Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 78  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff ik wil terug..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Pff ik wil terug..


same here :love:

beste van de dag voor mij waren: Geck-o, Gunz for hire en alpha twins! afterparty was ook geniaal, vooral ran-d en adaro en the viper; wat een sfeer!! wel erg nat van al die zwetende stampertjes :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:05 
 

Ramirez schreef:
KSwoosh schreef:
Hahaha ja :P gelukkig laat ik alles automatisch doen :P

lomp grote foto btw xd
28500 pixels breed
12500 pixels hoog


Leuke wallpaper :P

ik kan mn kamer er wel mee behangen volgens mij, zo groot is ie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

En dan voel je je bekeken! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:31 
 
Hardtraxx Veteran

Echt een mislukte foto... Meer dan de helft staat er niet op
Hadden hem beter van voren kunnen nemen :P
Waar werd ie nou vandaan gemaakt ? Je moest naar de heli kijken maar niemand kijkt in de camera :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 12:57 
 

Hoofdcoach schreef:
Waar werd ie nou vandaan gemaakt ? Je moest naar de heli kijken maar niemand kijkt in de camera :lol:

Idd, echt heel raar :P
Mss vanaf de Vip gemaakt ofzo? iig niet vanuit de heli xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.


Je ziet duidelijk dat iedereen niet in de camera kijkt... als de camera op de heli zat zou iedereen wel in de camera kijken :P tenzij je de camera meters achter de heli hangt maar dat was niet zo :P de foto lijkt ook vanaf een hele andere plek dan van waar de heli hing.

de foto bestaat inderdaad uit meerdere kleine foto's... om die te maken moet je volgensmij een camera hebben die echt constant stilstaat xd denk dat die heli gewoon een afleiding was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
+ Lucas - Ben z'n naam op HT allang weer vergeten maar wat een heerlijk mannetje is dat, kom ik de laatste tijd ook overal tegen met dat pretgezicht van 'm. Laten ze daar eens een masker van maken. Gaf ook nog even zijn ongezouten mening over de polonaise.



Klinkt heeeel chill!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
TiMOTHYb schreef:
Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.


Je ziet duidelijk dat iedereen niet in de camera kijkt... als de camera op de heli zat zou iedereen wel in de camera kijken :P tenzij je de camera meters achter de heli hangt maar dat was niet zo :P de foto lijkt ook vanaf een hele andere plek dan van waar de heli hing.

Misschien is die later pas echt gemaakt ofzo? Allemaal gefopt.

In elk geval wel van een hele hoge plek en zeker niet de VIP als je kijkt naar de afstand tot de main en hoe hoog die steigers daar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:54 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
+ Lucas - Ben z'n naam op HT allang weer vergeten maar wat een heerlijk mannetje is dat, kom ik de laatste tijd ook overal tegen met dat pretgezicht van 'm. Laten ze daar eens een masker van maken. Gaf ook nog even zijn ongezouten mening over de polonaise.



Vind die lucas maar een raar ventje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...



Haha dit is zo mooi he.. Dikke kippenvel inderdaad. Tranen in mijn ogen van geluk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...


Vet filmpje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
Vind die lucas maar een raar ventje..

Ja precies, dat maakt 't zo mooi. Digibeet dat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:16 
 
Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Vind die lucas maar een raar ventje..

Ja precies, dat maakt 't zo mooi. Digibeet dat het is.


Digibeet, hahahah netjes :thumbsup:

Vind hem meer weg hebben van een sociopaat, maar ik kan leven met digibeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Vind die lucas maar een raar ventje..

Ja precies, dat maakt 't zo mooi. Digibeet dat het is.


Digibeet, hahahah netjes :thumbsup:

Vind hem meer weg hebben van een sociopaat, maar ik kan leven met digibeet.


hahaha !

Ben nu ook gewoon blij dat je niet op Decibel was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen naar woord over Lucas! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...



Precies dat filmpje had ik hier ook gepost, blijft dik om te zien! Gewoon kippenevel hoe heel die tent losgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Precies dat filmpje had ik hier ook gepost, blijft dik om te zien! Gewoon kippenevel hoe heel die tent losgaat.


Sorry man, als k dat wist had ik die van jouw wel gequote, maar ik kan niet alles bijhouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...



Is mijn filmpje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Geen naar woord over Lucas! :(

Je had eens moeten horen wat er allemaal voor naars over de polonaise tijdens AVIO uit kwam!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus, wat een gruwelijk feest!

+++ Mensen en sfeer. Ik heb echt de hele dag, alleeeen maar met relaxte mensen gechilled! Tim(othy), Chriss en de IJscoboer Coen onder andere, al deed Coen zijn naam niet echt eer aan... hij heeft maar 1 keer ijs gehaald :list:
+++ Set van Titan, Wildstylez, AVIO en G4H
++ Aart (ik): "Het podium lijkt echt een stuk lichter opeens man, wtf?" Lucas (velocity): "Ja man, inderdaad... Ze hebben het dak ook net open gezet, wist je dat niet?" Aart kijkt vol naar boven en bedenkt zich dan dat er meestal geen dak zit in een tent :P
++ Ging lekker de hele dag
++ De Zon scheen perfect, niet té warm, niet té koud.
+ Vuurwerk, nog nooit meegemaakt, zag er toch aardig uit :)


-- De rij bij de pinautomaat, heel slecht geregeld.
-- Set van Zatox, en vooral het geluid

Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late
Baas van de dag: IJscoboer Koen of course!
DJ van de dag: Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pr0sp3ct schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pr0sp3ct schreef:
Vind die lucas maar een raar ventje..

Ja precies, dat maakt 't zo mooi. Digibeet dat het is.


Digibeet, hahahah netjes :thumbsup:

Vind hem meer weg hebben van een sociopaat, maar ik kan leven met digibeet.


hahahah! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late

Moet zeggen, toch best een leuk plaatje als je in de juiste sfeer zit. Lekker meeblèren op de main met een biertje in je hand en vooral niet te veel bewegen. Het kan ook niet de hele dag a la Titan zijn hè..
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 78  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten