Vorig jaar zou ik gaan maar kon helaas niet, dus dit jaar een ""must-go" 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Het was vorig jaar bijna overal 15 minuten wachten bij die kutbarren. Alleen in de wat rustigere tenten kon je snel drinken halen. Maar heb zelfs bij de Remember teringlang gewacht op een drankje.wrote:Zelf vond ik dit jaar Decibel beter dan Defqon. De reden is vooral het erg lelijke mainstage van Defqon.. Nu is de stage niet het belangrijkste, maar kom op... als die zo lelijk is! Maar het terrein van Decibel vind ik ook leuker! Waar Defqon bijna alleen strand is, is Decibel strand, stukje bosachtig gebied, vage paadjes en nog een veldje. Dus veel diverser! Verder mensen die lang bij een bar moeten wachten, dan doe je toch iets niet goed... Als een bar te druk is ga dan gewoon naar de volgende:P beter 5 min. lopen naar een verdere bar waar niemand staat, dan 15 min. wachten bij de dichtstbijzijnde bar
Tekort aan barpersoneel, was op Defqon idd stukken beter geregeld. Maar goed dat was het enige echt dikke minpunt (en hier en daar het geluid dus), voor de rest overtreft dit Defqon ruimschoots.
Barren heb ik weinig last van gehad, heb ook hooguit 2 x zelf wat gehaald
En de locatie is heerlijk om rond te dwalen
Helemaal los bij Darkness4Lifewrote:Barren heb ik weinig last van gehad, heb ook hooguit 2 x zelf wat gehaald![]()
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Altijd lekker zo'n feestje in je achtertuin 
-
S
Waar woon jij danwrote:Altijd lekker zo'n feestje in je achtertuin
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Hilvarenbeek, elk jaar gewoon op de fiets, is wel beter als telkens met de bus naar almere ofzowrote:Waar woon jij danwrote:Altijd lekker zo'n feestje in je achtertuin
-
S
wrote:Hilvarenbeek, elk jaar gewoon op de fiets, is wel beter als telkens met de bus naar almere ofzowrote:Waar woon jij danwrote:Altijd lekker zo'n feestje in je achtertuin
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
uit de biest is het ook niet ver, mis nog wel dichter als hilvarenbeekwrote:Dan zul je toch echt 2 km verder moeten fietsen
-
S
Ach man jij kan te voetwrote:uit de biest is het ook niet ver, mis nog wel dichter als hilvarenbeekwrote:Dan zul je toch echt 2 km verder moeten fietsen
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Dat zou wel eens kunnen ja
Gemeente Hilvarenbeek is nog best aardig vertegenwoordigt dan op hardtraxx
-
S
Deze hoek 
Uit Esbeek, Diessen, Biest, Hilvarenbeek Oostelbeers, Middelbeers, Haghorst, alle dorpen hier in de buurt
.
Gek genoeg geen uit Tilburg, al da kakkervolk hoort hier ook niet thuis
.
Uit Esbeek, Diessen, Biest, Hilvarenbeek Oostelbeers, Middelbeers, Haghorst, alle dorpen hier in de buurt
Gek genoeg geen uit Tilburg, al da kakkervolk hoort hier ook niet thuis
Inderdaad, terwijl het feest toch al bina plaatsvindwrote:Hier blijft het ook akelig still
Helaas wordt het wisselvallig weerwrote:[Weet iemand hoe het weer wordt?
http://wetenschap.infonu.nl/weer/29475- ... eer.html#8
Zijn er ook hondjes?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Klopt. 7 maanden van te voren is de weersvoorspelling altijd correct. 
Yup die kloppen vaker dan die van een week er voorwrote:Klopt. 7 maanden van te voren is de weersvoorspelling altijd correct.
Jammer van het weer
feest in de modder is altijd minder natuurlijk
Incl. lang weekend op de camping daar! Was toch een erg goed idee vorig jaar, wakker worden met bass in de lucht en uitgaren op het strand als het afgelopen is, HEERLIJK!wrote:Zekerheidje!
-
S
Als het dan toch gaat regenen schieten we van die chemische pijlen de lucht in. Zodat het eerder gaat regenen. Hopelijk komt de wind dan uit het zuidwesten, steken we ze op de belse grens af, en giet het in Esbeek neer
.
Ja ik hang er inderdaad ook waarschijnlijk wel een weekend camping aan vastwrote:Incl. lang weekend op de camping daar! Was toch een erg goed idee vorig jaar, wakker worden met bass in de lucht en uitgaren op het strand als het afgelopen is, HEERLIJK!wrote:Zekerheidje!
Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?
Ik weet wel dat er een nudistencamping is 
Ook prima, lekker uitwaaienwrote:Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?Ik weet wel dat er een nudistencamping is