Haha daar ga ik in de zomer altijd heen met de bootwrote:Het Eemhof, is een 30km ervandaan (y)wrote:Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?Ik weet wel dat er een nudistencamping is
is prima te doen daar
Haha daar ga ik in de zomer altijd heen met de bootwrote:Het Eemhof, is een 30km ervandaan (y)wrote:Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?Ik weet wel dat er een nudistencamping is
Kun je beter de Riviéra camping nemen. Is ook een gezellige camping, ben er al een paar keer geweest en zit op loopafstand van Walibiwrote:Het Eemhof, is een 30km ervandaan (y)wrote:Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?Ik weet wel dat er een nudistencamping is
Ach ik heb nog een cadeaubon van 150euro korting voor center parcswrote:http://rivieraparc.nl/?gclid=CMn2i-KGq6YCFUSGDgodajgW2Q
dat zoiezo wel, vorig jaar beste feest van me leven.wrote:zeker aanwezig als het vai eventravel gaat
Daar ga ik ook wel vanuit, maar wie gaat de huisjes verhuren is de vraag.wrote:ik verwacht dat die huisjes gewoon te huur zijn hoor
Haha, ik zou niet eens durven met mn kleine snikkel van de voorgaande avond :')wrote:Ook prima, lekker uitwaaienwrote:Centre Parks? Hebben wij een Centre Parks in de buurt van Walibi?Ik weet wel dat er een nudistencamping is
Mijn groep waarschijnlijk ookwrote:wie gaan eigenlijks op de camping slapen? Ik denk dat ik wel een huisje boek ..
wehnou pisafstandje, ik moet zeker 2 minuutjes fietsen ofzowrote:Ja voor jou is het helemaal op een pis afstandje.wrote:Decibel is zoiezo een zekerheidje voor mij, lekker op de fiets/te voet, en rollend naar huisss!
wrote:Decibel is nog een twijfel gevalletje voor mij, maar als ik er ben wordt het vies hard aan de pills!
Jaaaaaaaaah, geniaal. Ik wil ook een huusie daar. Keigezellig is dat! Ff kijken nogwrote:Mijn groep waarschijnlijk ookwrote:wie gaan eigenlijks op de camping slapen? Ik denk dat ik wel een huisje boek ..
mag ik ook nietwrote:Als m'n ouders op vakantie zijn, prima. Anders gaat het m niet worden.wrote:after dus bij vik. Mooi geregeld