kut ik dacht met paypal te betalen maar stuurt me direct door zegt dat ik al betaald heb lolxd
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
€ 67,50
Servicekosten € 3,75
Betalingskosten € 3,72
Totaal: € 74,97
pfff
Servicekosten € 3,75
Betalingskosten € 3,72
Totaal: € 74,97
pfff
L
Hardtraxxer
184 posts member since 2009
last seen Nov 2014
9 tickets in the pocket! 
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Besteld! 2 kaartjes in de pocket. Heel hard zal t niet gaan want de wachtrij is nu maar 14 minuten!
A
hebbes!
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
ik sta weer op nieuwe in de rij van wegen weg een kut paypal wat niet werkt ppff nog 10 min! 
Nee klopt, niet zo'n gekkenwerk als defqon waar je om 13.02 al op een wachtrij stond van 4 uurwrote:Besteld! 2 kaartjes in de pocket. Heel hard zal t niet gaan want de wachtrij is nu maar 14 minuten!
Had maar 1 min wachtrij, dus miss nog kansiedereen die n VIP upgrade krijgt voor #decibel2011, krijgt een mail hierover. De VIP upgrade staat niet automatisch op de ticket
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Nog 4 min 
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
je had ook heel rustig kunnen bestelen vai eventtravel daar had je daar geen last vanwrote:Nee klopt, niet zo'n gekkenwerk als defqon waar je om 13.02 al op een wachtrij stond van 4 uurwrote:Besteld! 2 kaartjes in de pocket. Heel hard zal t niet gaan want de wachtrij is nu maar 14 minuten!
Betalingskosten voor iDeal, wat een ongelofelijke afzetterij vind ik dat zeg
Anyway, ticket binnen 
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
3 min eindelijk maar gewoon gaan bestelen vai Ideal ppff kut paypal
C
HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE KUT KUT KUT PAYLOGIC

dat doe ik dus ook altijd, ideaalwrote: je had ook heel rustig kunnen bestelen vai eventtravel daar had je daar geen last van
u mad?wrote:HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE KUT KUT KUT PAYLOGIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Last edited by pecola-tje on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
kaartje binnen!!! 
within 30 minutes, the #decibel2011 VIP upgrades will get an email from us.
C
wrote:dat doe ik dus ook altijd, ideaalwrote: je had ook heel rustig kunnen bestelen vai eventtravel daar had je daar geen last van
u mad?wrote:HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE HOERIGE KUT KUT KUT PAYLOGIC![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VERY!... 2x 9 seconden en dan naar 10 minuten gezet worden is niet leuk
en dna doet je internet het niet meer zegt ie
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021