Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Decibel Outdoor Festival 2011

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Pff ik wil terug..
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Kettingzaag wrote:Pff ik wil terug..
same here :love:

beste van de dag voor mij waren: Geck-o, Gunz for hire en alpha twins! afterparty was ook geniaal, vooral ran-d en adaro en the viper; wat een sfeer!! wel erg nat van al die zwetende stampertjes :p
G
Ramirez wrote:
KSwoosh wrote:Hahaha ja :P gelukkig laat ik alles automatisch doen :P

lomp grote foto btw xd
28500 pixels breed
12500 pixels hoog
Leuke wallpaper :P
ik kan mn kamer er wel mee behangen volgens mij, zo groot is ie xd
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
En dan voel je je bekeken! xd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Echt een mislukte foto... Meer dan de helft staat er niet op
Hadden hem beter van voren kunnen nemen :P
Waar werd ie nou vandaan gemaakt ? Je moest naar de heli kijken maar niemand kijkt in de camera :lol:
G
Hoofdcoach wrote:Waar werd ie nou vandaan gemaakt ? Je moest naar de heli kijken maar niemand kijkt in de camera :lol:
Idd, echt heel raar :P
Mss vanaf de Vip gemaakt ofzo? iig niet vanuit de heli xd
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
TiMOTHYb wrote:Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.
Je ziet duidelijk dat iedereen niet in de camera kijkt... als de camera op de heli zat zou iedereen wel in de camera kijken :P tenzij je de camera meters achter de heli hangt maar dat was niet zo :P de foto lijkt ook vanaf een hele andere plek dan van waar de heli hing.

de foto bestaat inderdaad uit meerdere kleine foto's... om die te maken moet je volgensmij een camera hebben die echt constant stilstaat xd denk dat die heli gewoon een afleiding was :P
Last edited by Trampoline on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote: + Lucas - Ben z'n naam op HT allang weer vergeten maar wat een heerlijk mannetje is dat, kom ik de laatste tijd ook overal tegen met dat pretgezicht van 'm. Laten ze daar eens een masker van maken. Gaf ook nog even zijn ongezouten mening over de polonaise.
Klinkt heeeel chill!
Donateur
last seen Aug 2024
Hoofdcoach wrote:
TiMOTHYb wrote:Die foto is echt wel uit een heli gemaakt, denk alleen dat hij in meerdere foto's is genomen en daarna aan elkaar geplakt. Precies wat jij nu ook aan het doen bent dus.
Denk ik.
Je ziet duidelijk dat iedereen niet in de camera kijkt... als de camera op de heli zat zou iedereen wel in de camera kijken :P tenzij je de camera meters achter de heli hangt maar dat was niet zo :P de foto lijkt ook vanaf een hele andere plek dan van waar de heli hing.
Misschien is die later pas echt gemaakt ofzo? Allemaal gefopt.

In elk geval wel van een hele hoge plek en zeker niet de VIP als je kijkt naar de afstand tot de main en hoe hoog die steigers daar waren.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...

View on YouTube
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
TiMOTHYb wrote: + Lucas - Ben z'n naam op HT allang weer vergeten maar wat een heerlijk mannetje is dat, kom ik de laatste tijd ook overal tegen met dat pretgezicht van 'm. Laten ze daar eens een masker van maken. Gaf ook nog even zijn ongezouten mening over de polonaise.

Vind die lucas maar een raar ventje..
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Brainweavers wrote:Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...

View on YouTube
Haha dit is zo mooi he.. Dikke kippenvel inderdaad. Tranen in mijn ogen van geluk..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 9 hours ago
Brainweavers wrote:Ik heb een filmpje gevonden heb (is verder NIET van mij) voor de mensen die er niet bij waren, waar het begin van Gunz for Hire inclusief fluitconcert en volume verhoging en totale chaos! kippenvel...

View on YouTube
Vet filmpje! :D
Donateur
last seen Aug 2024
Pr0sp3ct wrote: Vind die lucas maar een raar ventje..
Ja precies, dat maakt 't zo mooi. Digibeet dat het is.
P
Hardtraxx Newbie
47 posts member since 2011
last seen Jul 2012
TiMOTHYb wrote:
Digibeet, hahahah netjes :thumbsup:

Vind hem meer weg hebben van een sociopaat, maar ik kan leven met digibeet.
Hardtraxxer
161 posts member since 2011
last seen Dec 2025
Pr0sp3ct wrote:
TiMOTHYb wrote:

hahaha !

Ben nu ook gewoon blij dat je niet op Decibel was!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Geen naar woord over Lucas! :(
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015

View on YouTube
Precies dat filmpje had ik hier ook gepost, blijft dik om te zien! Gewoon kippenevel hoe heel die tent losgaat.
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
styl0w wrote: Precies dat filmpje had ik hier ook gepost, blijft dik om te zien! Gewoon kippenevel hoe heel die tent losgaat.
Sorry man, als k dat wist had ik die van jouw wel gequote, maar ik kan niet alles bijhouden :P
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026

View on YouTube
Is mijn filmpje :lol:
Donateur
last seen Aug 2024
Chukkels wrote:Geen naar woord over Lucas! :(
Je had eens moeten horen wat er allemaal voor naars over de polonaise tijdens AVIO uit kwam!
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Jezus, wat een gruwelijk feest!

+++ Mensen en sfeer. Ik heb echt de hele dag, alleeeen maar met relaxte mensen gechilled! Tim(othy), Chriss en de IJscoboer Coen onder andere, al deed Coen zijn naam niet echt eer aan... hij heeft maar 1 keer ijs gehaald :list:
+++ Set van Titan, Wildstylez, AVIO en G4H
++ Aart (ik): "Het podium lijkt echt een stuk lichter opeens man, wtf?" Lucas (velocity): "Ja man, inderdaad... Ze hebben het dak ook net open gezet, wist je dat niet?" Aart kijkt vol naar boven en bedenkt zich dan dat er meestal geen dak zit in een tent :P
++ Ging lekker de hele dag
++ De Zon scheen perfect, niet té warm, niet té koud.
+ Vuurwerk, nog nooit meegemaakt, zag er toch aardig uit :)

-- De rij bij de pinautomaat, heel slecht geregeld.
-- Set van Zatox, en vooral het geluid

Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late
Baas van de dag: IJscoboer Koen of course!
DJ van de dag: Titan
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
Pr0sp3ct wrote:
TiMOTHYb wrote:

hahahah! :whistle:
Donateur
last seen Aug 2024
mr_vertigo wrote: Plaat van de dag: Brennan Heart - Running Late
Moet zeggen, toch best een leuk plaatje als je in de juiste sfeer zit. Lekker meeblèren op de main met een biertje in je hand en vooral niet te veel bewegen. Het kan ook niet de hele dag a la Titan zijn hè..