Technoboy en Isaac twitteren over de voorverkoop van Decibel..... stille hint? 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hoeksemad en ik hebben de kaartjes binnen! 
wrote:Hoeksemad, ik en puckjah hebben de kaartjes binnen!
C
Technoboy zoiezo met TNT op mainwrote:Technoboy en Isaac twitteren over de voorverkoop van Decibel..... stille hint?
Isaac op de remember
3 kaartjes gehaald, ging zeer gemakkelijk. Had 1 minuut wachttijd, ben benieuwd of de upgrade er in zit. 
Nu is er helemaal geen wachtrij meer.. Toch een stuk minder vraag als Defqon..
Is altijd al zo geweest. Decibel is een stuk minder gehyped bij het nepvolk dan Defqon.wrote:Nu is er helemaal geen wachtrij meer.. Toch een stuk minder vraag als Defqon..
dit duswrote:En dat maakt het zo nice
Valt wel mee. Op Decibel vorig jaar helaas ook veel te veel sufkutjesvolk...wrote:En dat maakt het zo nice
Nu zou ik nog een super dikke line up willen zien en dan zou ik een tijdmachine kopen om ff naar 20-08-2011 te gaan. 
C
eer 2 july, 30 july en dan decibel! 
vind ik wel meevallen, op de main misschien wel inderdaad. maar in de euphoria tent was t gewoon genieten hoor!wrote:Valt wel mee. Op Decibel vorig jaar helaas ook veel te veel sufkutjesvolk...wrote:En dat maakt het zo nice
C
Roberttt de hoer heeft VIP
huh? die zitten toch in een huisje dacht ik? dan hebben ze toch al kaartjes?wrote:Roberttt de hoer heeft VIP
VIP mailtjes zijn als het goed is verstuurd, heb geen VIP.
De wachttijd voor mensen die VIP hebben was iets van 20 seconde zo te zien.
C
heeft alsnog vipwrote:huh? die zitten toch in een huisje dacht ik? dan hebben ze toch al kaartjes?wrote:Roberttt de hoer heeft VIP
Klopt, maar dat het zo erg is dat je bij Decibel na 30 min geen wachtrij meer hebt en dat bij Defqon de kaartje in die tijd al uitverkocht zijn. Terwijl de line-ups toch best veel op elkaar lijken..wrote:Is altijd al zo geweest. Decibel is een stuk minder gehyped bij het nepvolk dan Defqon.wrote:Nu is er helemaal geen wachtrij meer.. Toch een stuk minder vraag als Defqon..
C
festival van ik moet er bij zijn om te kunnen vertellen en liefhebbers
Gloeiende geen Vip helaas had gvd maar 50 seconde wachttijd 
ik ook geen VIP, moest 7 min wachten, bleek uiteindelijk 4 min te zijn.
maar wel 4 kaartjes in de pocket, dus ben erbij
maar wel 4 kaartjes in de pocket, dus ben erbij
C
tijd voor meeting topic?
Who was there
Nobody has said they're going yet.