Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet mij er ook maar bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:30 
 

@kswoosh...

kijk, het zit zo.... je bestelt er 3, met kans op VIP, dan kan ie altijd beslissen ja of nee, maar dan heb je zoiezo voor hem ook vip
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:33 
 

Ik zit al klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:34 
 

En ik heb ze binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zit klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

over 25 minuten :P

Waiting..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen naar de shoutbox? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:00 
 

Een ogenblik geduld alsjeblieft (± 16 minuten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Dom 15 seconden voor 1 uur kwam ik automatisch al in een wachtrij van 19 minuten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pff, 23 minuten wachtrij
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

6 minuten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:02 
 
Hardtraxxer

2 min!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 minuten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:03 
 
Hardtraxxer

nog 1 minuut :D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:03 
 

7 minuten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Dom 15 seconden voor 1 uur kwam ik automatisch al in een wachtrij van 19 minuten :P

Ja zelfde hier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:03 
 
Hardtraxxer

LNDRTJN schreef:
nog 1 minuut :D :love:


my to nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaat snel, nu 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb ze al lang binnen, maar geen VIP upgrade
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxxer

hij sprong van 12 seconde naar 13 minuten :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:06 
 
Hardtraxxer

Ik heb ze ook binnen 2 min geleden, maar zijn regular tickets, wanneer krijg je te horen of je een upgrade krijgt? hoor je dat direct te horen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb ze ook al binnen, maar wel regular!

3 min wachttijd, prima :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2minuutjes wachtrij gehad, heb ze binnen :) geen VIP maar ach, daar zit ik niet mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2011 13:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
2minuutjes wachtrij gehad, heb ze binnen :) geen VIP maar ach, daar zit ik niet mee!


Nee daarom... Regular is veel mooier xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten