Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:03 

Donateur

robkuh1990 schreef:
ik denk dat de main degene gaat bevatten die met albums komen

TNT
DP
Toneshifterz
Mad DOG

lol ? mad DOG

endymion komt ook met album ;) dus klopt al niet....

b-front is sowieso op Mainstage :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:25 

oh, dan is de shift blijven hangen, zoals gewoonlijk xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:31 

Donateur

maakt niets uit daar doelde ik niet op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:

TNT
DP
Toneshifterz
Mad DOG

Dude Mad Dog's album is al lang uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
robkuh1990 schreef:

TNT
DP
Toneshifterz
Mad DOG

DP ook al ff en TNT aankomende week, denk niet dat ze daarom op de main gaan zetten :whistle:
B2S is altijd koning in Timetable's en Line-ups ook 9/10x dus moet goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:57 

Hardtraxxer

Weet iemand al iets over het anthem?

Een gast op Youtube zei dat het Zany & Max Enforcer samen het anthem maakte bij de aflvering van b2s television van deze week.

Dan heb ik wel hoge verwachtingen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:59 

Donateur

BtotheJ schreef:

Een gast op Youtube zei dat het Zany & Max Enforcer samen het anthem maakte bij de aflvering van b2s television van deze week.

was hier ook al gezegd tijd geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

BtotheJ schreef:

:lol: t was zeker wel donker onder die steen he?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 18:00 

Hardtraxx Crew

BtotheJ schreef:

Zany & Max Enforcer maken inderdaad dit jaar het anthem voor Decibel. Verder is er nog niks bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:16 

patrickjeb schreef:
Henk-Jan schreef:
robkuh1990 schreef:

TNT
DP
Toneshifterz
Mad DOG

DP ook al ff en TNT aankomende week, denk niet dat ze daarom op de main gaan zetten :whistle:
B2S is altijd koning in Timetable's en Line-ups ook 9/10x dus moet goed komen :)

TnT maakte trailer anthem, komen op main dus
DP op de main na B-front LIVE
Mad Dog afsluiter

voila...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:23 

Donateur

Tussendoor denk nog wel een special act van DJ Henk. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat die flink wat promo's gaat draaien daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tussendoor denk nog wel een special act van DJ Henk. Heb uit betrouwbare bron vernomen dat die flink wat promo's gaat draaien daar.

komt wel goed man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Als Banhu ook maar op de main staat (Misschien als afsluiter! :drool:), dan heb ik er niks op tegen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

DJ jan - Tomatenplukkers (2011 edit)

Die wil ik wel horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:

Waar is die te horen! Hij staat niet op youtube... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 12:18 

Hardtraxxer

Kaartjes binnen! :thumbsup:

wordt me 1e grote outdoor feest dus ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 12:38 

Hardtraxx Elite

F-alko92 schreef:
Kaartjes binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2011 19:50 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
PierrePruuk schreef:

Waar is die te horen! Hij staat niet op youtube... :/

:lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 09:38 

Hardtraxxer

Gisteren ook kaartjes gehaald :D Net de previews zitten kijken van de DVD van vorig jaar en heb er weer ongelooflijk veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 12:49 

Wil graag nog een keer naar Decibel, maar vind 67,50 euro toch teveel van het goede. Maar laat hem dit jaar toch schieten, vanwege andere uitgaven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

als ik zo eens terugdenk aan de edities van Decibel en Defqon.1 afgelopen jaren die ik bezocht heb, zou ik voor Decibel minstens zoveel willen betalen als voor Defqon.

Q-dance probeert weliswaar altijd iets spectaculairs neer te zetten qua mainstage enzo, maar als ik op Decibel aan kom lopen richting mainstage, sta ik toch altijd weer te kijken hoe enorm groot de mainstage weer oogt en hoe het terrein is ingedeeld. Ook is het makkelijker heen en weer lopen tussen de verschillende stages, in tegenstelling tot hoe je bij Defqon altijd overal door het zand moest baggeren.. op het eind van de dag vond ik dat altijd vreselijk haha :P
En bij Decibel zie je toch minder buitenlanders dan Defqon.1, waar ik me soms wel aan stoor met dat gedoe met die vlaggen van hun in de lucht enzo.

Er loopt bij de mainstage overigens wel net zoveel dagjesvolk als bij Defqon, vorig jaar in ieder geval wel :thumbdown: Maar misschien is het dit jaar wel heel anders met Defqon.1, ik ben er in ieder geval niet bij dus ik hoor dat nog wel :) Als ik hoor dat Defqon.1 tegenvalt dit jaar denk ik dat ik het voortaan alleen bij Decibel hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:07 

Hardtraxx Veteran

Tja, de twee festivals zijn wel absoluut van het hoogste niveau. Ik vond vorig jaar echter de barren etcetera bij Defqon echt zoveel strakker geregeld. Zelfs op de megadrukke en brede mainstage was ik binnen 2 minuten bij een bar en werd ik bijna direct geholpen. Op Decibel regelmatig 10 minuten moeten wachten en aan het eind veel niet meer verkrijgbaar.
Defqon heeft een wat internationalere uitstraling, Decibel een wat gevarieerdere mainstage. Ik mag het allebei wel eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:09 

Donateur

Bij Decibel hadden ze ook te weinig personeel, veel mensen konden toen niet werken ( had ik gehoord.)

Defqon was in dat opzicht zeker beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:16 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Tja, de twee festivals zijn wel absoluut van het hoogste niveau. Ik vond vorig jaar echter de barren etcetera bij Defqon echt zoveel strakker geregeld. Zelfs op de megadrukke en brede mainstage was ik binnen 2 minuten bij een bar en werd ik bijna direct geholpen. Op Decibel regelmatig 10 minuten moeten wachten en aan het eind veel niet meer verkrijgbaar.
Defqon heeft een wat internationalere uitstraling, Decibel een wat gevarieerdere mainstage. Ik mag het allebei wel eigenlijk.

Ben ik het helemaal mee eens, er is voor allebei heel wat goeds te zeggen!
Waren inderdaad wat probleempjes met personeel zoals Robert al zegt. Maar toch snap ik nog steeds niet hoe het kan dat bij Defqon vorig jaar op de mainstage relatief smalle barretjes waren, en bij Decibel eigenlijk over de hele zijkant, en dat je bij Defqon inderdaad veel sneller geholpen was! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2011 13:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Bij Decibel hadden ze ook te weinig personeel, veel mensen konden toen niet werken ( had ik gehoord.)

Klinkt lullig, maar toch heb je daar als bezoeker last van en valt het je op. Ik hoop dat ze het dit jaar in ieder geval anders aanpakken. Voor de rest zat Decibel echt heel strak in elkaar, Defqon overigens ook! Gewoon twee festivals die het geld altijd waard zijn.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten