Jezus, wat een gruwelijk feest!
+++ Mensen en sfeer. Ik heb echt de hele dag, alleeeen maar met relaxte mensen gechilled! Tim(othy), Chriss en de IJscoboer Coen onder andere, al deed Coen zijn naam niet echt eer aan... hij heeft maar 1 keer ijs gehaald
+++ Set van Titan, Wildstylez, AVIO en G4H
++ Aart (ik): "Het podium lijkt echt een stuk lichter opeens man, wtf?" Lucas (velocity): "Ja man, inderdaad... Ze hebben het dak ook net open gezet, wist je dat niet?" Aart kijkt vol naar boven en bedenkt zich dan dat er meestal geen dak zit in een tent
++ Ging lekker de hele dag
++ De Zon scheen perfect, niet té warm, niet té koud.
+ Vuurwerk, nog nooit meegemaakt, zag er toch aardig uit

-- De rij bij de pinautomaat, heel slecht geregeld.
-- Set van Zatox, en vooral het geluid
Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late
Baas van de dag: IJscoboer
Koen of course!
DJ van de dag: Titan