als ik zo eens terugdenk aan de edities van Decibel en Defqon.1 afgelopen jaren die ik bezocht heb, zou ik voor Decibel minstens zoveel willen betalen als voor Defqon.
Q-dance probeert weliswaar altijd iets spectaculairs neer te zetten qua mainstage enzo, maar als ik op Decibel aan kom lopen richting mainstage, sta ik toch altijd weer te kijken hoe enorm groot de mainstage weer oogt en hoe het terrein is ingedeeld. Ook is het makkelijker heen en weer lopen tussen de verschillende stages, in tegenstelling tot hoe je bij Defqon altijd overal door het zand moest baggeren.. op het eind van de dag vond ik dat altijd vreselijk haha
En bij Decibel zie je toch minder buitenlanders dan Defqon.1, waar ik me soms wel aan stoor met dat gedoe met die vlaggen van hun in de lucht enzo.
Er loopt bij de mainstage overigens wel net zoveel dagjesvolk als bij Defqon, vorig jaar in ieder geval wel

Maar misschien is het dit jaar wel heel anders met Defqon.1, ik ben er in ieder geval niet bij dus ik hoor dat nog wel

Als ik hoor dat Defqon.1 tegenvalt dit jaar denk ik dat ik het voortaan alleen bij Decibel hou.