Den 20ste des juni komt tie.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Camping Party (17-08-2012 t/m 20-08-2012, Vakantiepark Beekse Bergen)
- View the latest post: Hardtraxx Barbeque: Decibel Vakantiepark Beekse Bergen (19-08-2011 t/m 22-08-2011)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
-
S
-
C
Nog 3 hele weken :O
robkuh1990 wrote:Nog 3 hele weken :O
-
C
Uit zeer, zeer, zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er minimaal 4 artiesten zullen draaien op Decibel 
Bron?Chukkels wrote:Uit zeer, zeer, zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er minimaal 4 artiesten zullen draaien op Decibel
Oh ja en DV8 en Villain ook en syndrome
..even kijken of ik genoeg geld over houdt voor een kaartje
Hier wil ik echt graag heen
Hier wil ik echt graag heen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 1 day ago
De geruchten gaan dat de Noisecontrollers ook zullen komen..........roberttt wrote:Bron?Chukkels wrote:Uit zeer, zeer, zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat er minimaal 4 artiesten zullen draaien op DecibelIk heb vernomen dat Zany en Max enforcer er staan
![]()
Oh ja en DV8 en Villain ook en syndrome
En TNT want die hebben het anthem gemaakt toch.
Idd, net als Max Enforcer vorig jaardawasiknie wrote:En TNT want die hebben het anthem gemaakt toch.
Bij q-dance feesten word ik altijd nog gecontroleerd, terwijl ik al tijdje legit ben. :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Komt er nog een keer info hierover?!
Het is allemaal zo stil in kamp B2S.
Weet nog helemaal niets over Decibel, geen anthem dingetjes, ook in nieuwe tracks topic lijkt iets dergelijks nog niet gespot te zijn.
Geen line up, geen nieuws in B2S tv over kaartverkoop... Beetje under the radar.
Weet nog helemaal niets over Decibel, geen anthem dingetjes, ook in nieuwe tracks topic lijkt iets dergelijks nog niet gespot te zijn.
Geen line up, geen nieuws in B2S tv over kaartverkoop... Beetje under the radar.
Vorig jaar was het 6 Juni al uitverkocht?
Hoe zou het gaan met de kaartverkoop dit jaar
Mensen denken nu wel 10x na voor dat ze een kaartje kopen.. Dure troep ditKevin-Raw wrote:Vorig jaar was het 6 Juni al uitverkocht?![]()
Idd, word nog niet veel over gezegd en anthem is, voor zover ik weet, ook nog niet klaar/gedraaid.Skedoedelefloeps wrote:Komt er nog een keer info hierover?!
Alsgoedis komt de lineup rond 20 juni, maar dit is ook nog niet officieel bevestigd, net als wie het anthem maken, wat Max Enforcer en Zany doen, wat iedereen inmiddels al wel weet
Vorig jaar werd Anthem ook ook pas als eerste gedraaid op Defqon, nog geen week daarna was die al released.
DjZany Zany
Yes yes people, some serious goosebumps over here!!!!!! @max_enforcer http://flowd.com/i/16P
Word nu togh wel een beetje benieuwdDjZany Zany
Ps, @mcdv8 your voice in this track man..... Pfffffff @max_enforcer
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Volgens mij gaat het knallen 
-
C
officialb2s b2s
Last tickets #decibel2011! If you still haven't ordered your tickets yet, this may be your last chance! http://tickets.b2s.nl
5 minutes ago
Last tickets #decibel2011! If you still haven't ordered your tickets yet, this may be your last chance! http://tickets.b2s.nl
5 minutes ago
je kan er echt op rekenen dat dit een mega dik anthem wordt!patrickjeb wrote:DjZany Zany
Yes yes people, some serious goosebumps over here!!!!!! @max_enforcer http://flowd.com/i/16PWord nu togh wel een beetje benieuwdDjZany Zany
Ps, @mcdv8 your voice in this track man..... Pfffffff @max_enforcer
Zany en Max Enforcer zijn in mijn ogen de 2 beste producers die een bepaalde
emotie in een track kunnen verwerken!
wat jij zegt, ben heel benieuwd!
-
C
Jullie helpen goed mee aan het uitverkocht maken!