wrote:Ach ja zolang de Headhunterz komen draaien vind ik het best.wrote:is het al zover dat we hier over gaan beginnen?wrote:Over de line up: mainstage verwacht ik standaard namen, waarschijnlijk sluiten DBSTF of Noisecontrollers af omdat zij denk ik wel het anthem maken (mijn verwachting). Denk verder wel wat stevige namen in de Blue, en wat leuke namen in de Purple. Misschien ook weer een open air hardcore?
Noisecontrollers maken anthem dit jaar.
heeft al iemand fotos van de stage? ohnee wacht dat duurt nog even..
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Walibi is wel brute.
Superman
(heet trouwens anders nu maar hoe
)
Niet heel vaak geweest volgens mij ook maar 1 keer six flags en 3/4 keer walibi.
Superman
Niet heel vaak geweest volgens mij ook maar 1 keer six flags en 3/4 keer walibi.
het is op het terrein ernaast he...
Express dacht ikwrote:Walibi is wel brute.
Superman(heet trouwens anders nu maar hoe
)
Ja dat snap ikwrote:het is op het terrein ernaast he...
DJ in voorste carretje rest er achteraan
Kan het een helse rit worden hehe, met ups en downs tijdens de setwrote:Ja dat snap ikwrote:het is op het terrein ernaast he..., maar toch het idee.
DJ in voorste carretje rest er achteraan
Psyko Punkz of DBSTF maken anthem denk ik.
ik denk ook Psyko Punkz (Misschien samen met Coonne) of Dbstf, Noisecontrollers kan ook
Psyko Punkz denk ik zelf nog niet. Ik zou zelf zeggen Noisecontrollers, of anders iets van Max Enforcer ofzo!
Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden. 
Het maakt toch geen zak uit wie het anthem gaat maken, reken maar dat het dramatisch wordt.wrote:Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden.
Op Walibi Park! Naiz
Hopelijk met het grotere terein veel meer diversiteit
Hopelijk met het grotere terein veel meer diversiteit
Dramatisch Commercieel wel te verstaanwrote:Het maakt toch geen zak uit wie het anthem gaat maken, reken maar dat het dramatisch wordt.wrote:Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden.
Psyko Punkz hebben wel laten zien dat ze een anthem kunnen maken (Bassleader)
Ik hoop wel meer op Frontliner, die man verdient het echt.
Toneshifterz zijn ook wel geschikte kandidaten om het anthem te maken IMO
Ik hoop wel meer op Frontliner, die man verdient het echt.
Toneshifterz zijn ook wel geschikte kandidaten om het anthem te maken IMO
Ik denk NC, DBSTF of PP. Hoe dan ook het wordt sowieso een gruwelijk feest. 
Daar twijfel ik niet aan. Lekker je eigen feestje maken tochwrote:Ik denk NC, DBSTF of PP. Hoe dan ook het wordt sowieso een gruwelijk feest.
Een anthem is toch al voor 40% door Q-Dance bepaald vanwege een break
. Ik verwacht er meestal niet al te veel van.
En dat is nou precies wat er mis is... Een Defqon anthem is bijvoorbaat al kut en commercieel... Bij in 2009 was het 2008 anthem supervet, en het 2009 anthem kut.. In 2010 was het 2009 anthem supervet, en het 2010 anthem kut... Wordt een beetje moe van dat moedwillig 'het is commercieel dus ik moet het niet' gedragwrote:Het maakt toch geen zak uit wie het anthem gaat maken, reken maar dat het dramatisch wordt.wrote:Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden.
Ik denk dat Scrap attack nog harder wordt uigekotst dan No time to waste. Maar goed, jouw visie zal er wel anders op zijn...wrote:En dat is nou precies wat er mis is... Een Defqon anthem is bijvoorbaat al kut en commercieel... Bij in 2009 was het 2008 anthem supervet, en het 2009 anthem kut.. In 2010 was het 2009 anthem supervet, en het 2010 anthem kut... Wordt een beetje moe van dat moedwillig 'het is commercieel dus ik moet het niet' gedragwrote:Het maakt toch geen zak uit wie het anthem gaat maken, reken maar dat het dramatisch wordt.wrote:Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden.
Edit: En ik heb nog nooit iemand horen klagen over Biological Insanity....... (die overigens nog steeds goed is.)
Last edited by Rampestamper on , edited 2 times in total.
Doe mij maar Colours of the Harder Styles als anthem. 
wrote:Doe mij maar Colours of the Harder Styles als anthem.
Het anthem maakt eigenlijk geen flikker uit op zo'n feest. Als het een kut anthem is, wordt het feest er niet slechter op. Als de line up en de locatie maar goed zijn. Verder moet je er zelf een mooi feest van maken 
-
S
Ik hoop op een Slim Shore anthem, Southstylers of Michel Pollen.
Elk feest is commercieel, elke professionele DJ is commercieel. Dus hou maar op over 'commercieel'wrote:Dramatisch Commercieel wel te verstaanwrote:Het maakt toch geen zak uit wie het anthem gaat maken, reken maar dat het dramatisch wordt.wrote:Als Psyko Punkz het anthem maken.. Oke, laat ik mijn mond maar houden.![]()
Ik hoop persoonlijk op Noisecontrollers, Max Enforcer of The Pitcher.. kunnen denk ik allemaal het sfeertje van Defqon.1 goed overbrengen tot een kwalitatief goede anthem