Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Heb mijn keuze gemaakt sinds vorig jaar; geen Defqon1 meer voor mij, maar Decibel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
Milán schreef:
Heb mijn keuze gemaakt sinds vorig jaar; gewoon Defqon1 voor mij, maar zeker ook Decibel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2010 21:58 
 
Hardtraxxer

Decibel is t dikste feest waar ik tot nu toe geweest ben. Dus volgend jaar sowieso weer :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 01:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker weer aanwezig dit jaar, als het niet samenvalt met qontinent dan.
afgelope jaar een goed feestje gehad daar, alleen wat erg van de kaart xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig! Eindelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop hier dit jaar is bij te kunnen zijn, was elke keer op vakantie.

Maar Loudness & Remember area :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar was vet :bomb: . Volgend jaar dus zeker weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat onderscheid Decibel dan zo erg van Defqon voor jullie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De opbouw, de sfeer, de mensen, de aankleding, het geluid, de indeling... Do I need to say more?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De opbouw, de sfeer, de mensen, de aankleding, het geluid, de indeling... Do I need to say more?

Denk het niet, dit zegt al aardig wat :P Ben nog nooit op een van de twee geweest dus was wel eens nieuwsgierig waarom mensen hier veel liever naar Decibel gaan in plaats van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Chukkels schreef:
De opbouw, de sfeer, de mensen, de aankleding, het geluid, de indeling... Do I need to say more?

Denk het niet, dit zegt al aardig wat :P Ben nog nooit op een van de twee geweest dus was wel eens nieuwsgierig waarom mensen hier veel liever naar Decibel gaan in plaats van Defqon.


Defqon is niet slecht hoor, verre van dat zelfs. Maar op een schaal van 1 tot 100 krijgt Defqon een 75 en Decibel een 92. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
het geluid

Was op Defqon beter :) en de barren ook, ook bij de main. Voor de rest vind ik Decibel wel beter/leuker ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:34 
 
Hardtraxxer

Vond Decibel toch toch wel wat leuker dan Defqon, sfeer, locatie, bereik etc... Desalnietemin toch stiekem proberen ze weer allebei te pakken in 2011 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
het geluid

Was op Defqon beter :) en de barren ook, ook bij de main. Voor de rest vind ik Decibel wel beter/leuker ja.


Ah dat zal best wel eens kunnen, ik meen me te herinneren dat het geluid in de Loudness en vooral in de Euphoria stage heerlijk was, maar dat ook komen door de 'geluidsbeleving' die ik op Decibel had en op Defqon niet haha. Op Defqon was het geluid in de Purple wél geniaal! Main vond ik niet super bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het scheelt ook niet veel hoor maar op Defqon was het geluid overal zuiver en hard afgesteld, tenminste waar ik was (alleen de hardcore niet maar daar stonden we ook redelijk ver van de boxen af).

Op Decibel was het geluid op de main wel hard maar vaak niet zuiver, en aan het einde moest het geluid drastisch naar beneden wat het nogal kut maakte, en het geluid in de hardcore-tent was écht té zacht. De rest was wel prima idd. Euphoria-tent loepzuiver geluid zoals je zegt :) Remember en Loudness ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou vooral niet te negatief doen over Defqon ofzo. Defqon is echt een prima festival, eigenlijk vergelijkbaar met Decibel. Ik zou vooral als het kan naar allebei gaan, want van horen zeggen is het altijd anders dan dat je het zelf ervaart. Ik vond bijvoorbeeld op Defqon de barren echt heel strak geregeld. Werkte helemaal super. Dat was bij Decibel weer anders. Maarja, zo heeft ieder festival zijn pro's en con's. Ga gewoon lekker erheen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou vooral niet te negatief doen over Defqon ofzo. Defqon is echt een prima festival, eigenlijk vergelijkbaar met Decibel. Ik zou vooral als het kan naar allebei gaan, want van horen zeggen is het altijd anders dan dat je het zelf ervaart. Ik vond bijvoorbeeld op Defqon de barren echt heel strak geregeld. Werkte helemaal super. Dat was bij Decibel weer anders. Maarja, zo heeft ieder festival zijn pro's en con's. Ga gewoon lekker erheen :).


Ik ben ook zeker niet negatief over Defqon. Dat is ook gewoon een topfeest, maar in vergelijking met Decibel is Decibel gewoon beter, ook qua organisatie. Want die sluiproutes, zijn gewoon geniaal en besparen je 50% looptijd. Maar Defqon zal ik dit jaar ook zeker weer aanwezig zijn, is ook gewoon een topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben ook zeker niet negatief over Defqon. Dat is ook gewoon een topfeest, maar in vergelijking met Decibel is Decibel gewoon beter, ook qua organisatie. Want die sluiproutes, zijn gewoon geniaal en besparen je 50% looptijd. Maar Defqon zal ik dit jaar ook zeker weer aanwezig zijn, is ook gewoon een topfeest!

Ik vond bij Decibel een aantal dingen niet lekker werken anders. De barren waren heel erg druk, misschien wel te. Ik vond de Loudness tent rondweg beroerd neergezet, door dat doorlopen van mensen onststond er gewoon geen sfeer. Geen meerdere rijen speakers bij de main vond ik ook wel een misser, hierdoor moesten ze echt te hard blazen vooraan. Zo heb ik wel wat meer dingetjes. Neemt niet weg dat het een topfeest was hoor!

Ik zou ze eerder gelijkwaardig schatten. Defqon had weer andere minpunten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben ook zeker niet negatief over Defqon. Dat is ook gewoon een topfeest, maar in vergelijking met Decibel is Decibel gewoon beter, ook qua organisatie. Want die sluiproutes, zijn gewoon geniaal en besparen je 50% looptijd.

Oneens!
Ik vond Defqon juist veeeel beter geregeld.
Barren op Defqon waren top! Écht goed! Bij Decibel waren die gewoon kut, écht kut! Heb de helft van het feest in de rij gestaan :huh:
Kluisjes bij Defqon: Helemaal top. Kluisjes bij Decibel: één grote chaos! Love Parade praktijken daar, iedereen werd doodgedrukt.
Bussen waren bij Defqon ook beter, gewoon 1 lange weg, makkelijk te vinden. Bij Decibel was het een groot doolhof waar niemand iets kon vinden.

Verder vond ik Decibel wel een vetter feest dan Defqon, maar de organisatie vond ik gewoon kut bij Decibel, en helemaal top bij Defqon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zoals ik al in mijn voorgaande mail vermelde, is het festival Decibel in dat weekend aanwezig.

Decibel is een muziekfestival met ontzettend harde muziek, wat veel jongere mensen aantrekt.

Hier zijn al verschillende jaren veel klachten over geweest, ook nadat wij nadrukkelijk vermeld hebben dat het dat weekend ook het festival aanwezig is.

Dus daarom weten wij op dit moment nog niet of wij de accommodaties of kampeerplaatsen gaan verhuren of dat Decibel dat gaat doen, en staan de accommodaties op dit moment allemaal nog geblokkeerd en kunt u dit weekend nog niet boeken.
Wanneer hier meer zekerheid over is, kan ik u iets laten weten via de mail als u dat zou willen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
Libéma
Medewerkster Sales Vakantie- en Attractieparken


Vandaar dus dat er nog niet geboekt kan worden voor het vakantiepark. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelf vond ik dit jaar Decibel beter dan Defqon. De reden is vooral het erg lelijke mainstage van Defqon.. Nu is de stage niet het belangrijkste, maar kom op... als die zo lelijk is! Maar het terrein van Decibel vind ik ook leuker! Waar Defqon bijna alleen strand is, is Decibel strand, stukje bosachtig gebied, vage paadjes en nog een veldje. Dus veel diverser! Verder mensen die lang bij een bar moeten wachten, dan doe je toch iets niet goed... Als een bar te druk is ga dan gewoon naar de volgende:P beter 5 min. lopen naar een verdere bar waar niemand staat, dan 15 min. wachten bij de dichtstbijzijnde bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naast de agenda van het eerste half jaar wil b2s je alvast attenderen op Decibel outdoor festival 2011, wat dit jaar plaats gaat vinden op zaterdag 20 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Deze editie zal voor het eerst mogelijkheid zijn om een exclusief Decibel weekendarrangement te boeken met verblijf op het vakantiepark van Beekse Bergen. Met vele extra's belooft dit een unieke ervaring te worden die je niet mag missen.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Zekerheidje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kijk nu dvd van dit jaar, krijg ik er toch wel weer zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben aanwezig. Vorig jaar was weer geslaagd :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten