DarkBeatz schreef:
Edwinn schreef:
Wat een onzin, Lowlands mag wel maar Defqon niet. Altijd weer een voordeel dat het pokkeherrie enz. is. Maar het geluid staat net zo hard dus net zoveel overlast..
Als je het interview enzo hoort hoor je ook wel dat ze zeggen dat Lowlands er al langer is dan voor velen die er wonen en dat het iets is waar ze zich bij neergelegd hebben, ondanks de herrie. Maar om nu nog een festival erbij te krijgen daar hebben ze geen zin in. Uiteraard een hoop onzin, contracten en alles zijn al rond, anders was de aankondiging er nog niet dus vergunningen enzovoort zijn ook allang in orde dus ze kunnen zagen wat ze willen maar er iets tegen doen kunnen ze toch niet.
Ach joh, dat hoor ik allemaal zo vaak het gezeur dat hardstyle herrie is. Zet op een willekeurige plek hardstyle aan en de muziek moet direct uit, zet je rock of wat dan ook aan vragen ze of de muziek harder kan want anders kunnen ze het niet verstaan.
Nog een ander voorbeeld, 2,5 jaar geleden was ik samen met 2 meiden op het strand, mp3 en radioboxjes mee. Een uur lang lagen we daar met rock muziek op, de meiden waren even weggegaan en had even geswitched naar hardstyle, nog geen 10 seconde later werd gevraagd of de herrie afgezet kon worden. Ja hallo, hardstyle moet afgezet worden en rock mag op blijven staan? Respecteer toch ieders muziekkeuze zou ik zeggen. :S