Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 120  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 10:28 

Hardtraxx Elite

KickinAzz schreef:
The Pitcher..

Wie weet, ik denk dat het alvast wel het jaar word waar hij echt een grote naam gaat worden! Niet dat hij dat niet al is, maar volgens mij gaat hij zeker nog groter worden, en dan zit een anthem er natuurlijk ook misschien wel in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 11:30 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KickinAzz schreef:
The Pitcher..

Wie weet, ik denk dat het alvast wel het jaar word waar hij echt een grote naam gaat worden! Niet dat hij dat niet al is, maar volgens mij gaat hij zeker nog groter worden, en dan zit een anthem er natuurlijk ook misschien wel in!

Van mij mag ie idd wat meer aandacht en boekingen krijgen. De laatste tijd echt ontzettend van z'n sets genoten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

Dat was ook de rede waarom ze er een album hebben uitgegooid: The Pitcher onder de aandacht brengen. Dat is aardig gelukt denk ik zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:03 

Donateur

Hij heeft nu ook een paar aardige boekingen te pakken gehad (Decibel, Fusion, Qountdown, Thrillogy), hopelijk dat zich dat door zet. Hij is zeker met dat album een van mn favorieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hij is zeker met dat album een van mn favorieten!

+1, vind het ook erg jammer dat ie niet op XQ staat. :( Hopelijk wel op K.O. of Euphoria.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hij heeft nu ook een paar aardige boekingen te pakken gehad (Decibel, Fusion, Qountdown, Thrillogy), hopelijk dat zich dat door zet. Hij is zeker met dat album een van mn favorieten!

Bij mij al sinds ik hem voor het eerst hoorde draaien. Super gevarieerd altijd en een lekker stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
ik denk ook Psyko Punkz (Misschien samen met Coonne) of Dbstf, Noisecontrollers kan ook

Ik denk eerder DBSTF of Noisecontrollers ja, en dan vooral DBSTF want die zitten bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:08 

Hardtraxxer

Ik denk dat het een editie vol veranderingen gaat worden en dat misschien wel een andere stijl anthem word gemaakt. Dat de basis mis techno word en deze geremixed word naar Hardstyle en een hardcore versie. in plaats van een hardstyle naar andere word geremixed. Al hoop ik dit niet trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:10 

Hardtraxx Elite

Jolle schreef:
Ik denk eerder DBSTF of Noisecontrollers ja, en dan vooral DBSTF want die zitten bij Scantraxx.

Dat is ook weer zo een onzin, ik vind de lineup het laatste jaar alweer een stuk meer variatie hebben en er staan duidelijk niet alleen maar Scantraxx artiesten op de grote feesten. Is wel even zo geweest (Qlimax 2009 bv) maar gaat allang weer terug de betere kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

Jopsem schreef:
Ik denk dat het een editie vol veranderingen gaat worden en dat misschien wel een andere stijl anthem word gemaakt. Dat de basis mis techno word en deze geremixed word naar Hardstyle en een hardcore versie. in plaats van een hardstyle naar andere word geremixed. Al hoop ik dit niet trouwens.
We kunnen voorspellen en hopen (of niet hopen) wat we willen, uiteindelijk wordt het toch wel door DBSTF gemaakt en zit er een break van een kwartier in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:43 

Hardtraxxer

Ik heb nu al medelijde met iedereen die met de auto of bus naar defqon gaat. Een paar jaar geleden ging ik best vaak naar walibi. In de zomer stond er al een file voor walibi. Als er nu 2 of 3 keer zoveel mensen komen, kan het lang duren voordat je er bent. Maar misschien heeft iedereen wel geluk en loopt het beter dan ik dacht.

Als ik ga, ga ik op de fiets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:07 

Hardtraxx Elite

De buurtbewoners zijn ook al weer lekker bezig :O.
http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/77 ... t-defqon-1
Post net iemand op PF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:32 

Hardtraxxer

mikeee schreef:
Post net iemand op PF.

Ik kan ook wel begrijpen dat het irritant is. Als de wind goed staat, hoor je veel van het feest. Maar aan de andere kant begint het feest niet vroeg en eindigt ook niet laat.

Als iedereen zo gaat zeiken, kan je nergens meer festivals houden.Plan zelf dan een dagje weg als je het zo erg vindt. In de zomer is er genoeg te doen in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:33 

Hardtraxx Veteran

Joh ze moeten niet zeuren. Kijk al is het van 22:00 tot 07:00 snap ik het wel maar dit is gewoon normaal. Is maar 1 dag. Mensen moeten ook altijd wat te zeiken hebben :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Post net iemand op PF.

Ik zou blij zijn :P Stoeltje buiten zetten en meegenieten zou ik zo zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:55 

Hardtraxx Elite

Ouderen moeten altijd zeiken op hetgene wat ze niet kennen, en dan er ook niet voor openstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin, Lowlands mag wel maar Defqon niet. Altijd weer een voordeel dat het pokkeherrie enz. is. Maar het geluid staat net zo hard dus net zoveel overlast..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Wat een onzin, Lowlands mag wel maar Defqon niet. Altijd weer een vooroordeel dat het pokkeherrie enz. is. Maar het geluid staat net zo hard dus net zoveel overlast..

Helemaal mee eens. Zet de toppers er neer en ze zeuren niet meer :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 20:27 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Wat een onzin, Lowlands mag wel maar Defqon niet. Altijd weer een voordeel dat het pokkeherrie enz. is. Maar het geluid staat net zo hard dus net zoveel overlast..

Als je het interview enzo hoort hoor je ook wel dat ze zeggen dat Lowlands er al langer is dan voor velen die er wonen en dat het iets is waar ze zich bij neergelegd hebben, ondanks de herrie. Maar om nu nog een festival erbij te krijgen daar hebben ze geen zin in. Uiteraard een hoop onzin, contracten en alles zijn al rond, anders was de aankondiging er nog niet dus vergunningen enzovoort zijn ook allang in orde dus ze kunnen zagen wat ze willen maar er iets tegen doen kunnen ze toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2011 23:26 

Donateur

Ach dat gewhine. Ik woon 10 kilometer verderop en hoor Lowlands ook als de wind goed staat.
Lekker boeie die paar dagen per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:14 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ach dat gewhine. Ik woon 10 kilometer verderop en hoor Lowlands ook als de wind goed staat.
Lekker boeie die paar dagen per jaar.

Lowlands snap ik nog wel als je dat moet aanhoren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 00:36 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Edwinn schreef:

Als je het interview enzo hoort hoor je ook wel dat ze zeggen dat Lowlands er al langer is dan voor velen die er wonen en dat het iets is waar ze zich bij neergelegd hebben, ondanks de herrie. Maar om nu nog een festival erbij te krijgen daar hebben ze geen zin in. Uiteraard een hoop onzin, contracten en alles zijn al rond, anders was de aankondiging er nog niet dus vergunningen enzovoort zijn ook allang in orde dus ze kunnen zagen wat ze willen maar er iets tegen doen kunnen ze toch niet.

Ach joh, dat hoor ik allemaal zo vaak het gezeur dat hardstyle herrie is. Zet op een willekeurige plek hardstyle aan en de muziek moet direct uit, zet je rock of wat dan ook aan vragen ze of de muziek harder kan want anders kunnen ze het niet verstaan.

Nog een ander voorbeeld, 2,5 jaar geleden was ik samen met 2 meiden op het strand, mp3 en radioboxjes mee. Een uur lang lagen we daar met rock muziek op, de meiden waren even weggegaan en had even geswitched naar hardstyle, nog geen 10 seconde later werd gevraagd of de herrie afgezet kon worden. Ja hallo, hardstyle moet afgezet worden en rock mag op blijven staan? Respecteer toch ieders muziekkeuze zou ik zeggen. :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 08:04 

Hardtraxx Elite

Serotonine schreef:
mikeee schreef:
Post net iemand op PF.

Ik kan ook wel begrijpen dat het irritant is. Als de wind goed staat, hoor je veel van het feest. Maar aan de andere kant begint het feest niet vroeg en eindigt ook niet laat.

Als iedereen zo gaat zeiken, kan je nergens meer festivals houden.Plan zelf dan een dagje weg als je het zo erg vindt. In de zomer is er genoeg te doen in de buurt.

Precies.. Ik kon toen met Dirty Dutch hier in Huizen het nog horen op mn kamer, net als met Free Festival.. Defqon zal dus ook wel te horen zijn geweest gok ik :P Maar heb verder nergens van meegekregen dat er hier mensen waren die hebben zitten klagen... Wordt een beetje moe van dat constante gemier hier in NL.. Kijk naar Q-Base, dat hoor je in Limburg gewoon nog :thumbsup:

Ook een mooie:

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/77 ... k-defqon-1

'Niet alleen de gemeente vind het jammer'.. De gemeente is de reden dat Defqon weggaat!! Doordat ze Almere Poort verder willen gaan bouwen moeten ze op Almere Strand strengere geluidsnormen stellen... Daarom is Defqon dit jaar niet meer daar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 10:34 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Nog een ander voorbeeld, 2,5 jaar geleden was ik samen met 2 meiden op het strand, mp3 en radioboxjes mee. Een uur lang lagen we daar met rock muziek op, de meiden waren even weggegaan en had even geswitched naar hardstyle, nog geen 10 seconde later werd gevraagd of de herrie afgezet kon worden. Ja hallo, hardstyle moet afgezet worden en rock mag op blijven staan? Respecteer toch ieders muziekkeuze zou ik zeggen. :S

Ik zou het eigenlijk eerder anders om verwachten bij mij thuis bvb zullen ze Rock storrender vinden dan Hardstyle, sommige nummers worden nog best wel gewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2011 16:53 

Hopelijk aanwezig zoals de vorige editie ben benieuwt hoe de nieuwe locatie zal bevallen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten