entrance tickets, veel server fouten... Aan mn browser/laptop/internet ligt het echt niet... Chrome op een MacBook Pro op 120mbit internet, en toch errors krijgen.. Kom je er doorheen na een hoop gezeik, is er niks meer te krijgen. Het is gewoon de slechts geregelde kaartverkoop van Q-Dance zover.. Het oude ticketonline systeem was nog beter.

Ja precies, het sloeg nergens op. Het ging bij mij hele tijd goed tot de laatste minuut voor 1. Toen kreeg ik steeds bericht dat de server te druk was. Nadat dat voorbij was had ik een wachtrij van een uur. Daarna crashte de server helemaal en kreeg ik een of andere error. Nadat deze error voorbij was had ik wachttijden van 1100 uur (!). Het was dat me broertje op ze laptop zat en ook constant zat te f5'en, want anders had ik het nooit gered. Nu uiteindelijk toch 4 extended tickets, terwijl ik dat eigenlijk regular wilde, maar die waren uitverkocht.

Struikrover schreef:
Kwestie van snel internet, de juiste browser (Ik zat op Chrome) en een doses geluk!
Alleen dat laatste is waar. Ik heb thuis goed internet en zat op Chrome. Maar toch kwam me broertje er met internet explorer eerder doorheen dan ik. Het is gewoon echt kwestie van geluk. Een vriend van me zat ook op tijd achter de pc met goed internet en die krijgt de hele shit over zich heen en heeft geen kaarten kunnen kopen. Het is gewoon niet eerlijk zoals het gisteren gegaan is en ik hoop dat q-dance dat echt gaat verbeteren want zo kan het natuurlijk niet.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:15 

Hardtraxx Elite

Heeft echt niks met geluk te maken(misschien een klein beetje).
Het is Defqon onthoud dat goed probeer maar eens een goede groep servers te maken waar in 1 minuut tijd 100000 man tegelijk gebruik van maken, dat veroorzaakt zo'n lagg en ja de ene computer kan daar beter tegen dan de ander.

Er is overal informatie gegeven facebook, twitter, via mail, hier, partyflock en bij biddingenhuizen willen ze eerst zien hoe het festival verloopt waardoor minder kaarten, +- helft van kaarten waren al weg voor verkoop.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:25 

Hardtraxxer

waar zou je vai die kut q-dance site bestellen als je rustig en makkelijk kaarten kon krijgen vai eventtravel !! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:27 

Hardtraxx Beheerder

mikeee schreef:
Heeft echt niks met geluk te maken(misschien een klein beetje).
Het is Defqon onthoud dat goed probeer maar eens een goede groep servers te maken waar in 1 minuut tijd 100000 man tegelijk gebruik van maken, dat veroorzaakt zo'n lagg en ja de ene computer kan daar beter tegen dan de ander.

Er is overal informatie gegeven facebook, twitter, via mail, hier, partyflock en bij biddingenhuizen willen ze eerst zien hoe het festival verloopt waardoor minder kaarten, +- helft van kaarten waren al weg voor verkoop.

Het hele probleem zit m ook in het gegeven dat het binnen een uur uitverkocht gaat. En dat IEDEREEN dus SNEL SNEL SNEL z'n kaartjes wilt EN dat je 4 (!!) kaarten tegelijk kan kopen.

Hou het gewoon bij 1 kaartje per bankrekening. Je kan er vanuit gaan dat 18+'ers allemaal een eigen bankrekening hebben. Dan is die stormloop ook helemaal niet nodig (gok ik), en kan je gewoon later op de dag nog rustig een kaartje voor jezelf bestellen. Dan heb je ook geen excuus meer zoals "ik koop ook voor m'n vrienden omdat die overdag moeten werken", want die kunnen dan zelf bestellen.
Op deze manier heb je helemaal geen aparte kaartverkoop momenten nodig en duurt de kaartverkoop, vergeleken met afgelopen zaterdag, minstens 4 uur.

Anyway, dat is hoe ik het zie. Geen idee of Q daar al eens over heeft nagedacht, maar ik denk van wel.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Struikrover schreef:

Slecht geinformeerd moet ik toch tegenspreken als je naar het bericht op de voorpagina kijkt.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:14 

Jor-D schreef:
Hou het gewoon bij 1 kaartje per bankrekening.

Dan zal de last op de servers viervoudigen, dat lijkt me ook niet heel erg bevorderend voor het bestelproces...
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Jor-D schreef:
Hou het gewoon bij 1 kaartje per bankrekening.

Dan zal de last op de servers viervoudigen, dat lijkt me ook niet heel erg bevorderend voor het bestelproces...

Je spreid het echter wel beter uit. Je haalt namelijk de batch aan illegale handelaren er uit.

Misschien is een systeem zoals ze in België hebben lang niet zo slecht, maar in NL willen ze dat niet ivm privacy ofzo.
In België moet je volgens mij gewoon een kaartje op naam kopen (1 de man) en dan met ID + kaart naar binnen. (Althans, dat heb ik gehoord. Weet dit echter totaal niet zeker)
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:18 

Donateur

was met the qontinent niet zo toch?
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Dat maar maar 1 ticket per naam kan kopen werkt dus voor geen meter. Dat systeem vind ik nergens op slaan. Ik ben altijd het aanspreekpunt voor feesten en koop ook altijd meteen de tickets ervoor in.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Maakt me geen zak uit wat ze in de toekomst gaan doen.. Ik ga mijzelf lekker vermaken op andere festivals dan defqon. Vorig jaar viel me al tegen, dit jaar was ik eigenlijk niet van plan te gaan maar door de nieuwe locatie ging het toch kriebelen. Degene die wel een kaartje hebben en gaan wens ik uiteraard veel plezier.
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:43 

Kettingzaag schreef:
Maakt me geen zak uit wat ze in de toekomst gaan doen.. Ik ga mijzelf lekker vermaken op andere festivals dan defqon. Vorig jaar viel me al tegen, dit jaar was ik eigenlijk niet van plan te gaan maar door de nieuwe locatie ging het toch kriebelen. Degene die wel een kaartje hebben en gaan wens ik uiteraard veel plezier.

scheelt je iig wel weer 100 euro :P
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:46 

Hardtraxx Crew

Kettingzaag schreef:

Haha, heb dus precies hetzelfde. Vond het vorig jaar (mn eerste keer Defqon) zooo tegenvallen. Blue en purple waren nog wel vet! Maja wou gewoon de afsluiting op de main meemaken (achteraf niet moeten doen) + Mental Theo & Charly Lownoise op het midden van de dag. Door die nieuwe locatie + B-Front op de main nog wel even getwijfeld, maar toch er voor gekozen om niet gaan. Zijn genoeg andere (veeeel betere) festivals. :cool:
Bericht Geplaatst op 10 apr 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Dat maar maar 1 ticket per naam kan kopen werkt dus voor geen meter. Dat systeem vind ik nergens op slaan. Ik ben altijd het aanspreekpunt voor feesten en koop ook altijd meteen de tickets ervoor in.

Ik denk dat zoiets juist heel goed werkt. Zo krijg je minder dagjesmensen, is de leeftijdscontrole gewoon altijd goed en het allerbelangrijkste je hebt dat gezeik op marktplaats en al die absurde bedragen niet meer. Want ik hoop dat jij net als ik gewoon zoveel mogelijk liefhebbers op Defqon wil (of dat nou hardstyle/hardcore/trance/jump etc is maakt geen zak uit). Toevallig herinner ik me die posts van jouw dat jij wel ongeveer 8 kaarten hebt, nou ik vind 't een hele prestatie als al die 8 mensen die met jouw mee gaan allemaal liefhebbers zijn aangezien je zelf zegt dat jij het aanspreekpunt bent. Daarmee wil ik zeggen dat die anderen dus blijkbaar niet eens weten hoeveel een ticket überhaupt ongeveer kost en dus ook niet weten waar ze heen gaan en dus geen liefhebbers zijn ^^ . Misschien heb ik ongelijk, maar er zijn vast vergelijkbare gevallen waar dat wel zo is. Ook met dat privacy is onzin, want je hoeft alleen je naam achter te laten en je moet toch gewoon je ID/rijbewijs bij je hebben om je te legitimeren dus wat is het probleem? Ik snap 't echt niet hoor :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 00:55 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:

Ja, snap ik, maar denk dat de afweging dan dus is of we als (feest)gemeenschap liever willen dat 't inkopen iets meer moeite kost (d.w.z. dat men hun eigen kaarten moet kopen, i.p.v. bijvoorbeeld jij voor je matties) of dat we liever hebben dat die rottige eikels, die alleen maar winst lopen te maken met hun belachelijk doorverkoop acties, ermee kunnen kappen, omdat de tickets naam gebonden zijn. Daar komt ook nog eens bij dat het percentage liefhebbers op festivals zal groeien!

Voor mij een simpele keuze :P
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:48 

Donateur

Dit zou dan alleen voor de popie jopie festivals/feesten een voordeel opleveren.
Bij 90% van de feesten is zo'n maatregel niet nodig en zou het mensen als Kepro en ook mijzelf in de weg zitten.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 09:07 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Kepro schreef:

Ik denk dat zoiets juist heel goed werkt. Zo krijg je minder dagjesmensen, is de leeftijdscontrole gewoon altijd goed en het allerbelangrijkste je hebt dat gezeik op marktplaats en al die absurde bedragen niet meer. Want ik hoop dat jij net als ik gewoon zoveel mogelijk liefhebbers op Defqon wil (of dat nou hardstyle/hardcore/trance/jump etc is maakt geen zak uit). Toevallig herinner ik me die posts van jouw dat jij wel ongeveer 8 kaarten hebt, nou ik vind 't een hele prestatie als al die 8 mensen die met jouw mee gaan allemaal liefhebbers zijn aangezien je zelf zegt dat jij het aanspreekpunt bent. Daarmee wil ik zeggen dat die anderen dus blijkbaar niet eens weten hoeveel een ticket überhaupt ongeveer kost en dus ook niet weten waar ze heen gaan en dus geen liefhebbers zijn ^^ . Misschien heb ik ongelijk, maar er zijn vast vergelijkbare gevallen waar dat wel zo is. Ook met dat privacy is onzin, want je hoeft alleen je naam achter te laten en je moet toch gewoon je ID/rijbewijs bij je hebben om je te legitimeren dus wat is het probleem? Ik snap 't echt niet hoor :P

Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld geen tickets kopen omdat ze moeten werken of andere dingen te doen hebben. In die zin is het oneerlijk. In mijn groep zitten bijna allemaal liefhebbers in hoeverre we dat kunnen zien, niet alle nee, voor sommige word dit hun eerste feest. Dat van de privacy intereseert mij ook niet veel.

mr_vertigo schreef:
Ja, snap ik, maar denk dat de afweging dan dus is of we als (feest)gemeenschap liever willen dat 't inkopen iets meer moeite kost (d.w.z. dat men hun eigen kaarten moet kopen, i.p.v. bijvoorbeeld jij voor je matties) of dat we liever hebben dat die rottige eikels, die alleen maar winst lopen te maken met hun belachelijk doorverkoop acties, ermee kunnen kappen, omdat de tickets naam gebonden zijn. Daar komt ook nog eens bij dat het percentage liefhebbers op festivals zal groeien!

Voor mij een simpele keuze :P

In die zin kan ik het wel begrijpen, het heeft zn voor en nadelen, en ik neig toch meer tegen het nadeel aan. Het is gewoon een lastige overweging.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 09:44 

Hardtraxx Veteran

Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping? :/ Ik: Ja, daar is extended voor. >.< Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:00 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Fail. Zo'n gast uit me klas heeft extended tickets gehaald omdat regular was uitverkocht. Dus ik zeg net: Dan heb je iig wel lekker die camping erbij. Hij: Camping? :/ Ik: Ja, daar is extended voor. >.< Hij: Oh... Maar het is echt zo'n dagjesgozer die alleen gaat om op Hyves oid neer te zetten dat ie er is geweest.

Zeg je gewoon, ruilen? :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Haha, lekker xd
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten